Oznámenie 34859 - MSS

Obsah

34859 - MSS
Vestník č. 249/2019 - 06.12.2019

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Silvia Drábeková
Telefón: +421 259356272
Email: drabekova@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://josephine.proebiz.com/sk/tender/5652/summary
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/5652/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Územná samospráva /§7 (1) písm. b) ZVO
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Výkon deratizácie, dezinsekcie a dezinfekcie v podmienkach hlavného mesta SR Bratislavy
Referenčné číslo: 55055/2019
II.1.2) Hlavný kód CPV
90921000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Vykonávanie deratizačných, dezinsekčných a dezinfekčných prác na pozemkoch a v objektoch vo vlastníctve a správe hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy. Podrobné informácie o predmete zákazky sa nachádzajú v časti D. súťažných podkladov (SP) MAGS OVO 55055/2019.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
600 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90922000-6
90923000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Pozemky a objekty vo vlastníctve a správe hl. mesta SR Bratislavy (viď.príloha č. 5 SP)
II.2.4) Opis obstarávania:
Výkon DDD sa vyžaduje vykonávať v určených časových intervaloch v súlade so zákonom č. 355/2007 Z. z. a podľa požiadaviek verejného obstarávateľa ako komplexnú preventívno-represívnu službu. Práce je potrebné vykonávať so zabezpečením všetkých činností potrebných pre bezpečnú realizáciu.
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať deratizačné služby výlučne osobami odborne spôsobilými na túto činnosť, rešpektujúc platnú právnu legislatívu SR a EÚ v kategórii nebezpečný odpad podliehajúcu osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy predchádzať vzniku a šíreniu prenosných ochorení v súlade
a)so Zákonom č. 39/2007 Z. z. o veterinárnej starostlivosti v znení neskorších predpisov,
b)s Vyhláškou MŽP SR č. 284/2001 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov v znení neskorších predpisov,
c)so Zákonom č. 335/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
d)s Nariadením vlády SR č. 355/2006 Z. z. o ochrane zamestnancov pred rizikami súvisiacimi s expozíciou chemickým faktorom pri práci v znení neskorších predpisov,
e)so Zákonom č. 67/2010 Z. z. o podmienkach uvedenia chemických látok a chemických zmesí na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Predmet zákazky tvoria nasledovné služby:
a)Deratizácia
b)Dezinsekcia
c)Dezinfekcia
d)Jednorázový výjazd do 8 hodín od nahlásenia
e)Jednorázový výjazd do 24 hodín od nahlásenia
Predmet zákazky vrátane dopravných nákladov predstavuje uvedených päť položiek, pričom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty na predmet zákazky u jednotlivých položiek je definovaný v SP.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
600 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia (podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, súladne so Zákonom č. 221/2019 Z.z.(zákon o byrokracii))
Ďalšie súvisiace informácie k požadovanému osobnému postaveniu - viď. SP MAGS OVO 55055/2019 Časť B /bod 1.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ vyžaduje v rámci Podmienok účasti podľa ustanovenia § 34 ZVO predmetnej zákazky splniť a preukázať nasledovné:
Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb uskutočnených za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Ďalšie súvisiace informácie k Technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti - viď. SP MAGS OVO 55055/2019 Časť B /body 3.3 až 3.5;
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznam musí obsahovať zákazky na poskytnutie služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorých súčet zmluvných cien je rovnaký alebo vyšší ako 450 000 eur bez DPH kumulatívne za všetky zákazky.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: Zákon č. 335/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov /-ďalšia súvisiaca legislatíva viď. bod II.2.4) tohto oznámenia/
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 09.01.2020 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 09.01.2020 09:30
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční v priestoroch Oddelenia verejného obstarávania magistrátu Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy, Laurinská 5 (zasadacia miestnosť - 4. poschodie), 811 01 Bratislava, Slovenská republika.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude sprístupnené podľa § 52 ods. 2 ZVO pre všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní osobám, ktoré preukážu, že sú oprávneným zástupcom uchádzača (napr. prostredníctvom plnomocenstva).
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1/ Súťažné podklady (SP) "Výkon deratizácie, dezinsekcie a dezinfekcie v podmienkach hlavného mesta SR Bratislavy" MAGS OVO 55055/2019 - vrátane všetkých príloh (aj vo Worde) ako aj Jednotného európskeho formulára "JED" s vyplnenou časťou za verejného obstarávateľa, sú elektronicky bezodplatne, neobmedzene, úplne a priamo k dispozícii z linku: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/5652/summary (viď. ODDIEL I/I.3 Komunikácia).
Ide o reverznú súťaž - verejný obstarávateľ súladne s § 66 ods. 7 druhou vetou ZVO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.

2/ Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom sa uskutočňuje v slovenskom alebo českom jazyku výhradne prostredníctvom informačného systému Josephine, prevádzkovaného na elektronickej adrese: https://josephine.proebiz.com/. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania.
Uchádzač má možnosť registrovať sa do systému Josephine na stránke https://josephine.proebiz.com/ pomocou hesla alebo aj pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). Spôsob registrácie je uvedený v knižnici manuálov a odkazov (ikona vpravo hore, vľavo od štátnej vlajky/jazyka používaného v systéme).
Skrátený návod registrácie a používania systému Josephine je uvedený v SP v bode 9.

3/ Zábezpeka sa v prípade tejto zákazky nepožaduje.

4/ Pre verejného obstarávateľa je neprijateľná ponuka, ktorej cena bez DPH presiahne hodnotu PHZ /viď. ODDIEL II/II.2.6/ a nesplní stanovené podmienky účasti.

5/ Obhliadku verejný obstarávateľ nevyžaduje, súvisiace potrebné podklady sú k dispozícii v rámci SP.

6/ Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu v časti IV Jednotného európskeho dokumentu môže vyplniť len oddiel : GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely častí IV Jednotného európskeho dokumentu.

7/ Vo vzťahu k a) zelenému obstarávaniu, b) obstarávaniu inovácií, c) obstarávaniu so zameraním na sociálne aspekty, d) žiadne z uvedených - je možné toto obstarávanie zaradiť pod skupinu písmena d).

8/ K bodu II.1.6 tohto Oznámenia /Deleniu zákazky na časti/ - verejný obstarávateľ informuje, že odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti podľa § 28 (2) ZVO - je súčasťou SP s označením Príloha č. 6.

9/ Na základe Všeobecného metodického usmernenia ÚVO č. 11-2019 /k preukazovaniu novelizovanej podmienky účasti-osobného postavenia podľa § 32 (1) písm. b) a c) ZVO/ verejný obstarávateľ uvádza doklady, ktoré sa v prípade tejto zákazky z dôvodu využitia informačných systémov verejnej správy nepredkladajú. Ide o nasledovné: doklady podľa § 32 (1) písm. b), c), e), f) ZVO . Podmienky účasti tejto zákazky-viď. podrobne Časť B/ SP.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
03.12.2019

Redakčné opravy

35843 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 260/2019
V oznámení 34859-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 249/2019 zo dňa 06.12.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 09.01.2020 09:00 Má byť: 23.01.2020 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 09.01.2020 09:30 Má byť: 23.01.2020 09:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité