HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
IČO:
00151866
Pribinova 2 , 81272 Bratislava - Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba:
Ing. Roman Novosad
Telefón:
+421 250944527
Fax:
+421 250944046
Email:
roman.novosad3@minv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL):
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/239
Hlavná adresa(URL):
http://minv.sk
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/836
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
Adresa (URL): https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/836
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Verejný poriadok a bezpečnosť
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Bratislava MV SR, Pribinova 2, rekonštrukcia výťahu
Referenčné číslo: V2019379
II.1.2)
Hlavný kód CPV
45313100-5
II.1.3)
Druh zákazky
Práce
II.1.4)
Stručný opis
Rekonštrukcia obehového výťahu typ Paternoster v objekte MV SR na Pribinovej ul. v Bratislave vrátane vypracovania projektovej dokumentácie (projektová príprava a inžinierska činnosť).
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
389 364,56
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Ministerstvo vnútra SR, Pribinova 2, Bratislava
II.2.4)
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je rekonštrukcia obehového výťahu typ Paternoster v objekte MV SR na Pribinovej ul. v Bratislave vrátane vypracovania projektovej dokumentácie (projektová príprava a inžinierska činnosť) v nasledovnom rozsahu : 1.Vypracovanie projektovej dokumentácie v nasledovnom rozsahu : a) Zabezpečenie vstupných podkladov zameranie súčasného stavu priestorov v rozsahu potrebnom pre spracovanie dokumentácie stavby, b) Zabezpečenie projektovej prípravy stavby - realizačný projekt stavby - vypracovanie realizačného projektu stavby na základe schválenej základnej požiadavky investičnej akcie, ktorý sa použije aj na účely ohlásenia stavebných úprav v rozsahu prílohy č. 3 Sadzobníka pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností UNIKA, vrátane kontrolného rozpočtu stavby, - zabezpečenie dokladov - rozhodnutia, stanoviská, vyjadrenia, súhlasy, posúdenia alebo iné opatrenia dotknutých orgánov štátnej správy, obce a iných organizácii ( vrátane odborného stanoviska oprávnenej právnickej osoby podľa zákona č. 124/2006 Z. z. z hľadiska BOZP a k vyhradeným technickým zariadeniam) k realizačnému projektu stavby v nevyhnutnom rozsahu, ktoré je potrebné priložiť k ohláseniu stavebných úprav, stanoviská odborných zložiek MV SR ako aj ohlásenie stavebných úprav zabezpečí objednávateľ, - zapracovanie pripomienok vyplývajúcich zo stanovísk odborných zložiek MV SR a dotknutých orgánov štátnej správy, obce a iných organizácii do realizačného projektu stavby. c) Počas realizácie stavby zabezpečenie výkonu odborného autorského dohľadu projektanta. 2.Realizácia stavebných prác bude uskutočnená podľa overenej dokumentácie stavby a položkového rozpočtu vypracovaných uchádzačom a na základe oznámenia k ohláseniu stavebných úprav vrátane: a) zabezpečenia vypracovania plánu Bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci na stavenisku podľa príslušných ustanovení NV SR č. 396/2006 Z. z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko v znení neskorších predpisov a vyhlášky MPSVR SR č. 147/2013 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri stavebných prácach a prácach s nimi súvisiacich a podrobnosti o odbornej spôsobilosti na výkon niektorých pracovných činností v znení neskorších predpisov, b) dodania vyhlásení o zhode, príslušných atestov a certifikátov od zabudovaných materiálov a výrobkov , c) vyhotovenia príslušných správ o odborných prehliadkach a skúškach zariadení , d) vykonania príslušných odborných prehliadok a odborných skúšok v rozsahu STN, v prípade inštalácie vyhradených technických zariadení podľa vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v znení neskorších predpisov vrátane vykonania všetkých postupov vyplývajúcich z tejto vyhlášky, e) dodania dokladov o využití a zneškodnení všetkých odpadov s uvedením názvu stavby a duhu a množstva odpadu, ktoré vzniknú pri realizácií prác na povolené skládky (evidenčné listy odpadov, vážne lístky, faktúry za uloženie odpadu na skládku) f) prevádzkového poriadku výťahu g) zabezpečenia ďalších dokladov súvisiacich s uvedením do prevádzky , h) dodania projektu skutočného realizovania stavby Realizácia predmetných stavebných prác bude prebiehať za plnej prevádzky objektu
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
389 364,56
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 8
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
1. Vyžaduje sa splnenie podmienok uvedených v §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z.o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon). 2. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona v súlade s ustanoveniami zákona k osobnému postaveniu podľa zákona. Podľa § 32 ods. (2) písm. e) zákona uchádzač predloží doklad, ktorý ho oprávňuje uskutočňovať stavebné práce vo väzbe na predmet zákazky t. j. napr. oprávnenie uskutočňovať stavby a ich zmeny - pozemné stavby, občianske stavby a pod v rozsahu potrebnom na realizáciu predmetu zákazky. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. (1) písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 3. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať: 3.1. vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) zákona 3.2. čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona. 4. Z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované podľa bodu 1. a 2. stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.1 tejto výzvy na predkladanie ponúk (ďalej aj "výzvy") ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. 5. Doklady, ktoré sa nepredkladajú: 5.1. V prípade preukázania splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona výpisom z Obchodného registra Slovenskej republiky alebo výpisom zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, záujemca/uchádzač nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona tieto doklady predkladať verejnému obstarávateľovi, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy. 5.2. S ohľadom na to, že z technických dôvodov nie je možné získať údaje alebo výpisy z informačných systémov Generálnej prokuratúry, predkladá uchádzač alebo záujemca doklady podľa § 32 ods. 1 a) zákona č 343/2015 o verejnom obstarávaní vo forme skenu dokumentu/ov výpisu z registra trestov, ktorý bol vydaný v listinnej podobe a to v súlade s ustanovením § 1 ods. 6 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok:
§ 33 ods. 1 písm. a) zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení niektorých predpisov (ďalej len zákon). V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy o dielo bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa §40 ods. (6) písm. a) až h) a ods. (7). V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu výzvy za všetkých členov skupiny spoločne. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti JED-om podľa §39 ods.1 zákona (hospodársky subjekt môže vyplniť len oddiel alfa GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV.) alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods.1 zákona. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka) v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár a, že jeho bežný účet nie je a nebol predmetom blokácie (na základe súdneho rozhodnutia, alebo v súvislosti s exekučným konaním) alebo exekúcie. Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie predchádzajúcich troch rokov, resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu. Za predchádzajúce obdobie sa pre účely tejto zákazky považujú tri roky predchádzajúce dňu odoslania výzvy na zverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemal a nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov. uchádzačom predkladaných dokladov preukazujúcich postavenie podľa § 33 ods. (1) písm. a) zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok:
Uchádzač musí preukázať technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť: 1. podľa § 34 ods. (1) písm. b) zákona. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. (6) písm. a) až h) a ods. (7) zákona, oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu výzvy ponúk za všetkých členov skupiny spoločne. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti JED-om podľa §39 ods.1 zákona (hospodársky subjekt môže vyplniť len oddiel alfa GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV.) alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods.1 zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
§34 ods. (1) písm. b) zoznamom stav. prác uskutočnených za predch. päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stav. prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a ich zhodnotenia podľa obchodných podmienok (ďalej len "zoznam"), ak odberateľom: 1. bol verejný obst. alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia podľa § 12 zákona. 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Každá predložená referencia musí spĺňať podmienky uvedené v §12 ods.(2) zákona a každý iný predložený potvrdený dôkaz o plnení musí obsahovať minimálne: -názov/obchodné meno a sídlo objednávateľa, -názov/obchodné meno a sídlo zhotoviteľa, -predmet zmluvy a jeho stručný opis, -celkovú zmluvnú cenu v € bez DPH, -fakturovaná čiastka/cena v € bez DPH, - miesto plnenia zmluvy, -čas plnenia zmluvy zmluvný termín (od - do, mesiac, rok), -skutočný termín, -uviesť dôvod v prípade rozdielu medzi zmluvným termínom a skutočným termínom,-vyhlásenie objednávateľa o uspokojivom uskutočnení prác, resp. zhodnotenie uskutočnených prác podľa zmluvných/obchodných podmienok, identifikáciu (meno a priezvisko, kontakt - telefón a e-mail) osoby. Zoznamom stavebných prác musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie, t.j. predchádzajúcich 5 rokov uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je tento predmet zákazky v celkovom finančnom objeme 500 000,- EUR bez DPH, pričom do zoznamu stavebných prác musí byť zahrnutá aspoň jedna zmluva v rámci ktorej bolo vyfakturovaných min. 250 000,- EUR bez DPH. Za rozhodné obdobie, t.j. predchádzajúcich 5 rokov sa považujeposledných 5 priebežných rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania. Zuchádzačom predkladaných dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2)
Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú uvedené v "Návrhu zmluvy o dielo" a v súťažných podkladoch
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.11.2019 09:00
IV.2.6)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 13.11.2020
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.11.2019 10:00
Miesto:
Zasadacia miestnosť verejného obstarávateľa. Stretnutie uchádzačov, ktorí majú záujem zúčastniť sa verejného otvárania ponúk je vo vestibule (hlavný vchod) na adrese verejného obstarávateľa podľa bodu I. výzvy a to 15 minút pred lehotou otvárania ponúk
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť oprávnený (splnomocnený) zástupca uchádzača, ktorý predložil ponuku v tejto podlimitnej zákazke.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Obhliadka miesta predmetu zákazky sa pre záujemcov uskutoční dňa 4.11.2019 o 10:00 hod na mieste - Ministerstvo vnútra SR, Pribinová 2, Bratislava Účasť na obhliadke je záujemca povinný, oznámiť najneskôr do 31.10.2019 do 13:00 hod zástupcovi verejného obstarávateľa emailom alebo telefonicky. Účasť oznámte emailom na adrese marek.belohlavek@minv.sk alebo tlf. 0961054092. 2. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť doklady uvedené v bode 36.7. súťažných podkladov. 3.Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 11 600,00 EUR. Podmienky zábezpeky sú uvedené v bode 14. súťažných podkladov. 4. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Zmluvy a komunikácie/ zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom Zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovi a skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 5. Verejný obstarávateľ toto verejné obstarávanie realizuje prostredníctvom systému EKS (Elektronický kontraktačný systém. Každý, kto ako záujemca má záujem o účasť vo verejnom obstarávaní alebo chce predložiť ponuku a nie je registrovaný v EKS, je povinný sa registrovať v EKS na adrese: https://portal.eks.sk/SpravaDodavatelov/RegistraciaDodavatela/ZiadostORegistraciu 6. Predmetné verejné obstarávanie nie je: a) zelené verejné obstarávanie b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
23.10.2019