Oznámenie 24448 - WYP

Obsah

24448 - WYP
Vestník č. 189/2019 - 19.09.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Vysoké Tatry
IČO: 00326585
Starý Smokovec 1 , 06201 Vysoké Tatry
Slovensko
Kontaktná osoba: Jozef Gál
Telefón: +421 524780419 / 524780447
Fax: +421 524780459
Email: jozef.gal@vysoketatry.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5869869
Hlavná adresa(URL): http://www.vysoketatry.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
REKONŠTRUKČNÉ STAVEBNÉ PRÁCE A DODANIE OSOBNÉHO VÝŤAHU S MONTÁŽOU PRE PROJEKT CIZS V MESTE VYSOKÉ TATRY
Referenčné číslo: 2/2/VO CIZS VT/2019
II.1.2) Hlavný kód CPV
45215100-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú rekonštrukčné stavebné práce pozostávajúce z realizácie nadstavby, vstavby, vrátane dodania a
montáže osobného výťahu a rekonštrukčných a modernizačných stavebných prác, ktoré pozostávajú zo:
Zdravotechnika- zdravotechnická inštalácia,Vykurovanie, Elektroinštalácia silnoprúdová, Elektroinštalácia slaboprúdová,
Vzduchotechnika, Výmena vnútorných podláh, Výmena vnútorných dverí, Spevnené plochy, Elektrické odberné NN.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
676 916,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
2
Uchádzač môže predložiť ponuky alternatívne, a to len na jednu časť zákazky B 001 resp. B 002, alebo na obe časti zákazky B 001 a B 002.
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Časť B001: Uskutočnenie rekonštrukčných stavebných prác pre CIZS v meste Vysoké Tatry
Časť č.: B001
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45215100-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Vysoké Tatry, Starý Smokovec 1, 062 01 Starý Smokovec
II.2.4) Opis obstarávania
Verejný obstarávateľ po prevádzkovom a funkčnom zhodnotení súčasného stavu vymedzil a požaduje zrealizovať
rekonštrukčné stavebné práce pozostávajúce z realizácie nadstavby, vstavby, rekonštrukčných a modernizačných
stavebných prác, ktoré pozostávajú zo: Zdravotechniky - zdravotechnickej inštalácie, ústredného vykurovania,
silnoprúdovej, elektroinštalácie, slaboprúdovej inštalácie, vzduchotechniky, výmena vnútorných podláh, výmena
vnútorných dverí, spevnených plôch a, elektrické odberné NN.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
646 460,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: kód projektu v ITMS2014+: 302020V720
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný prostredníctvom EFRR z OP IROP, Prioritná os č. 2, Špecifický cieľ 2.1.2.: Integrácia
primárnej zdravotnej starostlivosti formou budovania centier integrovanej zdravotnej starostlivosti CIZS, kód výzvy
IROP: PO2SC2122019-42, na základe zmluvy o poskytnutí NFP č. IROP/043-Z-302021V720-253/2019, ktorú uzatvoril verejný obstarávateľ s MZ SR ako SO.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Časť B002: Dodanie, montáž a záručný servis osobného výťahu pre CIZS v meste Vysoké Tatry
Časť č.: B002
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45313000-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Vysoké Tatry, Starý Smokovec 1, 062 01 Starý Smokovec
II.2.4) Opis obstarávania
Verejný obstarávateľ požaduje dodanie, montáž a záručný servis osobného výťahu,; typ výťahu: Osobný, trakčný,
Prevedenie výťahu:pre imobilných, tlačidlá v ovládacích paneloch aj v prevedení s Brailovým písmom, Pohon:
bezprevodový s frekvenčným riadením, príkon do 6 kW
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
30 456,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: kód projektu v ITMS2014+: 302020V720
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný prostredníctvom EFRR z OP IROP, Prioritná os č. 2, Špecifický cieľ 2.1.2.: Integrácia
primárnej zdravotnej starostlivosti formou budovania centier integrovanej zdravotnej starostlivosti CIZS, kód výzvy
IROP: PO2SC2122019-42, na základe zmluvy o poskytnutí NFP č. IROP/043-Z-302021V720-253/2019, ktorú uzatvoril verejný obstarávateľ s MZ SR ako SO.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač/hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť verejným obstarávateľom požadované a určené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 39 ZVO Jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED) alebo Čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na jeho požiadanie doklady, ktoré Čestným vyhlásením nahradil, a to za podmienok stanovených v § 114 ods.1 ZVO. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač spĺňal podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) a tieto môže preukázať nasledovne:
a)podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) ZVO
- Doloženým dokladom o oprávnení uskutočňovať stavebné práce (pre časť zákazky B001), resp. dodávať tovar (pre časť
zákazky B002), ktoré zodpovedajú príslušnej samostatnej časti predmetu zákazky B001 resp. B002. Uchádzač teda musí
byť oprávnený na poskytnutie plnenia, ktoré je predmetom príslušnej časti tejto zákazky a je zadávaná týmto postupom
verejného obstarávania.
- Doloženým vlastným Čestným prehlásením, ktorým uchádzač preukáže, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom
obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo
obvyklého pobytu. Vychádzajúc z občiansko-právnej úpravy právnych úkonov ako takých.
alebo
b)podľa § 152 ZVO, t.j.
Zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov (s príslušným požadovaným predmetom podnikania časti zákazky B001,
resp. B002). Tento predstavuje paušálny spôsob preukázania splnenia podmienok účasti osobného postavenia, a teda nie
je potrebné osobitné predloženie ďalších dokumentov, Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči
každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania
overovať.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ od uchádzačov nepožaduje preukazovanie finančného a ekonomického postavenia na predmet zákazky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ požaduje, aby technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 ZVO uchádzač v ponuke preukázal pre samostatnú časť zákazky B001nasledovne:
a) doloženým zoznamom stavebných prác (so zameraním pozemné stavby) uskutočnených za predchádzajúcich päť
rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia (v tejto súvislosti uvádzame,
že referencie od verejných obstarávateľov a obstarávateľov sú vedené v evidencii referencií, ktorá je informačným
systémom verejnej správy, a ktorého správcom je UVO.
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak
také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom,
preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
b) Uchádzač v ponuke podľa § 34 ods.1 písm. g) ZVO preukáže, že na plnenie samostatnej časti zákazky B001 má k dispozícii pracovníka/technika s odbornou praxou a s odbornou spôsobilosťou stavbyvedúci s odborným zameraním Pozemné stavby, t.j. s aktualizovaným osvedčením SKSI v zmysle zákona č.50/1976 Zb. (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov a zákona č.138/1992 Zb. (o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch) v znení neskorších predpisov. V tejto súvislosti verejný obstarávateľ potvrdzuje, že umožní splnenie tejto podmienky účasti aj predložením ekvivalentného národného dokladu vydaného orgánmi zriadenými v iných členských štátoch a podľa zákona platného v príslušnom členskom štáte EÚ.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34
ods. 1 ZVO pre samostatnú časť zákazky B002 nasledovne:
a)Doloženým zoznamom dodávok tovarov, konkrétne osobných výťahov a s tým poskytnutých služieb (montáže a
garančného servisu) za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a
odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľom podľa tohto
zákona. Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným
dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ stanovil pre časť B001 požiadavku ako min.podmienku účasti predloženie:
a) referencií kumulatívne za 5 predchádzajúcich rokov v objeme 1 200.000 EUR bez DPH, z toho minimálne jedna
zákazka musí byť v objeme 600.000 EUR bez DPH.
b) Uchádzač v ponuke podľa § 34 ods.1 písm. g) ZVO preukáže, že na plnenie samostatnej časti zákazky B001 má k
dispozícii pracovníka/technika s odbornou praxou a s odbornou spôsobilosťou stavbyvedúci s odborným zameraním
Pozemné stavby, t.j. s aktualizovaným osvedčením SKSI v zmysle zákona č.50/1976 Zb. (stavebný zákon) v znení
neskorších predpisov a zákona č.138/1992 Zb. (o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch) v znení
neskorších predpisov. Uchádzač v ponuke doloží, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii minimálne jedného
technika s odbornou spôsobilosťou na výkon činností stavbyvedúci s odborným zameraním Pozemné stavby.

Verejný obstarávateľ stanovil pre časť zákazky B002 požiadavku ako min.podmienku účasti predloženie:referencií kumulatívne za 3 predchádzajúce roky na minimálne dve zrealizované zákazky v celkovom objeme 60.000 EUR bez DPH.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 28.10.2019 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 28.02.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 29.10.2019 11:00
Miesto: Sprístupnenie ponúk sa uskutoční v sídle verejného obstarávateľa dňa 22.10.2019 o 11,00 hod. na adrese Mestský úrad Vysoké Tatry, Starý Smokovec 1, 062 01 Vysoké Tatry, v malej zasadacej miestnosti na I. poschodí.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: - Uchádzači, ktorí predložili ponuky v stanovenej lehote.
- Uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača
- osoba splnomocnená na jeho zastupovanie.
Uchádzač, štatutárny zástupca a člen štatutárneho orgánu uchádzača sa preukážu preukazom totožnosti. Poverený zástupca sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
V intenciách § 112 ods. 6 ZVO verejný obstarávateľ uvádza, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
17.09.2019

Redakčné opravy

25946 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 202/2019
V oznámení 24448-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Vysoké Tatry, Starý Smokovec 1, 062 01 Vysoké Tatry zverejnenom vo VVO č. 189/2019 zo dňa 19.09.2019 boli nesprávne zverejnené údaje I.1) NÁZOV A ADRESY Namiesto: Kontaktná osoba: Jozef Gál Telefón: +421 524780419 / 524780447 Email: jozef.gal@vysoketatry.sk Má byť: Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Hlavatá Telefón: +421 524780 414 e -mail: zuzana.hlavata@vysoketatry.sk
26684 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 207/2019
V oznámení 24448-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Vysoké Tatry, Starý Smokovec 1, 062 01 Vysoké Tatry zverejnenom vo VVO č. 189/2019 zo dňa 19.09.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 28.10.2019 11:00 Má byť: 30.10.2019 11:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 29.10.2019 11:00 Má byť: 31.10.2019 11:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE V termíne od 25. októbra 2019 (piatok) 15:00 do 27. októbra 2019 (nedeľa) 23:59 bude úplne nedostupný portál ÚVO vrátane služby privátnej zóny, IS ZÚ, IS EVO a profilov VO/O. Na základe vyššie uvedených skutočností verejný obstarávateľ upozorňuje na predĺženie lehôt na predkladanie a otváranie ponúk, uvedených vo Výzve na predkladanie ponúk, ktorá bola zverejnená vo Vestníku ÚVO č. 189/2019 - 19.09.2019 pod zn. 24448 - WYP tak, ako je uvedené v tomto Oznámení o oprave.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité