Oznámenie 36044 - MST

Obsah

36044 - MST
Vestník č. 261/2019 - 27.12.2019

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Kežmarok
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00326283
Hlavné nám. 1, 06001 Kežmarok
Kód NUTS: SK041
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Peter Lupták
Telefón: +421 915963032
Email: luptak@arrpsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5844
Hlavná adresa(URL): https://www.kezmarok.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://josephine.proebiz.com/sk/tender/5970/summary
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/5970/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Vybavenie odborných učební – ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, ZŠ Grundschule Hradné námestie 38 a ZŠ Nižná brána 8 v Kežmarku
Referenčné číslo: 20/2019
II.1.2) Hlavný kód CPV
39162200-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, ZŠ Grundschule Hradné námestie 38 a ZŠ Nižná brána 8 v Kežmarku, konkrétne dodávka vnútorného vybavenia učební, rozdelená na 11 častí v závislosti od ich využitia ako aj ich konečného umiestnenia v nasledovnom rozsahu:
Časť 1: Didaktické pomôcky ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok
Časť 2: Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok
Časť 3: Interiérové vybavenie nábytok- ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok
Časť 4: Didaktické pomôcky - ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok
Časť 5: Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok
Časť 6: Interiérové vybavenie nábytok- ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok
Časť 7: Didaktické pomôcky knižničný fond - ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok
Časť 8: Didaktické pomôcky - ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok
Časť 9: Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok
Časť 10: Interiérové vybavenie nábytok- ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok
Časť 11: Didaktické pomôcky knižničný fond - ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok

Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane požiadaviek a špecifikácií, tvorí časť súťažných podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
416 669,04 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 11
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Didaktické pomôcky ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39162200-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Didaktické pomôcky ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
72 084,30 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program IROP, Špecifický cieľ: 2.2.2 - Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov základných
škôl; číslo zmluvy IROP-Z-302021I923-222-13
Časť: 2
II.2.1) Názov
Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30236000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
19 890,21 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program IROP, Špecifický cieľ: 2.2.2 - Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov základných
škôl; číslo zmluvy IROP-Z-302021I923-222-13
Časť: 3
II.2.1) Názov
Interiérové vybavenie nábytok- ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39160000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Interiérové vybavenie nábytok- ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
28 497,60 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program IROP, Špecifický cieľ: 2.2.2 - Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov základných
škôl; číslo zmluvy IROP-Z-302021I923-222-13
Časť: 4
II.2.1) Názov
Didaktické pomôcky - ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39162200-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Didaktické pomôcky - ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
71 239,69 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program IROP, Špecifický cieľ: 2.2.2 - Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov základných
škôl; číslo zmluvy IROP-Z-302021I953-222-13
Časť: 5
II.2.1) Názov
Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok
Časť č.: 5
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30236000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
31 137,28 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program IROP, Špecifický cieľ: 2.2.2 - Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov základných
škôl; číslo zmluvy IROP-Z-302021I953-222-13
Časť: 6
II.2.1) Názov
Interiérové vybavenie nábytok- ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok
Časť č.: 6
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39160000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Interiérové vybavenie nábytok- ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
36 922,32 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program IROP, Špecifický cieľ: 2.2.2 - Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov základných
škôl; číslo zmluvy IROP-Z-302021I953-222-13
Časť: 7
II.2.1) Názov
Didaktické pomôcky knižničný fond - ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok
Časť č.: 7
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
22111000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Didaktické pomôcky knižničný fond - ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
10 173,32 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program IROP, Špecifický cieľ: 2.2.2 - Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov základných
škôl; číslo zmluvy IROP-Z-302021I953-222-13
Časť: 8
II.2.1) Názov
Didaktické pomôcky - ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok
Časť č.: 8
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39162200-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Didaktické pomôcky - ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
69 541,91 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program IROP, Špecifický cieľ: 2.2.2 - Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov základných
škôl; číslo zmluvy IROP-Z-302021I985-222-13
Časť: 9
II.2.1) Názov
Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok
Časť č.: 9
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30236000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
24 437,19 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program IROP, Špecifický cieľ: 2.2.2 - Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov základných
škôl; číslo zmluvy IROP-Z-302021I985-222-13
Časť: 10
II.2.1) Názov
Interiérové vybavenie nábytok- ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok
Časť č.: 10
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39160000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Interiérové vybavenie nábytok- ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
35 519,14 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program IROP, Špecifický cieľ: 2.2.2 - Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov základných
škôl; číslo zmluvy IROP-Z-302021I985-222-13
Časť: 11
II.2.1) Názov
Didaktické pomôcky knižničný fond - ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok
Časť č.: 11
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
22111000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební - Didaktické pomôcky knižničný fond - ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
17 226,08 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program IROP, Špecifický cieľ: 2.2.2 - Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov základných
škôl; číslo zmluvy IROP-Z-302021I985-222-13
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní"). Ich splnenie môže uchádzač preukázať jedným z nasledovných spôsobov:
1.1.1 predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, alebo
1.1.2 podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov, alebo
1.1.3 podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED)
1.2 Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
1.3 Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa zákona o verejnom obstarávaní účinného do 17. apríla 2016 (zákon č. 25/2006 Z. z.) je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.
1.4 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
1.5 Uchádzač preukáže osobné postavenie podľa § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní za každú inú osobu a podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní za každého subdodávateľa, ktorého uvedie vo svojej ponuke.
1.6 Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcu/uchádzača, že formulár JED v editovateľnom formáte .rtf bude zverejnený na adrese https://josephine.proebiz.com/sk/.

Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s §152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov.
V zmysle §32 ods. 3 ZVO obstarávateľ nie je orgán verejnej moci a nedisponuje prístupom do informačných systémov verejnej správy, takže uchádzač (ak nie je zapísaný v ZHS alebo ak doklady dočasne nenahrádza predložením JED) predloží za účelom preukázania splnenia podmienok účasti osobného postavenia verejnému obstarávateľovi v ponuke všetky doklady požadované vo výzve na predkladanie ponúk.

Verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne: stanovené podmienky účasti vyplývajú priamo z § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: NEPOŽADUJE SA.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podľa § 34 ods.1, písm. m) bod 1. zákona:
- vzorkami, opismi alebo fotografiami.

Odôvodnenie primeranosti:
Predmetná podmienka vyplýva z §34 zákona a verejný obstarávateľ sa touto požiadavkou usiluje preveriť primeranú kvalitu tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie splnenia požadovaných technických parametrov predložením propagačného listu, a/alebo manuálu a/alebo návodu na použitie na vybrané položky predloženej cenovej ponuky:
Časť 1: Didaktické pomôcky - ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok položky s názvom:
1-2 Interfejs na zber dát - biochémia.
Časť 2: Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok položky s názvom: 2-1 Interaktívna tabuľa + dataprojektor s krátkou projekčnou vzdialenosťou, 2-7 Zázemie pre učiteľov (2ks notebook + multifunkčná tlačiareň).
Časť 3: Interiérové vybavenie - nábytok- ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok položky s názvom:
3-5 Laboratórne pracovisko žiaka biochémia.
Časť 4: Didaktické pomôcky - ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok položky s názvom:
1-84 Súbor na robotické programovanie, 1-99 Sada na znázornenie bezpečného využitia elektrickej energie v domácnosti, 1-108 Sada na obrábanie dreva s príslušenstvom.
Časť 5: Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok položky s názvom:
2-1 Interaktívna tabuľa + dataprojektor s krátkou projekčnou vzdialenosťou, 2-7 Zázemie pre učiteľov (2ks notebook + multifunkčná tlačiareň), 2-15 Digitálne jazykové laboratórium, elektronická jednotka na prenos a konverziu signálu, zariadenie na prenos zvuku, slúchadlá, komunikačné zariadenie, riadiaci software.
Časť 6: Interiérové vybavenie - nábytok- ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok položky s názvom:
3-16 Pracovisko žiaka na obrábanie dreva - odborná učebňa techniky, 3-18 Stolička kovová, otočná, dielenská.
Časť 8: Didaktické pomôcky - ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok položky s názvom:
1-84 Súbor na robotické programovanie, 1-99 Sada na znázornenie bezpečného využitia elektrickej energie v domácnosti, 1-108 Sada na obrábanie dreva s príslušenstvom.
Časť 9: Technické a technologické vybavenie - IKT- ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok položky s názvom:
2-1 Interaktívna tabuľa + dataprojektor s krátkou projekčnou vzdialenosťou, 2-7 Zázemie pre učiteľov (2ks notebook + multifunkčná tlačiareň)
Časť 10: Interiérové vybavenie - nábytok- ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok položky s názvom:
3-16 Pracovisko žiaka na obrábanie dreva - odborná učebňa techniky, 3-18 Stolička kovová, otočná, dielenská.

Uchádzač je na písomné požiadanie verejného obstarávateľa povinný v rámci procesu hodnotenia ponúk preukázať verejnému obstarávateľovi funkčnosť ponúkaných produktov predložením vzoriek. Ak sa verejný obstarávateľ rozhodne uskutočniť overovanie, bude toto vykonané na obstarávateľom vybraných tovaroch/výrobkoch. Po písomnej výzve na overovanie verejný obstarávateľ uchádzačovi bezodkladne oznámi miesto a čas realizácie overovania. Čas bude stanovený primerane, podľa podmienok potrebných na prípravu overovania, nie však dlhší ako 10 pracovných dní od doručenia výzvy na overovanie. Miesto overovania určí verejný obstarávateľ čo najbližšie miestu sídla verejného obstarávateľa.
Pokiaľ sa pri overovaní preukázateľne nepotvrdí, že produkty ponúkané uchádzačom spĺňajú parametre ním deklarované v jeho ponuke alebo uchádzač odmietne preukázať parametre produktov za vyššie uvedených podmienok, bude ponuka takéhoto uchádzača z verejnej súťaže vylúčená. O priebehu a výsledku overovania spíše verejný obstarávateľ zápisnicu, ktorá bude súčasťou dokumentácie o verejnej súťaži. Náklady na overovanie znáša uchádzač. Náklady súvisiace s vyslaním svojho zástupcu alebo zástupcov na miesto overovania znáša verejný obstarávateľ.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 22.01.2020 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.10.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.01.2020 10:00
Miesto: Agentúra regionálneho rozvoja PSK, Prostějovská 117/A, 080 01 Prešov
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Táto zákazka sa zadáva postupom verejnej súťaže s uplatnením § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
2. K súťažným podkladom je umožnený neobmedzený a plný priamy prístup elektronickými prostriedkami prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE na adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/5970/summary.
3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi, s výnimkou prípadov, kedy to výslovne vylučuje zákon.
4. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady sú prístupné prostredníctvom: https://josephine.proebiz.com/.
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si vyhľadali obstarávania prostredníctvom webovej stránky verejného obstarávateľa, resp. v systéme JOSEPHINE, a zároveň ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa konkrétneho obstarávania prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danom obstarávaní zaklikli tlačidlo ZAUJÍMA MA TO.
5. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/.
Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné vykonať týmito spôsobmi
a) v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod.
b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod.
c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod.
d) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky.
Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému JOSEPHINE v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky.
6. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému.
7. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami v zmysle všeobecných zmluvných podmienok zmluvy o poskytnutí NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
8. V prípade, ak nebude verejnému obstarávateľovi doručené oznámenie o kladnom výsledku kontroly dokumentácie z verejného obstarávania poskytovateľom pomoci, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť kúpnu zmluvu s úspešným uchádzačom a verejné obstarávanie zruší.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
19.12.2019

Redakčné opravy

3319 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 15/2020
V oznámení 36044-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Kežmarok, Hlavné nám. 1, 060 01 Kežmarok zverejnenom vo VVO č. 261/2019 zo dňa 27.12.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 22.01.2020 09:00 Má byť: 29.01.2020 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 22.01.2020 10:00 Má byť: 29.01.2020 10:00
5655 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 23/2020
V oznámení 36044-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Kežmarok, Hlavné nám. 1, 060 01 Kežmarok zverejnenom vo VVO č. 261/2019 zo dňa 27.12.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 29.01.2020 09:00 Má byť: 04.02.2020 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 29.01.2020 10:00 Má byť: 04.02.2020 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité