Oznámenie 23706 - WYP

Obsah

23706 - WYP
Vestník č. 177/2019 - 03.09.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
BYTTHERM, s.r.o.
IČO: 31446639
Hollého 148/46, 95701 Bánovce nad Bebravou
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Bohumil Boďo
Telefón: +421 381212900
Email: bbodo@byttherm.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8423
Hlavná adresa(URL): http://www.byttherm.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://josephine.proebiz.com/sk/tender/4783/summary
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/4783/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
obchodná spoločnosť
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Podnikanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia rozvodov tepla na tepelnom okruhu Dubnička a Stred, Bánovce nad Bebravou
Referenčné číslo: 1
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce Rekonštrukcia rozvodov tepla na tepelnom okruhu Dubnička a Stred, Bánovce nad Bebravou
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
501 548,69 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45232140-5
45232141-2
45112000-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Bánovce nad Bebravou, podrobnosti sú uvedené v projektovej dokumentácii.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce Rekonštrukcia rozvodov tepla na tepelnom okruhu Dubnička a Stred, Bánovce nad Bebravou.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
501 548,69 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 5
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO4-SC451-2019-50
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zákazka je financovaná z prostriedkov EÚ - Operačný program Kvalita životného prostredia, Prioritná os: Energeticky efektívne nízkouhlíkové hospodárstvo vo všetkých sektoroch; Špecifický cieľ: 4.5.1 Rozvoj účinnejších systémov centralizovaného zásobovania teplom založených na dopyte po využiteľnom teple, kód výzvy OPKZP-PO4-SC451-2019-50 a vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len
ten, kto spĺňa tieto podmienky
účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista
právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev,
trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny,
trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem
účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo
trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie
v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu
zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v
štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania
závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa
osobitných predpisov, (Napríklad: Zákonník práce, zákon č. 82/2005 Z.z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní
a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákon č. 223/2001 Z.z. o odpadoch a o zmene a
doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, Dohovor Medzinárodnej organizácie práce o slobode
združovania a ochrane práva organizovať sa č. 87 z roku 1948 (oznámenie FMZV č. 489/1990 Zb.), Dohovor
Medzinárodnej organizácie práce o použití zásad práva organizovať sa a kolektívne vyjednávať č. 98 z roku 1949
(oznámenie FMZV č. 470/1990 Zb.), Dohovor Medzinárodnej organizácie práce o nútenej alebo povinnej práci č. 29 z
roku 1930 (oznámenie FMZV č. 506/1990 Zb.), Dohovor Medzinárodnej organizácie práce o zrušení nútenej práce č. 105
z roku 1957 (oznámenie FMZV č. 340/1998 Z.z.), Dohovor Medzinárodnej organizácie práce o minimálnom veku na
prijatie do zamestnania č. 138 z roku (oznámenie FMZV č. 341/1998 Z.z.), Dohovor o diskriminácii v zamestnaní a
povolaní č. 111 z roku 1958 (oznámenie FMZV č. 465/1990 Zb.), Dohovor Medzinárodnej organizácie práce o rovnakom
odmeňovaní pracujúcich mužov a žien za prácu rovnakej hodnoty č. 100 z roku 1951 (oznámenie FMZV č. 450/1990
Zb.), Dohovor Medzinárodnej organizácie práce o zákaze a o okamžitých opatreniach na odstránenie najhorších foriem
detskej práce č. 182 z roku 1999 (oznámenie MZV SR č. 38/2001 Z.z.), Viedenský dohovor o ochrane ozónovej vrstvy
(oznámenie MZV SR č. 53/1994 Z.z.), Montrealský protokol o látkach, ktoré porušujú ozónovú vrstvu (oznámenie MZV
SR č. 53/1994 Z.z.), Vzhľadom na obmedzenú technickú funkcionalitu informačného systému Zber údajov, prostredníctvom
ktorého verejný obstarávateľ zverejňuje túto výzvu na predkladanie ponúk, nie je možné vo výzve na predkladanie
ponúk zverejniť podmienky účasti v úplnom rozsahu, preto ich verejný obstarávateľ zverejňuje v súťažných
podkladoch,ktoré sú voľne a neobmedzene prístupné v profile verejného obstarávateľa.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať uskutočnenie stavebných prác rovnakých alebo obdobných ako je predmet zákazky (to znamená výstavba alebo rekonštrukcia teplovodných rozvodov) aspoň v prípade jednej zákazky, ktorej v hodnota bez DPH dosahuje minimálne predpokladanú hodnotu zákazky tohto verejného obstarávania.
Uchádzač je povinný uviesť celkový súčet objemov uskutočnených stavebných prác, ktorých zoznam predložil. V prípade ak uchádzač predkladá zmluvu, referenciu alebo dôkaz o plnení stavebných prác, ktorých uskutočnenie časovo alebo vecne presahuje posudzované obdobie alebo druh stavebných prác, uchádzač v zozname uvedie zvlášť hodnotu iba za tú časť stavebných prác, ktorá bola realizovaná v posudzovanom období, alebo ktorá sa vecne týka požadovaného druhu stavebných prác (a len túto sumu uchádzač započíta do celkového súčtu realizovaných stavebných prác). V prípade, ak stavebné práce realizoval uchádzač ako člen združenia skupiny dodávateľov, vyčísli a započíta iba finančný objem, uskutočňovaný ním samotným. Potvrdenia vydané v inej mene ako v eurách je potrebné prepočítať a to tak, že sumy uvedené v iných menách budú prepočítané kurzom ECB platným k prvému dňu v roku, v ktorom boli stavebné práce uskutočnené.
2.Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Uchádzač predloží v ponuke doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia osoby, ktorej technické a odborné kapacity majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia uvedené v ust. § 32 ods.2 ZVO, oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté ....
Vzhľadom na obmedzenú technickú funkcionalitu informačného systému Zber údajov, prostredníctvom
ktorého verejný obstarávateľ zverejňuje túto výzvu na predkladanie ponúk, nie je možné vo výzve na predkladanie
ponúk zverejniť podmienky účasti v úplnom rozsahu, preto ich verejný obstarávateľ zverejňuje v súťažných
podkladoch,ktoré sú voľne a neobmedzene prístupné v profile verejného obstarávateľa.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ upozorňuje, že uzavretie zmluvy a dodávka predmetu zákazky sú spojené s povinnosťou úspešného uchádzača v postavení dodávateľa zložiť v prospech verejného obstarávateľa zábezpeku za splnenie zmluvných povinností vo výške 50.000,-EUR Podrobnosti sú uvedené v návrhu zmluvy o dielo v časti C. súťažných podkladov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 23.09.2019 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 23.09.2019 11:00
Miesto: Adresa verejného obstarávateľa uvedená v bode I. 1) tejto výzvy
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili
ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa otvárania ponúk, pošle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk , zápisnicu z ich otvárania,.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov zábezpeku v súlade s ust. § 112 ods. 13 ZVO vo výške 10 000 EUR,
ďalšie podrobnosti o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
ponúk pošle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk, zápisnicu z ich otvárania.
2. Vzhľadom na obmedzenú funkčnosť Informačného systému zberu údajov, prostredníctvom ktorého verejný
obstarávateľ zverejňuje túto výzvu na predkladanie ponúk (obmedzený objem textu), nie je možné vo výzve na
predkladanie ponúk zverejniť doplňujúce informácie v úplnom rozsahu, preto ich verejný obstarávateľ zverejňuje v
súťažných podkladoch, ktoré sú voľne prístupné v profile verejného obstarávateľa.
3.Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických
prostriedkov k súťažným podkladom a všetkým dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky. a to prostredníctvom ich zverejnenia v profile verejného obstarávateľa, ktorého webova adresa je uvedená v bode I.1) tejto výzvy pod názvom: "Adresa stránky profilu kupujúceho (URL):"
4. Všetky doklady, ktoré uchádzač predkladá na preukázanie splnenia podmienok účasti (uchádzačom, inou
osobou,ktorej zdroje či kapacity sú použité na preukázanie splnenia podmienok účasti, subdodávateľom) musia byť
predložené
ako originály alebo úradne overené kópie.
5. Lehota plnenia je do 5 mesiacov od prevzatia staveniska. Údaj uvedený v bode II.2.7) tohto nie je korektný, lebo
formulár redakčného systému pre svoju limitovanú funkcionalitu neumožňuje uviesť skutočný údaj so všetkými
podrobnosťami. Detaily k lehote plnenia zmluvy sú uvedené v súťažných podkladoch.
6.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie
ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Pravidlá pre
doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE sa preto považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému.
7.Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej
podobe prostredníctvom systému JOSEPHINE.
Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému
JOSEPHINE, Ponuka sa vyhotovuje elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE
umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/4783/summary
Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude obstarávateľ uverejňovať v systéme
JOSEPHINE a v profile verejného obstarávateľa.. Verejný obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre
záujemcov/uchádzačov rovnako
prostredníctvom systému JOSEPHINE.
8.Podľa ust, § 20 ods.4 ZVO: "Informačný systém zabezpečuje riadenie prístupu prostredníctvom identifikácie a
autentifikácie pristupujúcej osoby," Podrobnosti o registrácii, identifikácii a autentifikácii uchádzačov sú uvedené v
manuáloch systému JOSEPHINE zverejnených na webovej adrese
http://files.nar.cz/docs/josephine/sk/Manual_registracie_SK.pdf, resp. v Knižnici manuálov a odkazov na webovej adrese
https://josephine.proebiz.com/sk/. Lehota na tieto tento úkony je 3 pracovné dni a je potrebné s
touto dobou počítať pri podávaní ponuky.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
30.08.2019

Redakčné opravy

24463 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 189/2019
V oznámení 23706-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa BYTTHERM, s.r.o., Hollého 148/46, 957 01 Bánovce nad Bebravou zverejnenom vo VVO č. 177/2019 zo dňa 03.09.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 23.09.2019 09:00 Má byť: 07.10.2019 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 23.09.2019 11:00 Má byť: 07.10.2019 11:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Dôvodom predĺženia lehoty je vysvetľovanie súťažných podkladov.
24714 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 192/2019
V oznámení 23706-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa BYTTHERM, s.r.o., Hollého 148/46, 957 01 Bánovce nad Bebravou zverejnenom vo VVO č. 177/2019 zo dňa 03.09.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 07.10.2019 09:00 Má byť: 15.10.2019 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 07.10.2019 11:00 Má byť: 15.10.2019 11:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Dôvodom predĺženia lehoty je zmena súťažných podkladov.
25930 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 202/2019
V oznámení 23706-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa BYTTHERM, s.r.o., Hollého 148/46, 957 01 Bánovce nad Bebravou zverejnenom vo VVO č. 177/2019 zo dňa 03.09.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 15.10.2019 09:00 Má byť: 24.10.2019 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 15.10.2019 11:00 Má byť: 24.10.2019 11:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Dôvodom predĺženia lehoty na predkladanie ponúk je vysvetľovanie súťažných podkladov.

Profil Obstarávateľa


Dôležité