Oznámenie 24980 - WYT

Obsah

24980 - WYT
Vestník č. 196/2019 - 30.09.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Domov seniorov Lamač
IČO: 00896276
Na barine 5, 84103 Bratislava - mestská časť Lamač
Slovensko
Kontaktná osoba: Gabriela Šedová
Telefón: +421 908767595
Email: gabriela.sedova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/organization/1813/orders
Hlavná adresa(URL): http://www.domov-seniorov-lamac.eu/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/private/organization/1813/order/422995
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/organization/1813/order/422995
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Sociálna starostlivosť
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Dodanie a inštalácia 2 zdvíhacích zariadení pre DS Lamač vrátane nevyhnutných stavebných prác
II.1.2) Hlavný kód CPV
42416100-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom obstarávania je úplná rekonštrukcia (výmena) 2 kusov výťahov (Blok A pravý výťah, blok B pravý výťah) s uvedením parametrov v súlade s aktuálnymi predpismi a normami, najmä, ale nielen normami STN EN 81-50, STN EN 81-20 a nariadením vlády 235/2015 Z.z.. Výťahy sú určené na zvislú prepravu osôb. Rekonštrukcia bude realizovaná v domove seniorov za úplnej prevádzky. Do dodávky výťahov sú zahrnuté aj všetky súvisiace práce, najmä odstránenie existujúcich a osadenie nových výťahov, murárske a maliarske práce týkajúce sa výmeny výťahu, ako aj uvedenie do prevádzky a likvidácia odpadu.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
128 633,33 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45313100-5
45300000-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Domov seniorov Lamač, Na Barine 5, 841 03 Bratislava
Budova evidovaná na liste vlastníctva číslo 867 u Okresného úradu Bratislava, Katastrálny odbor, ulica Na barine, číslo orientačné: 5, blok A,B
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je úplná rekonštrukcia dvoch výťahov v bloku A a v bloku B vrátane nevyhnutných stavebných prác. Rekonštrukcia výťahov bude realizovaná v budove Domova seniorov Lamač, Na Barine 5, 841 03 Bratislava.
Pod pojmom úplná rekonštrukcia výťahov sa rozumie kompletná rekonštrukcia výťahov.
Z pôvodného zariadenia zostanú iba výťahové šachty, strojovňa výťahu a v prípade, že budú vyhovovať vodítka výťahovej kabíny.
V rámci úplnej rekonštrukcie bude realizovaná pre výťah v bloku A a v Bloku B:
- demontáž pôvodnej kabíny výťahu, šachtových dverí, nosného lana, výťahového stroja, elektrického ovládania. Demontované súčiastky je dodávateľ povinný zneškodniť a odpratať v zmysle príslušných predpisov o odpadoch.
- Dodávka a montáž komponentov výťahového zariadenia, ktoré musia vyhovovať požiadavkám aktuálnych predpisov a noriem. V každej výťahovej kabínemusí byť protišmyková podlaha, zrkadlo, stropné osvetlenie LED, po všetkých stranách kabíny madlá, tlačidlové ovládanie výťahu + znaky v Breilovom písme, automatické kabínové dvere, Zvukové a svetelné (znakové) ohlasovanie polohy kabíny, fónické spojenie kabíny s dispečingom, pohybové senzory na každom nástupišti proti zatváraniu dverí.
- Murárske, maliarske a inštalačné práce spojené s úplnou rekonštrukciou výťahu
Podrobný opis dodávky vrátane nevyhnutných stavebných prác a výkresová dokumentácia tvorí prílohu č. 8 Technická dokumentácia.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
128 633,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 2
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie
preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5 ZVO, § 152 ods. 1 ZVO (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo §152 ods. 3 ZVO.

Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla,
miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta
podnikania alebo obvyklého pobytu.

Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia
Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom,
správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.

Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov vedenom na Úrade pre verejné obstarávanie.

Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského
štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný
obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom.

Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overia zapísanie
hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač alebo záujemca nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ZVO.

V súlade s § 152 ods. 5 ZVO je verejný obstarávateľ oprávnený od uchádzača dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32
ods. 2 písm. b) a c) aj v prípade, že je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov.

Doklady pre splnenie osobného postavenia uchádzača musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne overené kópie nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponúk.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienka v súlade s § 34 ods. 1 písm. a) ZVO:
Uchádzač splnenie podmienky preukáže zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.

Podmienka v súlade s § 34 ods. 1 písm. c) ZVO:
Údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi; ak ide o zákazku na stavebné práce, tých, na ktorých sa môže uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 34 ods. 1 písm. a) ZVO:
Minimálna požadovaná úroveň v súlade s podmienku v súlade s § 34 ods. 1 písm. a) ZVO je, aby v zozname za predchádzajúce tri roky (stanovených k dňu vyhlásenia verejného obstarávania) a nadväzujúce referencie boli uvedené zákazky rovnakého alebo podobného charakteru, ktoré budú spĺňať nasledujúce podmienky:
- súhrnná hodnota zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru bude najmenej 120 000 EUR bez DPH,
- min. 1 zákazka rovnakého alebo podobného charakteru v zozname musí mať hodnotu 100 000 EUR bez DPH;
- hodnotou zákazky sa rozumie suma dodávok bez DPH, ktorú objednávateľovi uchádzač skutočne fakturoval,
- rovnakým alebo podobným predmetom zákazky sa rozumie zákazka na dodanie a inštaláciu výťahov

§ 34 ods. 1 písm. c) ZVO:
Uchádzač musí preukázať, že má platné oprávnenie, ktoré mu bolo vydané na základe overenia odbornej spôsobilosti v súlade s § 14 ods. 1 písm. a) zákona č. 124/2006 Z.Z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v zmení neskorších predpisov na činnosť Odborné prehliadky a odborné skúšky zdvíhacích zariadení.
Požadovaný rozsah oprávnenia:
Skupina A, technické zariadenia zdvíhacie, konkrétne výťah a zdvíhacia plošina, ktorá je trvalou súčasťou budovy a objektu.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Práce budú prebiehať postupne blok A- B. Uchádzač je oprávnený realizovať predmet zákazky, v súvislosti so zabezpečením nerušeného chodu DSL, len v rozmedzí nasledovných časových úsekov:
Hlučné, prašné a ďalšie práce, ktoré by obmedzovali riadny chod DSL:
- pondelok až štvrtok v čase od 08.00 16.00 hod.
- piatok v čase od 08.00 15.00 hod.
Prašné a ďalšie práce, ktoré by obmedzovali riadny chod DSL:
- sobota od 08.00 12.00 hod.
- ostatné bežné stavebné a montážné práce:
- normálne v bežných pracovných dňoch
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.10.2019 09:30
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.10.2019 09:45
Miesto: Domov seniorov Lamač, Na Barine 5, 841 03 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatut. orgánom alebo členom štatut. orgánu uchádzača alebo osobou splnomoc. uchádzačom na zastupovanie. Uchádzač (fyz. osoba), štatut. orgán alebo člen štatut. orgánu uchádzača (práv. osoba) sa preukáže na otváraní obálok preukazom totožnosti. Poverený zástupca sa preukáže preukazom totožnosti a úradne osvedčeným splnomoc. na zastupovanie v tejto veci.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady aj v editovateľnom formáte sú dostupné na v profile verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ neposkytne súťažné podklady v listinnej podobe.

Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zverejnené na linke: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html .

Uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti elektronickým spôsobom prostredníctvom systému EVO ako naskenované doklady alebo môže predložiť vyplnený elektronický formulár Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len "JED"), ktorým môže nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti (§ 39 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní).

Skupina dodávateľov predloží JED alebo čestné vyhlásenie podľa § 114 ods. 1 ZVO s požadovanými informáciami za každého člena skupiny dodávateľov samostatne.

Verejným obstarávateľom vygenerovaná elektronická verzia formulára JED-u s názvom súboru espd-request.xml je
súčasťou nahratých súťažných podkladov v systéme EVO.

Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované ako podmienky účasti (týkajúce sa časti IV:
Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky
podmienky účasti), t. j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti.

Verejný obstarávateľ bude požadovať, aby úspešný uchádzač predložil originály dokladov (resp. ich úradne osvedčené kópie) predložené v ponuke v rámci súčinnosti podľa § 56 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní.

V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu uchádzači
kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk.

Verejný obstarávateľ v zmysle § 46 ZVO vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 3 500.00 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

V zákazke neboli poskytnuté prípravné trhové konzultácie.

Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
26.09.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité