Oznámenie 23650 - MSS

Obsah

23650 - MSS
Vestník č. 175/2019 - 30.08.2019

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Lučenec
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00316181
Novohradská 1, 98401 Lučenec
Kód NUTS: SK032
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Katarína Százová
Telefón: +421 918373314
Email: katarina.szazova@mpprofit.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.lucenec.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5032
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.ezakazky.sk/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Údržba a starostlivosť o verejnú zeleň
Referenčné číslo: VO_Lučenec_ 01_zeleň
II.1.2) Hlavný kód CPV
77310000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky sú nasledujúce služby:
Údržba verejnej zelene, vrátane výsadby a ošetrovania zelene a porastov, realizácia novej zelene.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 580 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
77315000-1
77211400-6
77340000-5
77312000-0
77314100-5
77312100-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Lučenec
II.2.4) Opis obstarávania:
Údržba verejnej zelene, vrátane výsadby a ošetrovania zelene a porastov, realizácia novej zelene.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 580 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: ak nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka: Vyžaduje sa vo výške 40 000,00 EUR. Podrobné informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, bod 16. Zábezpeka ponuky, podmienky jej zloženia, podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač alebo záujemca musí spĺňať podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO.

2. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi, obstarávateľovi, resp. osobe podľa § 8 a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO.

3. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

4. V zmysle § 39 je splnenie podmienok účasti možno preukázať Jednotným európskym dokumentov (JED), ktorým uchádzač alebo záujemca môže predbežne nahradiť doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti.
V prípade navrhovaných subdodávateľov JED uchádzača obsahuje informácie o každom takomto subdodávateľovi a zároveň predkladá aj JED za každého takéhoto subdodávateľa.
V prípade Skupiny dodávateľov sa musí predložiť samostatný JED pre každý zúčastnený hospodársky subjekt.

5. Uchádzač alebo záujemca nepredkladá z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy v zmysle § 32 ods. 3 ZVO doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky, doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO predkladá v plnom rozsahu.
Ostatné dokumenty podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c), d) a f) ZVO uchádzač predkladá (ak nemá platný zápis v Zozname hospodárskych subjektov), nakoľko verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.
Predmetné doklady uchádzač predkladá vo forme skenu originálu dokumentu v needitovateľnej forme vo formáte pdf.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač musí preukázať finančné a ekonomické postavenie podľa § 33 ods.1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní predložením prehľadu o celkovom obrate najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.

Verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o nahradenie inej osoby, prostredníctvom ktorej preukazuje finančné a ekonomické postavenie, ak existujú dôvody na vylúčenie. Ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu, uchádzač je tak povinný urobiť do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.

Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Z predloženého jednotného európskeho dokumentu musia jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní v tomto postupe zadávania zákazky.

Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, uchádzač je povinný predložiť samostatný JED aj pre túto osobu, ak predbežne nahrádza doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia tejto osoby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač na preukázanie finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní musí vo svojej ponuke predložiť:
Prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktorý je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, vo výške minimálne 600 000,00 EUR sumárne za požadované obdobie alebo ekvivalent v inej mene.
Uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate vo forme čestného vyhlásenia s uvedením prehľadnej tabuľky, kde budú uvedené obraty za jednotlivé roky a celkový obrat. Obraty budú vyjadrené v originálnej mene a ak touto menou nie je mena v EUR, obraty budú prepočítané na menu EUR.

Prehľad o celkovom obrate uchádzač podloží výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch za požadované hospodárske roky. V prípade, ak sa účtovné závierky uchádzača nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok, ktorý je zverejnený na stránke www.registeruz.sk, verejný obstarávateľ bude schopný si splnenie podmienky účasti overiť samostatne.

Ak uchádzač nemá zverejnené v súlade s platnými predpismi príslušné účtovné závierky, z ktorých sa dá zistiť obrat, resp. ak sa na neho daná povinnosť nevzťahuje, predloží dané výkazy alebo ich ekvivalenty v ponuke.
V prípade, že obrat bude uvedený v inej mene ako euro, prepočet cudzej meny sa uskutoční podľa kurzu danej meny, ktorý bude zverejnený Európskou centrálnou bankou v deň odoslania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.

Predmetné doklady uchádzač predkladá vo forme skenu originálu dokumentu v needitovateľnej forme vo formáte pdf.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nasledovné, verejným obstarávateľom určené, podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti v zmysle:

1. § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO.

2. § 34 ods. 1 písm. j) ZVO: údaje o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na poskytnutie služby.

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa požadovaného osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.

Verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o nahradenie inej osoby, prostredníctvom ktorej preukazuje finančné a ekonomické postavenie, ak existujú dôvody na vylúčenie. Ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu, uchádzač je tak povinný urobiť do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.

Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Z predloženého jednotného európskeho dokumentu musia jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní v tomto postupe zadávania zákazky.

Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, uchádzač je povinný predložiť samostatný JED aj pre túto osobu, ak predbežne nahrádza doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia tejto osoby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1. Uchádzač preukáže poskytnutie služieb rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky (Údržba a starostlivosť o verejnú zeleň) za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom minimálna súhrnná hodnota služieb musí byť minimálne 600 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Zoznam musí byť podpísaný štatutárom alebo osobou oprávnenou konať v jeho mene.

Podľa § 40 ods. 5 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní je verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) alebo písm. b), zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12, ak takéto referencie existujú.

Údaje, ktoré sú vyjadrené sumou v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR. Prepočet inej meny na EUR uchádzač prepočíta kurzom Európskej centrálnej banky (ECB) platným v deň odoslania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.

Ak obdobie poskytovaných služieb uvedených Zozname prekračuje uvedené obdobie predchádzajúcich 3 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač uvedie v Zozname poskytovaných služieb alikvotnú časť hodnoty zákazky za príslušné požadované obdobie.
V prípade, že poskytovanie služieb zahŕňala časť služieb rovnakých alebo podobných ako predmetu zákazky a časť služieb iných ako predmet zákazky, uchádzač vyjadrí a vyčísli tieto služby v Zozname poskytovaných služieb.
V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), uchádzač vyjadrí a vyčísli tieto služby v Zozname poskytovaných služieb.

Predmetné doklady uchádzač predkladá vo forme skenu originálu dokumentu v needitovateľnej forme vo formáte pdf.

K bodu 2. Uchádzač predloží zoznam a popis strojového a technického vybavenia, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služieb. Zoznam musí byť podpísaný štatutárom alebo osobou oprávnenou konať v jeho mene.
Uchádzač musí mať k dispozícii strojové vybavenie na zabezpečenie predmetu zákazky a to: Traktor, Pracovná plošina s dosahom min. 10m, Závlahová cisterna na podvozku s objemom min. 2,5 m3 a traktorová kosačka.
Uchádzač okrem iného predloží k vozidlám, zariadeniam, pri ktorých sa v zmysle legislatívy vyžadujú:
a) technické preukazy Osvedčení o evidencii časť II tzv. veľké technické preukazy (pokiaľ sa pre predmetný druh zariadenia vydávajú).

Predmetné doklady uchádzač predkladá vo forme skenu originálu dokumentu v needitovateľnej forme vo formáte pdf.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 07.10.2019 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 07.10.2019 11:00
Miesto: Mesto Lučenec, Novohradská 1, 984 01 Lučenec, zasadačka
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je neverejné vzhľadom k použitiu elektronickej aukcii.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia.
Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk,
b) klikne na názov zákazky,
c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,
d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu;
d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk.
Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých osobou podľa § 8 ZVO môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. Vyššie uvedený postup povinnej registrácie na portáli eZakazky platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa na stránke UVO alebo iným spôsobom.
V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, osoba podľa § 8 ZVO určila vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie osoba podľa § 8 ZVO nebude brať zreteľ ak sa v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári Oznámenia o vyhlásení VO limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi osoba podľa § 8 ZVO uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Oznámenia uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov, či požiadania o vysvetlenie.

2. V súlade s § 56 ods. 15 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 ods. 8, 10 a 14 na viac ako 10 pracovných dní.

3. Toto verejné obstarávanie nepatrí medzi zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a ani medzi obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.

4. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
26.08.2019

Redakčné opravy

25716 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 201/2019
V oznámení 23650-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Lučenec, Novohradská 1, 984 01 Lučenec zverejnenom vo VVO č. 175/2019 zo dňa 30.08.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 07.10.2019 10:00 Má byť: 11.10.2019 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 07.10.2019 11:00 Má byť: 11.10.2019 11:00
27257 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 209/2019
V oznámení 23650-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Lučenec, Novohradská 1, 984 01 Lučenec zverejnenom vo VVO č. 175/2019 zo dňa 30.08.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 11.10.2019 10:00 Má byť: 17.10.2019 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 11.10.2019 11:00 Má byť: 17.10.2019 11:00
27863 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 211/2019
V oznámení 23650-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Lučenec, Novohradská 1, 984 01 Lučenec zverejnenom vo VVO č. 175/2019 zo dňa 30.08.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 17.10.2019 10:00 Má byť: 24.10.2019 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 17.10.2019 11:00 Má byť: 24.10.2019 14:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité