Oznámenie 26730 - MST

Obsah

26730 - MST
Vestník č. 207/2019 - 14.10.2019

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Dunajská Streda
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00305383
Hlavná 50/16, 92901 Dunajská Streda
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Melotíková
Telefón: +421 903520052
Fax: +421 315903941
Email: dagmar.melotikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.ezakazky.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk

Centrum sociálnej starostlivosti Dunajská Streda
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50653636
Komenského ulica 359/33, , 92901 Dunajská Streda
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Kontaktná osoba: Bc. Johanna Bíró, riaditeľ
Telefón: +421 918607308
Email: johanna.biro@dunstreda.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Základná umelecká škola – Művészeti Alapiskola Smetanov háj 283/6, 929 01 Dunajská Streda
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37836366
Smetanov háj 283/6, , 92901 Dunajská Streda
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Kontaktná osoba: PaedDr. Katarína Kollár, riaditeľ
Telefón: +421 949850173
Email: zusmai.ds@gmail.com
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Základná škola Smetanov háj č. 286/9 Dunajská Streda
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36081086
Smetanov háj 286/9 , 92901 Dunajská Streda
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Gabriela Bothová, riaditeľ
Telefón: +421 917172794
Email: zssmetanovhajds@mail.t-com.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Základná škola Zoltána Kodálya s vyučovacím jazykom maďarským Komenského ulica č. 1219/1 Dunajská Streda - Dunaszerdahely
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36086789
Komenského č.1219/1 , 92901 Dunajská Streda
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Olivér Ibolya, riaditeľ
Telefón: +421 905391882
Email: kodalyai@gmail.com
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Základná škola Gyulu Szabóa s vyučovacím jazykom maďarským - Szabó Gyula Alapiskola Školská ulica č. 936/1 Dunajská Streda - Dunaszerdahely
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36081019
Školská 936/1 , 92901 Dunajská Streda
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Árpád Nagy, riaditeľ
Telefón: +421 908769244
Email: zsszabo@zsszabo.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Základná škola Ármina Vámbéryho s vyučovacím jazykom maďarským Vámbéry Ármin Alapiskola Hviezdoslavova ulica č. 2094/2 Dunajská Streda – Dunaszerdahely
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36086576
Hviezdoslavova ulica č. 2049/2, , 92901 Dunajská Streda
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Kontaktná osoba: PaedDr. Ján Masszi, riaditeľ
Telefón: +421 903492113
Email: mj.vambery@gmail.com
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Základná škola Jilemnického ulica č. 204/11 Dunajská Streda
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36081078
Jilemnického ulica 204/11, 929 01 Dunajská Streda , 92901 Dunajská Streda
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Kontaktná osoba: PaedDr. Peter Gajdoš, riaditeľ školy
Telefón: +421 911134835
Email: zsdsjil@stonline.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Mestské kultúrne stredisko Benedeka Csaplára - Csaplár Benedek Városi Művelődési Központ
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00036561
Korzo Bélu Bartóka 788/1, 929 01 Dunajská Streda , 92901 Dunajská Streda
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Ildikó Ibolya, riaditeľ
Telefón: +421 905358531
Email: office@mksds.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Zariadenie pre seniorov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00596515
Ulica generála Svobodu 1948/10, 929 01 Dunajská Streda , 92901 Dunajská Streda
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Koloman Pongrácz, riaditeľ
Telefón: +421 917642132
Email: zpsds.riaditel@gmail.com
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Municipal Real Estate Dunajská Streda, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46313834
Alžbetínske námestie 1203 , 92901 Dunajská Streda
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Kontaktná osoba: Bc. Jozef Jany, konateľ
Telefón: +421 905376317
Email: info@municipal-ds.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
THERMALPARK DS, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31450920
Gabčíkovská cesta 237/38, 929 01 Dunajská Streda , 92901 Dunajská Streda
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Gabriel Somogyi, riaditeľ
Telefón: +421 905631725
Email: somogyi.gabriel@thermalpark.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.ezakazky.sk
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.ezakazky.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
„Nákup a dodávka elektrickej energie“
Referenčné číslo: 31/ME/2019
II.1.2) Hlavný kód CPV
09310000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky:
Špecifikácia predmetu zákazky a požiadavky naň sú záväzné, v znení v akom sú uvedené v tejto kapitole B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov a uchádzač nesmie meniť znenie ani špecifikáciu samotného predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje aby uchádzač v rámci plnenia predmetu zákazky zabezpečoval nasledovné:
Elektrická energia
v súlade s požiadavkami na predmet zákazky podrobne opísanými v tejto kapitole B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov, pričom predmetom zadávaného predmetu zákazky je dodávka elektrickej energie pre odberné miesta v správe verejného obstarávateľa s predpokladanou spotrebou na 24 mesiacov. Celkový predpokladaný odber elektrickej energie celkom je: 5 811, 28 MWh / 24 mesiacov
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
753 104,60 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
09310000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania predmetu obstarávania sú odberné miesta verejného obstarávateľa mesta Dunajská Streda príležitostné spoločné verejné obstarávanie
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup elektrickej energie vrátane všetkých poplatkov.
1. Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky:
Špecifikácia predmetu zákazky a požiadavky naň sú záväzné, v znení v akom sú uvedené v tejto kapitole B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov a uchádzač nesmie meniť znenie ani špecifikáciu samotného predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje aby uchádzač v rámci plnenia predmetu zákazky zabezpečoval nasledovné:
Elektrická energia
v súlade s požiadavkami na predmet zákazky podrobne opísanými v tejto kapitole B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov, pričom predmetom zadávaného predmetu zákazky je dodávka elektrickej energie pre odberné miesta v správe verejného obstarávateľa s predpokladanou spotrebou na 24 mesiacov. Celkový predpokladaný odber elektrickej energie celkom je: 5 811, 28 MWh / 24 mesiacov

Súčasťou zadania predmetu zákazky sú súvisiace služby: distribúcia elektrickej energie vrátane sieťových služieb, spotrebnej dane, odvodu do národného jadrového fondu, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku, všetkých zákonných poplatkov a garancia dodávok v dohodnutom období. Úspešný uchádzač bude mať zmluvnú povinnosť vždy do 15 pracovných dní po zmene týchto zákonných poplatkov ich výšku nahlásiť verejnému obstarávateľovi a fakturovať za dodaný tovar vždy s platnými zákonnými poplatkami. Predpoklad uzatvorenia zmluvy o dodávke elektrickej energie a prevzatí zodpovednosti za odchýlku vrátane distribúcie je na obdobie 24 mesiacov.

Víťazný uchádzač sa zaväzuje po dobu platnosti tejto zmluvy:
a) dodávať elektrinu do odberných miest odberateľa (ďalej len OM) za podmienok dohodnutých v tejto zmluve,
b) prevziať za odberateľa zodpovednosť za odchýlku za odberné miesta odberateľa voči zúčtovateľovi odchýlok,
c) zabezpečiť pre odberateľa distribúciu elektriny a ostatné služby spojené s dodávkou elektriny (ďalej len distribučné služby v príslušnom gramatickom tvare) od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy
d) garantovať kontinuitu dodávky elektrickej energie po celú dobu plnenia tejto zmluvy o združenej dodávke elektriny, ako aj pri zmene dodávateľa elektriny, okrem vyššej moci, plánovaných odstávok a vzniknutých porúch,
e) garantovať dostupnosť osobného zástupcu dodávateľa pre operatívne riešenie technických problémov (meno a telefonický kontakt: ...)
f) spĺňať ďalšie požiadavky odberateľa určené v týchto súťažných podkladoch a v zmluve a jej prílohách.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
753 104,60 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia § 32 ods. 1 zákona:
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže Verejný obstarávateľ a verejný obstarávateľ preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.

Uchádzač alebo záujemca je povinný predkladať doklady podľa § 32 odseku 2 z dôvodu, že verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu.

Uchádzač preukazuje podmienky účasti uvedené v predchádzajúcich bodoch a týkajúcich sa osobného postavenia spôsobom súladným s § 32 ods. 2 ZVO, alebo spôsobom súladným s § 152 ods. 1 ZVO.

Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu záujemcu.


Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa tohto bodu za každého člena skupiny osobitne.

Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov požadovaných v rámci tejto podmienky účasti.

Predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, určených verejným verejný obstarávateľom môže uchádzač aj spôsobom podľa § 39 ZVO a to Jednotným európskym dokumentom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 12.11.2019 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 02.09.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.11.2019 10:00
Miesto: Otváranie ponúk bude neverejné (bez účasti uchádzačov), pretože v postupe verejného obstarávania bude použitá elektronická aukcia.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude neverejné (bez účasti uchádzačov), pretože v postupe verejného obstarávania bude použitá elektronická aukcia.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk,
b) klikne na názov zákazky,
c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,
d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími
údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na
elektronickú adresu;
d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov
uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk .
Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk .
Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického
komunikačného portálu www.ezakazky.sk . Nepostačuje, aby žiadosť bola doručená na emailovú adresu kontaktnej
osobe verejného obstarávateľa. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné
podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom.
V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch.
Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet
znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť
podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Výzvy uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie.
Zábezpeka podľa §46 ZVO sa nevyžaduje.
Link na zverejnenú zákazku:https://www.ezakazky.sk/refam/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=88223984&
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
09.10.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité