Oznámenie 24635 - MST

Obsah

24635 - MST
Vestník č. 191/2019 - 23.09.2019

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Hlohovec
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312509
M. R. Štefánika 1, 92001 Hlohovec
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martina Miklovičová
Telefón: +421 333813384
Email: martina.miklovicova@hlohovec.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4729
Hlavná adresa(URL): http://www.hlohovec.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/422840
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/422840
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Stojiská polopodzemných kontajnerov na komunálny odpad - sídlisko Sihoť Hlohovec
Referenčné číslo: 47317/4167/2019/MIK
II.1.2) Hlavný kód CPV
34928480-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je vybudovanie (výstavba/montáž/tovar) 6 stojísk polopodzemných kontajnerov na komunálny a triedený odpad, ktoré sa budú nachádzať v meste Hlohovec nasledovne:
- stojisko 4 Gaštanová 8 - kruhové
- stojisko 5 Gaštanová 16 - kruhové
- stojisko 6 Gaštanová 30 - štvorcové
- stojisko 7 Sihotská 9 - kruhové
- stojisko 8 Nábr. A. Hlinku 10 - kruhové
- stojisko 9 Gaštanová 6 - štvorcové
Navrhované stojiská polopodzemných kontajnerov nahradia jestvujúce stojiská 1100 l zberných nádob v daných lokaltách. Miesta pre osadenie stojísk sú prevažne rovinaté, tvorené spevnenými asfaltovými resp. betónovými plochami, alebo nespevnenými trávnatými plochami.

Počet obstarávaných kontajnerov je 27 ks. Súčasťou zákazky je:
- presné vytýčenie všetkých inžinierskych sietí ich správcami, a to i sietí nezakreslených vo výkresovej časti dokumentácie pred začatím stavebných prác
- PD skutočného vyhotovenia stavby v 3 vyhotoveniach a v digitálnej podobe
- vypracovanie plánu užívania verejnej práce
- všetky ostatné súvisiace práce a dodávky
- porealizačné zameranie a geometrický plán v 3 vyhotoveniach + CD
- štandardná záruka pre daný predmet zákazky
Rozsah predmetu zákazky je podrobne riešený vo výkaze-výmer a v projektovej dokumentácii spracovanej spoločnosťou Pro ateliér RK, s.r.o. Trenčín, Ing. Róbertom Kováčikom, autorizovaným stavebným inžinierom, ktorá je prílohou súťažných podkladov k zákazke. Zároveň popisuje aj montážne a stavebné práce nevyhnutné pri realizácii zákazky.
- Kontajnery musia byť typovo a vizuálne (materiálovo aj farebne) zosúladené.
- telá nadzemných častí kontajnerov, pozostávali z materiálu odolného voči korózii (napr. HDPE, antikór), v prípade požiaru nesmú uvoľňovať toxické plyny a musia byť odolné voči UV žiareniu,
- telá šácht kontajnerov musia byť z recyklovateľného HDPE (vysokohustotný polyetylén), vodotesné, hygienicky nezávadné a chemicky stálea v prípade požiaru nesmú uvoľňovať toxické plyny.
- Telo šachty kontajnera bude z materiálu o hrúbke minimálne 10 mm, podzemná časť kruhového kónického pôdorysu bude doplnená špeciálnymi kotvami proti vztlaku spodnej vody, nakoľko hoci priestory pre stojiská nie sú bezprostredne ohrozené spodnou vodou, ale nachádzajú sa v blízkosti rieky Váh
- veká plniacich otvorov musia byť farebne odlíšené pre zber zložiek separovaného odpadu: papier modrá, plast žltá, sklo zelená, VKM + kovy červené. Samotné veko bude neutrálnej šedej farby.
- Opláštenie nadzemných častí kontajnerov bude z plnofarebného drevokompozitu , so zvislých lamiel, alebo ekvivalent, tmavo hnedej farby,
- Na opláštení každého kontajnera bude upevnená kovová tabuľka s piktogramom a nálepkou s názvom zložky zbieraného druhu odpadu,
- Zberové vrecia budú z pevných recyklovateľných materiálov, vodeodolné a hygienicky nezávadné, budú zaručovať dlhodobé používanie bez potreby výmeny v záručnej dobe (s výnimkou poškodení pri manipulácii). Vrecia na sklo a kovy (spoločný zber kovy+VKM) budú mať špeciálnu úpravu proti poškodeniu ostrými hranami odpadu, systém spodného otvárania zberového vreca musí mať jednoduchú manipuláciu popruhom resp. lanom, musí byť zabezpečený poistkou proti nežiadúcemu otvoreniu počas jeho zdvihu a presunu,
- Spôsob vyprázdňovania kontajnerov / vreca bude jednobodovým upínacím systémom zdvihu, zdvih a presun zberného vreca hydraulickým ramenom zberového vozidla, bez potreby ďalšieho háku na otváranie kontajnera, umožňujúci vyprázdňovanie vreca a zároveň obsluhu hydraulického ramena zberového vozidla jednou osobou.
Kvalitatívne parametre a technický popis jednotlivých kontajnerov je podrobne popísaný v prílohe Špecifikácia/opis predmetu zákazky.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
126 510,11 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45100000-8
45112000-5
45111200-0
45111291-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídlisko Sihoť, Hlohovec
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vybudovanie (výstavba/montáž/tovar) 6 stojísk polopodzemných kontajnerov na komunálny a triedený odpad, ktoré sa budú nachádzať v meste Hlohovec nasledovne:
- stojisko 4 Gaštanová 8 - kruhové
- stojisko 5 Gaštanová 16 - kruhové
- stojisko 6 Gaštanová 30 - štvorcové
- stojisko 7 Sihotská 9 - kruhové
- stojisko 8 Nábr. A. Hlinku 10 - kruhové
- stojisko 9 Gaštanová 6 - štvorcové

Polopodzemný kontajner kruhový na zber zmesového komunálneho odpadu
- objem 5m3 - 4 ks
Polopodzemný kontajner štvorcový na zber zmesového komunálneho odpadu
- objem 5m3 - 2 ks (opláštenie z troch strán viď projekt stojisko 6 a 9)
Polopodzemný kontajner kruhový na zber triedeného odpadu PLASTY
- objem 5m3 - 4 ks
Polopodzemný kontajner štvorcový na zber triedeného odpadu PLASTY
- objem 5m3 - 1 ks (opláštenie z troch strán viď projekt stojisko 9)
Polopodzemný kontajner kruhový na zber triedeného odpadu PAPIER
- objem 5m3 - 3 ks
Polopodzemný kontajner štvorcový nazber triedeného odpadu PAPIER
- objem 5m3 - 1 ks (opláštenie z troch strán viď projekt stojisko 9)
Polopodzemný kontajner kruhový na zber triedeného odpadu PAPIER
- objem 3m3 - 1 ks
Polopodzemný kontajner kruhový na zber triedeného odpadu SKLO
- objem 3m3 - 4 ks
Polopodzemný kontajner kruhový na spoločný zber VKM/kovy
- objem 3m3 - 4 ks

Delený polopodzemný kontajner štvorcový na zber triedeného odpadu PLASTY+PAPIER
- objem 2,4+2,4 m3 - 1 ks (opláštenie z dvoch strán viď projekt stojisko 6)
Delený polopodzemný kontajner štvorcový na zber SKLO + spoločný zber VKM/kovy
- objem 2,4+2,4 m3 - 2 ks (opláštenie z troch strán viď projekt stojisko 6 a 9)

Počet obstarávaných kontajnerov je 27 ks.
Súčasťou zákazky je:
- presné vytýčenie všetkých inžinierskych sietí ich správcami, a to i sietí nezakreslených vo výkresovej časti dokumentácie pred začatím stavebných prác
- PD skutočného vyhotovenia stavby v 3 vyhotoveniach a v digitálnej podobe
- vypracovanie plánu užívania verejnej práce
- všetky ostatné súvisiace práce a dodávky
- porealizačné zameranie a geometrický plán v 3 vyhotoveniach + CD
(vyhotovený podľa Technologického predpisu pre tvorbu a aktualizáciu DTMH - link v súťažných podkladoch)
- štandardná záruka pre daný predmet zákazky
Rozsah predmetu zákazky je podrobne riešený vo výkaze-výmer a v projektovej dokumentácii spracovanej spoločnosťou Pro ateliér RK, s.r.o. Trenčín, Ing. Róbertom Kováčikom, autorizovaným stavebným inžinierom, ktorá je prílohou súťažných podkladov k zákazke. Zároveň popisuje aj montážne a stavebné práce nevyhnutné pri realizácii zákazky.

Podrobný opis zákazky je určený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
126 510,11 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
45
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Doba plnenia:
Termín začatia realizácie: dňom protokolárneho prevzatia staveniska dodávateľom na základe výzvy objednávateľa (po nadobudnutí účinnosti zmluvy).
Termín ukončenia realizácie: do 45 kalendárnych dní odo dňa začiatku realizácie.

Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní:
Vzhľadom na charakter, komplexnosť a neoddeliteľnosť predmetu zákazky nie je možné predmet zákazky rozdeliť na časti. Stavebné práce sú súčasťou montáže zariadení a ich vykonanie jednym uchádzačom/dodávateľom je nevyhnutné z dôvodu poskytnutia a prípadného uplatnenia záruky.

Ponuka predložená uchádzačom sa predkladá tak, že bude obsahovať:
1. Krycí list ponuky - súčasťou krycieho listu je čestné vyhlásenie týkajúce sa konfliktu záujmov § 23 zákona č 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení
2. Formulár plnenie kritéria na hodnotenie ponúk potvrdený a podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača.
3. Vyhlásenie uchádzača, že
- súhlasí s podmienkami určenými verejným obstarávateľom,
- že všetky predložené doklady, dokumenty a údaje uvedené v ponuke sú pravdivé a úplné,
- že predkladá iba jednu ponuku a nie je v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku,
- že dáva písomný súhlas k tomu, že poskytnuté doklady v súvislosti s týmto verejným obstarávaním, môže verejný obstarávateľ spracovávať a zverejňovať v súlade s platným a účinným zákonom o ochrane osobných údajov,
- že dáva písomný súhlas k tomu, aby jeho ponuka bolo uverejnená v profile verejného obstarávateľa v zmysle §64 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a to:
- v neobmedzenom alebo
- v obmedzenom znení v súlade s ustanoveniami §22 ods. 1 a ods. 2 ZVO a vo svojej ponuke vyznačí výrazne tie informácie, ktoré sa považujú za dôverné; pričom akceptuje ustanovenie §22 ods. 3 ZVO
- že vo svojej ponuke ocenil všetky požadované položky v časti B.1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY v súlade so súťažnými podkladmi , resp. v prípade predloženia ekvivalentných výrobkov, materiálov alebo zariadení zároveň tieto vyznačí uchádzač v prílohe k časti B.1. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY bod B.1.3 týchto súťažných podkladov a predloží doklady (certifikáty, technické listy, prípadne ďalšie doklady) preukazujúce kvalitatívnu porovnateľnosť ekvivalentného výrobku najmä porovnateľnosť jeho technických a funkčných vlastností,
- že na zabezpečenie prác pri realizácii zákazky Stojiská polopodzemných kontajnerov na komunálny odpad - sídlisko Sihoť Hlohovec použije certifikované materiály/tovary, o čom predloží príslušné doklady pri realizácii predmetnej zákazky.
4. Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky podľa bodu B.3.1 časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov,
5. Všetky doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa časti A.2 Podmienky účasti týchto súťažných
podkladov, ktorými uchádzač preukáže osobné postavenie, a technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť.
Uchádzač predmetné súbory uvedie v Zozname súborov v Krycom liste ponuky.
6. V prípade, ak uchádzač nevypracoval ponuku sám, uvedie v ponuke osobu, ktorej služby alebo podklady pri jej
vypracovaní využil. Údaje podľa prvej vety uchádzač uvedie v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu, sídlo alebo miesto podnikania a identifikačné číslo, ak bolo pridelené.
7. Súbor s kópiou kompletnej ponuky s prekrytými osobnými údajmi fyzických osôb.
Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2.
Doklady a dokumenty tvoriace obsah ponuky, musia byť k termínu predloženia ponuky platné a aktuálne.
Všetky doklady budú predložené v needitovateľnej forme vo formáte PDF. Dokumenty budú potvrdené a podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. Ostatné podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Osobné postavenie - Podmienky účasti podľa §32 ods. 1 ZVO predložením dokladov
podľa § 32 ods. 2 ZVO:
1. §32 ods. 1 a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani
prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe uchádzač preukazuje splnenie podmienok výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
2. §32 ods 1 b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné
dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - uchádzač preukazuje splnenie podmienok potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
3. § 32 ods. 1 c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - uchádzač preukazuje splnenie podmienok potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
4. §32. ods 1 d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - uchádzač preukazuje splnenie podmienok potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
5. §32 ods 1 e) je oprávnený dodávať tovary/poskytovať služby/realizovať stavebné práce - uchádzač preukazuje splnenie podmienok dokladom o oprávnení poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
6. §32 ods. 1 f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzač preukazuje splnenie podmienok čestným vyhlásením,
7. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov 1. - 6. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
8. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
9. Ak je uchádzač registrovaný Úradom pre VO v zozname hospodárskych subjektov (ZHS) podľa zákona o verejnom obstarávaní, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
V takomto prípade poskytne verejnému obstarávateľovi informáciu o tom, že je registrovaný Úradom pre VO v ZHS s uvedením registračného čísla a dátumu platnosti zápisu.
(Ak je uchádzačom hospodársky subjekt - právnická osoba alebo fyzická osoba so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike, nie je povinný predkladať doklady preukazujúce splnenie podmienok §32 1a) a e) výpis z obchodného registra; výpis zo živnostenského registra, resp. iný doklad o oprávnení dodávať tovar ak je zapísaný v Registri právnických osôb ani výpis z registra trestov.)
Ostatné podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Podmienky vykonania zákazky sú podrobne definované v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 21.10.2019 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 21.10.2019 12:30
Miesto: Mestský úrad v Hlohovci, M. R. Štefánika č. 1, 920 01 Hlohovec, II. poschodie, malá zasadacia miestnosť MsÚ
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehota na predkladanie ponúk.

Bližšie informácie v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ nevyžaduje zábezpeku ponuky.

Vyhodnotenie ponúk sa uskutoční v zmysle § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.

1. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom elektronického systému EVO.
2. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude prihliadať, ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch.
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom/uchádzačom, aby si v IS EVO aktivovali funkciu Aktivácia notifikácie,
prostredníctvom ktorej budú prostredníctvom notifikácií informovaní o skutočnostiach týkajúcich sa tohto verejného
obstarávania (napr. vysvetlenie informácií v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a súťažných podkladoch,
žiadosť o vysvetlenie ponuky, vylúčenie atď.) a ktoré verejný obstarávateľ v relevantných prípadoch zverejňuje aj na
svojom profile: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4729.
Momentom doručenia/ odoslania akéhokoľvek dokumentu (vrátane Oznámenia o výsledku verejného obstarávania,
vylúčenia uchádzača pre nesplnenie podmienok účasti alebo vylúčenia ponuky) pre účely elektronickej komunikácie sa rozumie moment odoslania informácií resp. dokumentov prostredníctvom IS EVO.
Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
19.09.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité