Oznámenie 34881 - MST

Obsah

34881 - MST
Vestník č. 249/2019 - 06.12.2019

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Vranov nad Topľou
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00332933
Dr. C. Daxnera 87/1, 09316 Vranov nad Topľou
Kód NUTS: SK041
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Zemčáková
Telefón: +421 905298434
Email: zemcakova@arrpsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/6463
Hlavná adresa(URL): https://www.vranov.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://josephine.proebiz.com/sk/tender/5725/summary
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
Agentúra regionálneho rozvoja Prešovského samosprávneho kraja
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37885341
Prostějovská 117/A , Prešov
Kód NUTS: SK041
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Zemčáková
Telefón: +421 905298434
Email: zemcakova@arrpsk.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/6463
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): https://www.vranov.sk/
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/5725/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Vybavenie odborných učební Základných škôl vo Vranove nad Topľou
Referenčné číslo: 02/2019-VnT/N
II.1.2) Hlavný kód CPV
39162200-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební
rozdelená na šestnásť častí v závislosti od ich využitia ako aj ich konečného umiestnenia v nasledovnom rozsahu:

Časť A: ZŠ Bernolákova ulica 1061
Časť A1: Didaktické pomôcky - ZŠ Bernolákova ulica 1061
Časť A2: Technické a technologické vybavenie- IKT - ZŠ Bernolákova ulica 1061
Časť A3: Interiérové vybavenie nábytok - ZŠ Bernolákova ulica 1061

Časť B: ZŠ Nám. Jána Pavla II. 827
Časť B1: Didaktické pomôcky - ZŠ Nám. Jána Pavla II. 827
Časť B2: Technické a technologické vybavenie- IKT - ZŠ Nám. Jána Pavla II. 827
Časť B3: Interiérové vybavenie nábytok - ZŠ Nám. Jána Pavla II. 827

Časť C: ZŠ Sídlisko II. 1336
Časť C1: Didaktické pomôcky - ZŠ Sídlisko II. 1336
Časť C2: Technické a technologické vybavenie- IKT - ZŠ Sídlisko II. 1336
Časť C3: Interiérové vybavenie nábytok - ZŠ Sídlisko II. 1336

Časť D: ZŠ Kukučínova ulica 106
Časť D1: Didaktické pomôcky - ZŠ Kukučínova ulica 106
Časť D2: Technické a technologické vybavenie- IKT - ZŠ Kukučínova ulica 106
Časť D3: Interiérové vybavenie nábytok - ZŠ Kukučínova ulica 106
Časť D4: Didaktické pomôcky knižničný fond - ZŠ Kukučínova ulica 106

Časť E: ZŠ Juh 1054
Časť E1: Didaktické pomôcky - ZŠ Juh 1054
Časť E2: Technické a technologické vybavenie- IKT - ZŠ Juh 1054
Časť E3: Interiérové vybavenie nábytok - ZŠ Juh 1054

Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane požiadaviek a špecifikácií, tvorí časť súťažných podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
585 982,44 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 16
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Časť A1: Didaktické pomôcky - ZŠ Bernolákova ulica 1061
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39162200-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Základná škola, Bernolákova ulica 1061, 093 01 Vranov nad Topľou
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Didaktické pomôcky - ZŠ Bernolákova ulica 1061 v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
74 453,22 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-Z-302021K233-222-13
Časť: 2
II.2.1) Názov
Časť A2: Technické a technologické vybavenie- IKT - ZŠ Bernolákova ulica 1061
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30236000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Základná škola, Bernolákova ulica 1061, 093 01 Vranov nad Topľou
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Technické a technologické vybavenie- IKT - ZŠ Bernolákova ulica 1061 v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
19 522,10 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-Z-302021K233-222-13
Časť: 3
II.2.1) Názov
Časť A3: Interiérové vybavenie nábytok - ZŠ Bernolákova ulica 1061
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39160000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Základná škola, Bernolákova ulica 1061, 093 01 Vranov nad Topľou
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Interiérové vybavenie nábytok - ZŠ Bernolákova ulica 1061 v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
38 944,98 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-Z-302021K233-222-13
Časť: 4
II.2.1) Názov
Časť B1: Didaktické pomôcky - ZŠ Nám. Jána Pavla II. 827
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39162200-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Základná škola, Lúčna 827/26, 093 01 Vranov nad Topľou
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Časť B1: Didaktické pomôcky - ZŠ Nám. Jána Pavla II. 827 v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
57 812,03 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-Z-302021K232-222-13
Časť: 5
II.2.1) Názov
Časť B2: Technické a technologické vybavenie- IKT - ZŠ Nám. Jána Pavla II. 827
Časť č.: 5
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30236000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Základná škola, Lúčna 827/26, 093 01 Vranov nad Topľou
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Technické a technologické vybavenie- IKT - ZŠ Nám. Jána Pavla II. 827 v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
13 688,46 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-Z-302021K232-222-13
Časť: 6
II.2.1) Názov
Časť B3: Interiérové vybavenie nábytok - ZŠ Nám. Jána Pavla II. 827
Časť č.: 6
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39160000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Základná škola, Lúčna 827/26, 093 01 Vranov nad Topľou
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Interiérové vybavenie nábytok - ZŠ Nám. Jána Pavla II. 827 v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
22 972,96 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-Z-302021K232-222-13
Časť: 7
II.2.1) Názov
Časť C1: Didaktické pomôcky - ZŠ Sídlisko II. 1336
Časť č.: 7
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39162200-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Základná škola, Sídlisko II. 1336, 093 01 Vranov nad Topľou
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Didaktické pomôcky - ZŠ Sídlisko II. 1336
v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
83 404,92 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-Z-302021K228-222-13
Časť: 8
II.2.1) Názov
Časť C2: Technické a technologické vybavenie- IKT - ZŠ Sídlisko II. 1336
Časť č.: 8
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30236000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Základná škola, Sídlisko II. 1336, 093 01 Vranov nad Topľou
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Technické a technologické vybavenie- IKT - ZŠ Sídlisko II. 1336 v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
11 690,61 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-Z-302021K228-222-13
Časť: 9
II.2.1) Názov
Časť C3: Interiérové vybavenie nábytok - ZŠ Sídlisko II. 1336
Časť č.: 9
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39160000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Základná škola, Sídlisko II. 1336, 093 01 Vranov nad Topľou
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Interiérové vybavenie nábytok - ZŠ Sídlisko II. 1336v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
35 806,80 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-Z-302021K228-222-13
Časť: 10
II.2.1) Názov
Časť D1: Didaktické pomôcky - ZŠ Kukučínova ulica 106
Časť č.: 10
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39162200-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Základná škola, Kukučínova ulica 106, 093 03 Vranov nad Topľou
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Didaktické pomôcky - ZŠ Kukučínova ulica 106 v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
31 979,47 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-Z-302021K230-222-13
Časť: 11
II.2.1) Názov
Časť D2: Technické a technologické vybavenie- IKT - ZŠ Kukučínova ulica 106
Časť č.: 11
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30236000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Základná škola, Kukučínova ulica 106, 093 03 Vranov nad Topľou
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Technické a technologické vybavenie- IKT - ZŠ Kukučínova ulica 106 v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
30 919,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-Z-302021K230-222-13
Časť: 12
II.2.1) Názov
Časť D3: Interiérové vybavenie nábytok - ZŠ Kukučínova ulica 106
Časť č.: 12
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39160000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Základná škola, Kukučínova ulica 106, 093 03 Vranov nad Topľou
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Interiérové vybavenie nábytok - ZŠ Kukučínova ulica 106 v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
22 986,95 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-Z-302021K230-222-13
Časť: 13
II.2.1) Názov
Časť D4: Didaktické pomôcky knižničný fond - ZŠ Kukučínova ulica 106
Časť č.: 13
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
22111000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Základná škola, Kukučínova ulica 106, 093 03 Vranov nad Topľou
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební Didaktické pomôcky knižničný fond - ZŠ Kukučínova ulica 106 v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
24 304,25 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-Z-302021K230-222-13
Časť: 14
II.2.1) Názov
Časť E1: Didaktické pomôcky - ZŠ Juh 1054
Časť č.: 14
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39162200-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Základná škola, Juh 1054, Vranov nad Topľou, 093 36
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Didaktické pomôcky - ZŠ Juh 1054
v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
77 243,65 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-Z-302021K231-222-13
Časť: 15
II.2.1) Názov
Časť E2: Technické a technologické vybavenie- IKT - ZŠ Juh 1054
Časť č.: 15
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30236000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Základná škola, Juh 1054, Vranov nad Topľou, 093 36
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební Technické a technologické vybavenie- IKT - ZŠ Juh 1054 v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
3 582,47 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-Z-302021K231-222-13
Časť: 16
II.2.1) Názov
Časť E3: Interiérové vybavenie nábytok - ZŠ Juh 1054
Časť č.: 16
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39160000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Základná škola, Juh 1054, Vranov nad Topľou, 093 36
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Interiérové vybavenie nábytok - ZŠ Juh 1054 v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
36 669,90 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-Z-302021K231-222-13
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č.
343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní"). Ich splnenie môže uchádzač preukázať jedným z nasledovných spôsobov:
1.1.1 predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, alebo
1.1.2 podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov, alebo
1.1.3 podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED)
1.2 Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
1.3 Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa zákona o verejnom obstarávaní účinného do 17. apríla 2016 (zákon č. 25/2006 Z. z.) je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.
1.4 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne.
1.5 Uchádzač preukáže osobné postavenie podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní za každú inú osobu, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti a u tejto osoby nesmú existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Verejný obstarávateľ vyžaduje od subdodávateľov, aby disponovali oprávnením na príslušné plnenie zmluvy podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní.
1.6 Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcu/uchádzača, že formulár JED bude zverejnený v editovateľnom formáte .rtf na adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/5725/summary.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: : Podľa § 34 ods.1, písm. m) bod 1. zákona:
- vzorkami, opismi alebo fotografiami.
Predmetná podmienka vyplýva z §34 zákona a verejný obstarávateľ sa touto požiadavkou usiluje preveriť primeranú kvalitu tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie splnenia požadovaných technických parametrov predložením propagačného listu, a/alebo manuálu a/alebo návodu na použitie na vybrané položky predloženej cenovej ponuky: Časť A1: Didaktické pomôcky - ZŠ Bernolákova ulica 1061:
Učiteľský biologický mikroskop
Sada základných druhov mechanizmov, pohonov a prevodov

Časť A2: Technické a technologické vybavenie- IKT - ZŠ Bernolákova ulica 1061
Notebook set pre učiteľa
3D tlačiareň, softvér

Časť A3: Interiérové vybavenie nábytok - ZŠ Bernolákova ulica 1061
Pracovisko učiteľa
Pracovisko žiaka na obrábanie kovu - odborná učebňa techniky

Časť B1: Didaktické pomôcky - ZŠ Nám. Jána Pavla II. 827
Triedna sada zoologických modelov
Sada na obrábanie kovu a plastov s príslušenstvom

Časť B2: Technické a technologické vybavenie- IKT - ZŠ Nám. Jána Pavla II. 827
PC SET pre učiteľa (notebook + aplikačný software)
PC SET pre žiaka

Časť B3: Interiérové vybavenie nábytok - ZŠ Nám. Jána Pavla II. 827
Laboratórne pracovisko učiteľa - biochémia
Stolička kovová, otočná, dielenská

Časť C1: Didaktické pomôcky - ZŠ Sídlisko II. 1336
Učiteľská mechanická sada
Sada laboratórneho skla a laboratórnych pomôcok

Časť C2: Technické a technologické vybavenie- IKT - ZŠ Sídlisko II. 1336
Digitálne jazykové laboratórium, elektronická jednotka na prenos a konverziu signálu, zariadenie na prenos zvuku, slúchadlá, komunikačné zariadenie, riadiaci software

Časť C3: Interiérové vybavenie nábytok - ZŠ Sídlisko II. 1336
Laboratórne pracovisko učiteľa (učebňa fyziky)
Pracovisko žiaka na obrábanie dreva - odborná učebňa techniky

Časť D1: Didaktické pomôcky - ZŠ Kukučínova ulica 106
Sada na znázornenie zdrojov obnoviteľnej energie
Sada na obrábanie dreva s príslušenstvom

Časť D2: Technické a technologické vybavenie- IKT - ZŠ Kukučínova ulica 106
Notebook set pre žiaka
PC zostava/notebook pre používateľov knižnice

Časť D3: Interiérové vybavenie nábytok - ZŠ Kukučínova ulica 106
Pracovisko na vŕtanie, pílenie a brúsenie
Pracovisko učiteľa NÁBYTOK

Časť D4: Didaktické pomôcky knižničný fond - ZŠ Kukučínova ulica 106
Interaktívny vyučovací balík Chémia
Hudobné nahrávky

Časť E1: Didaktické pomôcky - ZŠ Juh 1054
Interfejs na zber dát s príslušenstvom
Sada senzorov pre fyziku žiak

Časť E2: Technické a technologické vybavenie- IKT - ZŠ Juh 1054
Interaktívna tabuľa + dataprojektor s krátkou projekčnou vzdialenosťou

Časť E3: Interiérové vybavenie nábytok - ZŠ Juh 1054
Laboratórne žiacke pracovisko do učebne fyziky
Pracovisko učiteľa - odborná učebňa techniky

Uchádzač je na písomné požiadanie verejného obstarávateľa povinný v rámci procesu hodnotenia ponúk preukázať verejnému obstarávateľovi funkčnosť ponúkaných produktov predložením vzoriek. Ak sa verejný obstarávateľ rozhodne uskutočniť overovanie, bude toto vykonané na obstarávateľom vybraných tovaroch/výrobkoch. Po písomnej výzve na overovanie verejný obstarávateľ uchádzačovi bezodkladne oznámi miesto a čas realizácie overovania. Čas bude stanovený primerane, podľa podmienok potrebných na prípravu overovania, nie však dlhší ako 10 pracovných dní od doručenia výzvy na overovanie. Miesto overovania určí verejný obstarávateľ čo najbližšie miestu sídla verejného obstarávateľa.
Pokiaľ sa pri overovaní preukázateľne nepotvrdí, že produkty ponúkané uchádzačom spĺňajú parametre ním deklarované v jeho ponuke alebo uchádzač odmietne preukázať parametre produktov za vyššie uvedených podmienok, bude ponuka takéhoto uchádzača z verejnej súťaže vylúčená. O priebehu a výsledku overovania spíše verejný obstarávateľ zápisnicu, ktorá bude súčasťou dokumentácie o verejnej súťaži. Náklady na overovanie znáša uchádzač. Náklady súvisiace s vyslaním svojho zástupcu alebo zástupcov na miesto overovania znáša verejný obstarávateľ.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 10.01.2020 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.01.2020 09:15
Miesto: Agentúra regionálneho rozvoja PSK, Prostějovská 117/A, 080 01 Prešov
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa
na otváraní ponúk s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho
orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený
zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Táto zákazka sa zadáva postupom verejnej súťaže s uplatnením § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
2. K súťažným podkladom je umožnený neobmedzený a plný priamy prístup elektronickými prostriedkami
prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE na adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/5725/summary.
3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o
verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi, s výnimkou prípadov, kedy to výslovne vylučuje zákon.
4. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady sú prístupné prostredníctvom:
https://josephine.proebiz.com/sk/tender/5725/summary.
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si vyhľadali obstarávania prostredníctvom webovej stránky verejného obstarávateľa, resp. v systéme JOSEPHINE (https://josephine.proebiz.com/sk/tender/5725/summary.), a zároveň ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa konkrétneho obstarávania prostredníctvom notifikačných emailov, aby v danom obstarávaní zaklikli tlačidlo ZAUJÍMA MA TO.
5. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do
systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/5695/summary
Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi
a) v systému JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazom s elektronickým čipom a
bezpečnostným osobnostným kódom (eID) alebo
b) počkaním na autorizačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou
doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú 4 pracovné dni a je potreba s touto dobou počítať pri vkladaní ponuky.
Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému JOSEPHINE v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky.
6. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia.
Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. Ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému.
7. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami v zmysle všeobecných zmluvných podmienok zmluvy o poskytnutí NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
8. V prípade, ak nebude verejnému obstarávateľovi doručené oznámenie o kladnom výsledku kontroly dokumentácie z verejného obstarávania poskytovateľom pomoci, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť kúpnu zmluvu s úspešným uchádzačom a verejné obstarávanie zruší.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
02.12.2019

Redakčné opravy

35467 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 257/2019
V oznámení 34881-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Vranov nad Topľou, Dr. C. Daxnera 87/1, 093 16 Vranov nad Topľou zverejnenom vo VVO č. 249/2019 zo dňa 06.12.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 10.01.2020 09:00 Má byť: 13.01.2020 09:00 IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Ponuka musí platiť do: Namiesto: 31.08.2020 00:00 Má byť: 31.08.2020 00:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 10.01.2020 09:15 Má byť: 13.01.2020 09:15
36017 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 261/2019
V oznámení 34881-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Vranov nad Topľou, Dr. C. Daxnera 87/1, 093 16 Vranov nad Topľou zverejnenom vo VVO č. 249/2019 zo dňa 06.12.2019 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov Namiesto: Doplnenie k pôvodnému zneniu (pôvodné znenie ostáva opravou nezmenené): Má byť: V zmysle §32 ods. 3 ZVO obstarávateľ nie je orgán verejnej moci a nedisponuje prístupom do informačných systémov verejnej správy, takže uchádzač (ak nie je zapísaný v ZHS alebo ak doklady dočasne nenahrádza predložením JED) predloží za účelom preukázania splnenia podmienok účasti osobného postavenia verejnému obstarávateľovi v ponuke všetky doklady požadované vo výzve na predkladanie ponúk. VI.3) Doplňujúce informácie Namiesto: 5. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese josephine.proebiz.com/sk/tender/5695/summary Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi a) v systému JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazom s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID) alebo b) počkaním na autorizačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou Má byť: 5. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese josephine.proebiz.com. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné vykonať týmito spôsobmi a) v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod. d) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému JOSEPHINE v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky.
1529 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 9/2020
V oznámení 34881-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Vranov nad Topľou, Dr. C. Daxnera 87/1, 093 16 Vranov nad Topľou zverejnenom vo VVO č. 249/2019 zo dňa 06.12.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 13.01.2020 09:00 Má byť: 16.01.2020 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 13.01.2020 09:15 Má byť: 16.01.2020 09:15

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité