II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Poskytovanie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov Mesta Partizánske
II.1.2)
Hlavný kód CPV
72267000-4
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb, ktoré sú potrebné pre prevádzku a údržbu informačných systémov, a to informačného systému samosprávy (ďalej len CG ISS), dokumentačného informačného systému (ďalej len CG DISS), geografického informačného systému (ďalej len CG GISAM a CG WebGIS), riešenia pre podporu eGovernmentu (ďalej len CG eGOV) spolu s integračným rozhraním v zmysle Dohody o integračnom zámere mesta Partizánske a NASES a súvisiacich aktivít s cieľom zabezpečiť plnohodnotné využívanie dodaných systémov v rokoch 2020 - 2023.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
216 818,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
72267100-0
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Partizánske, Námestie SNP 212/4, 958 01 Partizánske
II.2.4)
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb, ktoré sú potrebné pre prevádzku a údržbu informačných systémov, a to informačného systému samosprávy (ďalej len CG ISS), dokumentačného informačného systému (ďalej len CG DISS), geografického informačného systému (ďalej len CG GISAM a CG WebGIS), riešenia pre podporu eGovernmentu (ďalej len CG eGOV) spolu s integračným rozhraním v zmysle Dohody o integračnom zámere mesta Partizánske a NASES a súvisiacich aktivít s cieľom zabezpečiť plnohodnotné využívanie dodaných systémov v rokoch 2020 - 2023 v nasledovnom členení:
Údržba dodaného licenčného softvéru (LSW)
Update - údržba licencií dodaného aplikačného softvéru (ASW)
Upgrade technické zhodnotenie dodaného ASW a zapracovanie požiadaviek mesta
Hot line podpora
Riadenie projektu
Technická podpora
Metodická podpora
Školenia/metodické dni
Bezpečnostná politika
Časť 1.
Údržba dodaného licenčného softvéru
Aktualizácia verzií licenčného softvéru ORACLE SEO ASFU 1 CPU v termínoch vydania a podľa pravidiel autorskej spoločnosti.
Časť 2.
UPDATE Údržba licencií dodaného aplikačného softvéru
2.1.Priebežné vykonávanie zmien vyplývajúcich zo všeobecne platnej legislatívy, ktorá priamo súvisí s funkciami príslušného modulu aplikačného softvéru.
2.2.Zaisťovanie kompatibility aplikačného softvéru s novými verziami operačného systému.
2.3.Oprava chýb aplikačného softvéru vo forme kumulatívnych zmien a nových verzií
2.4.Kontrola implementácie nových verzií a opráv.
2.5.Poplatok za používanie licencií v súlade s Autorským zákonom.
2.6.Zapracovanie opisu zmien do dokumentácie k aplikačnému softvéru.
2.7.Zoznam modulov aplikačného softvéru a počet licencií, ktorých sa týka UPDATE je definovaný v súťažných podkladoch.
Časť 3.
UPGRADE Technické zhodnotenie dodaného aplikačného softvéru
3.1.Zapracovanie špecifických požiadaviek špecifickou požiadavkou sa rozumie požiadavka, ktorá sa realizuje na podnet mesta a bude zabezpečovať spracovanie údajov podľa jeho postupov a návrhov, ktoré sú rozdielne od algoritmov dodávaných a zapracovaných do aplikačného softvéru, ktoré sa chápu ako štandardné.
3.2.Špecifické analytické a programátorské práce, ktoré priamo nezasahujú do jednotlivých aplikácií, ale súvisia s prácou s nimi (napr. návrh a programovanie konverzného programu a pod.).
Rozsah pre kalendárny rok je 80 hod.
Časť 4.
Hot-line podpora
4.1.Telefonická podpora
Rozsah pre kalendárny rok je 30 hod.
4.2.Vzdialená správa
Rozsah: Neobmedzene
Časť 5.
Riadenie projektu
5.1.Príprava a koordinácia aktivít súvisiacich s plnením špecifických požiadaviek UPGRADE
5.2.Príprava a koordinácia aktivít súvisiacich s integráciou aplikačného softvéru na okolité systémy.
5.3.Príprava a koordinácia metodických dní a školení pre zákazníka.
5.4.Aktualizácia dokumentácie súvisiacej s bezpečnosťou informačných systémov , ktoré sú predmetom zákazky.
Rozsah pre kalendárny rok je 24 ČH.
Časť 6.
Technická podpora
6.1.Profylaktika.
6.2.Databáza a dáta.
6.3.Operačný systém a systémové prostriedky.
6.4.Licenčný a aplikačný softvér.
6.5.Hardvérové vybavenie a sieť.
6.6.Udržiavanie testovacej databázy.
Rozsah pre kalendárny rok je 4 ČD.
Časť 7.
Metodická podpora
Osobné konzultácie pracovníka so zamestnancami miesta za účelom riešenia konkrétnych otázok súvisiacich s využívaním informačného systému samosprávy.
Rozsah pre kalendárny rok je 4 ČD.
Časť 8.
Školenia/metodické dni
8.1.Odborné školenie modulov aplikačného softvéru.
8.2.Účasť na odborných metodických dňoch.
Rozsah pre kalendárny rok je 8 osoby/školenie.
Časť 9.
Bezpečnostná politika
Aktualizácia dokumentu: Plán zálohy a obnovy produktov
Rozsah pre kalendárny rok je 1 x ročne
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
216 818,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Dátum začatia: 01.01.2020
Dátum ukončenia: 31.12.2023
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie