Oznámenie 34235 - WYP

Obsah

34235 - WYP
Vestník č. 241/2019 - 26.11.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Lipany
IČO: 00327379
Krivianska 1, 08271 Lipany
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anton Gardian
Telefón: +421 424443891
Email: info@mpprofit.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.ezakazky.sk
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
MP Profit PB, s.r.o.
IČO: 50068849
Hliníky 712/25 , 01701 Považská Bystrica
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anton Gardian
Telefón: +421 424443891
Email: info@mpprofit.sk
Adresa (URL): http://www.ezakazky.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Lipany lokalita IBV Pod Hájom.
Referenčné číslo: ML_IBV_09_2019
II.1.2) Hlavný kód CPV
45200000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Stavba bude umiestnená na pozemku mesta Lipany, ktoré má záujem o realizáciu predmetnej stavby. Jedná sa o výstavbu komunikácií a technickej infraštruktúry pre nasledovnú výstavbu rodinných domov v danej lokalite. Plánovaný počet rodinných domov je 37. Lokalita je zo severnej strany ohraničená pohrebiskom, z východnej strany ornou pôdou, z južnej strany uličným koridorom existujúcej zástavby a zo západnej strany existujúcou zástavbou. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 363 532,41 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45231300-8
45233000-9
45233260-9
45231220-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Lipany, Pod hájom
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom obstarávania je výstavba komunikácií a technickej infraštruktúry - inžinierskych sieti pre novú zástavbu IBV v lokalite Pod hájom v Lipanoch v objektovej skladbe:
SO 01 - Príprava územia
SO 02 - Komunikácie vozidlové
SO 03 - Komunikácie pešie
SO 04 - Oplotenie
SO 05 - Verejná zeleň
SO 06a - Vodovod a požiarna nádrž
SO 06b - Preložka vodovodu
SO 07a - Kanalizácia a záchytná priekopa
SO 07b - Výustný objekt
SO 08a - Plynovod
SO 08b - Preložka URZ (uličnej regulačnej zostavy)
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritériá nákladov
Názov: Celková cena stavebných prác v EUR s DPH
Relatívna váha: 90
Názov: Lehota realizácie
Relatívna váha: 10
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 363 532,41 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o
verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Upozornenie:
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
S ohľadom na skutočnosť, že z technických dôvodov nie je možné získať údaje alebo výpisy z informačných systémov Generálnej prokuratúry, predkladá záujemca/uchádzač doklady podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona vo forme skenu výpisov z registra trestov vydaných v listinnej podobe, a to v súlade s ustanovením § 1 ods. 6 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii).
Doklady, ktoré sa nepredkladajú:
V prípade preukázania splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona výpisom z Obchodného registra Slovenskej republiky alebo výpisom zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, záujemca/uchádzač nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona tieto doklady predkladať verejnému obstarávateľovi, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti podľa § 33 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o nahradenie inej osoby, prostredníctvom ktorej preukazuje finančné a ekonomické postavenie, ak existujú dôvody na vylúčenie. Ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu, uchádzač je tak povinný urobiť do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti.
2. Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca postupovať v zmysle § 33 ods. 2 ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO uchádzač preukáže prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v celkovej výške minimálne 8 000 000,00 EUR bez DPH. Za obrat v oblasti predmetu zákazky sa považuje obrat za činnosti v oblasti realizácie stavebných prác.
V prípade, ak záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu.
K bodu 2.: Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, kde má uchádzač otvorený účet, o jeho schopnosti plniť si finančné záväzky za obdobie predchádzajúcich troch rokov odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania, (resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) a nebol po určený čas v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, že uchádzač nemá blokáciu účtu v súvislosti s exekučným konaním. Za rozhodujúce obdobie predchádzajúcich troch rokov sa považuje obdobie posledných troch rokov končiacim dňom predchádzajúcim dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk v Úradnom vestníku. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú a lebo odbornú spôsobilosť zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
i. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
ii. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené
2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú a lebo odbornú spôsobilosť údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov,
3. Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s §36 zákona o verejnom obstarávaní: predloženie certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
4. Podľa § 34 písm. j) údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo
záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade sa postupuje podľa § 34 ods. 3 ZVO.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia a každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečovať
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: V zozname stavebných prác musia byť stavby rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky. Uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác v predmete zákazky, pričom minimálna súhrnná hodnota musí byť nad 2 500 000,00 €/ bez DPH v Eur pričom z toho uchádzač preukáže:
-Min. 1 stavba pre dopravu alebo úpravu pitnej vody v hodnote min. 200 000 EUR bez DPH, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
-Min. 1 stavba vodojemu alebo úpravne pitnej vody vrátane technologickej časti s nákladom min. 100 000 EUR bez DPH, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
-Min. 1 stavba vodojemu alebo úpravne pitnej vody vrátane technologickej časti, kde bol prenos dát zabezpečený rádiovou sieťou
-Min. 1 stavba kanalizácie v hodnote min. 500 000 EUR bez DPH, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
-Min. stavba miestnych komunikácií v hodnote min. 500 000 EUR bez DPH, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
K bodu 2.: Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom
nasledujúcich kľúčových odborníkov:
Kľúčový odborník č.1: Vedúci stavbyvedúci pre inžinierske stavby s min. 3 ročnou praxou (skúsenosti, prax výstavba vodovodných sietí, vodojemov, úpravní vody) a s platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1 992 Z. z. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané príslušným orgánom v krajine sídla osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác.
Kľúčový odborník č.2: Stavbyvedúci pre inžinierske stavby s min. 3 ročnou praxou (skúsenosti, prax výstavba vodovodných sietí) a s platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1 992 Z. z. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané príslušným orgánom v krajine sídla osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác.
Kľúčový odborník č.3: Stavbyvedúci so zameraním na technické, technologické a energetické vybavenie stavieb s min. 3 ročnou praxou (skúsenosti, prax výstavba technologickej časti vodojemu) a s platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1 992 Z. z. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané príslušným orgánom v krajine sídla osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác.
Kľúčový odborník č.4: Osoba oprávnená podľa požiadaviek STN EN ISO/IEC 17024, STN EN ISO 9712.
Kľúčový odborník č.5: Zvárací technológ držiteľ oprávnenia na zváranie termoplastov podľa STN EN 13067.
Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj ekvivalenty osvedčení kľúčových odborníkov č. 1 až 5 .
K bodu 3: Uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu ISO 14001 pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva alebo ekvivalent. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
K bodu 4: Uchádzač predloží zoznam a popis strojového a technického vybavenia, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác. Uchádzač musí mať k dispozícii strojové vybavenie na zabezpečenie predmetu zákazky a to:
- min. 1 ks cestný finišer,
- min. 2 ks cestný vibračný valec,
- min. 1 ks nákladný automobil s nosnosťou min. 10 t,
- min. 1 ks Zariadenie na kamerové skúšky,
- min. 1 ks Zariadenie na tlakové skúšky.
- min. 1 ks Obaľovačka asfaltových zmesí. podľa TKP (technicko-kvalitatívnych podmienok) časť 6 Hutnené asfaltové zmesi.
Bližšie informácie sú z dôvodu obmedzenosti počtu znakov uvedené v súťažných podkladoch.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.12.2019 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.05.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.12.2019 11:00
Miesto: MP Profit PB, s.r.o.
Hliníky 712/25
017 01 Považská Bystrica
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia.
Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk,
b) klikne na názov zákazky,
c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,
d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu;
d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Nepostačuje, aby žiadosť bola doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie.
Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Výzvy uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky bližšie uvedené v súťažných podkladov a iné dokumenty vyžadované v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
Faktúry budú splatné do 60 dní na základe vzájomnej dohody zmluvných strán.
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 40 000,00 EUR. Ostatné informácie a podmienky zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
25.11.2019

Redakčné opravy

34670 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 246/2019
V oznámení 34235-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Lipany, Krivianska 1, 082 71 Lipany zverejnenom vo VVO č. 241/2019 zo dňa 26.11.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: Miesto: MP Profit PB, s.r.o. Hliníky 712/25 017 01 Považská Bystrica Má byť: Miesto: Mesto Lipany IČO: 00327379 Krivianska 1, 082 71 Lipany
35025 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 251/2019
V oznámení 34235-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Lipany, Krivianska 1, 082 71 Lipany zverejnenom vo VVO č. 241/2019 zo dňa 26.11.2019 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: K bodu 1.: V zozname stavebných prác musia byť stavby rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky. Uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác v predmete zákazky, pričom minimálna súhrnná hodnota musí byť nad 2 500 000,00 €/ bez DPH v Eur pričom z toho uchádzač preukáže: -Min. 1 stavba pre dopravu alebo úpravu pitnej vody v hodnote min. 200 000 EUR bez DPH, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. -Min. 1 stavba vodojemu alebo úpravne pitnej vody vrátane technologickej časti s nákladom min. 100 000 EUR bez DPH, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. -Min. 1 stavba vodojemu alebo úpravne pitnej vody vrátane technologickej časti, kde bol prenos dát zabezpečený rádiovou sieťou -Min. 1 stavba kanalizácie v hodnote min. 500 000 EUR bez DPH, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. -Min. stavba miestnych komunikácií v hodnote min. 500 000 EUR bez DPH, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Má byť: K bodu 1.: V zozname stavebných prác musia byť stavby rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky. Uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác v predmete zákazky, pričom minimálna súhrnná hodnota musí byť nad 2 500 000,00 €/ bez DPH v Eur pričom z toho uchádzač preukáže: -Min. 1 stavba pre dopravu pitnej vody v hodnote min. 200 000 EUR bez DPH, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. -Min. 1 stavba kanalizácie v hodnote min. 500 000 EUR bez DPH, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. -Min. 1 stavba miestnych komunikácií v hodnote min. 500 000 EUR bez DPH, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Kľúčový odborník č.1: Vedúci stavbyvedúci pre inžinierske stavby s min. 3 ročnou praxou (skúsenosti, prax výstavba vodovodných sietí, vodojemov, úpravní vody) a s platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1 992 Z. z. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané príslušným orgánom v krajine sídla osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác. Má byť: Kľúčový odborník č.1: Vedúci stavbyvedúci pre inžinierske stavby s min. 3 ročnou praxou (skúsenosti, prax výstavba vodovodných sietí) a s platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1 992 Z. z. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané príslušným orgánom v krajine sídla osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Kľúčový odborník č.3: Stavbyvedúci so zameraním na technické, technologické a energetické vybavenie stavieb s min. 3 ročnou praxou (skúsenosti, prax výstavba technologickej časti vodojemu) a s platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1 992 Z. z. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané príslušným orgánom v krajine sídla osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác. Má byť: Nevyžaduje sa. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Kľúčový odborník č.4: Osoba oprávnená podľa požiadaviek STN EN ISO/IEC 17024, STN EN ISO 9712. Kľúčový odborník č.5: Zvárací technológ držiteľ oprávnenia na zváranie termoplastov podľa STN EN 13067. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj ekvivalenty osvedčení kľúčových odborníkov č. 1 až 5 . Má byť: Kľúčový odborník č.3: Osoba oprávnená podľa požiadaviek STN EN ISO/IEC 17024, STN EN ISO 9712. Kľúčový odborník č.4: Zvárací technológ držiteľ oprávnenia na zváranie termoplastov podľa STN EN 13067. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj ekvivalenty osvedčení kľúčových odborníkov č. 1 až 4 . IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 17.12.2019 10:00 Má byť: 07.01.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 17.12.2019 11:00 Má byť: 08.01.2020 11:00
36077 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 261/2019
V oznámení 34235-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Lipany, Krivianska 1, 082 71 Lipany zverejnenom vo VVO č. 241/2019 zo dňa 26.11.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 07.01.2020 10:00 Má byť: 27.01.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 08.01.2020 11:00 Má byť: 28.01.2020 11:00
3304 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 15/2020
V oznámení 34235-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Lipany, Krivianska 1, 082 71 Lipany zverejnenom vo VVO č. 241/2019 zo dňa 26.11.2019 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Kľúčový odborník č.4: Zvárací technológ držiteľ oprávnenia na zváranie termoplastov podľa STN EN 13067. Má byť: Kľúčový odborník č.4: Zvárač, držiteľ oprávnenia na zváranie termoplastov podľa STN EN 13067. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 27.01.2020 10:00 Má byť: 11.02.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 28.01.2020 11:00 Má byť: 12.02.2020 11:00
9169 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 34/2020
V oznámení 34235-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Lipany, Krivianska 1, 082 71 Lipany zverejnenom vo VVO č. 241/2019 zo dňa 26.11.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 11.02.2020 10:00 Má byť: 24.02.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 12.02.2020 11:00 Má byť: 25.02.2020 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité