Oznámenie 24915 - WYS

Obsah

24915 - WYS
Vestník č. 195/2019 - 27.09.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Šaľa
IČO: 00306185
Nám. Sv. Trojice 7, 92715 Šaľa
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Margita Simighová, Miroslav Poliček
Telefón: +421 317705981
Email: mesto@sala.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4251
Hlavná adresa(URL): http://www.sala.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Územná samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Výkon zimnej údržby v meste Šaľa
Referenčné číslo: nie
II.1.2) Hlavný kód CPV
90620000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je výkon zimnej údržby v meste Šaľa spočívajúca v strojnom aj ručnom odstraňovaní snehu z ulíc, miestnych komunikácií, chodníkov, autobusových zastávok a verejných priestranstiev, posýpanie miestnych komunikácií a chodníkov soľou, pieskom, drvinou alebo iným materiálom (v súlade s príslušnou STN), pričom posypový materiál ako aj jeho skladovanie zabezpečí uchádzač.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
116 666,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90630000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Šaľa
II.2.4) Opis obstarávania
Predmet obstarávania sa realizuje na základe schváleného operačného plánu zimnej údržby, ktorý je neoddeliteľnou prílohou zmluvy o poskytovaní služieb. Viac v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
116 666,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 14
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienok účasti uvedených v § 32 ods. 1 ZVO. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 až ods. 5, alebo § 152 ZVO.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením v zmysle § 114 ods. 1 ZVO, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované dokumentom JED alebo čestným vyhlásením, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
V prípade, ak uchádzač nepreukazuje splnenie podmienok účasti spôsobom podľa § 152 ZVO, ale predkladá doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO, upozorňuje verejný obstarávateľ, že uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2. písm. a) a písm. e) ZVO, nakoľko je verejný obstarávateľ oprávnený použiť údaje z IS verejnej správy. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov (§10 ods.4 zák.č.330/2007 Z.z. o registri trestov). Uvedená podmienka podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO sa netýka registra trestov pre právnické osoby a registra trestov pre fyzické osoby s obvyklým pobytom mimo územia SR, nakoľko tieto doklady nie je verejný obstarávateľ oprávnený získať z IS verejnej správy podľa osobitného predpisu.
Uchádzač predloží doklad o oprávnení poskytovať službu na zimnú údržbu komunikácií.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: § 33 ods.1 písm. a) ZVO predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah podľa § 33 ods. 2 ZVO.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady vyplneným JED podľa § 39 ZVO, alebo čestným vyhlásením v zmysle § 114 ods. 1 ZVO, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované dokumentom JED alebo čestným vyhlásením, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má vedené účty (ďalej len vyjadrenie"). Z vyjadrenia musí byť zrejmé, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia:
a) si plní svoje záväzky,
b) nie je v nepovolenom debete,
c) bežný účet uchádzača nie je predmetom exekúcie.
Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako v tých, ktorých potvrdenia predkladá, nemá vedené účty a ani žiadne iné záväzky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: § 34 ods. 1 písm. j) ZVO údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich prácny vzťah podľa § 34 ods. 3 ZVO.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady vyplneným JED podľa § 39 ZVO, alebo čestným vyhlásením v zmysle § 114 ods. 1 ZVO, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované dokumentom JED alebo čestným vyhlásením, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požiadavka na strojové a technické vybavenie:
kryté sklady na posypový materiál, Chemický materiál, Inertný materiál
mechanizmus so závesnou alebo prednou odpruženou radlicou na odhrňovanie snehu z miestnych komunikácií v
počte minimálne 5 ks,
mechanizmus s odpruženou radlicou na odhŕňanie snehu z chodníkov v počte minimálne 4 ks
mechanizmus na posyp miestnych komunikácií posypovým materiálom minimálne 2 ks
mechanizmus na posyp chodníkov posypovým materiálom minimálne 3 ks
mechanizmus na miešanie a nakladanie posypového materiálu, prípadne nakladanie snehu minimálne 1 ks
mechanizmus na odvážanie snehu minimálne 3 ks.
Uchádzač predloží dôkaz preukazujúci disponibilitu strojovým vybavením uvedeným vyššie, z ktorého musí jasne a určito vyplývať disponibilita uchádzača strojovým vybavením. Disponibilita je preukazovaná predložením napr. technických preukazov, STK, EK podľa zákona č. 8/2009 v znení neskorších predpisov, preberacích protokolov, lízingových zmlúv a pod. z dokladu musí vyplývať disponibilita strojným zariadením.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.10.2019 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.10.2019 10:05
Miesto: Mestský úrad Šaľa, Nám. Sv.Trojice č. 7, 927 01 Šaľa.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom IS EVO https://evo.gov.sk. Postup je upravený v Príručkách a odporúčaniach pre IS EVO, ktoré sú zverejnené na stránke https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html
Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky, a to výlučne prostredníctvom IS EVO. Telefonické kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systému, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetľovanie.
V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na emailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
Uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti elektronickým spôsobom prostredníctvom IS EVO ako naskenované doklady, alebo môže predložiť vyplnený elektronický formulár Jednotného európskeho dokumentu (JED), ktorým môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením v zmysle § 114 ods. 1 ZVO.
V prípade, ak v mene podnikateľa sú v zmysle dokladu § 32 ods. 2, písm. e) ZVO oprávnené na konanie viaceré osoby súčasne (vyžadujú sa podpisy viac ako jednej osoby štatutárneho orgánu) alebo žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov v zmysle § 37 ZVO, vyžaduje sa v tejto súťaži aj predloženie splnomocnenia na konanie v mene uchádzača/skupiny dodávateľov navonok vystavené v prospech osoby, ktorá v tejto súťaži koná (registrácia v systéme EVO a predkladanie ponúk).
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
26.09.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité