Oznámenie 34058 - MST

Obsah

34058 - MST
Vestník č. 239/2019 - 22.11.2019

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151491
Námestie Alexandra Dubčeka 1, 81280 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Martin Ďurech
Telefón: +421 259722368
Email: martin.durech@nrsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/423896
Hlavná adresa(URL): http://nrsr.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/423896
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/423896
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Osobné počítače a notebooky.
Referenčné číslo: k CRD - 2429/2019
II.1.2) Hlavný kód CPV
30200000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom tejto nadlimitnej zákazky na dodanie tovaru je kúpa a dodanie 165 kusov nových, osobných počítačov typu All-in-One, a taktiež kúpa a dodanie 165 kusov nových notebookov podľa požadovanej technickej a funkčnej špecifikácie. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí oddiel IV. s názvom Opis predmetu zákazky príslušných súťažných podkladov. Zákazka je rozdelená na dve (2) samostatné časti.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
270 110,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Osobné počítače.
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30213000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Námestie Alexandra Dubčeka 1
812 80 Bratislava
Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom prvej časti zákazky je kúpa a dodanie 165 kusov nových, osobných počítačov typu All-in-One spĺňajúcich požadovanú technickú, funkčnú, výkonnostnú a inú špecifikáciu vrátane dopravných a servisných nákladov. Podrobné vymedzenie prvej časti zákazky tvorí oddiel IV. s názvom Opis predmetu zákazky príslušných súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
112 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
45
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vysvetľuje a zdôrazňuje, že prvá časť zákazky bude predmetom samostatného vyhodnotenia (t. j. posúdenie a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti; vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky; vyhodnotenie ponúk z hľadiska posúdenia zloženia zábezpeky; úvodné, úplné vyhodnotenie ponúk podľa kritérií za účelom stanovenia úvodného, relatívneho poradia uchádzačov; zostavenie poradia ponúk /uchádzačov/ automatizovaným vyhodnotením elektronickou aukciou na najnižšiu cenu) a predmetom uzatvorenia samostatnej Kúpnej zmluvy na základe výsledkov elektronickej aukcie uskutočnenej prostredníctvom IS EVO.

Plánovaným výsledkom zadávania prvej (1.) časti zákazky je samostatná kúpna zmluva s jednorazovým, odplatným plnením uzatvorená s jediným úspešným uchádzačom po skončení elektronickej aukcie, ktorú uskutoční verejný obstarávateľ prostredníctvom IS EVO aukčné kritérium: Najnižšia celková cena v Eur s DPH za predmet prvej časti zákazky.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Notebooky.
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30213100-6
30237200-1
30233100-2
30237270-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Námestie Alexandra Dubčeka 1
812 80 Bratislava
Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom druhej časti zákazky je kúpa a dodanie 165 kusov nových notebookov spĺňajúcich verejným obstarávateľom požadovanú technickú, funkčnú, výkonnostnú a inú špecifikáciu vrátane dopravných a servisných nákladov. Nevyhnutnou súčasťou dodania každého jedného notebooku je taška a externá DVD+-RW mechanika. Podrobné vymedzenie druhej časti zákazky tvorí oddiel IV. s názvom Opis predmetu zákazky príslušných súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
158 110,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
45
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vysvetľuje a zdôrazňuje, že druhá časť zákazky bude predmetom samostatného vyhodnotenia (t. j. posúdenie a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti; vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky; vyhodnotenie ponúk z hľadiska posúdenia zloženia zábezpeky; úvodné, úplné vyhodnotenie ponúk podľa kritérií za účelom stanovenia úvodného, relatívneho poradia uchádzačov; zostavenie poradia ponúk /uchádzačov/ automatizovaným vyhodnotením elektronickou aukciou na najnižšiu cenu) a predmetom uzatvorenia samostatnej Kúpnej zmluvy na základe výsledkov elektronickej aukcie uskutočnenej prostredníctvom IS EVO.

Plánovaným výsledkom zadávania druhej (2.) časti zákazky je samostatná kúpna zmluva s jednorazovým, odplatným plnením uzatvorená s jediným úspešným uchádzačom po skončení elektronickej aukcie, ktorú uskutoční verejný obstarávateľ prostredníctvom IS EVO aukčné kritérium: Najnižšia celková cena v Eur s DPH za predmet druhej časti zákazky.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o VO.

Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti taxatívne vymedzených podľa § 32 ods. 1 zákona o VO (splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia) dokladmi podľa § 32 ods. 2, 3, 4 a 5 zákona o VO.

Hospodársky subjekt (záujemca alebo uchádzač) vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 zákona o VO zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov. Zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia overia zapísanie hospodárskeho subjektu v Zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona o VO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o VO. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v zmysle § 152 ods. 5 zákona o VO, je oprávnený od uchádzača alebo záujemcu dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) zákona o VO.

Hospodársky subjekt (záujemca alebo uchádzač) môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o VO Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o VO.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne v zmysle § 37 ods. 3 zákona o VO. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO (oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Verejný obstarávateľ uvádza so zreteľom na § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, že z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy uchádzač nepredkladá doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o VO (výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace) na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o VO, avšak uchádzač v prípade nepredloženia dokladu podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o VO je povinný na účely preukázania podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o VO poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov.

Verejný obstarávateľ uvádza so zreteľom na § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, že z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy uchádzač nepredkladá doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o VO (doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky) na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO.

Podrobné informácie o podmienkach účasti týkajúcich sa osobného postavenia, o dokladoch a dokumentoch na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, o jednotlivých spôsoboch preukazovania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia (Zoznam hospodárskych subjektov, Jednotný európsky dokument), skutočnosti a podmienky, kedy uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o VO a všetky, ďalšie, nevyhnutné, súvisiace informácie, sú uvedené a vymedzené v príslušných súťažných podkladoch.

Verejný obstarávateľ zdôrazňuje, že uchádzač v prvej časti zákazky a/alebo v druhej časti zákazky musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o VO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neaplikuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neaplikuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzača, aby zabezpečil viazanosť svojej ponuky zábezpekou v súlade s § 46 zákona o VO. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje na každú príslušnú časť zákazky samostatne a to nasledovne:
1)Pre prvú časť zákazky vo výške 5 500,00 Eur;
2)Pre druhú časť zákazky vo výške 7 500,00 Eur.
Podrobné informácie a podmienky zloženia zábezpeky sú vymedzené v príslušných súťažných podkladoch.

Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu (napr. Zmluva o združení ...atď.) na účely účasti vo verejnom obstarávaní. V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá/vyhodnotená ako úspešná, tak všetci členovia skupiny dodávateľov budú povinní v zmysle § 37 ods. 2 zákona o VO vytvoriť medzi sebou určitú právnu formu podľa príslušných právnych predpisov a to z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Podrobné informácie sú vymedzené v príslušných súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu v súlade s § 54 zákona o verejnom obstarávaní, ktorej účelom je zostaviť konečné poradie ponúk automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. Verejný obstarávateľ uskutoční elektronickú aukciu na najnižšiu cenu prostredníctvom IS EVO. Podrobné informácie sú vymedzené v príslušných súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 19.12.2019 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.04.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.12.2019 10:00
Miesto: Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky, Župné námestie 12, 811 03 Bratislava, zasadacia miestnosť č. 250.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je so zreteľom na § 54 ods. 3 zákona o VO (posledná veta) neverejné a to z dôvodu použitia elektronickej aukcie. Verejný obstarávateľ zdôrazňuje, že so zreteľom na § 54 ods. 3 zákona o VO (posledná veta) komisia údaje podľa § 52 ods. 2 zákona o VO uchádzačom nezverejňuje a Zápisnicu z otvárania ponúk uchádzačom nezasiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a hospodárskym subjektom sa uskutočňuje písomne v slovenskom jazyku, prostredníctvom elektronických prostriedkov (elektronická komunikácia).

Verejný obstarávateľ oznamuje, že toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie verzia 18.0 (ďalej len IS EVO), ktorý vedie a sprístupňuje Úrad pre verejné obstarávanie.

IS EVO je dostupný na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie na adrese: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html

Všetky písomné, procesné úkony vo verejnom obstarávaní súvisiace s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a hospodárskym subjektom budú uskutočňované elektronicky prostredníctvom IS EVO na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/423896

Verejný obstarávateľ pri elektronickej komunikácii prostredníctvom IS EVO určil, že moment odoslania informácie sa považuje za moment doručenia informácie adresátovi, t. j. dátum odoslania = dátum doručenia.

Skratka zákon o VO v celom texte tohto oznámenia znamená zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Verejný obstarávateľ vyžaduje v zmysle § 41 ods. 1 písm. a) zákona o VO, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok.

Verejný obstarávateľ vyžaduje v zmysle § 41 ods. 3 zákona o VO, aby úspešný uchádzač v zmluve najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia.

Verejný obstarávateľ uverejní dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky, návrhu a dokumenty potrebné na preukázanie splnenia podmienok účasti v profile verejného obstarávateľa (pod príslušnou zákazkou), ktorý je zriadený na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie, a poskytuje k týmto dokumentom bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v európskom vestníku (Úradný vestník Európskej únie). Verejný obstarávateľ uverejní súťažné podklady, informatívny dokument a inú sprievodnú dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa (pod príslušnou zákazkou). Záujemca si môže súťažné podklady, informatívny dokument a inú sprievodnú dokumentáciu voľne prevziať z profilu verejného obstarávateľa, z príslušnej zákazky. Súťažné podklady, informatívny dokument a iná sprievodná dokumentácia budú prístupné na nasledovnej internetovej adrese (profil verejného obstarávateľa /príslušná zákazka/, ktorý je zriadený na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie):
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/233
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/423896

Ak uchádzač nevypracoval ponuku sám, uvedie v ponuke osobu, ktorej služby alebo podklady pri jej vypracovaní využil. Informácia o vypracovaní ponuky je nevyhnutnou, povinnou obsahovou náležitosťou ponuky.

Verejný obstarávateľ určil požiadavky na predmet zákazky, ktoré musí uchádzač preukázať a splniť. Doklad (formulár) na preukázanie splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky musí byť nevyhnutnou súčasťou ponuky. Podrobne v príslušných súťažných podkladoch.

Verejný obstarávateľ vylúči podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o VO z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.

Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
18.11.2019

Redakčné opravy

35261 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 254/2019
V oznámení 34058-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky, Námestie Alexandra Dubčeka 1, 812 80 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 239/2019 zo dňa 22.11.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 19.12.2019 09:00 Má byť: 07.01.2020 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 19.12.2019 10:00 Má byť: 07.01.2020 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité