Oznámenie 23629 - MSS

Obsah

23629 - MSS
Vestník č. 175/2019 - 30.08.2019

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Východoslovenská distribučná, a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36599361
Mlynská 31 , 04001 Košice - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK042
Slovensko
Kontaktná osoba: Dvorožňák Peter
Telefón: +421 556102574
Email: dvoroznak_peter@vsdas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/15676
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): https://vsds.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://vsds.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/23
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
https://vsds.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/23
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Elektrická energia
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Spracovanie projektovej dokumentácie bez komplexnej inžinierskej činnosti
Referenčné číslo: 8655
II.1.2) Hlavný kód CPV
71323100-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom tejto zákazky je vypracovanie viacstupňovej projektovej dokumentácie (dokumentácia pre územné rozhodnutie, dokumentácia pre stavebné povolenie, dokumentácia pre ohlásenie stavebných úprav/udržiavacích prác , dokumentácia pre realizáciu stavby (ďalej iba PD) pre projektované elektrické zariadenia.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
2 900 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71330000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Východoslovenská distribučná, a.s. (VSD), Teplárenská 15/B, 040 12 Košice
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom tejto zákazky je vypracovanie viacstupňovej projektovej dokumentácie (dokumentácia pre územné rozhodnutie, dokumentácia pre stavebné povolenie, dokumentácia pre ohlásenie stavebných úprav/udržiavacích prác , dokumentácia pre realizáciu stavby (ďalej iba PD) pre projektované elektrické zariadenia:
- Transformačné stanice VN/NN (stožiarové, murované, kioskové).
- Vedenia vzdušné a káblové pre napäťovú úroveň VN,
- Vedenia vzdušné a káblové, domové prípojky pre napäťovú úroveň NN,
- Prekládky elektrických zariadení a el. vedení VN a NN,
- Vedenie verejného osvetlenia,
- Telekomunikačné vedenia ako súčasť distribučnej sústavy.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritéria nákladov
Názov: Vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebný úrad v dvoch stupňoch: pre územné konanie (DUR) a pre stavebné povolenie (DSP); realizačného projektu (RP)
Relatívna váha: 11
Názov: Vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebný úrad len v jednom stupni (len DUR alebo len DSP alebo len na ohlásenie); realizačného projektu (RP)
Relatívna váha: 11
Názov: Ostatné Projekčné práce
Relatívna váha: 10
Názov: Výkon koordinátora dokumentácie v zmysle nariadenia vlády č. 396/2006 Z.z.
Relatívna váha: 1
Názov: Vypracovanie dokumentácie skutočného vyhotovenia stavby
Relatívna váha: 1
Názov: Geodetické zameranie uličných pásov (polohopis) vrátane vytýčenia a zamerania inžinierskych sietí (pri zriadení NN, VN TS, pri križovatkách a súbehu s inými inž. sieťami ...)
Relatívna váha: 8
Názov: Projekt dopravného značenia (PDZ) vrátane súhlasného stanoviska príslušného dopravného inšpektorátu (DI) k PDZ, správcu cesty k zvláštnemu užívaniu a čiastočnej/úplnej uzávierky a k určeniu PDZ
Relatívna váha: 7
Názov: Projekt požiarnej ochrany vrátane súhlasného stanoviska príslušného OR HaZZ
Relatívna váha: 1
Názov: Príprava podkladov a zabezpečenie súhlasu na výrub drevín rastúcich mimo lesa (strom)
Relatívna váha: 6
Názov: Príprava podkladov a zabezpečenie súhlasu na výrub porastov rastúcich mimo lesa (kroviny)
Relatívna váha: 6
Názov: Zabezpečenie trvalého vyňatia poľnohospodárskej pôdy vrátane potrebných podkladov
Relatívna váha: 6
Názov: Zabezpečenie stanoviska k záberu PP do 25 m2 podľa §17 vrátane potrebných podkladov
Relatívna váha: 6
Názov: Zabezpečenie stanoviska k použitiu PP do 1 roka podľa §18 vrátane potrebných podkladov
Relatívna váha: 8
Názov: Zabezpečenie rozhodnutia o vyňatí lesných pozemkov vrátane potrebných podkladov (okrem dohody s obhospodarovateľom lesa)
Relatívna váha: 10
Názov: Príprava podkladov a podpísanie zmlúv na iné právo k pozemku (vrátane dohody s obhospodarovateľom lesa)
Relatívna váha: 8
II.2.6) Odhadovaná hodnota
2 900 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
II.2.14) Doplňujúce informácie
Pozn. k bodu II.2.5)
V prípade rovnosti kritéria na vyhodnotenie ponúk (teda Celkového súčtu bodov) rozhodujú o umiestnení (poradí) uchádzačov pomocné vyhodnocovacie kritériá, a to súčet rozpočtového nákladu všetkých predložených referencií, ktorými uchádzač preukázal splnenie podmienok účasti - technická a odborná spôsobilosť (§ 34 ods. 1 písm. a). Uchádzač s vyšším súčtom rozpočtových nákladov sa umiestni pred uchádzačom s rovnakým celkovým súčtom bodov.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: A) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b), že nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 32 ods. 2 písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace (v prípade potvrdenia obsahujúceho nedoplatok predloží aj doklad o zaplatení nedoplatku alebo o povolení platiť nedoplatky v splátkach).
B) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. c), že nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 32 ods. 2 písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace (v prípade potvrdenia obsahujúceho nedoplatok predloží aj doklad o zaplatení nedoplatku alebo o povolení platiť nedoplatky v splátkach).
C) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d), že nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku.Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 32 ods. 2 pís. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace.
D) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e), že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 32 ods. 2 pís. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
E) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f), že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený
konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 32 ods. 2 písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
F) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. g), že sa nedopustil v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
G) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. h), že sa nedopustil v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
H) Uchádzač/záujemca zapísaný do Zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní nahradiť predložením informácie o jeho zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov, prípadne potvrdením o jeho zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: A) Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a). Uvedenú podmienku účasti preukazuje uchádzač/záujemca predložením zoznamu dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO.
B) Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g). Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna úroveň požadovaná obstarávateľom podľa bodu A)
Zo zoznamu poskytnutých služieb musí vyplývať, že uchádzač v relevantnom období poskytol služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky - (vypracovanie projektovej dokumentácie pre zriadenie, preložku a úpravy elektrických vedení a elektroenergetických zariadení vrátane trafostaníc, pre ktoré bolo vydané stavebné povolenie).
Uchádzač zoznamom preukáže, že v uvedenom období poskytoval službu (vypracoval projektovú dokumentáciu vrátane zabezpečenia kompletnej inžinierskej činnosti, kde súčet rozpočtových hláv HL. II a HL. III k min. jednej stavbe musí byť v objeme min. 50 000 EUR bez DPH.
Zároveň:
a) k min. k dvom referenciám zo zoznamu uchádzač disponuje Odborným stanoviskom k dokumentácii vyhradeného technického zariadenia v zmysle vyhl. č. 508/2009 Z. z., ktoré vydala Oprávnená právnická osoba(v zmysle § 14 zák. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci),
b) k min. k trom referenciám uvedeným v zozname uchádzač disponuje dokladom, ktorým môže preukázať zabezpečenie projektovej dokumentácie pre územné rozhodnutie alebo stavebné povolenie. Akceptovateľným dokladom je územné rozhodnutie alebo stavebné povolenie k predkladanej referenčnej stavbe.

Uchádzač v zozname uvedie:
- obchodné meno objednávateľa,
- adresu jeho sídla / miesto podnikania,
- predmet plnenia zmluvy,
- rozpočtový náklad stavby podľa rozpočtovej hlavy HL. II a HL. III,
- termín realizácie,
- kontakt na objednávateľa, kde je možné uvedené údaje overiť.
V prípade, ak uchádzač v zozname uvedie referenciu, v ktorej predmet plnenia tohto výberu tvoril samostatný stavebný objekt, resp. prevádzkový súbor z celkovej zmluvy/referencie, tak uchádzač uvedie len rozpočtový náklad stavby, ktorý sa dotýka predmetu tohto verejného obstarávania.

Minimálna úroveň požadovaná obstarávateľom podľa bodu B)
Uchádzač musí preukázať svoju odbornú spôsobilosť potvrdením, že má k dispozícii nižšie špecifikovaných expertov spĺňajúcich stanovené nižšie uvedené požiadavky:
Uchádzač predloží na osobu určenej na plnenie rámcovej dohody:
a) Autorizačné osvedčenie, s originálom odtlačku pečiatky a podpisom autorizovanej osoby, podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavených inžinieroch, s kategóriou autorizácie:
- líniové vedenia a rozvody (2-3), vydané SKSI do 31.12.2004 alebo
- líniové vedenia a rozvody (A2), vydané SKSI od 1.1.2005.
alebo ekvivalentný doklad, ktorým osoba získala oprávnenie na projektovanie stavieb Líniové vedenia a rozvody v
odbore elektroenergetika.
b) Medzinárodný certifikát podľa STN EN ISO/IEC 17024 o odbornej spôsobilosti na projektovanie alebo konštruovanie elektrických vyhradených tech. zar. vydaný akreditovaným certifikačným orgánom osôb, alebo medzinárodný certifikát podľa ISO/IEC 17024: 2012

Zároveň predloží životopis osoby, na ktorú je vydané autorizačné osvedčenie a medzinárodný certifikát, vktorom budú uvedené aj údaje o odbornej praxi:
- zoznam stavieb s uvedením predmetu zmluvy,
- rozpočtový náklad stavby podľa rozpočtovej hlavy HL. II a HL. III,
- termín realizácie,
- kontakt na objednávateľa, kde je možné údaje overiť.
Požadované sú minimálne tri stavby za posledné tri roky, kde súčet rozpočtových hláv HL. II a HL. III k minimálne jednej stavbe musí byť v objeme minimálne 50 tis. EUR bez DPH.
Životopis musí byť podpísaný držiteľom autorizačného osvedčenia.
V prípade, ak držiteľ autorizačného osvedčenia bude predkladať referenčné stavby, v ktorej predmet plnenia tohto výberu tvoril samostatný stavebný objekt, resp. prevádzkový súbor z celkovej zmluvy/referencie, tak držiteľ autorizačného osvedčenia uvedie len rozpočtový náklad stavby, ktorý sa dotýka predmetu tohto verejného obstarávania.
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Obstarávateľ vyžaduje zábezpeku vo výške 3000 EUR.
Podmienky zloženia zábezpeky budú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky sa bude financovať z prostriedkov Východoslovenská distribučná, a.s. Fakturácia sa bude vykonávať podľa platobných podmienok tak, ako je to uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.8) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade, že je uchádzačom skupina hospodárskych subjektov, takýto uchádzač je povinný predložiť doklad podpísaný všetkými členmi skupiny o nominovaní vedúceho člena oprávneného konať v mene ostatných členov skupiny v súvislosti s touto zákazkou. V prípade, ak bude ponuka skupiny uchádzačov vyhodnotená ako úspešná, táto skupina bude povinná vytvoriť združenie osôb podľa relevantných ustanovení súkromného práva. Z dokumentácie preukazujúcej vznik združenia (resp. inej zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb) musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: Zákon č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavených inžinieroch v znení neskorších predpisov.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Predpokladaný maximálny počet účastníkov rámcovej dohody: 10
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 02.10.2019 14:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.03.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.10.2019 10:00
Miesto: Otváranie ponúk je verejné. Obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk na adrese obstarávateľa uvedenej v bode I.1.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa za uchádzača môže zúčastniť štatutárny zástupca uchádzača alebo iná uchádzačom poverená/splnomocnená osoba. Uchádzač sa na otváraní ponúk preukáže preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní
elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom systému ERANET dostupného na
https://vsds.eranet.sk. Viac ohľadom komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch.
2. Pre záujemcov a uchádzačov bude kontaktná osoba k dispozícií v pracovných dňoch v čase od 9.00 hod. do14.00
hod.na adrese: Mlynská č. 31, 042 91 Košice, Slovenská republika.
3. Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk.
4. Ponuka a ďalšie doklady, vyhlásenia, potvrdenia a dokumenty vo verejnom obstarávaní musia byť predložené v
slovenskom jazyku alebo českom jazyku, pokiaľ nie je určené inak.
5. Vysvetlenie SP prebieha prostredníctvom systému ERANET. Odporúčaná lehota na vysvetlenie je najneskôr do
20.09.2019. Vysvetlenia budú uverejnené na profile obstarávateľa. Odpoveď na žiadosť o vysvetlenie sa bude
považovať za doručenú okamihom uverejnenia na profile obstarávateľa najneskôr však 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o ne požiadali v lehote určenej vyššie.Vysvetlenia budú uverejnené na profile obstarávateľa. Viac ohľadom komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Záujemcovia/uchádzači sú povinní sa oboznámiť s danými informáciami a zohľadniť ich pri predkladaní ponúk.
6. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia podľa § 11 zákona o verejnom obstarávaní je povinný na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie rámcovej dohody byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora, v súlade so zákonom 315/2016 Z. z.
7. Obstarávateľ si vyhradzuje právo možnosti zrušiť použitý postup zadávanie zákazky podľa § 57 zákona a ak ponuky budú neregulárne alebo inak neprijateľné, prípadne ak presiahnu finančnú čiastku určenú obstarávateľom na predmet zákazky.
8. Obstarávateľ si vyhradzuje právo primerane predĺžiť lehotu viazanosti ponúk a o tejto skutočnosti informuje všetkých uchádzačov.
9. Obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil obstarávateľa (odkaz uvedený v bode I. výzvy),na
ktorom obstarávateľ bude uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom v rámci tohto
verejného obstarávania.
10. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú uchádzači obstarávateľovi podľa § 55 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným obstarávateľom.
11. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
12. Výsledkom tejto súťaže bude rámcová dohoda (ďalej len zmluva) s uchádzačmi, ktorí sa umiestnia na prvých 10 miestach v poradí podľa kritéria na hodnotenie ponúk. Objednávateľ bude zabezpečovať plnenie podľa svojich aktuálnych potrieb opätovným otvorením verejnej súťaže. Konkrétnejšie uvedené v Rámcovej dohode. Obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť rámcovú dohodu aj s menej ako 10 uchádzačmi, v prípade nižšieho počtu uchádzačov spĺňajúcich podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.2) Orgán zodpovedný za mediáciu
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10 , 82109 Bratislava
Slovensko
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Podla zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
23.08.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité