Oznámenie 33585 - WYT

Obsah

33585 - WYT
Vestník č. 234/2019 - 15.11.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Levoča
IČO: 00329321
Nám. Majstra Pavla 4, 05401 Levoča
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Anna Jurčišinová
Telefón: +421 907801473
Email: jurcisinova@arrpsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/6112
Hlavná adresa(URL): http://www.levoca.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://josephine.proebiz.com/sk/
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Agentúra regionálneho rozvoja PSK
IČO: 37885341
Prostejovská 117/A , 08001 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Anna Jurčišinová
Telefón: +421 907801473
Email: jurcisinova@arrpsk.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/6112
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.levoca.sk
Adresa (URL): http://josephine.proebiz.com/sk/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov Základnej školy, Jána Francisciho 11, Levoča
Referenčné číslo: 2019-ZŠ Levoča
II.1.2) Hlavný kód CPV
39162200-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie ZŠ, konkrétne dodávka vnútorného vybavenia učební,
rozdelená na 3 časti v závislosti od ich využitia ako aj ich konečného umiestnenia v nasledovnom rozsahu:
Časť 1: Didaktické pomôcky
Časť 2: Technické a technologické vybavenie - IKT
Časť 3: Interiérové vybavenie - nábytok
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane požiadaviek a špecifikácií, tvorí časť súťažných podkladov B1. Opis
predmetu zákazky a spôsob určenia ceny.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
96 882,33 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Časť 1: Didaktické pomôcky
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39162200-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola, Jána Francisciho 11, Levoča
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie ZŠ, konkrétne dodávka vnútorného vybavenia učební- didaktické pomôcky, v
zmysle súťažných podkladov, čsti B. Opis predmetu zákazy a spôsob určenia ceny.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
62 853,66 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 5
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program IROP ŠC: 2.2.2 Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov základných škôl
Časť: 2
II.2.1) Názov
Časť 2: Technické a technologické vybavenie IKT
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30236000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola, Jána Francisciho 11, Levoča
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie ZŠ, konkrétne dodávka vnútorného vybavenia učební- technické a
technologické vybavenie- IKT. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane požiadaviek a špecifikácií, tvorí časť
súťažných podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
3 586,80 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 5
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program IROP ŠC: 2.2.2 Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov základných škôl
Časť: 3
II.2.1) Názov
Časť 3: Interiérové vybavenie nábytok
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39160000-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola, Jána Francisciho 11, Levoča
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie ZŠ, konkrétne dodávka vnútorného vybavenia učební- interierové vybavenie-nábytok. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane požiadaviek a špecifikácií, tvorí časť súťažných podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
30 441,87 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 5
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program IROP ŠC: 2.2.2 Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov základných škôl
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti
týkajúce sa osobného postavenia:
1.1 podľa § 32 ods. 1 písm. e) - je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o VO.
1.2 podľa §32 ods. 2 písm f)- nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v
Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) dokladom podľa §32 ods.2 písm. f)
doloženým čestným vyhlásením.

Požadované dokumenty na splnenie podmienky účasti môže byť nahradený aj dokladom zo zoznamu hospodárskych subjektov vedeným Úradom pre verejné obstarávanie resp. vyhlásením o tom, že uchádzač je vedený v zozname hospodárskych subjektov vedeným Úradom pre verejné obstarávanie s uvedením registračným číslom zo zoznamu a
jeho platnosťou.

V zmysle §32 ods. 3 ZVO obstarávateľ nie je orgán verejnej moci a nedisponuje prístupom do informačných systémov verejnej správy.

Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že
rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podla § 34 odst.1, písm. m) bod 1. zákona: - vzorkami, opismi alebo fotografiami.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie splnenia požadovaných technických parametrov predložením propagačného listu, a/alebo manuálu a/alebo návodu na použitie ako súčasť cenovej ponuky na vybrané položky predloženej cenovej ponuky:

Časť 1: Sada na obrábanie kovu a plastov s príslušenstvom
Sada senzorov pre fyziku učiteľ
Sada základných druhov mechanizmov, pohonov a prevodov

Časť 2: Interaktívna tabuľa + dataprojektor s krátkou projekčnou vzdialenosťou
PC SET pre učiteľa (notebook + aplikačný software)

Časť 3: Laboratórne pracovisko učiteľa (fyzika)
Laboratórne pracovisko žiaka biochémia
Pracovisko žiaka na obrábanie kovu odborná učebňa techniky

Všetky požadované materiály požadujeme predložiť v slovenskom jazyku a spôsobom, aby preukazovali splnenie
požadovaných technických parametrov. Uchádzač je na písomné požiadanie verejného obstarávateľa povinný v rámci procesu hodnotenia ponúk preukázať verejnému obstarávateľovi funkčnosť ponúkaných produktov predložením vzoriek.
Ak sa verejný obstarávateľ rozhodne uskutočniť overovanie, bude toto vykonané na obstarávateľom vybraných
tovaroch/výrobkoch. Po písomnej výzve na overovanie verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi uchádzačovi miesto a čas realizácie overovania. Čas bude stanovený primerane, podľa podmienok potrebných na prípravu overovania, nie však dlhší ako 10 pracovných dní od doručenia výzvy na overovanie. Miesto overovania určí verejný obstarávateľ čo najbližšie miestu sídla verejného obstarávateľa. Pokiaľ sa pri overovaní preukázateľne nepotvrdí, že produkty ponúkané uchádzačom spĺňajú parametre ním deklarované v jeho ponuke alebo uchádzač odmietne preukázať parametre produktov za vyššie uvedených podmienok, bude ponuka takéhoto uchádzača z verejnej súťaže vylúčená. Uchádzač bude písomne upovedomený o vylúčení jeho ponuky z verejnej súťaže s uvedením dôvodu a lehoty, v ktorej môže byť podaná námietka podľa §170 ods. 3 písm. d) zákona. O priebehu a výsledku overovania spíše verejný obstarávateľ zápisnicu, ktorá bude súčasťou dokumentácie o verejnej súťaži. Náklady na overovanie znáša uchádzač. Náklady súvisiace s vyslaním svojho zástupcu alebo zástupcov na miesto overovania znáša verejný obstarávateľ.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 01.12.2019 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.08.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 01.12.2019 09:15
Miesto: Agentúra regionálneho rozvoja Prešovského samosprávneho kraja, Prostějovská 117, 080 01 Prešov
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa
na otváraní ponúk s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho
orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený
zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej
alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady sú prístupné prostredníctvom: https://josephine.proebiz.com/sk/.
2.Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní JED, je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť
doklady preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Ostatné ustanovenia § 39 týmto nie
je dotknuté. Jednotný európsky dokument (ďalej len "JED") bude zverejnený v profile verejného obstarávateľa.
3.Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk).
Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný
obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky
subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
4. V súlade s § 114 ods.1 ZVO hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným
obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.
5.Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po schválení postupu verejného obstarávania riadiacim
orgánom.
6.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku.
7. Verejný obstarávateľ uplatní ustanovenia § 112 ods.6 ZVO, t.j. verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenia ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
8. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o
verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Proebiz- JOSEPHINE, tento spôsob
komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania.
9. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať
objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému.
10.Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikácia je možná týmito spôsobmi:
-a)v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a
bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod.
b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu
užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod.
c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj
splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod.
d)počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej
podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú minimálne 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
13.11.2019

Redakčné opravy

33794 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 236/2019
V oznámení 33585-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Levoča, Nám. Majstra Pavla 4, 054 01 Levoča zverejnenom vo VVO č. 234/2019 zo dňa 15.11.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 01.12.2019 09:00 Má byť: 02.12.2019 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 01.12.2019 09:15 Má byť: 02.12.2019 09:15
33960 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 238/2019
V oznámení 33585-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Levoča, Nám. Majstra Pavla 4, 054 01 Levoča zverejnenom vo VVO č. 234/2019 zo dňa 15.11.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 02.12.2019 09:00 Má byť: 05.12.2019 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 02.12.2019 09:15 Má byť: 05.12.2019 09:15

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité