II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Modernizácia stabilného hasiaceho zariadenia v objektoch tunela Branisko
Referenčné číslo: 60302/2019/11
II.1.2)
Hlavný kód CPV
24100000-5
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky "Modernizácia stabilného hasiaceho zariadenia v objektoch tunela Branisko", je dodanie tovaru, činnosti spojenej s montážou tovaru a uvedenia zariadení SHZ do prevádzky, podľa projektovej dokumentácie "Posúdenie súčasného stavu Stabilného hasiaceho zariadenia - dokumentácia pre realizáciu stavby (DRS) na objekt tunela Branisko (SSÚD10)". Predmetom zákazky je výmena existujúceho aerosólového stabilného hasiaceho zariadenia, za stabilné hasiace zariadenie s plynným hasiacim médiom, ktoré pri vypustení nepoškodzuje zariadenia v dotknutom hasebnom úseku. Predmetom zákazky je aj technický servis počas celej doby trvania zákazky, t.j. 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu o odovzdaní a prevzatí verejnej práce. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
1 545 000,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
31620000-8
31625100-4
35111300-8
44160000-9
44320000-9
45221241-3
45314300-4
45343200-5
71320000-7
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Tunel Branisko, diaľnica D1 Beharovce - Fričovce.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky "Modernizácia stabilného hasiaceho zariadenia v objektoch tunela Branisko", je dodanie tovaru, činnosti spojenej s montážou tovaru a uvedenia zariadení SHZ do prevádzky, podľa projektovej dokumentácie "Posúdenie súčasného stavu Stabilného hasiaceho zariadenia - dokumentácia pre realizáciu stavby (DRS) na objekt tunela Branisko (SSÚD10)". Predmetom zákazky je výmena existujúceho aerosólového stabilného hasiaceho zariadenia, za stabilné hasiace zariadenie s plynným hasiacim médiom, ktoré pri vypustení nepoškodzuje zariadenia v dotknutom hasebnom úseku. Predmetom zákazky je aj technický servis počas celej doby trvania zákazky, t.j. 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu o odovzdaní a prevzatí verejnej práce. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
1 545 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie