Oznámenie 30828 - WYS

Obsah

30828 - WYS
Vestník č. 221/2019 - 31.10.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Partizánske
IČO: 00310905
Nám. SNP 212/4, 95801 Partizánske
Slovensko
Kontaktná osoba: Martin Hlbočan
Telefón: +421 385363066
Email: martin.hlbocan@partizanske.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4603
Hlavná adresa(URL): http://www.partizanske.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4603
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Poskytovanie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov Mesta Partizánske
II.1.2) Hlavný kód CPV
72267000-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb, ktoré sú potrebné pre prevádzku a údržbu informačných systémov, a to informačného systému samosprávy (ďalej len CG ISS), dokumentačného informačného systému (ďalej len CG DISS), geografického informačného systému (ďalej len CG GISAM a CG WebGIS), riešenia pre podporu eGovernmentu (ďalej len CG eGOV) spolu s integračným rozhraním v zmysle Dohody o integračnom zámere mesta Partizánske a NASES a súvisiacich aktivít s cieľom zabezpečiť plnohodnotné využívanie dodaných systémov v rokoch 2020 - 2023.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
216 818,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72267100-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Partizánske, Námestie SNP 212/4, 958 01 Partizánske
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb, ktoré sú potrebné pre prevádzku a údržbu informačných systémov, a to informačného systému samosprávy (ďalej len CG ISS), dokumentačného informačného systému (ďalej len CG DISS), geografického informačného systému (ďalej len CG GISAM a CG WebGIS), riešenia pre podporu eGovernmentu (ďalej len CG eGOV) spolu s integračným rozhraním v zmysle Dohody o integračnom zámere mesta Partizánske a NASES a súvisiacich aktivít s cieľom zabezpečiť plnohodnotné využívanie dodaných systémov v rokoch 2020 - 2023 v nasledovnom členení:
Údržba dodaného licenčného softvéru (LSW)
Update - údržba licencií dodaného aplikačného softvéru (ASW)
Upgrade technické zhodnotenie dodaného ASW a zapracovanie požiadaviek mesta
Hot line podpora
Riadenie projektu
Technická podpora
Metodická podpora
Školenia/metodické dni
Bezpečnostná politika

Časť 1.
Údržba dodaného licenčného softvéru
Aktualizácia verzií licenčného softvéru ORACLE SEO ASFU 1 CPU v termínoch vydania a podľa pravidiel autorskej spoločnosti.

Časť 2.
UPDATE Údržba licencií dodaného aplikačného softvéru
2.1.Priebežné vykonávanie zmien vyplývajúcich zo všeobecne platnej legislatívy, ktorá priamo súvisí s funkciami príslušného modulu aplikačného softvéru.
2.2.Zaisťovanie kompatibility aplikačného softvéru s novými verziami operačného systému.
2.3.Oprava chýb aplikačného softvéru vo forme kumulatívnych zmien a nových verzií
2.4.Kontrola implementácie nových verzií a opráv.
2.5.Poplatok za používanie licencií v súlade s Autorským zákonom.
2.6.Zapracovanie opisu zmien do dokumentácie k aplikačnému softvéru.
2.7.Zoznam modulov aplikačného softvéru a počet licencií, ktorých sa týka UPDATE je definovaný v súťažných podkladoch.

Časť 3.
UPGRADE Technické zhodnotenie dodaného aplikačného softvéru
3.1.Zapracovanie špecifických požiadaviek špecifickou požiadavkou sa rozumie požiadavka, ktorá sa realizuje na podnet mesta a bude zabezpečovať spracovanie údajov podľa jeho postupov a návrhov, ktoré sú rozdielne od algoritmov dodávaných a zapracovaných do aplikačného softvéru, ktoré sa chápu ako štandardné.
3.2.Špecifické analytické a programátorské práce, ktoré priamo nezasahujú do jednotlivých aplikácií, ale súvisia s prácou s nimi (napr. návrh a programovanie konverzného programu a pod.).
Rozsah pre kalendárny rok je 80 hod.

Časť 4.
Hot-line podpora
4.1.Telefonická podpora
Rozsah pre kalendárny rok je 30 hod.
4.2.Vzdialená správa
Rozsah: Neobmedzene

Časť 5.
Riadenie projektu
5.1.Príprava a koordinácia aktivít súvisiacich s plnením špecifických požiadaviek UPGRADE
5.2.Príprava a koordinácia aktivít súvisiacich s integráciou aplikačného softvéru na okolité systémy.
5.3.Príprava a koordinácia metodických dní a školení pre zákazníka.
5.4.Aktualizácia dokumentácie súvisiacej s bezpečnosťou informačných systémov , ktoré sú predmetom zákazky.
Rozsah pre kalendárny rok je 24 ČH.

Časť 6.
Technická podpora
6.1.Profylaktika.
6.2.Databáza a dáta.
6.3.Operačný systém a systémové prostriedky.
6.4.Licenčný a aplikačný softvér.
6.5.Hardvérové vybavenie a sieť.
6.6.Udržiavanie testovacej databázy.
Rozsah pre kalendárny rok je 4 ČD.

Časť 7.
Metodická podpora
Osobné konzultácie pracovníka so zamestnancami miesta za účelom riešenia konkrétnych otázok súvisiacich s využívaním informačného systému samosprávy.
Rozsah pre kalendárny rok je 4 ČD.

Časť 8.
Školenia/metodické dni
8.1.Odborné školenie modulov aplikačného softvéru.
8.2.Účasť na odborných metodických dňoch.
Rozsah pre kalendárny rok je 8 osoby/školenie.

Časť 9.
Bezpečnostná politika
Aktualizácia dokumentu: Plán zálohy a obnovy produktov
Rozsah pre kalendárny rok je 1 x ročne
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
216 818,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Dátum začatia: 01.01.2020
Dátum ukončenia: 31.12.2023
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: A.Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní") a v súlade s § 114 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
B.Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
C.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 32 a § 38 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní.

Splnenie podmienky účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní: Jednotný európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Vzor Jednotného európskeho dokumentu predkladá verejný obstarávateľ v prílohe č. 1 časti A.2 Súťažných podkladov. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk).
Verejný obstarávateľ prikladá Manuál Jednotného európskeho dokumentu ako prílohu č. 2 časti A.2 Súťažných podkladov z dôvodu, aby hospodársky subjekt/záujemca/uchádzač mal možnosť naštudovať si spôsob predkladania Jednotného európskeho dokumentu vo svojej ponuke. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: A.Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.

Splnenie podmienok účasti v bode A. možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní: Jednotný európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorým hospodársky subjekt/záujemca/uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Vzor Jednotného európskeho dokumentu predkladá verejný obstarávateľ v prílohe č. 1 časti A.2 Súťažných podkladov. Jednotný európsky dokument je možné stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk).
Verejný obstarávateľ prikladá Manuál Jednotného európskeho dokumentu UVO ako prílohu č. 2 časti A.2 Súťažných podkladov z dôvodu, aby hospodársky subjekt/záujemca/uchádzač mal možnosť naštudovať si spôsob predkladania Jednotného európskeho dokumentu vo svojej ponuke. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. Verejný obstarávateľ upozorňuje hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača že priložený Manuál UVO v prílohe č. 2 časti A.2 Súťažných podkladov vysvetľuje pri akých situáciách a akým spôsobom sa predkladá Jednotný európsky dokument aj pri využívaní kapacít iných osôb v súlade s § 34 ods. 3 a § 41 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Pre bod A. : Splnenie uvedeného uchádzač preukáže predloženým zoznamom poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, ktoré v uvedenom období zrealizoval kumulatívne v súhrnnej hodnote 100 000 eur bez DPH.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Požiadavka verejného obstarávateľa je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia skúsenosti uchádzačov pre realizáciu poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky. Cieľom definovania minimálnej požadovanej úrovne štandardov je, aby verejný obstarávateľ mohol vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a aby preukazované služby jednoznačne a primerane súviseli s predmetom zákazky.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 11.11.2019 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.11.2019 11:00
Miesto: Otváranie ponúk, t.j. sprístupnenie elektronických ponúk v systéme EVO sa uskutoční na Mestskom úrade Partizánske, Námestie SNP 212/4, kancelária č. 253.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk, t.j. sprístupnení elektronických ponúk v systéme EVO sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili svoju ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie sa nachádzajú v Súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
29.10.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité