Oznámenie 31649 - WYP

Obsah

31649 - WYP
Vestník č. 224/2019 - 05.11.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Misijná spoločnosť sv. Vincenta de Paul - Duchovná správa kostola sv. Alžbety
IČO: 31938604
Hurbanova 8, 97401 Banská Bystrica
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Viera Sotníková
Telefón: +421 905317598
Email: sotnikova.viera@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.ezakazky.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.ezakazky.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len "verejný obstarávateľ")
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Rekreácia, kultúra a náboženstvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rímskokatolícky kostol sv. Alžbety v Banskej Bystrici – pamiatková obnova
Referenčné číslo: PLZ/SP/2019
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie architektonickej štúdie pamiatkovej obnovy národnej kultúrnej pamiatky, projektu pre stavebné povolenie a realizačnej dokumentácie (projektová dokumentácia pre vydanie stavebného povolenia a realizačný projekt) a realizácia stavebných činností súvisiacich s pamiatkovou obnovou národnej kultúrnej pamiatky, rímsko-katolíckeho Kostola sv. Alžbety, zapísanej v Ústrednom zozname pamiatkového fondu pod č. 94/2Rímskokatolíckeho kostola sv. Alžbety v Banskej Bystrici.
Zákazka bude realizovaná podľa pokynov príslušného Krajského pamiatkového úradu a pod dohľadom príslušného Krajského pamiatkového úradu.

Zdôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky na časti:
Pre úspešnú realizáciu diela od jeho prípravy vrátane vypracovania projektovej dokumentácie až po jeho odovzdanie do užívania osobe podľa § 8 ods. 1 zákona pri dodržaní všetkých súťažných podkladov, vrátane časového harmonogramu, je nevyhnutné trvať na požiadavke ponuky komplexnej služby na báze komplexnej zodpovednosti tak, aby v priebehu realizácie predmetu zákazky nemohlo dôjsť k predraženiu, prerušeniu, spomaleniu alebo zastaveniu prác a jednotlivých procesov z dôvodu nedodania podkladov, dokumentácie, výsledkov inžinierskej činnosti alebo stavebných povolení od tretích strán, čo by mohlo nastať v prípade rozdelenia predmetu zákazky na jednotlivé vybrané časti.
Riziko osoby podľa § á ods. 1 zákona na komplexnom projekte, súčasťou ktorého je zároveň projektová dokumentácia prakticky všetkých stupňov a nadväzujúca inžinierska činnosť, je týmto podstatne znížené a presúva sa tak na stranu zhotoviteľa diela. Pre zamedzenie sporov vo veci nekvalitnej alebo neúplnej projektovej dokumentácie a z toho prípadne vyplývajúcich naviac prác je toto riziko prakticky eliminované a zhotoviteľ bude zabezpečovať na projekte aj inžinierske činnosti, ktoré bezprostredne nadväzujú na ním zabezpečované projektové práce. Predovšetkým prípadná koordinácia predinvestičných činností (projektové práce), tiež vlastnej realizácie v priestore a čase pri rozdelení týchto činností medzi viacerých zadávateľov by mala určite dopad na plynulý priebeh prác, ktoré na seba logicky, vecne a časovo nadväzujú a sú prepojené.
V súčasnosti prebieha aj archeologický výskum objektu, ktorý bude dokončený až v priebehu realizácie (vysúťaženia) rekonštrukcie objektu, čo bude mať vplyv minimálne na postupnosť prác, ale pravdepodobne aj na technologické postupy ich realizácie v zmysle aktuálnych záväzných Rozhodnutí KPÚ Banská Bystrica toto musí úspešný uchádzač taktiež zohľadniť vo svojej ponuke.


II. etapa pamiatkovej obnovy rímskokatolíckeho Kostola sv. Alžbety v Banskej Bystrici bude zadávaná v zmysle § 115 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní z dôvodu zabezpečenia kontinuálnej odbornej ochrany a následne vizuálna jednota obnovených častí objektu, najmä pri prvkoch prechádzajúcich/prepojených z exteriéru do interiérov napr. kamenné schodiská, ostenia okien a dverí, výplne okenných a dverných otvorov. Rozsah možných dodatočných stavebných prác je bližšie špecifikovaný v časti B.1 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky. Opakovaná zákazka bude zadaná maximálne do troch rokov od uzavretia pôvodnej zmluvy, t.j. od uzavretia zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
622 398,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71000000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Dolná 49, Banská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie architektonickej štúdie pamiatkovej obnovy národnej kultúrnej pamiatky, projektu pre stavebné povolenie a realizačnej dokumentácie (projektová dokumentácia pre vydanie stavebného povolenia a realizačný projekt) a realizácia stavebných činností súvisiacich s pamiatkovou obnovou národnej kultúrnej pamiatky, rímsko-katolíckeho Kostola sv. Alžbety, zapísanej v Ústrednom zozname pamiatkového fondu pod č. 94/2Rímskokatolíckeho kostola sv. Alžbety v Banskej Bystrici.
Zákazka bude realizovaná podľa pokynov príslušného Krajského pamiatkového úradu a pod dohľadom príslušného Krajského pamiatkového úradu.

A. Prípravné dokumentácie
B. Obnova exteriéru:
B.01 Sanácia základovej časti objektu
B.02 Vonkajšia kanalizácia
B.03 Reštaurovanie kamenných prvkov fasády
B.04 Reštaurovanie maľby v tympanóne vstupu
B.07 Reštaurovanie fasád objektu
B.05 Obnova hornej časti veže kostola
B.06 Bleskozvod
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
622 398,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 18
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Program: Obnovme si svoj dom, podprogram: 1.6 komplexná rekonštrukcia národných kultúrnych pamiatok s prioritou ochrany a obnovy na rok 2019.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie uchádzač preukáže podľa § 32 ods. 2, písm. e) a f) zákona o verejnom obtsrávaní, resp. podľa ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, alebo podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať predmet zákazky preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona odporúča záujemcom využiť zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ustanovení zákona o verejnom obstarávaní.

Ak sú doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vystavované v elektronickej podobe záujemca ich predloží v elektronickej podobe.
Ak sa doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vydávajú len v listinnej podobe záujemca ich naskenuje napr. do formátu pdf.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené osobou podľa § 8 ods. 1 zákona na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené osobou podľa 8 ods. 1 zákona a poskytne osobe podľa § 8 ods. 1 zákona na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré osobe podľa § 8 ods. 1 zákona predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, osoba podľa § 8 ods. 1 zákona môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety tohto odseku.

UPOZORNENIE:
Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona nemá oprávnenia získavať údaje podľa § 32 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti:
a): podľa § 34 ods. 1 písm. zákona o verejnom obstarávaní: :zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
b): podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona; oprávnenie dodávať tovar preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.

Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný.

Ak sú doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vystavované v elektronickej podobe uchádzač ich predloží v elektronickej podobe.

Ak sa doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vydávajú len v listinnej podobe uchádzač ich naskenuje napr. do formátu pdf.

Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené osobou podľa § 8 ods. 1 zákona na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením.
Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári: Výzva na predkladanie ponúk limituje počet znakov,ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte uviesť podrobné ďalšie informácie. Ďalšie informácie verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a)Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní:
V zozname stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky je doporučené uchádzačovi uviesť: názov (obchodné meno) a sídlo investora (objednávateľa), názov stavby, charakteristiku stavby (stručný opis), objem (cena) diela bez DPH, termín začatia a ukončenia výstavby, meno, tel. číslo, prípadne e-mail kontaktnej osoby investora, u ktorej je možné overiť uvedené informácie. V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname stavebných prác uskutočnené práce v inej mene ako je €, v prehľade uvedie okrem sumy v pôvodnej mene aj sumu v €, ktorú prepočíta kurzom NBS ku dňu zverejnenia tejto výzvy (ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku VO). Zoznam stavebných prác musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača.

Uchádzač musí preukázať, že za posledných päť rokov uskutočnil práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (t.j. min. referencia/referencie na zákazky, ktorých predmetom bolo rekonštrukcia, zmena stavby, zhotovenie budov kultúrnych pamiatok) pričom referencia/referencie majú byť kumulatívne s rozpočtovým nákladom minimálne 600 000,00 EUR bez DPH za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania.

b)Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní:
Požiadavky na 1 stavbyvedúceho.
Splnenie podmienky účasti uchádzač preukáže:
-Osvedčením o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním pozemné stavby, t.j. Osvedčenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona c. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov resp. obdobne osvedčenie vydané v krajine EU;
-minimálne 3 ročnou praxou v oblasti predmetu zákazky (t.j. min. rekonštrukcia, zmena stavby, zhotovenie budov), čo preukáž predložením profesijného životopisu.

Požiadavky na min. 1 odborného garanta reštaurátora.
Splnenie podmienky účasti uchádzač preukáže:
-Predložením dokladu o odbornej spôsobilosti/osvedčenia o autorizácii Komorou reštaurátorov požadované špecializácie. V prípade, ak je odborne spôsobilou osobou zahraničná osoba, verejný obstarávateľ bude postupovať v zmysle zákona č. 200/1994 o Komore reštaurátorov a o výkone reštaurátorskej činnosti jej členov, v nadväznosti na § 2 písm. b) zákona č. 293/2007 Z. z. o uznávaní odborných kvalifikácií, v zmysle ktorých je Reštaurovanie regulovaným povolaním, ktorého výkon je podmienený splnením kvalifikačných predpokladov vzdelania a odbornej praxe a uzná aj iné doklady, v súlade so zákonom č. 293/2007 Z. z.

Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona požaduje reštaurátora so špecializáciou v oblasti:
-reštaurovanie štukových plastík, štukových architektonických článkov a súvisiacich omietok v interiéroch a exteriéroch objektov historickej architektúry (napr. S9,S11 alebo ekvivalent),
- reštaurovanie nástennej maľby, historickej omietky a muriva v interiéroch a exteriéroch historickej architektúry (napr. M1 alebo ekvivalent),
-minimálne 3 ročnou praxou v oblasti predmetu zákazky (t.j. min. poskytovanie služby odborného garanta pri rekonštrukcii, zmene stavby, zhotoveniu budov kultúrnych pamiatok), čo preukáž predložením profesijného životopisu.

Dokladovanie špecializácií môžu byť vydokladované aj viacerými expertmi / reštaurátormi.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
1. Uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami
kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými
osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
2. Úspešný uchádzač bude povinný sa zapísať do Registra partnerov verejného sektora podľa platnej legislatívy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 22.11.2019 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.10.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.11.2019 13:00
Miesto: V.O.V.S., s.r.o., Námestie Slobody 2, 974 01 Banská Bystrica
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutočni podľa § 52 zákona o verejnom obstarávaní
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
1. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk,
b) klikne
na názov zákazky,
c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,
d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na
elektronickú adresu;
d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje
podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené osobou podľa § 8 ods. 1 zákona pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých vosobou podľa § 8 ods. 1 zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk.
Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk.
Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe vosoby podľa § 8 ods. 1 zákona, resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávate eľa alebo iným spôsobom. Vyššie uvedený postup povinnej registrácie na portáli ezakazky platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu osoby podľa § 8 ods. 1 zákona na stránke UVO alebo iným spôsobom.
2. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, osoba podľa § 8 ods. 1 zákona určila vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie osoba podľa § 8 ods. 1 zákona nebude brať zreteľ, ak osoba podľa § 8 ods. 1 zákona v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch.
Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk/oznámenia o vyhlásení VO limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi osoba podľa § 8 ods. 1 zákona uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Výzvy/Oznámenia uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov, či požiadania o vysvetlenie.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
01.11.2019

Redakčné opravy

32944 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 228/2019
V oznámení 31649-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Misijná spoločnosť sv. Vincenta de Paul - Duchovná správa kostola sv. Alžbety, Hurbanova 8, 974 01 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 224/2019 zo dňa 05.11.2019 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný. Má byť: Vyššie uvedené znenie podmienky sa vypúšťa. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona požaduje reštaurátora so špecializáciou v oblasti: -reštaurovanie štukových plastík, štukových architektonických článkov a súvisiacich omietok v interiéroch a exteriéroch objektov historickej architektúry (napr. S9,S11 alebo ekvivalent), - reštaurovanie nástennej maľby, historickej omietky a muriva v interiéroch a exteriéroch historickej architektúry (napr. M1 alebo ekvivalent), -minimálne 3 ročnou praxou v oblasti predmetu zákazky (t.j. min. poskytovanie služby odborného garanta pri rekonštrukcii, zmene stavby, zhotoveniu budov kultúrnych pamiatok), čo preukáž predložením profesijného životopisu. Má byť: Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona požaduje reštaurátora so špecializáciou v oblasti: -reštaurovanie štukových plastík, štukových architektonických článkov a súvisiacich omietok v interiéroch a exteriéroch objektov historickej architektúry (napr. S9,S11 alebo ekvivalent), - reštaurovanie nástennej maľby, historickej omietky a muriva v interiéroch a exteriéroch historickej architektúry (napr. M1 alebo ekvivalent), VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: Doplnenie bodu 3: Má byť: 3. Podlimitná zákazka sa zadáva v súlade s § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, t.j. vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
32945 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 228/2019
V oznámení 31649-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Misijná spoločnosť sv. Vincenta de Paul - Duchovná správa kostola sv. Alžbety, Hurbanova 8, 974 01 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 224/2019 zo dňa 05.11.2019 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.4) Stručný opis Namiesto: V súčasnosti prebieha aj archeologický výskum objektu, ktorý bude dokončený až v priebehu realizácie (vysúťaženia) rekonštrukcie objektu, čo bude mať vplyv minimálne na postupnosť prác, ale pravdepodobne aj na technologické postupy ich realizácie v zmysle aktuálnych záväzných Rozhodnutí KPÚ Banská Bystrica toto musí úspešný uchádzač taktiež zohľadniť vo svojej ponuke. Má byť: V súčasnosti prebieha aj archeologický výskum objektu, ktorý bude dokončený až v priebehu realizácie (vysúťaženia) rekonštrukcie objektu, čo bude mať vplyv minimálne na postupnosť prác, ale pravdepodobne aj na technologické postupy ich realizácie v zmysle aktuálnych záväzných Rozhodnutí KPÚ Banská Bystrica toto musí uchádzač taktiež zohľadniť vo svojej ponuke.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité