Oznámenie 24713 - WYP

Obsah

24713 - WYP
Vestník č. 192/2019 - 24.09.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Nové Zámky
IČO: 00309150
Hlavné nám. 10, 94001 Nové Zámky
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Beáta Babicza
Telefón: +421 356921781
Email: beata.babicza@novezamky.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4473
Hlavná adresa(URL): https://www.novezamky.sk/verejne-obstaravanie/ds-1286/p1=32435/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.novezamky.sk/verejne-obstaravanie/ds-1286/p1=4424
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4473
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Obnova povrchov miestnych komunikácií v Nových Zámkoch - 2. etapa
Referenčné číslo: 16369/2019
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce obnove povrchu vozovky na miestnych komunikáciách na území mesta Nové Zámky v rozsahu podľa súťažných podkladov a výkazu výmer.
Celkové plochy stavebných úprav po jednotlivých uliciach :
Andovská časť 1. 2 031,50 m2
Andovská časť 2.6 681,00 m2
Ernestova bašta2 693,00 m2
Cyrilometódska ul.3 031,00 m2
Šoltésová ulica3 639,25 m2
Riečna J. Kráľa ul.5 078,80 m2
Várdayho - Tureckául.5 913,00 m2
Petfiho ulica4 063,37 m2
Björnonsová Žerotínová - Hradná ulica7 983,40 m2
Bitúnková ulica2 688,00 m2
Stavebné úpravy spolu: 43 799,32 m2
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 078 933,67 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233142-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Stavebné práce obnove povrchu vozovky na miestnych komunikáciách na území mesta Nové Zámky.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce obnove povrchu vozovky na miestnych komunikáciách na území mesta Nové Zámky v rozsahu podľa súťažných podkladov a výkazu výmer.
Celkové plochy stavebných úprav po jednotlivých uliciach :
Andovská časť 1. 2 031,50 m2
Andovská časť 2.6 681,00 m2
Ernestova bašta2 693,00 m2
Cyrilometódska ul.3 031,00 m2
Šoltésová ulica3 639,25 m2
Riečna J. Kráľa ul.5 078,80 m2
Várdayho - Tureckául.5 913,00 m2
Petfiho ulica4 063,37 m2
Björnonsová Žerotínová - Hradná ulica7 983,40 m2
Bitúnková ulica2 688,00 m2
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 078 933,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: (1)Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov,47) za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.

(2)Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f)písm. f) doloženým čestným vyhlásením.

Vzhľadom na obmedzenie počtu znakov formulára výzvy na predkladanie ponúk v Informačnom systéme Zber údajov v tejto sekcii na max. 4000 znakov, viac informácii je uvedených v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: 2.1 § 33 ods. 1 písm. a)
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. Vyjadrenie banky musí obsahovať najmä informácie, že uchádzač za roky 2016, 2017 a 2018 až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky, resp. len za tie roky, za ktoré je dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti:
a) uchádzač nebol v nepovolenom debete,
b) v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
c) jeho bežný účet / účty nebol /-li a ani nie je / nie sú predmetom exekúcie.
d) záväzný prísľub banky o poskytnutí úveru vo výške minimálne 1 000 000,00 eur vrátane DPH (Jedenmilióneur).
Dátum vystavenia záväzného úverového prísľubu nesmie byť starší ako tri mesiace k dátumu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejnej súťaže vo Vestníku UVO a doba jeho záväznosti musí byť minimálne do lehoty viazanosti ponúk podľa bodu 8.1.
V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje vyjadrenie banky od každej z nich a vo vyššie uvedenom rozsahu, okrem dokladu označenom pod bodom d).
Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným oprávneným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača, že nemá bankové účty v iných bankách ako tých, za ktoré predložil vyjadrenie banky. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.

2.2 § 33 ods. 1 písm. d) Obrat. V prípade, ak uchádzač je osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky súvahu a výkaz ziskov a strát, za roky 2016, 2017, 2018. V prípade ak uchádzač je osoba, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz príjmov a výdavkov a výkaz o majetku a záväzkoch za roky 2016, 2017, 2018.
2.3 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.

Odôvodnenie primeranosti: Podmienky účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia sú určené v súlade s § 33 zákona a požiadavka predložiť vyjadrenie banky/bánk o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ vybrať schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky riadne a podmienka preukázania poskytnutia úveru zo strany banky/bánk je primeraná k výške hodnoty zákazky. Podmienka splnenia výšky obratu sleduje cieľ zabezpečiť dodávateľa, ktorý z hľadiska svojich podnikateľských činností je na trhu stabilný a je predpoklad, že bude spĺňať požiadavky kladené na dodanie predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálny vyžadovaný obrat musí byť vo výške 2 000 000,00 eur bez DPH (slovom: Dvamiliónyeur), spolu za roky 2016, 2017, 2018, resp. v závislosti od začiatku vzniku podnikania z uvedených rokoch. Všetky predložené účtovné výkazy musia byť predložené ako fotokópie a musia byť podpísané štatutárnym orgánom záujemcu.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 3.1 § 34 ods. 1 písm. b) - zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (alebo v závislosti od vzniku podnikateľskej činnosti) vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia;
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení
potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcich ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
3.2 § 34 ods. 1 písm. g) - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác spracované formou zoznamu pracovníkov, ktorí budú pracovať v rámci predmetu zákazky s uvedením nasledovných údajov: meno, funkcia, vek, určenie právneho vzťahu k uchádzačovi, vzdelanie, prax u zamestnávateľa, prax v stavebníctve, práce, za ktoré bol zodpovedný (projekt, hodnota).
Prílohou zoznamu musí byť osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky na vykonávanie činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním inžinierske stavby resp. dopravné stavby (osoba zodpovedná za riadenie prác predmetu zákazky) podľa zákona č. 50/1976 Zb. a následných predpisov v platnom znení alebo ekvivalentný doklad vystavovaný v členských krajinách ES, fotokópia dokladu o odbornej spôsobilosti bude opečiatkovaná originálom pečiatky a podpísaná odborne spôsobilou osobou. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať minimálne 2-ročnú odbornú prax a ako dôkaz predložiť profesný životopis osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho podpísaný odborne spôsobilou osobou. Verejný obstarávateľ požaduje zároveň predložiť čestné prehlásenie odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude k dispozícii počas celej doby plnenia zmluvy, týkajúcej sa predmetu zákazky.
3.3 § 34 ods. 1 písm. j) - údaje o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác. Uchádzač uvedie požadované informácie v zozname pre strojné vybavenie uchádzača navrhované a dostupné výhradne pre realizáciu predmetu zákazky, napr.: finišer, valec hladký, valec kolesový, dopravné prostriedky a ďalšie, s uvedením nasledovných údajov: popis (typ, značka, model), výkon/kapacita, technický stav, vek(roky), vo vlastníctve alebo prenajaté, krajina pôvodu; pre technické resp. výrobné vybavenie uchádzača navrhované a dostupné výhradne pre realizáciu predmetu zákazky, napr.: výrobňa asfaltového betónu, ktoré budú použité pri realizácii predmetu zákazky, uvedie požadované informácie v zozname uchádzača s uvedením nasledovných údajov: popis (typ, značka, model, sídlo a korešpondenčná adresa), výkon/kapacita, technický stav, vek(roky), vo vlastníctve alebo prenajaté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálne požadovaná úroveň štandardov podľa vyššie uvedených bodov 3.1 až 3.3 :
3.1 Uchádzač musí potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác preukázať uskutočnenie prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v priebehu predchádzajúcich piatich rokov 2014 až 2018, v závislosti od vzniku spoločnosti. Uchádzač predloží v ponuke dôkazy o plnení stavebných prác (referencie) rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v objeme minimálne 2,0 miliónov € bez DPH súhrnne za päť rokov. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj referencie zverejnené na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie, pričom uchádzač aj tieto referencie v tlačenej forme s podpisom oprávneného zástupcu uchádzača v ponuke predloží.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Preukázanie schopnosti a spôsobilosti vykonania stavebných prác uchádzačom v požadovanom rozsahu a v požadovanej kvalite ako je predmet zákazky.

3.2 Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii odborne spôsobilú osobu v zmysle zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov alebo v zmysle zákonov platných v členských krajinách ES na výkon funkcie stavbyvedúceho s odborným zameraním pre predmet zákazky.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Preukázanie schopnosti a spôsobilosti vykonania stavebných prác uchádzačom v požadovanom rozsahu a v požadovanej kvalite ako je predmet zákazky.

3.3 Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii dostatočné vybavenie strojného a technického charakteru na vykonanie technického riešenia predmetu zákazky, t.j. min. jednu kompletnú živičnú strojnú zostavu pozostávajúcu z 1 ks cestného finišera, 2 ks cestných vibračných valcov.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa bude realizovať prostredníctvom certifikovaného
systému EVO.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.10.2019 09:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.10.2019 10:00
Miesto: Mestský úrad Nové Zámky
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1 Zábezpeka v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní sa vyžaduje vo výške 29 000,00 EUR (slovom: dvadsaťdeväťtisíc EUR).
2 Doklad o zložení zábezpeky nemusí byť súčasťou ponuky uchádzača, nakoľko si verejný obstarávateľ vie túto skutočnosť preveriť samostatne prostredníctvom kontroly svojho účtu. Ak finančné prostriedky nebudú zložené na účte verejného obstarávateľa podľa bodu 15.4.1 alebo ak banková záruka nebude obsahovať náležitosti podľa bodu 15.4.2, bude uchádzač z verejnej súťaže vylúčený.
3 Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa neposiela.
4 Na zostavenie poradia predložených ponúk použije verejný obstarávateľ elektronickú aukciu (ďalej len e-aukcia) podľa § 54 ZVO. Podrobnosti o e-aukcii sú v Časti C Aukčný poriadok.
Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v
príslušných právnych predpisoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
20.09.2019

Redakčné opravy

26689 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 207/2019
V oznámení 24713-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Nové Zámky, Hlavné nám. 10, 940 01 Nové Zámky zverejnenom vo VVO č. 192/2019 zo dňa 24.09.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 15.10.2019 09:00 Má byť: 29.11.2019 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 15.10.2019 10:00 Má byť: 29.11.2019 10:00

Profil Obstarávateľa


Dôležité