Oznámenie 23931 - WYP

Obsah

23931 - WYP
Vestník č. 181/2019 - 09.09.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Partizánske
IČO: 00310905
Nám. SNP 212/4, 95801 Partizánske
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Monika Kočanová
Telefón: +421 385363042
Email: monika.kocanova@partizanske.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4603
Hlavná adresa(URL): http://www.partizanske.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4603
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.e-lena.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Demolácia výškovej budovy na Námestí SNP v Partizánskom
II.1.2) Hlavný kód CPV
45110000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je demolácia výškovej budovy vrátane prípravných projektových prác /zabezpečenie projektovej dokumentácie pre búracie povolenie/, vybavenia potrebných povolení /búracie povolenie, povolenia dopravných obmedzení počas demolácie/, vypratania budovy od nábytku a ďalších zariaďovacích predmetov, odpojenia a odstránenia všetkých prípojok inžinierskych sietí, recyklácie odpadov v zmysle platnej legislatívy, výroby recyklátu drvením, odvezenia a uloženia nerecyklovateľného odpadu na skládku, konečnej úpravy terénu vrátane sadových úprav. Podrobnejší opis je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
577 048,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Budova súpisné číslo 215, Námestie SNP, parcela registra C číslo 3247 katastrálne územie Partizánske
II.2.4) Opis obstarávania
Demolácia výškovej budovy v centre mesta /požadujeme odstránenie budovy bez použitia trhavín/ vrátane prípravných projektových prác /zabezpečenie projektovej dokumentácie pre búracie povolenie/, vybavenia potrebných povolení /búracie povolenie, povolenia dopravných obmedzení počas demolácie/, vypratania budovy od nábytku a ďalších zariaďovacích predmetov, demontáže a likvidácie azbestocementových vetračiek, odpojenia a odstránenia všetkých prípojok inžinierskych sietí, recyklácie odpadov v zmysle platnej legislatívy, výroby recyklátu drvením, odvezenia a uloženia nerecyklovateľného odpadu na skládku, konečnej úpravy terénu vrátane sadových úprav.
Budova má 14 nadzemných a jedno podzemné podlažie, je situovaná do parku na spojnici ulíc Jašíkova a Jesenského. Z hľadiska dispozičného sa jedná o obdĺžnikový pôdorys o rozmeroch 34,7 m x 14,0 m, kde hlavný vstup je orientovaný do námestia. Verejný obstarávateľ požaduje zbúranie na úroveň 0,00 m tzn., že suterén hlavnej budovy sa búrať nebude, suterén vedľajšej budovy (kotolne) sa zasype na úroveň +/-0,00 m voči okolitému terénu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
577 048,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení, bude postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní
v platnom znení.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Ukončenie zákazky bude do 6 mesiacov od nadobudnutia právoplatnosti búracieho povolenia. Vypracovanie projektovej dokumentácie a podanie žiadosti o vydanie búracieho povolenia požadujeme najneskôr do 60 dní od odovzdania staveniska.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o VO), predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4, resp. 5, a to v súlade s § 21 ods. 6 alebo § 152 ods. 1 zákona o VO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 37 ods. 3 zákona o VO, a to za každého člena skupiny osobitne. Doklady musia byť predložené v origináli alebo úradne overenej fotokópii. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona o VO alebo čestným vyhlásením, pričom tieto doklady predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 zákona o VO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. b/, g/ a j/ zákona o VO predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:
Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o VO - zoznamom stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác, doplneným potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Dôkaz o plnení potvrdí odberateľ ak odberateľom
a. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o VO, ak takéto referencie existujú.
Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy doplnenými o doklady, dokumenty, a to vlastnoručne podpísaný profesijný životopis, osvedčenia o odbornej spôsobilosti, prípadne ekvivalent dokladu a zoznam praktických skúseností.
Podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o VO - údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktorý má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác. Uchádzač predloží podpísaný zoznam strojného vybavenia, ktoré bude mať k dispozícii výhradne pre realizáciu predmetu zákazky.
V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona o VO verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti tým, že predložením zoznamu referencií uchádzača tento preukáže verejnému obstarávateľovi, že disponuje skúsenosťami z danej oblasti a je schopný plniť predmet zákazky. Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi osôb určených na plnenie zmluvy verejný obstarávateľ skúma stupeň profesionality a odbornej praxe uchádzača. Údajmi o strojovom a technickom vybavení uchádzač preukáže či je schopný plniť predmet zákazky v požadovanej kvalite a technicky primeraným spôsobom podľa požiadaviek a parametrov kladených na predmet zákazky.
Podľa § 34 ods. 3 zákona o VO uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o VO.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej
spôsobilosti podľa § 37 ods. 3 zákona o VO a to za všetkých členov skupiny spoločne.
Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti
môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona o VO alebo čestným vyhlásením.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač je povinný predložiť minimálne 2 referenčné listy za rozhodné obdobie /predchádzajúcich 5 rokov/, ktoré preukazujú realizáciu prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, pričom aspoň jedna referencia musí obsahovať demoláciu budovy s minimálnou výškou 30 m.

Verejný obstarávateľ požaduje, aby minimálne jedna osoba, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác mala odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho pre pozemné stavby t.j. osvedčenie vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov /SKSI/ podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. rovnocenný doklad o odbornej spôsobilosti osôb podľa predpisov štátu ich pôvodu.
Stavbyvedúci uchádzača musí mať minimálne 5 ročnú preukázateľnú odbornú prax v oblasti riadenia stavieb v pozícii stavbyvedúceho. V zmysle uvedeného uchádzač predloží štruktúrovanú informáciu /profesijný životopis stavbyvedúceho/ obsahujúcu:
1. funkcia: meno a priezvisko, stupeň zodpovednosti - funkcia na stavbe,
2. vzdelanie: najvyššie dosiahnuté vzdelanie, názov školy, dátum ukončenia školy,
3. iné odborné vzdelanie: škola/vzdelávacia inštitúcia, dosiahnuté vzdelanie, dátum,
4. odborná prax: celková prax /roky/, prax na podobných zmluvách /roky a konkretizácia uvedených stavieb/, prax vo funkcii stavbyvedúceho /roky/,
5. súčasný zamestnávateľ od/do /roky/, pracovné zaradenie, funkcia, kontakt /tel., e-mail/.
Osvedčenie stavbyvedúceho bude predložené ako originál alebo úradne overená fotokópia, prípadne fotokópia osvedčenia overená pečiatkou a originál podpisom stavbyvedúceho.
Zároveň požadujeme predložiť čestné prehlásenie stavbyvedúceho, že ako stavbyvedúci
- bude uchádzačovi k dispozícii počas realizácie stavby, resp. že bude vykonávať funkciu stavbyvedúceho na predmetnej stavbe bez ohľadu na to, v akom právnom vzťahu /zamestnaneckom pomere/ je voči uchádzačovi,
- realizoval minimálne jednu stavbu charakteru predmetu zákazky, t.j. demolácie budovy s minimálnou výškou 30 m, pričom uvedie názov stavby, miesto stavby, meno objednávateľa a náklady stavby.

Uchádzač je povinný predložiť:
- oprávnenie na odstraňovanie azbestu alebo materiálov obsahujúcich azbest zo stavieb vydaného Úradom verejného zdravotníctva SR alebo dokladu z iného členského štátu, ktorý slúži na rovnaký účel,
-súhlas na zhodnocovanie odpadov alebo zneškodňovanie odpadov mobilným zariadením vydaného Okresným úradom, odbor starostlivosti o životné prostredie alebo dokladu z iného členského štátu, ktorý slúži na rovnaký účel,
-súhlas na prepravu odpadov.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Obhliadka miesta uskutočnenia prác sa uskutoční v pondelok 16.09.2019 so stretnutím zúčastnených pred objektom Výškovej budovy na Námestí SNP v Partizánskom o 13.00 hod.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 27.09.2019 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 25.11.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 27.09.2019 10:00
Miesto: Mestský úrad Partizánske, Námestie SNP 212/4, kancelária č. 253 na 2. poschodí.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na zastupovanie (v takom prípade záujemca predloží kópiu splnomocnenia na zastupovanie).
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o
verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému ELENA, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania.
2. Verejný obstarávateľ v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní zverejňuje súťažné podklady a doplňujúce dokumenty vo svojom profile a na stránke portál www.e-lena.sk.
3. Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať kliknutím na odkaz "mám záujem" pri tejto zákazke zverejnenej na portáli www.e-lena.sk.
4. Systém Elena automaticky umožňuje sledovanie otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku.
Systém zároveň zaznamenáva prihlásených užívateľov týchto uchádzačov a vedie o tejto skutočnosti záznam. Uchádzač teda nemusí využiť možnosť osobnej účasti na otváraní ponúk na mieste a čase určenom verejným obstarávateľom pričom prostredníctvom systému Elena má možnosť otvárania sa priamo zúčastniť dištančným spôsobom.
5. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých
subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu (ZRPVS), ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
6. Verejný obstarávateľ bude považovať ponuku uchádzača, ktorej celková cena za poskytnutie predmetu zákazky
prevýši finančný limit určený predpokladanou hodnotou zákazky, za ponuku, ktorá obsahuje zjavne nevýhodné
podmienky pre verejného obstarávateľa a teda za ponuku neprijateľnú.
7. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia
zmluvy, nie je predmetné VO zelené, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty.
8. Za účelom prípravy verejného obstarávania a stanovenia predpokladanej hodnoty zákazky uskutočnil verejný obstarávateľ podľa § 25 zákona o verejnom obstarávaní prípravné trhové konzultácie /PTK/. Z celého priebehu PTK bola vyhotovená zápisnica, ktorá je zverejnená na webovom sídle verejného obstarávateľa a súčasne tvorí prílohu súťažných podkladov.
9. Verejný obstarávateľ bude od úspešného uchádzača pred uzatvorením zmluvy požadovať na plnenie tejto verejnej zákazky poistné krytie zodpovednosti za škodu spôsobenú dodávateľom tretej osobe min. vo výške 1.000.000 EUR.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
05.09.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité