Oznámenie 23521 - WYP

Obsah

23521 - WYP
Vestník č. 174/2019 - 28.08.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Lipany
IČO: 00327379
Krivianska 1, 08271 Lipany
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Marta Budišová
Telefón: +421 905490863
Fax: +421 514881170
Email: marbuvo1@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5940
Hlavná adresa(URL): http://www.lipany.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.evoservis.sk/marbu/
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
MARBU VO – poradenstvo s. r. o.
IČO: 48259900
Dúhová 40 , 04001 Košice
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Renáta Rumanová
Telefón: +421 918800077
Email: marbuvo1@gmail.com
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5940
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.lipany.sk/
Adresa (URL): http://www.evoservis.sk/marbu/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Dažďová kanalizácia a parkovisko
Referenčné číslo: Lipany-2019-Kanalizacia a parkovisko
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky na navrhovanej stavbe sa budú odvádzať dažďové vody zo spevnenej plochy cesty a parkoviska pre stavbu Autocamping Lipany v zmysle výkresu situácie. Jedná sa o novostavbu Autocampingu pre 300 návštevníkov s prevádzkou len cez leto.
Stavebný objekt rieši vybudovanie cestných komunikácií, ktoré budú sprístupňovať areál autocampingu a objekt amfiteátru. Súčasťou objektu je vybudovanie parkovacích miest a spevnených plôch pred amfiteátrom, vybudovanie schodov a rampy zo zastávky autobusov, v rozsahu zodpovedajúcemu predloženému výkazu výmer stavebných objektov a k ním príslušnej projektovej dokumentácie a technickej správy podľa Prílohy č. 3-1 Projektová dokumentácia SP a Príloha č. 3-2 výkaz - výmer SP.
Stavebné objekty, ktoré tvoria predmet zákazky sú:
- SO 05 Parkoviská a spevnené plochy
- SO 05 časť 1
- SO 09 Kanalizačné prípojky
- SO 09.2 Dažďová kanalizácia
Podrobné informácie sú uvedené v nasledovných dokumentoch, ktoré tvoria súčasť súťažných podkladov: Príloha č. 3-1 Projektová dokumentácia SO a Príloha č. 3-2 výkaz - výmer súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
407 079,74 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45223300-9
45232400-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Katastrálne územie mesta Lipany, bližšie uvedené podľa Projektovej dokumentácie Príloha č. 3-1 súťažných podkladov
II.2.4) Opis obstarávania
Množstvo a rozsah premetu zákazky pre všetky stavebné objekty ktoré tvoria predmet zákazky ako celok, je presne uvedený a špecifikovaný v súťažných podkladoch v Prílohe č. Prílohy č. 3-1 Projektová dokumentácia SP a Príloha č. 3-2 výkaz - výmer SP.) v rámci ktorej sa číselne kvantifikujú Výkazy výmery stavebných objektov ktoré tvoria predmet zákazky ako celok.
V prípade rozporu medzi údajmi uvedenými v projektovej dokumentácii SO a vo výkazoch výmer SO, platia pre určenie rozsahu predmetu zákazky údaje uvedené vo výkazoch výmer pre príslušné stavebné objekty (Príloha č. 3-2 výkaz - výmer SP).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
407 079,74 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 9
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení, bude postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zákazka bude financovaná z poskytnutej dotácie Ministerstva financií SR, z prostriedkov Úradu podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu a z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa, podrobnejšie uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
1. Uchádzač musí na základe rozhodnutia verejného obstarávateľa a podľa § 112 ods. 4 ZoVO spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZoVO a ich splnenie preukáže spôsobom podľa § 32 ods. 2, písm. e) a f) ZoVO, alebo podľa § 152 ZoVO.
2. Na preukázanie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZoVO uchádzač predloží:
- doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, všetko podľa § 32 ods. 2, písm. e) ZoVO (vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií dokladov preukazujúcich splnenie danej podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia. Živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra - predkladá fyzická osoba podnikateľ, príspevková organizácia podnikateľ, výpis z obchodného registra - predkladá právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri),
alebo
- náhľad do záznamu zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZoVO, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie, z ktorého bude zrejmé, že uchádzač je oprávnený uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky.
3. Na preukázanie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZoVO uchádzač predloží čestné vyhlásenie :
- že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Verejný obstarávateľ dáva k dispozícii odporúčaný vzor podľa Prílohy č. 5 súťažných podkladov.
4. Verejný obstarávateľ podľa § 152 ods. 3 ZoVO uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie
o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
5. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie uskutočňovať stavebné práce preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
6. Vyžaduje sa predloženie skenov originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, ak nie je v konkrétnom bode pri konkrétnom doklade uvedené inak.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok:
§ 33 ZoVO sa neuplatňuje. Verejný obstarávateľ nepožaduje podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického
postavenia.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok:
3.1 § 34 ods. 1 písm. b) ZoVO
3.2 § 34 ods. 1 písm. g) ZoVO
Informácie o podmienkach účasti týkajúcich sa preukázania technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača, sú uvedené v súťažných podkladoch.
Súťažné podklady sú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa, zároveň je umožnený k súťažným podkladom
vrátane editovateľných príloh, priamy prístup bez obmedzení či poplatkov v systéme EVOSERVIS na adrese
https://www.evoservis.sk/marbu/
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Zmluve o dielo sú, okrem iného, požadované nasledovné podmienky vykonania zákazky:
- zhotoviteľ poskytne Objednávateľovi výkonovú záruku vo výške 5 % z Ceny za Dielo bez DPH a to ku dňu
protokolárneho odovzdania a prevzatia staveniska;
- zhotoviteľ je povinný doručiť Objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti Zmluvy kópiu
dokladu o poistení zodpovednosti za škody, ktoré by v súvislosti s vykonávaním služieb mohol Objednávateľovi spôsobiť
sám, príp. ktoré by mohli spôsobiť Objednávateľovi tretie osoby (napr. subdodávatelia) na sumu minimálne do výšky
hodnoty poskytovaných služieb.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.09.2019 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.09.2019 14:00
Miesto:
Otváranie ponúk vykoná komisia elektronicky v systéme EN EVOSERVIS, na adrese MARBU-VO poradenstvo s.
r. o., Dúhová 40, 040 01 Košice, prvé poschodie.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač sa preukáže preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať, poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1) Verejný obstarávateľ (VO) vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v certifikovanom systéme EN EVOSERVIS na adrese https://www.evoservis.sk/marbu/ v rámci predmetnej zákazky. Manuál je zverejnený na rovnakej internetovej adrese.
2) Pre účely komunikácie vrátane doručovania, realizovanej v systéme EVOSERVIS, sa za moment doručenia dôležitých písomností medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s doručením ktorých zákon o verejnom obstarávaní spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou EVOSERVIS.
Odoslaním takejto písomnosti funkcionalitou EVOSERVIS sa písomnosť dostáva do sféry dispozície adresáta/
uchádzača/alebo do sféry dispozície verejného obstarávateľa bez toho, aby sa s ňou musel adresát zoznámiť, a doručenie potvrdzovať. Na odoslanú správu elektronickou komunikáciou v EVOSERVIS je adresát upozornený
notifikačným emailom.
Doručenie prostredníctvom elektronického nástroja je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu
adresáta/adresátov dátovej správy v elektronickom nástroji.
Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme EVOSERVIS sa doň zaregistruje na adrese
www.evoservis.sk/marbu/, príp. na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný
prístupový kód (meno a heslo) pre komunikáciu s VO, preberanie zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk. Registrovaný uchádzač v systéme EVOSERVIS sa neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile PREHĽAD ZÁKAZIEK po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh.
3) Lehota na doručenie žiadosti o vysvetlenie prostredníctvom systému EN EVOSERVIS: Dostatočne vopred pred
uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, tak, aby bolo umožnené verejnému obstarávateľovi poskytnúť vysvetlenie informácií uvedených vo výzve, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii všetkým záujemcom, najneskôr tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
4) Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZoVO. Elektronické ponuky sa budú predkladať potvrdením ponuky UEZ založeným na kvalifikovanom systémovom certifikáte (bližšie info v SP).
5) VO vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 10 000,00 EUR. Podrobné pokyny sú uvedené v súťažných podkladoch v kapitole A.3, bod 17. Zábezpeka.
6) VO vyžaduje, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom,
navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok.
7) VO uvádza, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti.
8) VO nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (ďalej len RPVS) a nie sú zapísaní v RPVS alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie su zapísaní v RPVS.
9) VO stanovuje v súlade s § 38 ods. 1 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov uchádzačom podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) cit. zákona: Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z verejného obstarávania ak na základe dôveryhodných informácií nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
10) Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávaním inovácií ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
27.08.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité