Oznámenie 29511 - WYP

Obsah

29511 - WYP
Vestník č. 217/2019 - 28.10.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Topoľčany
IČO: 00311162
Nám. M.R. Štefánika 1, 95501 Topoľčany
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Lenická
Telefón: +421 917381833
Email: obstaravanie@studnica-no.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.topolcany.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/293
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://obstaravanie.eranet.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
PRESTAVBA ŠPORTOVEJ HALY V TOPOĽČANOCH
Referenčné číslo: 2019-Topoľčany_Športová hala
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác objektu podľa projektovej dokumentácie stavby.
Riešený objekt je umiestnený v meste Topoľčany.
Riešené územie sa nachádza v severnej časti centra mesta.
Pozemok na ktorom sa nachádza jestvujúca športová hala je rovinatý. Koncepciou riešenia je prestavba športovej haly rozšírením a to pre potreby zvýšenia kapacity návštevníkov športových podujatí. Jedná sa hlavne o zabezpečenie prevádzky hádzanárskej haly s potrebným zázemím. Navrhovaná kapacita zostáva podľa pôvodného projektu 2050 sedadiel.
Charakteristika riešeného územia z hľadiska súčasného funkčného využitia:
V súčasnosti sa na pozemku nachádza športová hala s kapacitou cca 850 divákov. Bola postavená v roku 1980 a stále pri jej udržovaní mestom slúži svojmu účelu. Niektoré priestory a technická ako i dispozičná úroveň nezodpovedá dnešným potrebám rozvoja športu.
Charakteristika riešeného územia z hľadiska konfigurácie :
Pozemok , na ktorom stojí jestvujúca športová hala je rovinatý vo výške cca 174,40 m.n.m.
Charakteristika riešeného územia z hľadiska ochranných pásiem všetkých druhov :
Do riešeného územia nezasahujú ochranné pásma .
Charakteristika riešeného územia z hľadiska majetkoprávneho:
Riešené územie je vymedzené pozemkami evidovanými v k.ú. Topoľčany a to parcely registra C-KN, evidovanými na katastrálnej mape, resp. ako parcely registra E-KN evidovanými na mape určeného operátu.
Na riešené územie zhotoviteľ v DUR spracoval majetkoprávnu analýzu pozemkov riešeného územia (parcely registra CKN aj registra E-KN).
Všetky pozemky a stavby riešeného územia sú vo vlastníctve Mesta Topoľčany.

Predmet zákazky je rozdelený na 2 samostatné časti:
1.časť: Prestavba športovej haly
2.časť: Sedadlá na tribúny a svetelná tabuľa

Bližšia charakteristika predmetu zákazky je špecifikovaná v projektovej dokumentácii a v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
2 797 922,32 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
2
Jednému uchádzačovi môže byť pridelená 1 časť a/alebo 2 časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
PRESTAVBA ŠPORTOVEJ HALY V TOPOĽČANOCH
Časť č.: 1 Prestavba športovej haly
Časť č.: 1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Bernolákova ul. Topoľčany, Parcely: 4411,4412/1,4412/2,4412/3,4414/1 ku.Topoľčany
II.2.4) Opis obstarávania
Bližšia charakteristika zákazky je špecifikovaná v súťažných podkladoch a projektovej dokumentácii.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
2 723 270,51 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 8
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
PRESTAVBA ŠPORTOVEJ HALY V TOPOĽČANOCH
Časť č.: 2 Sedadlá na tribúny a svetelná tabuľa
Časť č.: 2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Bernolákova ul. Topoľčany, Parcely: 4411,4412/1,4412/2,4412/3,4414/1 ku.Topoľčany
II.2.4) Opis obstarávania
Bližšia charakteristika zákazky je špecifikovaná v súťažných podkladoch a projektovej dokumentácii.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
74 651,82 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 1
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 odseku 1 dokladmi a potvrdeniami v zmysle
§ 32, ods. 2:
Uchádzač alebo záujemca ( so sídlom na území SR) nie je povinný predložiť doklady:
I.podľa odseku 2, písm. a) ZVO:
a)výpis z registra trestov fyzickej osoby ak uchádzač nepredloží výpis z registra trestov fyzickej osoby, je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov fyzickej osoby viď vzor súhlasu, ktorý je súčasťou týchto súťažných podkladov.
b)výpis z registra trestov právnickej osoby ak uchádzač nepredloží výpis z registra trestov právnickej osoby, je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov právnickej osoby viď vzor súhlasu, ktorý je súčasťou týchto súťažných podkladov. Bezúhonnosť právnickej osoby môže byť posúdená v zmysle § 10 a § 10a zákona č. 330/2007 Z.z. o registri trestov. To znamená, že za výpis z registra trestov právnických osôb sa považuje aj zoznam zverejnený na stránke Generálnej prokuratúry SR a verejný obstarávateľ si overí bezúhonnosť právnickej osoby aj týmto spôsobom.
II.podľa odseku 2, písm. e) ZVO t.j. výpis z OR SR alebo výpis zo ŽR SR
Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 je možné nahradiť podľa § 152 ZVO potvrdením o zapísaní do ZHS. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným JED podľa § 39 ods.1 ZVO, resp. čestným prehlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO.
Kompletné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a spôsob preukázania osobného postavenia sú zadefinované v časti A.2 Súťažných podkladov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia podľa § 33, ods. 1, písm. c) zadefinované ukazovatele Likvidity 1. stupňa, Likvidity 2. stupňa a Likvidity 3. stupňa a podľa § 33 v spojení s § 38, ods.9 zákona č. 343/2015 Z.z. zadefinovaný ukazovateľ Index N05.
Preukázanie splnenia podmienok účasti:
v prípade uchádzačov právnických osôb so sídlom na území SR, ktorí majú účtovné závierky zverejnené vo verejnej časti Registra účtovných závierok splnenie podmienok účasti si verejný obstarávateľ overí sám, z verejne dostupných zdrojov.
v prípade uchádzačov právnických osôb so sídlom mimo územia SR a fyzických osôb SZČO verejný obstarávateľ požaduje predloženie účtovných závierok. Ich rozsah a forma je zadefinovaná v časti A.2 Súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre časť 1:
Minimálna požadovaná úroveň finančného ukazovateľa Likvidity 1. stupňa: rovná alebo vyššia ako 0,2.
Minimálna požadovaná úroveň finančného ukazovateľa Likvidity 2. stupňa: rovná alebo vyššia ako 0,7.
Minimálna požadovaná úroveň finančného ukazovateľa Likvidity 3. stupňa: rovná alebo vyššia ako 1,5.
Minimálna požadovaná úroveň finančného ukazovateľa INDEX N05: rovná alebo vyššia ako 0,9.
Kompletné podmienky účasti vrátane minimálne požadovanej úrovne štandardov, odôvodnenia primeranosti požiadavky verejného obstarávateľa a spôsobu preukázania ekonomického a finančného postavenia sú zadefinované v časti A.2 Súťažných podkladov.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti:
Pre časť 1: .
1. Podľa § 34, ods. 1 písm. b) ZVO
2 .Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
3. Podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO

Pre časť 2:
1. Podľa § 34, ods. 1 písm. a) ZVO
2 .Podľa § 34 ods. 1 písm. m) ZVO
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre časť 1:
1.Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO:
Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky ( výstavba alebo rekonštrukcia pozemných stavieb) v minimálnom objeme v kumulatívnej hodnote 2.720.000,00 EUR bez DPH za obdobie predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom min. jedna zrealizovaná stavba sa musí byť uskutočnená v zmysle prílohy vyhlášky č. 323/2010 Z.z. o štatistickej kvalifikácii stavieb trieda 1220, 1230, 1251, 1261, 1262, 1263, 1264, 1265 v minimálne hodnote 1.500.000,00 EUR bez DPH a min. jedna zrealizovaná stavba zahŕňa aj realizáciu veľkorozponovej oceľovej konštrukcie s rozponom nosných prvkov ( nosníkov) min. 40 m, pričom váha základného nosného konštrukčného prvku bola minimálne 12 ton.
2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO:
Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom nasledovných riadiacich zamestnancov:
Minimálne požadovaný počet riadiacich zamestnancov a požadovaná pozícia:
a) Stavbyvedúci: min. 1 osoba
preukázateľná profesionálna praktická skúsenosť v oblasti riadenia stavieb účasť na realizácii (realizáciou sa rozumie výstavba alebo rekonštrukcia pozemnej stavby) v kumulatívnej hodnote 2.700.000,00 EUR bez DPH (uvedené v životopise).
doklad o odbornej spôsobilosti Osvedčenie SKSI v zmysle zákona č. 138/1992 Z.z. pre výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby alebo ekvivalent dokladu.
Profesijný životopis
Súhlas so spracovaním osobných údajov
b) Samostatný montážny majster so špecializáciou na montáž oceľových konštrukcií : min. 1 osoba
preukázateľná profesionálna praktická skúsenosť s realizáciou min. dvoch plnení predmetom, ktorých bola
strešná konštrukcia s rozponom oceľových nosníkov min. 40 m. (uvedené v životopise).
Profesijný životopis
Súhlas so spracovaním osobných údajov
c) Kúrenár: min. 1 osoba
ukončené stredné odborné vzdelanie v odbore kúrenár doklad o vzdelaní výučný list alebo iný doklad o riadnom ukončení príslušného učebného odboru alebo príslušného študijného odboru podľa § 21 alebo § 22 zákona č. 455/1991 Z.z. ( živnostenský zákon), resp. ekvivalentný doklad.
preukázateľná profesionálna praktická skúsenosť s vykonávaním prác kúrenár na minimálne 5 stavebných
zákazkách od ukončenia vzdelania v odbore kúrenár (uvedené v životopise)
Profesijný životopis
Súhlas so spracovaním osobných údajov
3. Podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona v nadväznosti na § 36 ZVO:
Uchádzač preukáže registráciou v schéme EMAS ( certifikátom EMAS), prípadne ekvivalentným dokladom.
Upozornenie:
Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia.

Pre časť 2:
1.Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO:
Zoznamom dodaných tovarov musí uchádzač preukázať zrealizované dodávky rovnakého alebo podobného charakteru ako je táto časť predmetu zákazky, za obdobie predchádzajúcich troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v minimálnom kumulatívnom objeme 74.000,00 EUR bez DPH
2.Podľa § 34 ods. 1 písm. m) zákona]:
Uchádzač predloží opis predmetu plnenia zákazky, teda predloží:
a) opis tovarov, ktoré má v záujme dodávať.
b) ku každému ponúkanému tovaru uvedie obchodný názov ponúkaného zariadenia, resp. výrobcu a typové označenie
c) ku každému ponúkanému tovaru/zariadeniu predloží certifikáty vydané autorizovanými osobami, že ponúkané
zariadenia spĺňajú technické požiadavky a príslušné bezpečnostné normy stanovené STN EN 13200 1-6, STN 73 0831, STN EN 12727-2017) a ich ekvivalentom platným v dobe realizácie, resp. ekvivalentom.

Kompletné podmienky účasti vrátane minimálne požadovanej úrovne štandardov, odôvodnenia primeranosti požiadavky verejného obstarávateľa a spôsobu preukázania technickej a odbornej spôsobilosti sú zadefinované v časti A.2 Súťažných podkladov.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.11.2019 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.03.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.11.2019 15:00
Miesto: STUDNICA n.o., Košická 56, 821 08 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné. Pri otváraní ponúk postupuje verejný obstarávateľ podľa § 52 ZVO. Účasť uchádzača je upravená v súťažných podkladoch
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v časti B1 Súťažných podkladov.
2.Komunikácia medzi Verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku.
3.SP sú poskytované bez obmedzenia v elektronickej podobe prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa zriadeného ÚVO a taktiež sú dostupné priamo, úplne bez obmedzení či poplatkov prostredníctvom systému ERANET na adrese: https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenders.
4. Pre časť 1:
Podmienky zádržného viď ZoD.
Preukázanie finančného krytia - viď ZoD.
Vysporiadanie finančných vzťahov za osobitných podmienok - viď ZoD.
Poistenie stavebných prác viď ZoD
Pre časť 2:
Podmienky zádržného viď KZ
Vysporiadanie finančných vzťahov za osobitných podmienok viď KZ
Poistenie dodania a inštalácie predmetu zákazky viď KZ
Pre časť 3:
5. Zábezpeka: Požaduje sa pre časť 1 a časť 2. Výška zábezpeky a spôsob jej zloženia - viď SP
6. Lehota dodania:
Pre časť 1: do 8 mesiacov odo dňa prevzatia staveniska po nadobudnutí účinnosti zmluvy
Pre časť 2: do 1 mesiaca po doručení písomnej výzvy od Kupujúceho, ktorej obsahom bude oznámenie o termíne
ukončenia stavebných prác a ukončenie príprav pre dodávku a montáž sedadiel na tribúny a svetelnej tabule.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
23.10.2019

Redakčné opravy

33567 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 233/2019
V oznámení 29511-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Topoľčany, Nám. M.R. Štefánika 1, 955 01 Topoľčany zverejnenom vo VVO č. 217/2019 zo dňa 28.10.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 18.11.2019 10:00 Má byť: 26.11.2019 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 18.11.2019 15:00 Má byť: 26.11.2019 15:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité