Oznámenie 33616 - MSS

Obsah

33616 - MSS
Vestník č. 234/2019 - 15.11.2019

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Ružomberok
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00315737
Nám. A. Hlinku 1, 03401 Ružomberok
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Mária Brezniaková
Telefón: +421 444314417
Email: brezniakova@ruzomberok.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://ruzomberok.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://ruzomberok.eranet.sk/
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://ruzomberok.eranet.sk/
Neobmedzený a plný priamy prístup k týmto nástrojom a zariadeniam je možný bezplatne na: (URL): https://ruzomberok.eranet.sk/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Samospráva
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Poskytovanie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov
Referenčné číslo: KPRE-6562-1/2019-BRE
II.1.2) Hlavný kód CPV
72250000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov a to informačného systému samosprávy ( CG ISS), dokumentačného informačného systému (CG DISS), riešenia pre podporu eGovernmentu (ďalej len CG eGOV) spolu s integračným rozhraním v zmysle Dohody o integračnom zámere Mesta Ružomberok a NASES, a súvisiacich aktivít s cieľom zabezpečiť plnohodnotné využívanie dodaných produktov v nasledovnom členení:
-LSW podpora ORACLE Database - Údržba dodaného licenčného softvéru
-ASW Update - údržba licencií dodaného aplikačného softvéru
-ASW Upgrade technické zhodnotenie dodaného aplikačného softvéru a zapracovanie požiadaviek mesta
-Hot line podpora
-Riadenie projektu
-Technická podpora
-Metodická podpora
-Školenia
-Bezpečnostná politika
Podrobný popis služieb je uvedený v súťažných podkladoch B1 Opis predmetu zákazky, ako aj v návrhu zmluvy.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
357 334,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
48000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Ružomberok, Námestie A. Hlinku 1, 034 01 Ružomberok
II.2.4) Opis obstarávania:
Poskytnutie služby na 48 mesiacov, podrobne uvedené v súťažných podkladoch
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO),spôsobom uvedeným v ZVO (napr. predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 ZVO alebo zápisom v registri hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO alebo zápisom v obdobnom registri iného členského štátu).
V prípade predloženia ponuky skupinou dodávateľov sa použije § 37 ZVO primerane.
V prípade, ak uchádzač so sídlom v SR preukazuje splnenie podmienky účasti pre požadované doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO, nie je povinný predkladať vybrané doklady podľa odseku 2, pretože verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Preukázanie splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti:
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.3.1) Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a ZVO. Uvedenú podmienku účasti preukazuje uchádzač predložením zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt dodania; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom poskytnutí služby a zhodnotení poskytnutej služby podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Uchádzač predloží v zozname služieb rovnakého alebo podobného charakteru služby v minimálnom súhrnnom rozsahu 200 000 EUR bez DPH.

1.3.2) V súlade s ustanovením § 35 ZVO musí mať zavedené opatrenia na systém manažérstva kvality ISO 9001 a systému manažérstva informačnej bezpečnosti podľa normy ISO/IEC 27001, čo uchádzač preukáže platnými certifikátmi.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 11.12.2019 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.03.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.12.2019 10:30
Miesto: Malá zasadacia miestnosť č. 30 na I. poschodí, Mestský úrad Ružomberok, Námestie A. Hlinku 1, 034 01 Ružomberok
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač môže byť pri otváraní ponúk osobne, alebo zastúpený osobou oprávnenou konať za uchádzača. Uchádzač, štatutárny orgán alebo člen štatutár. orgánu uchádzača sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať. Splnomocnenec aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky v súlade s § 66 ods. 7 a § 55 ods. 1, t.j. vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podla § 53 u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste.
2. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného systému ERANET na URL adrese https://ruzomberok.eranet.sk. Verejný obstarávateľ týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64 ods. 4 zákona o VO v systéme ERANET na URL adrese: https://ruzomberok.eranet.sk/#/procurement/preparationPhase/procurementDefinition
Verejný obstarávateľ záujemcov zároveň upozorňuje, že súťažné podklady a súvisiace prílohy sa na verejnom profile nachádzajú v needitovateľnej podobe. Editovateľná podoba podkladov sa záujemcom sprístupní po prihlásení sa do systému v sekcii Dokumenty v predmetnom verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie verejný obstarávateľ nemá v evidencii, preto o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému ERANET na URL: https://ruzomberok.eranet.sk .Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://ruzomberok.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL.

Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET:
OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux;
Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie;
Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies

3. Zábezpeka sa nevyžaduje.

4. Lehota poskytovanie služby je 48 mesiacov ( bod II.2.7 tohto oznámenia) a bude sa počítať odo dňa účinnosti zmluvy.
5. Zákazka nie je rozdelená na časti, pretože potreba koordinácie jednotlivých častí predstavuje vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky.

6. Obstarávateľ do zmluvy zapracoval sociálny aspekt verejného obstarávania, ktorým požaduje od poskytovateľa, že tento je povinný 1x ročne ( 4x počas trvania zmluvy) uskutočniť jednodňové školenie pre používateľov počítačových / internetových služieb ktorých prevádzku a údržbu zabezpečuje, a to žiakom maturitných ročníkov stredných škôl a gymnázií v Ružomberku.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
11.11.2019

Redakčné opravy

34908 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 250/2019
V oznámení 33616-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Ružomberok, Nám. A. Hlinku 1, 034 01 Ružomberok zverejnenom vo VVO č. 234/2019 zo dňa 15.11.2019 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť 1.3.2) Namiesto: V súlade s ustanovením § 35 ZVO musí mať zavedené opatrenia na systém manažérstva kvality ISO 9001 a systému manažérstva informačnej bezpečnosti podľa normy ISO/IEC 27001, čo uchádzač preukáže platnými certifikátmi. Má byť: V súlade s ustanovením § 35 ZVO musí mať zavedené opatrenia na systém manažérstva kvality ISO 9001 alebo systém manažérstva informačnej bezpečnosti podľa normy ISO/IEC 27001, čo uchádzač preukáže platným certifikátom.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité