II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Modernizácia technického vybavenia na ZŠ v Kráľovskom Chlmci
Referenčné číslo: IROP-UcebneZS
II.1.2)
Hlavný kód CPV
39162200-7
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie tovarov v rámci zákazky s názvom: Modernizácia technického vybavenia na ZŠ v Kráľovskom Chlmci. Podrobný popis tovarov, ako aj bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky, sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ rozdelil predmet zákazky na tri časti, a to nasledovne:
- časť A - Didaktické pomôcky
- časť B - IKT
- časť C - Školský a laboratórny nábytok
Uchádzač môže predložiť ponuku na časť A alebo na časť B alebo na časť C predmetu zákazky samostatne, alebo na všetky časti predmetu zákazky v jednej ponuke.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby komunikačným jazykom predmetnej technológie bol slovenský jazyk alebo český jazyk. Zároveň sa požaduje, aby dodávateľ doručil aj návod na použitie a sprievodnú technickú dokumentáciu v slovenskom, resp. českom jazyku. Súčasťou obstarania predmetu zákazky bude aj dodanie, vynáška na miesto inštalácie, montáž a uvedenie do prevádzky predmetu zákazky.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
152 169,27
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na:
všetky časti
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
Časť A - Didaktické pomôcky
Časť č.: "A"
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
39162200-7
39162100-6
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Kráľovský Chlmec, L. Kossutha 99, 077 13 Kráľovský Chlmec, IČO: 00331619, resp. Základná škola, L. Kossutha 56, 077 01, Kráľovský Chlmec
II.2.4)
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie tovarov v rámci zákazky s názvom: Modernizácia technického vybavenia na ZŠ v Kráľovskom Chlmci.
V rámci tejto časti je dodávka tovarov zameraná na vybavenie odborných učební ZŠ. Podrobnosti o jednotlivých položkách sú uvedené v súťažných podkladoch, nakoľko je správcom systému obmedzený počet znakov v texte.
V prípade, že v opise predmetu zákazky sa uvádzajú konkrétne názvy alebo zobrazenia postupov, tovarov a zariadení, verejný obstarávateľ umožňuje dodanie ekvivalentov podľa ZVO. Posúdenie ekvivalentnosti je výlučne v kompetencii verejného obstarávateľa. Dôkazné bremeno o súlade vlastností ekvivalentu s opisom predmetu zákazky je na strane uchádzača. Na dodanie ekvivalentu je potrebné upozorniť v ponuke. Pri použití ekvivalentného riešenia niektorých druhov materiálov, výrobkov a technologických zariadení musia tieto mať vlastnosti (parametre) rovnocenné vlastnostiam (kvalitatívnym, technickým a estetickým parametrom) výrobkov (materiálov, technológií, atď.), ktoré uviedol verejný obstarávateľ v opise predmetu zákazky.
Všetky materiály a technológie použité v procese realizácie musia byť platne certifikované, resp. musia byť v súlade so zákonom o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby komunikačným jazykom predmetnej technológie bol slovenský jazyk alebo český jazyk. Zároveň sa požaduje, aby dodávateľ doručil aj návod na použitie a sprievodnú technickú dokumentáciu v slovenskom, resp. českom jazyku. Súčasťou obstarania predmetu zákazky bude aj dodanie, vynáška na miesto inštalácie, montáž a uvedenie do prevádzky predmetu zákazky.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
107 783,88
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy:
V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona o verejnom obstarávaní, bude sa postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Identifikácia projektu: IROP, Špecifický cieľ 2.2.2: Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov základných škôl (kód projektu v ITMS2014+: 302021K286, číslo zmluvy: IROP-Z-302021K286-222-13)
Časť: 2
II.2.1)
Názov
Časť B - IKT
Časť č.: "B"
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
30200000-1
30213000-5
30213100-6
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Kráľovský Chlmec, L. Kossutha 99, 077 13 Kráľovský Chlmec, IČO: 00331619, resp. Základná škola, L. Kossutha 56, 077 01, Kráľovský Chlmec
II.2.4)
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie tovarov v rámci zákazky s názvom: Modernizácia technického vybavenia na ZŠ v Kráľovskom Chlmci.
V rámci tejto časti je dodávka tovarov zameraná na vybavenie odborných učební ZŠ. Podrobnosti o jednotlivých položkách sú uvedené v súťažných podkladoch, nakoľko je správcom systému obmedzený počet znakov v texte.
V prípade, že v opise predmetu zákazky sa uvádzajú konkrétne názvy alebo zobrazenia postupov, tovarov a zariadení, verejný obstarávateľ umožňuje dodanie ekvivalentov podľa ZVO. Posúdenie ekvivalentnosti je výlučne v kompetencii verejného obstarávateľa. Dôkazné bremeno o súlade vlastností ekvivalentu s opisom predmetu zákazky je na strane uchádzača. Na dodanie ekvivalentu je potrebné upozorniť v ponuke. Pri použití ekvivalentného riešenia niektorých druhov materiálov, výrobkov a technologických zariadení musia tieto mať vlastnosti (parametre) rovnocenné vlastnostiam (kvalitatívnym, technickým a estetickým parametrom) výrobkov (materiálov, technológií, atď.), ktoré uviedol verejný obstarávateľ v opise predmetu zákazky.
Všetky materiály a technológie použité v procese realizácie musia byť platne certifikované, resp. musia byť v súlade so zákonom o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby komunikačným jazykom predmetnej technológie bol slovenský jazyk alebo český jazyk. Zároveň sa požaduje, aby dodávateľ doručil aj návod na použitie a sprievodnú technickú dokumentáciu v slovenskom, resp. českom jazyku. Súčasťou obstarania predmetu zákazky bude aj dodanie, vynáška na miesto inštalácie, montáž a uvedenie do prevádzky predmetu zákazky.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
22 401,95
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy:
V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona o verejnom obstarávaní, bude sa postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Identifikácia projektu: IROP, Špecifický cieľ 2.2.2: Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov základných škôl (kód projektu v ITMS2014+: 302021K286, číslo zmluvy: IROP-Z-302021K286-222-13)
Časť: 3
II.2.1)
Názov
časť C - Školský a laboratórny nábytok
Časť č.: "C"
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
39160000-1
39180000-7
45421150-0
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Kráľovský Chlmec, L. Kossutha 99, 077 13 Kráľovský Chlmec, IČO: 00331619, resp. Základná škola, L. Kossutha 56, 077 01, Kráľovský Chlmec
II.2.4)
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie tovarov v rámci zákazky s názvom: Modernizácia technického vybavenia na ZŠ v Kráľovskom Chlmci.
V rámci tejto časti je dodávka tovarov zameraná na vybavenie odborných učební ZŠ. Podrobnosti o jednotlivých položkách sú uvedené v súťažných podkladoch, nakoľko je správcom systému obmedzený počet znakov v texte.
V prípade, že v opise predmetu zákazky sa uvádzajú konkrétne názvy alebo zobrazenia postupov, tovarov a zariadení, verejný obstarávateľ umožňuje dodanie ekvivalentov podľa ZVO. Posúdenie ekvivalentnosti je výlučne v kompetencii verejného obstarávateľa. Dôkazné bremeno o súlade vlastností ekvivalentu s opisom predmetu zákazky je na strane uchádzača. Na dodanie ekvivalentu je potrebné upozorniť v ponuke. Pri použití ekvivalentného riešenia niektorých druhov materiálov, výrobkov a technologických zariadení musia tieto mať vlastnosti (parametre) rovnocenné vlastnostiam (kvalitatívnym, technickým a estetickým parametrom) výrobkov (materiálov, technológií, atď.), ktoré uviedol verejný obstarávateľ v opise predmetu zákazky.
Všetky materiály a technológie použité v procese realizácie musia byť platne certifikované, resp. musia byť v súlade so zákonom o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby komunikačným jazykom predmetnej technológie bol slovenský jazyk alebo český jazyk. Zároveň sa požaduje, aby dodávateľ doručil aj návod na použitie a sprievodnú technickú dokumentáciu v slovenskom, resp. českom jazyku. Súčasťou obstarania predmetu zákazky bude aj dodanie, vynáška na miesto inštalácie, montáž a uvedenie do prevádzky predmetu zákazky.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
21 983,44
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy:
V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona o verejnom obstarávaní, bude sa postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Identifikácia projektu: IROP, Špecifický cieľ 2.2.2: Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov základných škôl (kód projektu v ITMS2014+: 302021K286, číslo zmluvy: IROP-Z-302021K286-222-13)