Oznámenie 35856 - WYP

Obsah

35856 - WYP
Vestník č. 260/2019 - 23.12.2019

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Holíč
IČO: 00309541
Bratislavská 5 , 90851 Holíč
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Tomáš Ianger
Telefón: +421 343210518
Fax: +421 34346682212
Email: spravca@holic.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/319
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://obstaravanie.eranet.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Recyklačný dvor - realizácia stavebných prác
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je uzavretie zmluvy o dielo v súlade s ustanovením § 56 zákona o verejnom obstarávaní za
stanovených podmienok v súťažných podkladoch, ktorej predmetom bude záväzok úspešného uchádzača (úspešných
uchádzačov) vykonať pre obstarávateľskú organizáciu riadne a včas dielo, ktoré je potrebné zhotoviť v rámci realizácie
projektu mesta Holíč na dotrieďovanie separovaného odpadu a záväzok obstarávateľskej organizácie dielo zhotovené v
súlade so stanovenými podmienkami v súťažných podkladoch prevziať a zaplatiť za dielo dohodnutú zmluvnú cenu.
Predmetom zákazky je najmä vykonanie stavebných prác v areáli zberného dvora mesta - hala pre dotrieďovaciu linku.
Bližšie informácie, projekt i výkaz výmer sú súčasťou súťažných podkladov, ktoré sú k dispozícii nepretržite v profile
verejného obstarávateľa.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
790 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45310000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
SK02
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Miestom dodania stavebných a súvisiacich prác je zberný dvor Holíč v katastrálnom území mesta.
II.2.4) Opis obstarávania
Podrobný opis prác a požadovaných materiálov je uvedený v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré sú
súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
790 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: EŠIF
II.2.14) Doplňujúce informácie
Vlastná platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku na základe daňového dokladu vystaveného
zhotoviteľom, splatnosť ktorého je do 60 dní odo dňa jeho doručenia objednávateľovi. Obstarávateľská organizácia
neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Každý uchádzač musí spĺňať všetky podmienky osobného postavenia podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"). Spôsob preukazovania ich spĺňania je uvedený v totožnom ustanovení zákona; ich splnenie je možné preukázať i platným zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. zákona o verejnom obstarávaní. Týmto nie je dotknutá možnosť preukazovania spĺňania podmienok osobného postavenia prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu. Verejný obstarávateľ na tomto mieste upozorňuje, že ako orgán verejnej moci má k dispozícii prístup k výpisu z obchodného alebo iného registra uchádzača, vo zvyšku podmienok účasti osobného postavenia vyžaduje, aby uchádzač predložil podmienky účasti v súlade s § 32 ods. 2 zákona o VO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: podľa § 33 ods.1 písm. c)
podľa § 33 ods.1 písm. d)
Bližší opis týchto podmienok účasti spolu s minimálnymi požadovanými úrovňami štandardov je kompletne uvedený v
súťažných podkladoch, ktoré sú k dispozícii odo dňa zverejnenia tohto oznámenia, resp. výzvy.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: podľa § 34 ods. 1 písm. b)
podľa § 34 ods. 1 písm. d)
podľa § 34 ods. 1 písm. g)
podľa § 34 ods. 1 písm. h)
podľa § 34 ods. 1 písm. j)
podľa § 35 a § 36
Bližší opis týchto podmienok účasti spolu s minimálnymi požadovanými úrovňami štandardov je kompletne uvedený v
súťažých podkladoch, ktoré sú k dispozícii odo dňa zverejnenia tohto oznámenia, resp. výzvy.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú určené v obchodných podmienkach, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov,
zverejnených v deň zverejnenia tejto zákazky v profile verejného obstarávateľa. V obchodných podmienkach sú uvedené aj špecifické podmienky zákazky, financovanej z EŠIF, ako aj podmienky povinnosti poistenia, výkonnostnej a garančnej zábezpeky.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.01.2020 08:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.01.2020 09:00
Miesto: v sídle obstarávateľskej organizácie, uvedenej v hlavičke tohto oznámenia
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: v súlade s § 52 zákona o VO v platnom a účinnom znení ku dňu vyhlásenia tejto zákazky
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Obstarávateľská organizácia týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64 ods. 4 zákona o VO v systéme Eranet na URL adrese: https://obstaravanie.eranet.sk/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania (priamy link: https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/319)

2. Obstarávateľská organizácia záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie nemá obstarávateľská organizácia evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní.

3. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému Eranet na URL: https://obstaravanie.eranet.sk .Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému Eranet. Registrácia do systému Eranet je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému Eranet sú uvedené na: https://obstaravanie.eranet.sk v časti Podmienky a manuál.

4. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému Eranet:

OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies

5. Vyžaduje sa zábezpeka v súlade s § 46 zákona o verejnom obstarávaní, a to vo výške 20.000 €. Podmienky jej
zloženia a vrátenia sú uvedené v súťažných podkladoch, resp. ich reguluje zákon o verejnom obstarávaní. Ak si uchádzač vyberie zloženie zábezpeky prostredníctvom bankovej záruky alebo poistenia zábezpeky, jej naskenovanú kópiu vloží v elektronickej podobe do svojej ponuky a v papierovej podobe do sídla obstarávateľskej organizácie v lehote na predkladanie ponúk. Papierovú podobu nepredkladá, ak banka vydáva záruku podpísanú zaručeným elektronickým podpisom.

6. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za celý predmet zákazky.

7. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav uchádzača v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom
obstarávaní.

8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť toto verejné obstarávanie alebo neprijať ani jednu z predložených
ponúk, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých bolo verejné obstarávanie vyhlásené alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 57 zákona o verejnom obstarávaní.

9. Ak uchádzač alebo záujemca použije jednotný európsky dokument alebo čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením. Uchádzač alebo záujemca doručí doklady verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľská organizácia neurčí dlhšiu lehotu.

10. Výsledkom verejného obstarávania bude Zmluva o dielo s jedným hospodárskym subjektom.

11. Osobitné podmienky plnenia zmluvy sú uvedené v príslušnej časti súťažných podkladov (obchodné podmienky) a vyplývajú zo špecifík operačného programu.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
20.12.2019

Redakčné opravy

750 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 6/2020
V oznámení 35856-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Holíč, Bratislavská 5, 908 51 Holíč zverejnenom vo VVO č. 260/2019 zo dňa 23.12.2019 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 10.01.2020 08:00 Má byť: 20.01.2020 08:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 10.01.2020 09:00 Má byť: 20.01.2020 09:15

Profil Obstarávateľa


Dôležité