Oznámenie 26098 - MST

Obsah

26098 - MST
Vestník č. 204/2019 - 09.10.2019

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30844363
Pražská 29, 81263 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Michaela Lúčna
Telefón: +421 257278257
Email: michaela.lucna@reserves.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2392
Hlavná adresa(URL): http://www.reserves.gov.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/423021
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/423021
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zabezpečenie spravovania štátnych hmotných rezerv
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Technika na dočasné premostenie
II.1.2) Hlavný kód CPV
34114000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup a dodanie techniky slúžiacej na rýchle premostenie suchých a vodných prekážok prostredníctvom mostových dielov - mostných polí, tzv. mostoviek (oceľový most nožnicového typu) a nákladného mostného automobilu ako nosiča mostovky. Automobil ako mobilný mostný prostriedok bude zabezpečovať dovezenie, manipuláciu s mostovkami, ich položenie a spätné naloženie. V rámci predmetnej techniky verejný obstarávateľ požaduje nákladné automobily - nosiče mostoviek, t. j. vozidlá dodávané spolu s 1 ks mostného poľa s hydraulickou podperou, samostatné mostné polia s hydraulickou podperou, samostatné mostné polia bez hydraulickej podpery a samostatné hydraulické podpery. Technika bude určená pre ochraňovateľov mobilizačných rezerv v pôsobnosti Ministerstva vnútra Slovenskej republiky na plnenie opatrení hospodárskej mobilizácie určených subjektov hospodárskej mobilizácie v období krízovej situácie, mimoriadnej udalosti, stavu núdze v energetike, stavu ropnej núdze a III. stupňa povodňovej aktivity.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
12 057 240,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34144300-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
a) Závod SŠHR SR Borovina, Vígľaš
b) Závod SŠHR SR Brodnianka, Kysucké Nové Mesto
c) Závod SŠHR SR Kopaničiar, Čachtice
d) Závod SŠHR SR Ľupčianka, Slovenská Ľupča
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup a dodanie techniky slúžiacej na rýchle premostenie suchých a vodných prekážok prostredníctvom mostových dielov - mostných polí, tzv. mostoviek (oceľový most nožnicového typu) a nákladného mostného automobilu ako nosiča mostovky. Automobil ako mobilný mostný prostriedok bude zabezpečovať dovezenie, manipuláciu s mostovkami, ich položenie a spätné naloženie. V rámci predmetnej techniky verejný obstarávateľ požaduje nákladné automobily - nosiče mostoviek, t. j. vozidlá dodávané spolu s 1 ks mostného poľa s hydraulickou podperou, samostatné mostné polia s hydraulickou podperou, samostatné mostné polia bez hydraulickej podpery a samostatné hydraulické podpery. Technika bude určená pre ochraňovateľov mobilizačných rezerv v pôsobnosti Ministerstva vnútra Slovenskej republiky na plnenie opatrení hospodárskej mobilizácie určených subjektov hospodárskej mobilizácie v období krízovej situácie, mimoriadnej udalosti, stavu núdze v energetike, stavu ropnej núdze a III. stupňa povodňovej aktivity.
Predpokladané množstvo:
nákladný automobil - nosič mostovky s 1 ks mostného poľa s hydraulickou podperou 4 ks
mostné pole s hydraulickou podperou 10 ks
mostné pole bez hydraulickej podpery 5 ks
hydraulická podpera 3 ks.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
12 057 240,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v súlade s § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Ich splnenie preukáže uchádzač podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní.

2. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti stanovené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom - JED podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti prostredníctvom JED v časti IV JED môže vyplniť len oddiel: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED.

3. Doklady, ktoré nie sú vydávané v elektronickej forme, je možné pri elektronickej forme komunikácie predložiť len ako skeny originálnych dokumentov vydaných listinne.

4. Podľa § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať predmet plnenia zákazky podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

5. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní, t. j. ak je uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní, nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.

6. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.

7. Uchádzač preukáže osobné postavenie podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní za každú inú osobu podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

8. Doklady, ktoré sa nepredkladajú:
a) V prípade preukázania splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní výpisom z Obchodného registra Slovenskej republiky alebo výpisom zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, uchádzač nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní tieto doklady predkladať verejnému obstarávateľovi, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy.
b) S ohľadom na to, že z technických dôvodov nie je možné získať údaje alebo výpisy z informačných systémov Generálnej prokuratúry Slovenskej republiky, predkladá uchádzač doklady podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vo forme skenu dokumentu/ov výpisu z registra trestov, ktorý bol vydaný v listinnej podobe a to v súlade s § 1 ods. 6 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii).

Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ okrem informačných systémov uvedených v predošlej vete nemá v čase vyhlásenia verejného obstarávania zabezpečený prístup do príslušných informačných systémov verejnej správy z dôvodov, ktoré nemôže ovplyvniť, splnenie ostatných podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazuje uchádzač spôsobom uvedeným vyššie.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti verejný obstarávateľ požaduje v ponuke predložiť:
1. podľa § 34 ods. 1 písm. d) vo väzbe na § 35 zákona o verejnom obstarávaní - certifikát systému manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001.
2. podľa § 34 ods. 1 písm. h) vo väzbe na § 36 zákona o verejnom obstarávaní - certifikát systému environmentálneho manažérstva podľa normy STN EN ISO 14001.
3. podľa § 34 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní - údaje o podiele plnenia z rámcovej dohody, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 04.11.2019 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 04.11.2019 10:00
Miesto: Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky, Pražská 29, 812 63 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť osoby oprávnené konať v mene uchádzača v uvedenom termíne v súlade s § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO - verzia 18.0), dostupný na internetovej adrese https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. Postup záujemcu/ uchádzača je upravený v príručkách pre záujemcu/uchádzača, ktoré sú zverejnené na stránke portálu EVO v položke menu Príručky (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html).
2. Pre účasť v zákazke je potrebné, aby si uchádzač vytvoril účet v informačnom systéme Úradu pre verejné obstarávanie (IS ÚVO) https://www.uvo.gov.sk/registracia. V prípade, ak hospodársky subjekt, za ktorého uchádzač predkladá ponuku, ešte nie je registrovaný v IS ÚVO, je potrebné hospodársky subjekt po prihlásení do IS ÚVO zaregistrovať https://www.uvo.gov.sk/private/hospodarske-subjekty.
3. Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky prostredníctvom systému EVO verzia 18.0.
4. Verejný obstarávateľ odporúča hospodárskym subjektom/uchádzačom sledovať aktualizované informácie týkajúce sa systému EVO na webovom sídle ÚVO.
5. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že ponuky sa predkladajú elektronicky výlučne prostredníctvom systému EVO verzia 18.0.
6. Konkrétne predmety zákazky a miesta dodania budú spresnené v jednotlivých kúpnych zmluvách vyhotovených na základe rámcovej dohody.
7. Predmetné verejné obstarávanie nie je: obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Zákazka má prvky zeleného verejného obstarávania a uplatňuje § 45 zákona o verejnom obstarávaní v opise predmetu zákazky.
8. Verejný obstarávateľ príjme primerané opatrenia a vykoná nápravu, ak zistí konflikt záujmov. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie verejného obstarávania alebo úprava jej povinností a zodpovedností s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, verejný obstarávateľ v súlade s § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní vylúči uchádzača z tohto verejného obstarávania.
9. Verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní uplatňuje § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. vylúči uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
10. Podrobnejšie informácie k predmetnej zákazke sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
04.10.2019

Redakčné opravy

27271 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 209/2019
V oznámení 26098-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky, Pražská 29, 812 63 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 204/2019 zo dňa 09.10.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 04.11.2019 09:00 Má byť: 08.11.2019 09:00 IV.2.7) Lehota na otváranie ponúk Namiesto: 04.11.2019 10:00 Má byť: 08.11.2019 10:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Zmena lehôt vyplýva z plánovanej odstávky systému EVO. Verejný obstarávateľ primerane predĺžil lehotu na predkladanie ponúk a lehotu na otváranie ponúk.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité