Oznámenie 35614 - WYP

Obsah

35614 - WYP
Vestník č. 258/2019 - 19.12.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Malacky
IČO: 00304913
Bernolákova 5188/1A, 90101 Malacky
Slovensko
Kontaktná osoba: Mikulová Dagmar
Telefón: +421 903731202
Email: vo@ledas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.malacky.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4138
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Cyklotrasa Družstevná – Radlinského Malacky
Referenčné číslo: 2019_EVO_8
II.1.2) Hlavný kód CPV
45233162-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je výber zhotoviteľa pre vybudovanie cyklotrasy Družstevná Radlinského v k.ú. Malacky.
Stavba cyklotrasy je navrhnutá cez mesto, ako spojnica jestvujúcej trasy z Kostolišťa a priemyselného
areálu. Navrhovaná cyklotrasa prechádza zastavaným územím mesta Malacky a je určená na užívanie obyvateľom aj návštevníkom obcí s cieľom podporiť rozvoj cyklistickej dopravy formou cykloturistiky a dochádzanie z bydliska do práce a za občianskou vybavenosťou.

1. Cyklotrasa Družstevná - Radlinského, Malacky
2. Úprava križovatky ciest I/2, II/503 a ul. Radlinského, Malacky

Cyklotrasu tvoria stavebné objekty:
Stavebné objekty:
SO 01 - Cyklotrasa
SO 02 uzamykateľný prístrešok pre bicykle
SO-03 Elektroinštalácie

Úprava križovatky ciest I/2, II/503 a ul. Radlinského, Malacky zahŕňa:
Úprava vetvy II/503
Dažďová kanalizácia objektu D 101
Dažďová kanalizácia objektu D 102
Cestná svetelná signalizácia
Verejné osvetlenie objektu D 101
Verejné osvetlenie objektu D 102

Stavebné práce sú detailne popísané projektovou dokumentáciou a rozsah špecifikovaný výkazom výmer. Projektová
dokumentácia vrátane výkazu výmer sú uverejnené aj v profile verejného obstarávateľa.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
940 702,26 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Malacky; k. ú Malacky
II.2.4) Opis obstarávania
Navrhovaná trasa je rozdelená na úseky, ktoré umožňujú efektívne využívanie ako jestvujúce
cyklistické cestičky, tak aj novo navrhované.
1. časť km 0,000 00 0,233 52 Družstevná ulica
2. časť km 0,233 52 0,465 22 Družstevná ulica, št. c. II/503
3. časť km 0,465 22 0,951 14 Záhorácka ulica, št. c. I/2
4. časť km 0,951 14 1,129 08 Záhorácka ulica, št. c. I/2
5. časť km 1,129 08 1,333 83 Záhorácka ulica, št. c. I/2
6. časť km 1,333 83 1,920 37 Záhorácka ulica, Kláštorné námestie a Radlinského ul.
7. časť km 1,920 37 2,107 21 Nádražná ulica (autobusová a železničná stanica)

Na trase budú rozmiestnené cyklostojany a pred budovou školy uzamykateľný cykloprístrešok. Presný
rozsah a typ je predmetom SO 02 Doplnková infraštruktúra Bike & Ride.

Stavebné práce sú detailne popísané projektovou dokumentáciou a rozsah špecifikovaný výkazom výmer. Projektová
dokumentácia vrátane výkazu výmer sú uverejnené aj v profile verejného obstarávateľa.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
940 702,26 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: v prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení, bude sa postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program: Integrovaný regionálny operačný program,kód výzvy: IROP-PO1-SC122- 2016-15
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zmluvy je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je zhotoviteľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO uchádzač v súlade s § 32 ods. 2 ZVO preukazuje (od 1.12.2019):
1.1 písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
1.2 písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
1.3 písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace,
1.4 písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
1.5 písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
1.6 písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
1.7.Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.8. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
1.9.Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ZVO nie je povinný vo verejnom obstarávaní predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise § 152 ods. 3 ZVO.
1.10
Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ak verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu.
Verejný obstarávateľ uvádza, že z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy Uchádzač nie je povinný predložiť doklad podľa § 32 ods. 2 písm e) zákona, verejný obstarávateľ si tento doklad prekontroluje v informačných systémoch verejnej správy.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač predloží doklad podľa § 33 ods. 1) písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
2.
Podľa § 33 ods. 1 písm. d) prehľadu o celkovom obrate a prehľad o dosiahnutom obrate zo stavebnej činnosti, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
3.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu Výzvy za všetkých členov skupiny spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.
§ 33 ods. 1, písm. a) uchádzač predloží:
- vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktoré obsahuje potvrdenie banky nie staršie ako dva mesiace k
poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk o tom, že uchádzač nebol za predchádzajúcich 24 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
- predloží ním podpísané čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenie predložil, nemá vedené ďalšie účty ani ďalšie záväzky.
2.
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať prehľadom (čestným vyhlásením) výšku dosiahnutého obratu zo stavebnej činnosti za obdobie posledných troch hospodárskych rokov, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, v hodnote minimálne 2.000.000,00 Eur bez DPH. Prehľad obratu (čestné vyhlásenie) musí byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. V prípade vykázaných obratov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na Euro použiť kurz Národnej banky Slovenska platný k 31.12. príslušného roku. Platný kurz na prepočet uvedenej meny je daný zverejneným kurzovým lístkom NBS v uvedený deň.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. b) v rozsahu a platnosti v zmysle ZVO
2.Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. c) v rozsahu a platnosti v zmysle ZVO
3.Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 35 zákona v rozsahu a platnosti v zmysle ZVO
4.Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) v rozsahu a platnosti v zmysle ZVO.
5.Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s § 36 v rozsahu a platnosti v zmysle ZVO.
6.Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. j) v rozsahu a platnosti v zmysle ZVO.
7. Uchádzač môže v zmysle § 34 ods. 3) na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah.
V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. k § 34 ods. 1 písm. b)
Požaduje sa predložiť zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.
bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.
bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
Uchádzač splnenie podmienky preukáže na základe min. jedného dokladu o realizácii prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky
a) rekonštrukciu/výstavbu pozemnej komunikácie v objeme minimálne 600 tis. € bez DPH.
b)výstavbu krytých parkovacích zariadení s prístupovým systémom pre bicykle v objeme minimálne 30 tis. € bez DPH.
Uchádzač môže preukázať splnenie danej podmienky účasti aj na základe jedného dokladu o realizácii.
- z kap. dôvodov viac v SP
2. k § 34 ods. 1 písm. c)
- min. jeden elektrotechnik (montáž, údržba) s príslušným dokladom v zmysle § 21 (resp. §22 alebo § 23 vyhlášky č.
508/2009 Z.z., resp. vyhlášky č.74/1996 Z.z.) vydané oprávnenou autoritou resp. iné osvedčenie platné v EÚ
- min. jeden zvárač CO s príslušným oprávnením v zmysle Európskej Normy ISO 9606- 1, vydané oprávnenou autoritou resp. iné osvedčenie platné v EÚ
3. k § 34 ods. 1 písm. d)
Uchádzač predloží platný certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a
používanie systému manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001 vzťahujúci sa na sa na oblasť predmetu
zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu.
- z kap. dôvodov viac v SP
4.k § 34 ods. 1 písm. g)
-Uchádzač predloží údaje o odbornej kvalifikácii a odbornej praxi minimálne 1 osoba s odbornou spôsobilosťou v oblasti predmetu zákazky (stavbyvedúci za dopravné stavby). Požaduje sa aby tieto osoby mali odbornú prax a spôsobilosť v odbore podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie (uchádzač predloží predmetné osvedčenie), čo preukazuje uchádzač na základe životopisu s min. praxou 5 rokov a osvedčenia o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch.
5. k § 34 ods. 1 písm. h)
Uchádzač predloží platný certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a
používanie systému environmentálneho manažérstva podľa normy STN EN ISO 14001 v oblasti vzťahujúci sa na oblasť predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu.
- z kap. dôvodov viac v SP
6. k § 34 ods. 1 písm. j)
Uchádzač predloží technické listy, skladové karty resp. iné doklady za min. 2 nákl autá min. EURO 5 na prevoz výkopov,
dovoz a odvoz prebytočného materiálu; min. 1 rýpadlo, min. 1 šmykom riadený nakladač, min. 1 finišer a taktiež
uchádzač preukáže, že má k dispozícii vlastné alebo zazmluvnené obaľovacie stredisko (na výrobu alebo dodávku
obaľovaného kameniva, asfaltobetónu), min. 1 cestný valec, min. 2 hutniace zariadenia - valec/hutniaca doska.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie týkajúce sa elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.01.2020 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 10.01.2021
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.01.2020 10:00
Miesto: LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10,A, 917 01 Trnava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ použitie elektronickú aukciu, čím postupuje podľa § 54 ZVO, t.j. otváranie ponúk je neverejné a údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Podmienky a pravidlá neupravené v tejto výzve, v súťažných podkladoch (SP) a v procese verejného obstarávania sa riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
2.K súťažným podkladom sa poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom profilu verejného
obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk.
3. Toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania IS ÚVO, ktorý je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/
Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému IS ÚVO - EVO je potrebné:
- ak uchádzač nemá konto v IS ÚVO je potrebné vytvoriť si účet
- v prípade ak hospodársky subjekt, za ktorého predkladáte ponuku/realizujete inú komunikáciu podľa ZVO, ešte nie je zaregistrovaný v IS ÚVO, je potrebné ho zaregistrovať link: https://www.uvo.gov.sk/private/hospodarske-subjekty/add
3.Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety.
4. Uchádzač môže pri preukazovaní finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti postupovať podľa § 33 ods. 2 a 3 a § 34 ods. 3. Osoba, ktorej zdroje alebo kapacity majú byť použité, musí preukázať splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú osobného postavenia v rozsahu ako uchádzač, okrem § 32 ods. 1 písm. e), ak ide o finančné a ekonomické postavenie, a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO.
5.Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja EVO na portáli www.uvo.gov.sk.
6.Vyžaduje sa zloženie zábezpeky podľa §46 zákona č. 343/2015 . Uchádzač zloží zábezpeku za predmet zákazky 15.000,00 € (slovom: päťnásťtisíc EUR). Bližšie v SP.
7.Uchádzač predkladá v ponuke aj vyplnenú zmluvu spolu s prílohami: rozpočet a harmonogram, tak ako je uvedené v súťažných podkladoch.
8.Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky požaduje dodržiavať Etický kódex záujemcu/uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorý je zverejnení na http://www.uvo.gov.sk/eticky-kodex-zaujemcu-uchadzaca-54b.html.
9.Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa denného kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) k poslednému dňu aktuálneho hospodárskeho roka. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal.
10. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
11.Ďalšie informácie sú z kapacitných dôvodov uvedené v Súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
17.12.2019

Redakčné opravy

749 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 6/2020
V oznámení 35614-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Malacky, Bernolákova 5188/1A, 901 01 Malacky zverejnenom vo VVO č. 258/2019 zo dňa 19.12.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 10.01.2020 09:00 Má byť: 15.01.2020 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 10.01.2020 10:00 Má byť: 15.01.2020 10:00
1397 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 9/2020
V oznámení 35614-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Malacky, Bernolákova 5188/1A, 901 01 Malacky zverejnenom vo VVO č. 258/2019 zo dňa 19.12.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 15.01.2020 09:00 Má byť: 17.01.2020 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 15.01.2020 10:00 Má byť: 17.01.2020 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité