HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Mesto Revúca
IČO:
00328693
Námestie slobody 13/17 , 05080 Revúca
Slovensko
Kontaktná osoba:
Ing. Miloš Veselý
Telefón:
+421 905300500
Fax:
+421 58582812011
Email:
obstaravanie@evmi.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL):
http://www.revuca.sk
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6057
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
Adresa (URL): https://ezakazky.sk/revuca
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Elektronická komunikácia si vyžaduje využitie nástrojov a zariadení, ktoré nie sú všeobecne k dispozícii.
Neobmedzený a plný priamy prístup k týmto nástrojom a zariadeniam je možný bezplatne na: (URL): https://ezakazky.sk/revuca
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Revitalizácia vnútrobloku sídlisko Stred, Revúca
Referenčné číslo: 1/2019/VO
II.1.2)
Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3)
Druh zákazky
Práce
II.1.4)
Stručný opis
Cieľom revitalizácie vnútrobloku je zveľadenie spoločného priestoru, zvýšenie jeho estetických a kultúrno-spoločenských hodnôt vybudovaním priestoru pre odpočinok a relax, obnovou verejnej zelene, obnovou mestského a parkového mobiliáru, rekonštrukciou existujúcich chodníkov a trás pre peších, obnovou plôch pre pohybové aktivity detí, mládeže a ostatné vekové skupiny formou dobudovania absentujúcich prvkov pre hru a pohyb (herné prvky detských ihrísk a fitnes prvky pre exteriérové cvičenie) spĺňajúcich súčasné bezpečnostné štandardy v zmysle platných legislatívnych predpisov a noriem. V riešenom území bude zabezpečená obnova zelene formou rekultivácie zatrávnených plôch, zakladaním nových trávnikov výsevom alebo hydroosevom dotknutých výstavbou navrhovaných prvkov v prostredí, výsadbou novej stromovej zelene, okrasných živých plotov, trvaliek a tráv. Návrh rozmiestnenia ako aj materiálového a technického prevedenia nových prvkov a zostáv detského ihriska a exteriérových fitnes zariadení, sú riešené s veľkým dôrazom na bezpečnosť. Podrobne je predmet zákazky opísaný v oddiele B.1 súťažných podkladov.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
699 311,90
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
45233161-5
45112700-2
45236110-4
45236250-7
45112711-2
45112720-8
45400000-1
45233160-8
45232451-8
45212213-2
45100000-8
45112320-4
45112330-7
45111291-4
45111200-0
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Revúca, sídlisko Stred.
II.2.4)
Opis obstarávania
V rámci stavebnej obnovy sa plánujú realizovať tieto úpravy: - dobudovať spevnené plochy - doplniť prvky drobnej architektúry (lavičky, odpadkové koše..) - zrealizovať sadové úpravy - vybudovanie exteriérového fitnes - vybudovanie detského ihriska - vybudovanie multifunkčnej dráhy - doplniť nové svietidlá verejného osvetlenia, náhrada jestvujúcich osvetlení za nové energeticky úspornejšie Predpokladaný rozsah požadovaných prác počas trvania zmluvného vzťahu ako výsledku tohto postupu zadávania zákazky je špecifikovaný v oddiele B.1 súťažných podkladov označenom ako Opis predmetu zákazky, v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov a vo výkaze výmer, ktorý tvorí prílohu č. 2 súťažných podkladov. Rozsah zákazky je daný aj hodnotou zmluvného vzťahu, ktorá sa rovná predpokladanej hodnote zákazky určenej verejným obstarávateľom na základe rozpočtu vypracovaného spoločnosťou BARÉNYI&ARCHITEKTI, Lesnícka 10, 031 01 Liptovský Mikuláš zdokumentovaného v dokumentácii z tohto postupu zadávania zákazky.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritériá kvality
Názov: Lehota výstavby vyjadrená v celých kalendárnych dňoch odo dňa odovzdania staveniska zhotoviteľovi
Relatívna váha: 20
Cena
Relatívna váha: 80
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
699 311,90
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy:
prípade nutnosti zrušiť postup zadávania zákazky podľa zákona č. 343/2015 Z.z. resp. v prípade potreby postupu zadávania zákazky podľa § 114 ods. 8 zákona č. 343/2015 Z.z.
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Identifikácia projektu: ITMS: NFP302040M726 - Revitalizácia vnútrobloku sídlisko Stred, Revúca
II.2.14)
Doplňujúce informácie
Doba trvania zákazky uvedená v oddiele II.2.7. tejto výzvy je maximálnou, pričom zmluvná lehota plnenia bude určená v súlade s návrhom na plnenie kritérií úspešného uchádzača. Úspešný uchádzač uskutoční predmetné dielo maximálne do 24 mesiacov odo dňa protokolárneho odovzdania staveniska.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa §32 ods. 1 zákona vrátane § 32 ods. 2, 4, 5, čo preukáže spôsobom podľa § 32 ods. 2 zákona. Podmienky účasti je možné preukázať spôsobom uvedeným v § 39 ods. 1 zákona. Preukázanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona. Podľa § 32 ods. 1 písm. e) musí uchádzač preukázať, že je oprávnený poskytovať stavebné práce. V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní musia z predloženého Jednotného európskeho dokumentu (JED) jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods. 2 zákona, resp. § 34 ods. 3 zákona. Vzor JED tvorí prílohu súťažných podkladov. Informácie sú v oddiele A.2 súťažných podkladov.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok:
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa podmienky účasti určené podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti (ďalej len "odôvodnenie"): Podmienkou účasti sa overuje finančná spôsobilosť uchádzača a jeho schopnosť zabezpečiť plnenie záväzkov. Splnenie podmienky účasti týkajúcej sa finančného a ekonomického postavenia možno preukázať spôsobom podľa § 33 ods. 3 zákona predložením písomnej zmluvy so záväzkom osoby, ktorá poskytuje zdroje, s preukázaním splnenia podmienok podľa § 32 zákona, pričom oprávnenie uskutočňovať stavebné práce preukáže k predmetu zákazky, ktorú bude realizovať, a neexistencie dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona. Vzor JED tvorí prílohu súťažných podkladov. Informácie sú v oddiele A.2 súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky (banková informácia). Vyjadrenie banky musí obsahovať najmä informácie, že uchádzač za predchádzajúce tri kalendárne roky (2016, 2017 a 2018), až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky, resp.len za tie roky, za ktoré je dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti : -nebol v nepovolenom debete, -v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, -jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie. V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje bankovú informáciu od každej z nich a vo vyššie uvedenom rozsahu. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným oprávneným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača, že nemá bankové účty v iných bankách ako tých, za ktoré predložil vyjadrenie banky. V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní musia z predloženého Jednotného európskeho dokumentu (JED) jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods. 2 zákona, resp. § 34 ods. 3 zákona. Vzor JED tvorí prílohu súťažných podkladov. Informácie sú v oddiele A.2 súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ môže splnenie podmienok účasti preukázať aj čestným vyhlásením podľa §114 ods.1 ZVO, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok:
Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 ZVO: "Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje: 1b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom bol 1) verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; 2).bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii,vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnením dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené". Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požadovaním splnenia určenej podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača realizovať požadovaný predmet zákazky. Uchádzač musí preukázať, že má praktické skúsenosti s realizáciou uskutočnenia plnenia rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky (stavebné práce ). Podľa § 34 ods.1 písm. d) v súbehu s § 35 ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality. Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ určením tejto podmienky účasti overuje potvrdenie splnenia požiadaviek noriem na systém manažérstva kvality systémov kvality uchádzačom vo vzťahu k predmetu zákazky a zavedenie systému riadenia bezpečnosti prác vo väzbe na zabezpečenie kvalitného a bezpečného plnenia predmetu zákazky. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb určených na plnenie zmluvy. Odôvodnenie: verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti overuje technickú spôsobilosť uchádzača v súlade s požiadavkami platného právneho poriadku Slovenskej republiky určujúcimi podmienky realizácie predmetu zákazky vo vzťahu k schopnosti zabezpečiť odborne spôsobilé ľudské zdroje. Podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súbehu s § 36 ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy. Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ určením tejto podmienky účasti overuje potvrdenie splnenia požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva vo väzbe na elimináciu environmentálnych záťaží pri dodaní predmetu zákazky. Podľa § 34 ods. 1 písm. j) ZVO údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác. Odôvodnenie: verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti overuje spôsobilosť uchádzača technicky zabezpečiť dodanie predmetu zákazky v súlade s požiadavkami na predmet zákazky uvedenými v súťažných podkladoch. Informácie sú uvedené aj v oddiele A.2 súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Podľa § 34 ods.1 písm. b) sa požaduje predložiť zoznam realizovaných stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov v kumulatívnej hodnote minimálne 699.000,- EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Predložený zoznam musí byť doplnený potvrdeniami o kvalite uskutočnenia prác s uvedením identifikačných údajov odberateľa, popisu a/alebo predmetu plnenia zmluvy alebo jeho časti, celkovú zmluvnú cenu s DPH, termín uskutočnenia, tel. číslo, meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si tieto údaje overiť. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v čase zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ bude zohľadňovať aj referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o VO za predpokladu, že takéto referencie existujú. Podľa § 34 ods. 1 písm. d) sa požaduje predložiť certifikát manažérstva kvality vydaný nezávislou inštitúciou podľa normy STN EN ISO 9001 pre riadenie oblasti kvality a certifikát podľa normy STN OHSAS 18001 pre riadenie oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Podľa §34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti na vybrané činnosti vo výstavbe v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov a to predložením osvedčenia vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov (SKSI) pre výkon činnosti: stavbyvedúci s odborným zameraním Pozemné stavby, resp. rovnocenný doklad o odbornej spôsobilosti osôb podľa predpisov členského štátu ich pôvodu. Ak bolo osvedčenie SKSI vydané po 1.1.2009 uchádzač predloží aj potvrdenie zo SKSI, kde bude uvedené konkrétne zameranie. V prípade záujemcu zo zahraničia požadujeme predložiť doklad o zápise v komore ako hosťujúceho stavbyvedúceho. Podľa § 34 ods. 1 písm h) sa požaduje predložiť certifikát vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva uchádzačom preukazujúcim zavedenie a uplatňovanie manažérskych systémov podľa normy STN EN ISO 14001 pre oblasť environmentálneho riadenia. Podľa § 34 ods.1 písm. j) ZVO uchádzač predloží písomné vyhlásenie o disponibilite strojovým vybavením so zoznamom tohto strojového vybavenia, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác, obsahujúce položkovitý zoznam tohto strojového vybavenia s uvedením označenia typu, počtu a účelu jednotlivého strojového vybavenia vo vzťahu k predmetu zákazky podľa relevantných položiek výkazu výmer. Vo vzťahu k požadovaným dokladom, ak je to relevantné, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ekvivaletných dokladov preukazujúcich splnenie určených podmienok na získanie príslušného dokladu v súlade s právnym poriadkom platným v Slovenskej republike. V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ods. 1 ZVO musia z predloženého Jednotného európskeho dokumentu (JED) jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods 2 ZVO, resp. § 34 ods. 3 ZVO. Vzor JED sa nachádza v oddiele A.2 súťažných podkladov. Splnenie každej podmienky účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti možno preukázať spôsobom podľa §34 ods. 3 ZVO. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať aj čestným vyhlásením podľa §114 ods.1 ZVO, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené ver. obstarávateľom a poskytne na požiadanie doklady, ktoré ním nahradil.
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2)
Podmienky vykonania zákazky
Zmluva o dielo bude uzavretá na dobu určitú. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom ktorý nie sú zapísaný v registri partnerov verejného sektora. Začiatok realizácie diela je v deň odovzdania miesta plnenia zákazky úspešnému uchádzačovi. V prípade, že úspešný uchádzač odmietne bezdôvodne prevziať miesto plnenia zmluvy, môže verejný obstarávateľ od zmluvy jednostranne odstúpiť. O odovzdaní a prevzatí miesta plnenia zmluvy bude vyhotovený Protokol z odovzdania a prevzatia miesta plnenia zmluvy ktorý bude podpísaný oprávnenými zástupcami zmluvných strán.
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
OPIS
IV.1.6)
Informácie o elektronickej aukcii
Použije sa elektronická aukcia
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii:
Elektronická aukcia bude uskutočnená podľa § 54 zákona prostredníctvom elektronického aukčného systému certifikovaného podľa § 151 zákona. Informácie o priebehu elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch v časti ELEKTRONICKÁ AUKCIA.
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 19.12.2019 10:00
IV.2.6)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2020
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.12.2019 14:00
Miesto:
Zasadacia miestnosť určená verejným obstarávateľom.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Podľa § 54 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní: Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2)
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Bude sa akceptovať elektronická fakturácia
Použijú sa elektronické platby
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Viazanosť ponuky musí byť zabezpečená zábezpekou podľa § 112 ods. 13 zákona v určenej výške 20.979,00 EUR (slovom: dvadsaťtisícdeväťstosedemdesiatdeväť eur). Podmienky zloženia, uvoľnenia alebo vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Ďalšie požiadavky na predkladané dokumenty a spôsob ich predkladania v rámci ponuky sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. Vyššie uvedený postup povinnej registrácie na portáli ezakazky platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa na stránke UVO alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. 4. Obhliadka miesta plnenia sa neuskutoční vzhľadom k verejnej dostupnosti miesta plnenia zákazky, s tým, že pokiaľ vzniknú na základe individuálnej obhliadky akékoľvek nejasnosti, záujemca využije na ich objasnenie inštitút "Vysvetlenia" podľa § 113 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní. 5. V relevantných prípadoch bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 115 zákona. 6. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 7.Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným úradom iného členského štátu EÚ, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto postupe verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
29.11.2019