Oznámenie 35137 - WYS

Obsah

35137 - WYS
Vestník č. 253/2019 - 12.12.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Topoľčany
IČO: 00311162
Nám. M.R. Štefánika 1, 95501 Topoľčany
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Peter Kubovič
Telefón: +421 905856977
Email: pkubovic@capitalix.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4623
Hlavná adresa(URL): https://www.topolcany.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://josephine.proebiz.com/sk/tender/5841/summary
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/5841/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Údržba verejného osvetlenia a CSS v meste Topoľčany
Referenčné číslo: 3/2019cap
II.1.2) Hlavný kód CPV
50232000-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb a dodávanie tovaru riadna údržba verejného osvetlenia/cestnej svetelnej signalizácie (ďalej aj CSS) v meste Topoľčany vykonanie pravidelných operácií zameraných na zabezpečenie správneho fungovania sústavy verejného osvetlenia/cestnej svetelnej signalizácie alebo jej ktoréhokoľvek komponentu, jej prevádzky, údržby, opravy, ktoré sú následkami jej bežného opotrebenia, používania a/alebo straty obvyklej životnosti, vrátane dodávky všetkého potrebného materiálu.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
145 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Miestom dodania predmetu zákazky bude územie mesta Topoľčany a územie mestských častí Malé Bedzany a Veľké Bedzany - presné miesta sú uvedené v prílohe č.4 Pasport verejného osvetlenia.
II.2.4) Opis obstarávania
Uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
145 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 24
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienok uvedených v § 32 ods. 1 písm. e), f) g) a h) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZoVO"). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 písm. e) f) až ods. 5, alebo § 152 ZoVO. Verejný obstarávateľ uvádza, že záujemca alebo uchádzač, nemusí predkladať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZoVO, ak ide o uchádzača, ktorého údaje sú dostupné v informačnom systéme verejnej správy podľa osobitného právneho predpisu. Tento doklad verejný obstarávateľ získa z informačného systému verejnej správy /§ 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Týmto nie je dotknutá možnosť uchádzača preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov alebo zápisom do iného obdobného zoznamu iného čl. štátu EÚ v rozsahu podľa zákona. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle §37 ods.3. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED") podľa § 39 ZoVO, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované dokumentom JED, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač nahradiť i čestným vyhlásením v zmysle §114 ods.1 ZoVO. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov alebo naskenované kópie úradne overených fotokópií originálnych dokladov. Ak nejde o vyhľadanie dokladov verejným obstarávateľom z informačného systému verejnej správy doklady musia byť z ich originálu alebo z ich úradne overenej fotokópie naskenované a vložené do systému JOSEPHINE. V prípade, že sú doklady ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vydávané orgánom verejnej správy (alebo inou povinnou inštitúciou) priamo v digitálnej podobe, môže uchádzač vložiť do systému tento digitálny doklad (vrátane jeho úradného prekladu). Uchádzač je oprávnený použiť aj doklady transformované zaručenou konverziou podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v platnom znení.V prípade pochybností o pravosti "naskenovaných" dokladov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo požadovať predloženie dokladov vo forme zaručenej konverzie. Verejný obstarávateľ má v súčasnosti prístup k nasledovným dokladom /podľa § 32 ods. 3 ZoVO doklad podľa § 32 ods.2 písm. e) ZoVO.

Doklady na preukázanie:
- doklad preukazujúci oprávnenie na poskytovanie služby,
- čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZoVO - zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO;
2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZoVO - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov;
3. Podľa § 34 ods. 1 písm. j) ZoVO - údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na poskytnutie služby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal poskytnutie služieb obdobných, ako je predmet zákazky teda údržba verejného osvetlenia a cestnej svetejlnej signalizácie, vo výške predpokladanej hodnoty zákazky. Poskytnuté služby uvedené uchádzačom v zozname poskytnutých služieb a referencie znejúce na inú menu ako v EUR je potrebné prepočítať na EUR. Prepočet inej meny na EUR vykoná uchádzač výmenným kurzom ECB platným v prvý deň kalendárneho roka v ktorom boli služby poskytnuté. V prípade ak uchádzač predkladá v zozname poskytnuté služby, ktorých uskutočnenie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname uvedie zvlášť hodnotu iba za tú časť poskytnutých služieb, ktorá bola realizovaná v posudzovanom období - predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania - (a len túto sumu uchádzač započíta do celkového súčtu poskytnutých služieb). V prípade, ak služby poskytoval uchádzač ako člen združenia skupiny dodávateľov, vyčísli a započíta iba finančný objem, poskytovaný ním samotným.
2a. -Minimálne jedna osoba musí mať odbornou spôsobilosť podľa vyhlášky č.508/2009 Z.z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia konkrétne odbornú spôsobilosť minimálne podľa § 22 spomínanej vyhlášky - samostatný elektrotechnik, alebo vyššiu, alebo ekvivalentnú odbornú spôsobilosť či odbornú kvalifikáciu podľa právnych predpisov členského štátu EÚ alebo štátu ktorý je zmlvnou stranou GPA (dohoda o vládnom obstarávaní)
Dôkazové prostriedky:
- osvedčenie o odbornej spôsobilosti samostatný elektrotechnik, vydané podľa vyššie uvedeného právneho predpisu, resp. doklad o ekvivalentnej odbornej spôsobilosti.

2b. -Minimálne jedna osoba musí mať odbornou spôsobilosť podľa vyhlášky č.508/2009 Z.z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia konkrétne odbornú spôsobilosť minimálne podľa § 23 spomínanej vyhlášky - elektrotechnik na riadenie činnosti alebo na riadenie prevádzky, alebo vyššiu, alebo ekvivalentnú odbornú spôsobilosť či odbornú kvalifikáciu podľa právnych predpisov členského štátu EÚ alebo štátu ktorý je zmlvnou stranou GPA (dohoda o vládnom obstarávaní).
Dôkazové prostriedky:
- osvedčenie o odbornej spôsobilosti elektrotechnik na riadenie činnosti alebo na riadenie prevádzky, vydané podľa vyššie uvedeného právneho predpisu, resp. doklad o ekvivalentnej odbornej spôsobilosti.

3. Uchádzač na splnenie podmienky predloží zoznam strojov a mechanizmov, ktoré má k dispozícii na poskytnutie služby. Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu bude mať k dispozícii minimálne nasledovnú techniku:
1 ks vozidlo so zdvíhacou plošinou s pracovnou výškou minimálne 11 metrov. Splnenie podmienky účasti uchádzač preukáže predložením kópie technického preukazu, kúpnou zmluvou, leasingovou zmluvou, nájomnou zmluvou, prípadne iným dokumentom, z ktorého bude vyplývať splnenie tejto podmienky účasti dispozícia so strojovým vybavením.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 23.12.2019 08:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 02.03.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 23.12.2019 08:30
Miesto: sídlo obchodnej spoločnosti CAPITALIX, s. r. o., Kmeťkova 9, 949 01 Nitra
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvárania ponúk sa môže zúčastniť len uchádzač (štatutárny zástupca uchádzača alebo ním splnomocnená osoba), ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Fyzická osoba zastupujúca uchádzača sa preukáže identifikačným dokladom a oprávnením konať za uchádzača. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť termín a miesto otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ môže zrušiť verejné obstarávanie v zmysle § 57 zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon") a aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistilo porušenie tohto zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, ak nebolo predložených viac ako dve ponuky alebo ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota. Ponuky sa predkladajú elektronicky prostredníctvom systému JOSEPHINE. Všetky informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, vložených do elektronického systému JOSEPHINE. Zábezpeka sa v tomto postupe verejného obstarávania nevyžaduje. Proces verejného obstarávania je v podmienkach Slovenskej republiky regulovaný zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý je verejne dostupný na internetovej stránke Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy. Tu sa záujemca a uchádzač dozvie o všetkých možnostiach ako je možné preukázať splnenie podmienok účasti. Tento právny predpis takisto upravuje procesný postup verejného obstarávateľa vo verejnom obstarávaní. V prípade otázok na výklad právneho predpisu je možné obrátiť sa na Úrad pre verejné obstarávanie so žiadosťou o metodické usmernenie. Verejný obstarávateľ postupuje vo verejnom obstarávaní podľa postupov, ktoré vyplývajú zo znenia zákona a snaží sa zohľadňovať metodické pokyny Úradu pre verejné obstarávanie, ktoré sú mu známe v čase realizácie postupu verejného obstarávania.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
10.12.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité