Oznámenie 24612 - WYT

Obsah

24612 - WYT
Vestník č. 191/2019 - 23.09.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Piešťany
IČO: 00612031
Námestie SNP 3, 92145 Piešťany
Slovensko
Kontaktná osoba: Ingrid Ličková
Telefón: +421 337765356
Fax: +421 33838776544
Email: ingrid.lickova@piestany.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www,piestany.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/422527
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/422527
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Dodávka a montáž parkovacích automatov v meste Piešťany
Referenčné číslo: 5333/2019/ITaMS/32989
II.1.2) Hlavný kód CPV
38730000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je:
- dodávka, montáž/osadenie 23 kusov parkovacích automatov v zmysle špecifikácie predmetu zákazky
- stavebné práce súvisiace s realizáciou podložia/základov potrebných na osadenie 23 kusov parkovacích automatov
- súvisiace služby nevyhnutné na riadnu funkčnosť a prevádzku systému 23 kusov parkovacích automatov uvedené v špecifikácie predmetu zákazky
- integrácia systému (vecne a funkčne súvisiaci s predmetom tejto zákazky) so systémom používaným Mestskou políciou mesta Piešťany (MP manager)
- inštalácia a uvedenie do prevádzky 23 kusov parkovacích automatov navzájom prepojených systémom do centrálnej databázy
- zaškolenie obsluhy minimálne 2 zamestnancov prevádzkovateľa k výkonu bežnej údržby parkovacích automatov a na činnosť s parkovacími automatmi
- záručný servis poskytovaný v rámci záručnej doby.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
220 225,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30144200-2
45000000-7
51214000-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
územie mesta Piešťany
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je:
- dodávka, montáž/osadenie 23 kusov parkovacích automatov v zmysle špecifikácie predmetu zákazky
- stavebné práce súvisiace s realizáciou podložia/základov potrebných na osadenie 23 kusov parkovacích automatov
- súvisiace služby nevyhnutné na riadnu funkčnosť a prevádzku systému 23 kusov parkovacích automatov uvedené v špecifikácie predmetu zákazky
- integrácia systému (vecne a funkčne súvisiaci s predmetom tejto zákazky) so systémom používaným Mestskou políciou mesta Piešťany (MP manager)
- inštalácia a uvedenie do prevádzky 23 kusov parkovacích automatov navzájom prepojených systémom do centrálnej databázy
- zaškolenie obsluhy minimálne 2 zamestnancov prevádzkovateľa k výkonu bežnej údržby parkovacích automatov a na činnosť s parkovacími automatmi
- záručný servis poskytovaný v rámci záručnej doby.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
220 225,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 120
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: - podľa § 112 ods. 4 písm. a) a podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"), predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f), resp. ods. 4, 5 zákona o verejnom obstarávaní.
/V zmysle zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), od 1. septembra 2018, ak je uchádzačom hospodársky subjekt - právnická osoba alebo fyzická osoba so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike, nie je povinný predkladať výpis z obchodného registra; výpis zo živnostenského registra, resp. iný doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce ak je zapísaný v Registri právnických osôb./

- podľa § 112 ods. 4 písm. b) a podľa § 32 ods. 1 písm. a) až d) zákona o verejnom obstarávaní, predložením dokladov
podľa § 32 ods. 2 písm. a) až d), resp. ods. 4, 5 zákona o verejnom obstarávaní.

Hospodársky subjekt (uchádzač) zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len Úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
V takomto prípade poskytne verejnému obstarávateľovi informáciu o tom, že mu Úrad vydal Výpis zo zoznamu hospodárskych subjektov/podnikateľov s uvedením registračného čísla, dátumu vyhotovenia a platnosti Výpisu.

Skupina dodávateľov preukazuje podľa § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia , a to za každého člena skupiny osobitne.

V zmysle § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie
splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (ďalej iba "JED")
podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: - podľa § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.

- podľa § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. m) bodu 1. zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť presnú špecifikáciu - opis s fotografiami ponúkaného tovaru/opis parkovacieho automatu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - k § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
V zozname dodávok tovaru a súvisiacich služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania uchádzač uvedie referencie za dodávky tovaru a súvisiace služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovej hodnote minimálne 200.000 EUR bez DPH.
V prípade, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač k zoznamu dodávok tovaru a súvisiacich služieb priloží dôkaz o plnení, potvrdený odberateľom; ak takéto potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, priloží vyhlásenie uchádzača o dodaní tovaru a súvisiacich služieb s doplneným dokladom, preukazujúcim jeho dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého bol tovar dodaný.

- k § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. m) bodu 1. zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil opis ponúkaného tovaru/opis ponúkaného parkovacieho automatu (technický list s fotografiami resp. ekvivalent dokladu), ktorý jednoznačne preukáže splnenie požadovaných technických parametrov uvedených v technickej špecifikácii. V opise ponúkaného tovaru k názvu tovaru uchádzač uvedie obchodné označenie ponúkaného tovaru, technické parametre a vlastnosti ponúkaného tovaru a ďalšie informácie a údaje o ponúkanom tovare v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie požadovaných technických parametrov uvedených v technickej špecifikácii.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú definované v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.3. KRITÉRIÁ NA HODNOTENIE PONÚK A PRAVIDLÁ ICH UPLATNENIA.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.10.2019 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.03.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.10.2019 13:00
Miesto: Mestský úrad Piešťany, Námestie SNP č. 3, 921 45 Piešťany, v zasadacej miestnosti MsÚ
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku.
2./ Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o
verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO.
3./ Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému EVO https://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/422527) . Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny.
4./ Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému.
5./ V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej
sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo
záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom systému EVO. Verejný obstarávateľ
bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EVO.
6./ Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie, podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a
komunikácie so záujemcami a uchádzačmi sú uvedené v súťažných podkladoch.
7./ Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov v ponuke predložiť:
Čestné vyhlásenie uchádzača o pripojení systému (vecne a funkčne súvisiaceho s predmetom tejto zákazky) so systémom používaným Mestskou políciou mesta Piešťany na základe Licenčnej zmluvy (MP manager, ktorého vlastníkom je spoločnosť FT Technologies a.s., U sokolovny 253, 783 14 Bohuňovice, e-mail: info@fttech.org ) vrátane súhlasu tejto spoločnosti alebo zmluvu o budúcej zmluve o pripojení systému (vecne a funkčne súvisiaceho s predmetom tejto zákazky) so systémom používaným Mestskou políciou mesta Piešťany na základe Licenčnej zmluvy (MP manager, ktorého vlastníkom je spoločnosť FT Technologies a.s., U sokolovny 253, 783 14 Bohuňovice, e-mail: info@fttech.org) medzi uchádzačom a touto spoločnosťou potvrdenú a podpísanú oprávnenými osobami.
8./Termín ukončenia dodávky a montáže parkovacích automatov (PA):
do 70 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy
Termín ukončenia plnenia predmetu zmluvy - záručný servis poskytovaný v rámci záručnej doby: 2 roky odo dňa prevzatia PA
Termín začatia plnenia predmetu zmluvy - súvisiace služby nevyhnutné na riadnu funkčnosť a prevádzku systému PA: určený vecne príslušným Všeobecným nariadením mesta Piešťany
Termín ukončenia plnenia predmetu zmluvy - súvisiacich služieb nevyhnutných na riadnu funkčnosť a prevádzku systému PA: 10 rokov odo dňa začatia plnenia

Predmetné verejné obstarávanie možno považovať za zelené verejné obstarávanie, nakoľko verejný obstarávateľ požaduje napájanie parkovacích automatov solárnym modulom.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
18.09.2019

Redakčné opravy

24765 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 193/2019
V oznámení 24612-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Piešťany, Námestie SNP 3, 921 45 Piešťany zverejnenom vo VVO č. 191/2019 zo dňa 23.09.2019 boli nesprávne zverejnené údaje I.3) KOMUNIKÁCIA Namiesto: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/422527 Ďalšie informácie možno získať na adrese vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky Adresa (URL): www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/422527 Má byť: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/422763 Ďalšie informácie možno získať na adrese vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky Adresa (URL): www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/422763 VI.3) DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE Namiesto: 3./ Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému EVO www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/422527) . Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny. Má byť: 3./ Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému EVO www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/422763) . Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 03.10.2019 12:00 Má byť: 09.10.2019 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 03.10.2019 13:00 Má byť: 09.10.2019 13:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité