II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Osobné počítače a notebooky.
Referenčné číslo: k CRD - 2429/2019
II.1.2)
Hlavný kód CPV
30200000-1
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom tejto nadlimitnej zákazky na dodanie tovaru je kúpa a dodanie 165 kusov nových, osobných počítačov typu All-in-One, a taktiež kúpa a dodanie 165 kusov nových notebookov podľa požadovanej technickej a funkčnej špecifikácie. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí oddiel IV. s názvom Opis predmetu zákazky príslušných súťažných podkladov. Zákazka je rozdelená na dve (2) samostatné časti.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
270 110,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na:
všetky časti
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
Osobné počítače.
Časť č.: 1
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
30213000-5
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Námestie Alexandra Dubčeka 1
812 80 Bratislava
Slovenská republika
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom prvej časti zákazky je kúpa a dodanie 165 kusov nových, osobných počítačov typu All-in-One spĺňajúcich požadovanú technickú, funkčnú, výkonnostnú a inú špecifikáciu vrátane dopravných a servisných nákladov. Podrobné vymedzenie prvej časti zákazky tvorí oddiel IV. s názvom Opis predmetu zákazky príslušných súťažných podkladov.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
112 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v dňoch (od zadania zákazky)
45
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vysvetľuje a zdôrazňuje, že prvá časť zákazky bude predmetom samostatného vyhodnotenia (t. j. posúdenie a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti; vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky; vyhodnotenie ponúk z hľadiska posúdenia zloženia zábezpeky; úvodné, úplné vyhodnotenie ponúk podľa kritérií za účelom stanovenia úvodného, relatívneho poradia uchádzačov; zostavenie poradia ponúk /uchádzačov/ automatizovaným vyhodnotením elektronickou aukciou na najnižšiu cenu) a predmetom uzatvorenia samostatnej Kúpnej zmluvy na základe výsledkov elektronickej aukcie uskutočnenej prostredníctvom IS EVO.
Plánovaným výsledkom zadávania prvej (1.) časti zákazky je samostatná kúpna zmluva s jednorazovým, odplatným plnením uzatvorená s jediným úspešným uchádzačom po skončení elektronickej aukcie, ktorú uskutoční verejný obstarávateľ prostredníctvom IS EVO aukčné kritérium: Najnižšia celková cena v Eur s DPH za predmet prvej časti zákazky.
Časť: 2
II.2.1)
Názov
Notebooky.
Časť č.: 2
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
30213100-6
30237200-1
30233100-2
30237270-2
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Námestie Alexandra Dubčeka 1
812 80 Bratislava
Slovenská republika
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom druhej časti zákazky je kúpa a dodanie 165 kusov nových notebookov spĺňajúcich verejným obstarávateľom požadovanú technickú, funkčnú, výkonnostnú a inú špecifikáciu vrátane dopravných a servisných nákladov. Nevyhnutnou súčasťou dodania každého jedného notebooku je taška a externá DVD+-RW mechanika. Podrobné vymedzenie druhej časti zákazky tvorí oddiel IV. s názvom Opis predmetu zákazky príslušných súťažných podkladov.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
158 110,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v dňoch (od zadania zákazky)
45
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vysvetľuje a zdôrazňuje, že druhá časť zákazky bude predmetom samostatného vyhodnotenia (t. j. posúdenie a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti; vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky; vyhodnotenie ponúk z hľadiska posúdenia zloženia zábezpeky; úvodné, úplné vyhodnotenie ponúk podľa kritérií za účelom stanovenia úvodného, relatívneho poradia uchádzačov; zostavenie poradia ponúk /uchádzačov/ automatizovaným vyhodnotením elektronickou aukciou na najnižšiu cenu) a predmetom uzatvorenia samostatnej Kúpnej zmluvy na základe výsledkov elektronickej aukcie uskutočnenej prostredníctvom IS EVO.
Plánovaným výsledkom zadávania druhej (2.) časti zákazky je samostatná kúpna zmluva s jednorazovým, odplatným plnením uzatvorená s jediným úspešným uchádzačom po skončení elektronickej aukcie, ktorú uskutoční verejný obstarávateľ prostredníctvom IS EVO aukčné kritérium: Najnižšia celková cena v Eur s DPH za predmet druhej časti zákazky.