Oznámenie 23233 - WYP

Obsah

23233 - WYP
Vestník č. 170/2019 - 22.08.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
IČO: 00151491
Námestie Alexandra Dubčeka 1, 81280 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Martin Ďurech
Telefón: +421 259722368
Email: martin.durech@nrsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nrsr.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/422311
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/422311
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia a výmena štyroch výťahov.
Referenčné číslo: k CRD - 1673/2019
II.1.2) Hlavný kód CPV
45313100-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom tejto zákazky na uskutočnenie stavebných prác je kompletná rekonštrukcia štyroch osobných výťahov v pôvodnom stave podľa spracovanej projektovej dokumentácie. Kompletná rekonštrukcia je riešená výmenou za nové osobné výťahy, t. j. kompletná výmena technológie osobných výťahov vrátane kompletnej rekonštrukcie všetkých prislúchajúcich rozvodov a inštalácií. Podrobná špecifikácia predmetu tejto zákazky je uvedená v projektovej dokumentácii. Sumárne ide o stavebné a technologické práce na nasledovných stavebných a inžinierskych objektoch: Architektonicko-stavebné riešenie; Statika; Elektroinštalácie silnoprúd; Elektroinštalácia slaboprúd (súčasť dodávky technológie); Technológia; Protipožiarne bezpečnostné riešenie. Podrobne v príslušných súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
180 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Miestom plnenia predmetu zákazky (miestom uskutočnenia stavebných prác) je budova Národnej rady Slovenskej republiky (NR SR), Námestie Alexandra Dubčeka 1, 812 80 Bratislava, Slovenská republika.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom tejto zákazky na uskutočnenie stavebných prác je kompletná rekonštrukcia štyroch osobných výťahov v pôvodnom stave podľa spracovanej projektovej dokumentácie. Kompletná rekonštrukcia je riešená výmenou za nové osobné výťahy, t. j. kompletná výmena technológie osobných výťahov vrátane kompletnej rekonštrukcie všetkých prislúchajúcich rozvodov a inštalácií. Podrobná špecifikácia predmetu tejto zákazky je uvedená v projektovej dokumentácii. Sumárne ide o stavebné a technologické práce na nasledovných stavebných a inžinierskych objektoch: Architektonicko-stavebné riešenie; Statika; Elektroinštalácie silnoprúd; Elektroinštalácia slaboprúd (súčasť dodávky technológie); Technológia; Protipožiarne bezpečnostné riešenie. Podrobne v príslušných súťažných podkladoch, v spracovanej projektovej dokumentácii a v návrhu obchodných podmienok (návrh Zmluvy o dielo).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
180 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Uchádzač sa môže zúčastniť verejného obstarávania, len ak spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 dokladmi podľa § 32 ods. 2 a 3, resp. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní a podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní (Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov).

Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní, alebo čestným vyhlásením v súlade s § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, v ktorom uchádzač vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.

V zmysle ustanovenia § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uvádza, že z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy nepredkladá uchádzač doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia uchádzača podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní.

V zmysle všeobecného metodického usmernenia č. 7-2019 Úradu pre verejné obstarávanie zo dňa 22.05.2019 nie je verejný obstarávateľ oprávnený vyžiadať z informačných systémov verejnej správy doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, a teda jeho predloženie sa požaduje od uchádzača.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny dodávateľov osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, poskytovať službu preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v origináloch alebo v úradne osvedčených fotokópiách dokladov.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia:
Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzačom v plnom rozsahu za účelom uzavretia zmluvného vzťahu so spôsobilým a spoľahlivým hospodárskym subjektom - zhotoviteľom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok:
Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa technickej a odbornej spôsobilosti v zmysle § 34 zákona o verejnom obstarávaní a v spojení s § 112 ods. 4 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.

Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti týmito dokladmi:

18.3.1. Uchádzač podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní predloží v ponuke Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenie verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo verejnom obstarávaní:
Podmienka účasti týkajúca sa technickej spôsobilosti podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní, ako aj doklady podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, ktorými sa preukazuje, boli určené/stanovené nediskriminačne, primerane vo vzťahu k predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie uvedených dokladov z dôvodu, aby uchádzač preukázal svoju reálnu schopnosť/spôsobilosť a reálne praktické, dostatočné skúsenosti s uskutočnením stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky a to v požadovanej kvalite. Celková (sumárna) minimálna hodnota všetkých požadovaných plnení (5 zákaziek/5 zmlúv) za predchádzajúcich päť rokov je určená/stanovená primerane, nediskriminačne a so zreteľom na celkovú predpokladanú hodnotu tejto zákazky a požadovaný rozsah predmetu zákazky. Minimálna požadovaná úroveň technickej spôsobilosti bola určená/stanovená nediskriminačne, primerane vo vzťahu k predmetu zákazky, aby sa zadávania tejto podlimitnej zákazky na uskutočnenie stavebných prác bez využitia elektronického trhoviska mohol zúčastniť čo najväčší počet odborne skúsených a kvalitných uchádzačov.

18.3.2. Uchádzač podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní predloží v ponuke údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo verejnom obstarávaní:
Podmienka účasti týkajúca sa odbornej spôsobilosti podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní, ako aj doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, ktorými sa preukazuje, boli určené/stanovené nediskriminačne, primerane vo vzťahu k predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie uvedených dokladov (osvedčenie, profesijný životopis) z dôvodu, aby uchádzač jednoznačne preukázal, že disponuje odbornou spôsobilosťou kľúčových odborníkov, nevyhnutnou pre plnenie predmetu tejto zákazky pre uskutočnenie stavebných prác v zmysle platnej právnej úpravy, resp. ním určené odborné osoby zodpovedné za uskutočnenie stavebných prác plnenie predmetu tejto zákazky, za plnenie zmluvy, sú odborne kvalifikované, odborne spôsobilé, disponujú príslušným vzdelaním a príslušnou požadovanou minimálnou odbornou praxou, tak ako to primárne požaduje, okrem iného, platná právna úprava oblasti stavebného práva.

Podrobné informácie vzťahujúce sa k podmienke účasti týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti, k dokladom na preukázanie, k spôsobom preukazovania splnenia podmienky účasti týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti, ako aj všetky, ďalšie, nevyhnutné, súvisiace informácie, sú podrobne uvedené v príslušných súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: MINIMÁLNA ÚROVEŇ - TECHNICKÁ SPÔSOBILOSŤ - ZOZNAM STAVEBNÝCH PRÁC:
Uchádzač v Zozname stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia tohto verejného obstarávania uvedie a preukáže reálne plnenie minimálne piatich (5) zákaziek (zmlúv) rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v celkovej (sumárnej/kumulatívnej) minimálnej hodnote plnenia 180 000,00 EUR bez DPH.

MINIMÁLNA ÚROVEŇ - ODBORNÁ SPÔSOBILOSŤ - OSOBY URČENÉ NA PLNENIE ZMLUVY:
Uchádzač musí preukázať, že ním navrhnutá osoba/osoby spĺňa nasledovné minimálne požiadavky:

A) Jeden (1) stavbyvedúci s odborným zameraním: Pozemné stavby a s 10-ročnou zodpovedajúcou odbornou praxou, t. j. fyzická osoba oprávnená na výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním: Pozemné stavby - podrobne v príslušných súťažných podkladoch vrátane identifikácie dokladov, ktoré požaduje verejný obstarávateľ predložiť na preukázanie tejto odbornej spôsobilosti;

B) Jeden (1) revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického, t. j. fyzická osoba s odbornou spôsobilosťou: Revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického - podrobne v príslušných súťažných podkladoch vrátane identifikácie dokladov, ktoré požaduje verejný obstarávateľ predložiť na preukázanie tejto odbornej spôsobilosti;

C) Traja (3) samostatní elektrotechnici vyhradeného technického zariadenia elektrického s 5-ročnou zodpovedajúcou odbornou praxou, t. j. fyzická osoba s odbornou spôsobilosťou: Samostatný elektrotechnik vyhradeného technického zariadenia elektrického - podrobne v príslušných súťažných podkladoch vrátane identifikácie dokladov, ktoré požaduje verejný obstarávateľ predložiť na preukázanie tejto odbornej spôsobilosti;

D) Dve (2) osoby s 5-ročnou zodpovedajúcou odbornou praxou oprávnené na vykonávanie činnosti: Oprava, rekonštrukcia a montáž vyhradeného technického zariadenia zdvíhacieho - podrobne v príslušných súťažných podkladoch vrátane identifikácie dokladov, ktoré požaduje verejný obstarávateľ predložiť na preukázanie tejto odbornej spôsobilosti.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Ak bude ponuka skupiny dodávateľov verejným obstarávateľom prijatá, verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy o dielo vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, najmä kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky.

Verejný obstarávateľ vyžaduje od úspešného uchádzača uzatvorenie poistných zmlúv: poistnú zmluvu na stavebnomontážne poistenie diela, tzv. CAR /EAR/ poistenie a poistnú zmluvu pre prípad zodpovednosti za škodu spôsobenú zhotoviteľom v súvislosti s výkonom stavebných prác v/na diele, resp. na časti diela a to v súlade s ustanoveniami návrhu zmluvy o dielo.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.09.2019 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.09.2019 10:00
Miesto:
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Župné námestie 12
811 03 Bratislava
Slovenská republika
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Podrobne v príslušných súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE

Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, tzv. superreverz.

Komunikácia sa uskutočňuje v slovenskom jazyku, elektronickou podobou prostredníctvom Informačného systému elektronického verejného obstarávania verzia 18.0. (ďalej v texte len IS EVO), ktorý vedie a sprístupňuje Úrad pre verejné obstarávanie. Podrobné informácie o IS EVO sú uvedené na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, vrátane príručiek, videonávodov a podobne - https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html

Plynutie zákonných lehôt pri elektronickej komunikácii prostredníctvom IS EVO: Verejný obstarávateľ pri elektronickej komunikácii prostredníctvom IS EVO určil, že moment odoslania informácie sa považuje za moment doručenia informácie adresátovi, t. j. dátum odoslania = dátum doručenia (doručenie informácie nastáva odoslaním).

Odkaz na profil verejného obstarávateľa zriadený na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie - https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/233

Podmienkou pre úspešnú komunikáciu a predkladanie ponúk v IS EVO je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predklady pre ovládanie systému a funkcionalít IS EVO.

Všetky písomné procesné úkony v tomto verejnom obstarávaní súvisiace s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom budú uskutočňované elektronicky prostredníctvom IS EVO na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/422311

Verejný obstarávateľ nevyžaduje zábezbeku. Verejný obstarávateľ umožňuje obhliadku miesta plnenia (obhliadku miesta uskutočnenia stavebných prác) - podrobne v príslušných súťažných podkladov.

Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok v súlade s ustanovením § 41 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.

Verejný obstarávateľ identifikuje ako úspešného uchádzača toho uchádzača, ktorý predloží najnižší návrh na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk - Celková cena predmetu zákazky vyjadrená v EUR s DPH; t. j. toho uchádzača, ktorý predloží najnižšiu celkovú cenu predmetu zákazky vyjadrenú v EUR s DPH.

Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač je povinný predložiť ponuku na celý predmet zákazky. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na samostatné časti: Verejný obstarávateľ nerozdeľuje zákazku na samostatné časti vzhľadom na opakujúci sa charakter, rozsah a miesto uskutočnenia stavebných prác, ako aj z hľadiska preferovaného, logického zámeru uskutočniť kompletnú rekonštrukciu osobných výťahov jedným spoľahlivým a skúseným zhotoviteľom. Vhodnosť rozdelenia predmetu zákazky na samostatné časti nebola verejným obstarávateľom objektívne preukázaná, priam naopak, predstavovala by zvýšené, neúmerné komplikácie a ťažkosti pri plnení požadovaného predmetu zákazky.

Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením v zmysle § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, v ktorom uchádzač vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.

Ak uchádzač nevypracoval ponuku sám, tak v ponuke uvedie osobu, ktorej služby alebo podklady využil pri vypracovaní ponuky. Uchádzač je povinný v ponuke uviesť údaje o osobe, ktorej služby alebo podklady využil pri vypracovaní ponuky a to v nasledovnom rozsahu: meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu, sídlo alebo miesto podnikania, a identifikačné číslo, ak bolo pridelené.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.08.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité