Oznámenie 25603 - WYT

Obsah

25603 - WYT
Vestník č. 200/2019 - 04.10.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Kráľovský Chlmec
IČO: 00331619
L. Kossutha 99 , 07701 Kráľovský Chlmec
Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Bohuslav Ferdinand Chudík
Telefón: +421 905866712
Email: bjfinance.sk@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.kralovskychlmec.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6333
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6333
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Modernizácia technického vybavenia na ZŠ v Kráľovskom Chlmci
Referenčné číslo: IROP-UcebneZS
II.1.2) Hlavný kód CPV
39162200-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie tovarov v rámci zákazky s názvom: Modernizácia technického vybavenia na ZŠ v Kráľovskom Chlmci. Podrobný popis tovarov, ako aj bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky, sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ rozdelil predmet zákazky na tri časti, a to nasledovne:
- časť A - Didaktické pomôcky
- časť B - IKT
- časť C - Školský a laboratórny nábytok
Uchádzač môže predložiť ponuku na časť A alebo na časť B alebo na časť C predmetu zákazky samostatne, alebo na všetky časti predmetu zákazky v jednej ponuke.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby komunikačným jazykom predmetnej technológie bol slovenský jazyk alebo český jazyk. Zároveň sa požaduje, aby dodávateľ doručil aj návod na použitie a sprievodnú technickú dokumentáciu v slovenskom, resp. českom jazyku. Súčasťou obstarania predmetu zákazky bude aj dodanie, vynáška na miesto inštalácie, montáž a uvedenie do prevádzky predmetu zákazky.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
152 169,27 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Časť A - Didaktické pomôcky
Časť č.: "A"
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39162200-7
39162100-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Kráľovský Chlmec, L. Kossutha 99, 077 13 Kráľovský Chlmec, IČO: 00331619, resp. Základná škola, L. Kossutha 56, 077 01, Kráľovský Chlmec
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie tovarov v rámci zákazky s názvom: Modernizácia technického vybavenia na ZŠ v Kráľovskom Chlmci.

V rámci tejto časti je dodávka tovarov zameraná na vybavenie odborných učební ZŠ. Podrobnosti o jednotlivých položkách sú uvedené v súťažných podkladoch, nakoľko je správcom systému obmedzený počet znakov v texte.

V prípade, že v opise predmetu zákazky sa uvádzajú konkrétne názvy alebo zobrazenia postupov, tovarov a zariadení, verejný obstarávateľ umožňuje dodanie ekvivalentov podľa ZVO. Posúdenie ekvivalentnosti je výlučne v kompetencii verejného obstarávateľa. Dôkazné bremeno o súlade vlastností ekvivalentu s opisom predmetu zákazky je na strane uchádzača. Na dodanie ekvivalentu je potrebné upozorniť v ponuke. Pri použití ekvivalentného riešenia niektorých druhov materiálov, výrobkov a technologických zariadení musia tieto mať vlastnosti (parametre) rovnocenné vlastnostiam (kvalitatívnym, technickým a estetickým parametrom) výrobkov (materiálov, technológií, atď.), ktoré uviedol verejný obstarávateľ v opise predmetu zákazky.
Všetky materiály a technológie použité v procese realizácie musia byť platne certifikované, resp. musia byť v súlade so zákonom o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Verejný obstarávateľ požaduje, aby komunikačným jazykom predmetnej technológie bol slovenský jazyk alebo český jazyk. Zároveň sa požaduje, aby dodávateľ doručil aj návod na použitie a sprievodnú technickú dokumentáciu v slovenskom, resp. českom jazyku. Súčasťou obstarania predmetu zákazky bude aj dodanie, vynáška na miesto inštalácie, montáž a uvedenie do prevádzky predmetu zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
107 783,88 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona o verejnom obstarávaní, bude sa postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP, Špecifický cieľ 2.2.2: Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov základných škôl (kód projektu v ITMS2014+: 302021K286, číslo zmluvy: IROP-Z-302021K286-222-13)
Časť: 2
II.2.1) Názov
Časť B - IKT
Časť č.: "B"
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30200000-1
30213000-5
30213100-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Kráľovský Chlmec, L. Kossutha 99, 077 13 Kráľovský Chlmec, IČO: 00331619, resp. Základná škola, L. Kossutha 56, 077 01, Kráľovský Chlmec
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie tovarov v rámci zákazky s názvom: Modernizácia technického vybavenia na ZŠ v Kráľovskom Chlmci.

V rámci tejto časti je dodávka tovarov zameraná na vybavenie odborných učební ZŠ. Podrobnosti o jednotlivých položkách sú uvedené v súťažných podkladoch, nakoľko je správcom systému obmedzený počet znakov v texte.

V prípade, že v opise predmetu zákazky sa uvádzajú konkrétne názvy alebo zobrazenia postupov, tovarov a zariadení, verejný obstarávateľ umožňuje dodanie ekvivalentov podľa ZVO. Posúdenie ekvivalentnosti je výlučne v kompetencii verejného obstarávateľa. Dôkazné bremeno o súlade vlastností ekvivalentu s opisom predmetu zákazky je na strane uchádzača. Na dodanie ekvivalentu je potrebné upozorniť v ponuke. Pri použití ekvivalentného riešenia niektorých druhov materiálov, výrobkov a technologických zariadení musia tieto mať vlastnosti (parametre) rovnocenné vlastnostiam (kvalitatívnym, technickým a estetickým parametrom) výrobkov (materiálov, technológií, atď.), ktoré uviedol verejný obstarávateľ v opise predmetu zákazky.
Všetky materiály a technológie použité v procese realizácie musia byť platne certifikované, resp. musia byť v súlade so zákonom o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Verejný obstarávateľ požaduje, aby komunikačným jazykom predmetnej technológie bol slovenský jazyk alebo český jazyk. Zároveň sa požaduje, aby dodávateľ doručil aj návod na použitie a sprievodnú technickú dokumentáciu v slovenskom, resp. českom jazyku. Súčasťou obstarania predmetu zákazky bude aj dodanie, vynáška na miesto inštalácie, montáž a uvedenie do prevádzky predmetu zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
22 401,95 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona o verejnom obstarávaní, bude sa postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP, Špecifický cieľ 2.2.2: Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov základných škôl (kód projektu v ITMS2014+: 302021K286, číslo zmluvy: IROP-Z-302021K286-222-13)
Časť: 3
II.2.1) Názov
časť C - Školský a laboratórny nábytok
Časť č.: "C"
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39160000-1
39180000-7
45421150-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Kráľovský Chlmec, L. Kossutha 99, 077 13 Kráľovský Chlmec, IČO: 00331619, resp. Základná škola, L. Kossutha 56, 077 01, Kráľovský Chlmec
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie tovarov v rámci zákazky s názvom: Modernizácia technického vybavenia na ZŠ v Kráľovskom Chlmci.

V rámci tejto časti je dodávka tovarov zameraná na vybavenie odborných učební ZŠ. Podrobnosti o jednotlivých položkách sú uvedené v súťažných podkladoch, nakoľko je správcom systému obmedzený počet znakov v texte.

V prípade, že v opise predmetu zákazky sa uvádzajú konkrétne názvy alebo zobrazenia postupov, tovarov a zariadení, verejný obstarávateľ umožňuje dodanie ekvivalentov podľa ZVO. Posúdenie ekvivalentnosti je výlučne v kompetencii verejného obstarávateľa. Dôkazné bremeno o súlade vlastností ekvivalentu s opisom predmetu zákazky je na strane uchádzača. Na dodanie ekvivalentu je potrebné upozorniť v ponuke. Pri použití ekvivalentného riešenia niektorých druhov materiálov, výrobkov a technologických zariadení musia tieto mať vlastnosti (parametre) rovnocenné vlastnostiam (kvalitatívnym, technickým a estetickým parametrom) výrobkov (materiálov, technológií, atď.), ktoré uviedol verejný obstarávateľ v opise predmetu zákazky.
Všetky materiály a technológie použité v procese realizácie musia byť platne certifikované, resp. musia byť v súlade so zákonom o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Verejný obstarávateľ požaduje, aby komunikačným jazykom predmetnej technológie bol slovenský jazyk alebo český jazyk. Zároveň sa požaduje, aby dodávateľ doručil aj návod na použitie a sprievodnú technickú dokumentáciu v slovenskom, resp. českom jazyku. Súčasťou obstarania predmetu zákazky bude aj dodanie, vynáška na miesto inštalácie, montáž a uvedenie do prevádzky predmetu zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
21 983,44 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona o verejnom obstarávaní, bude sa postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP, Špecifický cieľ 2.2.2: Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov základných škôl (kód projektu v ITMS2014+: 302021K286, číslo zmluvy: IROP-Z-302021K286-222-13)
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Platí pre všetky časti zákazky:
1.1 Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní v platnom znení, t.j. musí preukázať, že:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov ES, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe. Preukáže doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace.
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Preukáže doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako 3 mesiace.
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Preukáže doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako 3 mesiace.
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku. Preukáže doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace.
e) je oprávnený dodávať tovar. Preukáže doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Preukáže doloženým čestným vyhlásením.
g) nedopustil sa v predchádzajúcich 3 rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať
h) nedopustil sa v predchádzajúcich 3 rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
1.2 Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.3 Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom.
1.4 Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom jednotného európskeho dokumentu.
1.5 Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. a) a písm. e), verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32, ods. 2 písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32, ods. 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov.
1.6 Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Dokumenty uvedie v sprievodnom liste (CoverLetter.pdf).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Platí pre všetky časti zákazky, t.j. pre časť "A", časť "B", časť "C":
2.1 Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie:
a) § 33 ods. 1 písm. a) - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, že uchádzač nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Potvrdené potvrdenie sa požaduje za obdobie predchádzajúcich troch rokov až ku dňu vystavenia a nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu podania ponuky.
K potvrdeniu musí uchádzač predložiť čestné vyhlásenie, že má otvorené účty iba v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie a vyhlásenie musí byť podpísané osobou/osobami oprávnenými vystupovať v jeho mene. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky a verejný obstarávateľ ho neuzná.
Odôvodnenie podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zák. 343/2015 Z. z.: Zahrnutie do podmienok účasti sleduje cieľ vybrať schopného dodávateľa, ktorý si riadne a včas plní všetky svoje finančné záväzky, čo dáva predpoklad , že tento bude schopný poskytovať služby podľa predmetu zákazky.
2.2 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s § 33, ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní.
2.3 Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
2.4 Uchádzač môže v zmysle § 39 ZoVO predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom jednotného európskeho dokumentu.
2.5 Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Dokumenty uvedie v sprievodnom liste (CoverLetter.pdf).
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nakoľko textové pole má obmedzenú veľkosť, podmienky účasti vo verejnej súťaži pre jednotlivé časti zákazky, t.j. pre časť "A", časť "B", časť "C" sú uvedené v súťažných podkladoch.

3.2 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s § 34, ods. 3 zákona.
3.3 Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
3.4 Uchádzač môže v zmysle § 39 predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom Jednotného Európskeho Dokumentu.
3.5 Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky podľa § 38, ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ si takto overí stabilitu, skúsenosti a schopnosť uchádzača na trhu s predmetom zákazky. Preukázanie úspešnej realizácie stanoveného minimálneho objemu zákaziek vedie k výberu zhotoviteľa, garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne a zároveň či je spoľahlivý a technicky spôsobilý dodať predmet zákazky.
3.6 Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Dokumenty uvedie v sprievodnom liste (CoverLetter.pdf).
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 28.10.2019 08:30
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 02.10.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.10.2019 08:46
Miesto: administratívne priestory kontaktnej osoby, t.j. Robotnícka 6, 974 01 Banská Bystrica, kanc. č. 411.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Jednotlivé kúpne zmluvy nadobudnú platnosť po podpise oboma zmluvnými stranami a účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že príslušný poskytovateľ pomoci odsúhlasí celý proces verejného obstarávania ako aj po jej zverejnení v zmysle platnej legislatívy.

Zábezpeka ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky za uchádzača, poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky
Výška zábezpeky je stanovená vo výške:
a) pre časť A: 300,00 EUR
b) pre časť B: 300,00 EUR
c) pre časť C: 300,00 EUR
Ak sa uchádzač rozhodne, že zábezpeku zloží na bankový účet verejného obstarávateľa, uvádzajú sa bližšie informácie k platbe: IBAN: SK 80 5200 0000 0000 0881 5140 (BIC: OTPVSKBX), s uvedením variabilného symbolu: IČO uchádzača a s uvedením textu v poznámke pre prijímateľa: Zabezpeka VO ucebne ZS - A/B/C (uviesť podľa časti ponuky). Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch.

Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou prostredníctvom systému EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
03.10.2019

Redakčné opravy

26884 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 208/2019
V oznámení 25603-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Kráľovský Chlmec, L. Kossutha 99, 077 01 Kráľovský Chlmec zverejnenom vo VVO č. 200/2019 zo dňa 04.10.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 28.10.2019 08:30 Má byť: 04.11.2019 08:30 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 28.10.2019 08:46 Má byť: 04.11.2019 08:45 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Verejný obstarávateľ vykonal posun termínu predloženia ponúk ako aj posun termínu otvárania ponúk z dôvodu plánovanej odstávky informačných systémov v správe Úradu pre verejné obstarávanie.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité