Oznámenie 35954 - IPS

Obsah

35954 - IPS
Vestník č. 261/2019 - 27.12.2019

INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Lučenec
IČO: 00316181
Novohradská 1, 98401 Lučenec
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Melotíková
Telefón: +421 903520052
Fax: +421 474326045
Email: dagmar.melotikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.ezakazky.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.uvo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Poskytovanie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov Mesta Lučenec
Referenčné číslo: 33/ME(2019
II.1.2) Hlavný kód CPV
72267000-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb, ktoré sú potrebné pre prevádzku a údržbu informačných systémov, vrátane integračného rozhrania v zmysle Dohody o integračnom zámere mesta Lučenec a NASES a súvisiacich aktivít s cieľom zabezpečiť plnohodnotné využívanie prevádzkovaných systémov v rokoch 2020 - 2022 v nasledovnom členení:
Údržba dodaného licenčného softvéru (LSW)
Update - údržba licencií dodaného aplikačného softvéru (ASW)
Upgrade technické zhodnotenie dodaného ASW a zapracovanie požiadaviek mesta
Hot line podpora
Riadenie projektu
Technická podpora
Metodická podpora
Školenia/metodické dni
Bezpečnostná politika
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
183 000,00 EUR bez DPH
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72267000-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Mestský úrad Lučenec, Ulica novohradská č.1, 984 01 Lučenec
II.2.4) Opis obstarávania
Časť 1.
Údržba dodaného licenčného softvéru
Aktualizácia verzií licenčného softvéru ORACLE SEO ASFU 1 CPU v termínoch vydania a podľa pravidiel autorskej
spoločnosti.
Časť 2.
UPDATE Údržba licencií dodaného aplikačného softvéru
2.1.Priebežné vykonávanie zmien vyplývajúcich zo všeobecne platnej legislatívy, ktorá priamo súvisí s funkciami
príslušného modulu aplikačného softvéru.
2.2.Zaisťovanie kompatibility aplikačného softvéru s novými verziami operačného systému.
2.3.Oprava chýb aplikačného softvéru vo forme kumulatívnych zmien a nových verzií
2.4.Kontrola implementácie nových verzií a opráv.
2.5.Poplatok za používanie licencií v súlade s Autorským zákonom.
2.6.Zapracovanie opisu zmien do dokumentácie k aplikačnému softvéru.
2.7.Zoznam modulov aplikačného softvéru a počet licencií, ktorých sa týka UPDATE:
Časť 3.
UPGRADE Technické zhodnotenie dodaného aplikačného softvéru
3.1.Zapracovanie špecifických požiadaviek špecifickou požiadavkou sa rozumie požiadavka, ktorá sa realizuje na podnet
mesta a bude zabezpečovať spracovanie údajov podľa jeho postupov a návrhov, ktoré sú rozdielne od algoritmov
dodávaných a zapracovaných do aplikačného softvéru, ktoré sa chápu ako štandardné.
3.2.Špecifické analytické a programátorské práce, ktoré priamo nezasahujú do jednotlivých aplikácií, ale súvisia s prácou
s nimi (napr. návrh a programovanie konverzného programu a pod.).
Rozsah za dĺžku trvania zmluvy celkom 750 hod.
Časť 4.
Hot-line podpora
4.1.Telefonická podpora
Rozsah za dĺžku trvania zmluvy celkom 60 hod.
4.2.Vzdialená správa
Rozsah: Neobmedzene
Časť 5.
Riadenie projektu
5.1.Príprava a koordinácia aktivít súvisiacich s plnením špecifických požiadaviek UPGRADE
5.2.Príprava a koordinácia aktivít súvisiacich s integráciou aplikačného softvéru na okolité systémy.
5.3.Príprava a koordinácia metodických dní a školení pre zákazníka.
5.4.Aktualizácia dokumentácie súvisiacej s bezpečnosťou informačných systémov , ktoré sú predmetom zákazky.
Rozsah na dĺžku trvania zmluvy celkom 9 ČD
Časť 6.
Technická podpora
6.1.Profylaktika.
6.2.Databáza a dáta.
6.3.Operačný systém a systémové prostriedky.
6.4.Licenčný a aplikačný softvér.
6.5.Hardvérové vybavenie a sieť.
6.6.Udržiavanie testovacej databázy.
Rozsah na dĺžku trvania zmluvy celkom 9 ČD
Časť 7.
Metodická podpora
Osobné konzultácie pracovníka so zamestnancami miesta za účelom riešenia konkrétnych otázok súvisiacich s
využívaním informačného systému samosprávy.
Rozsah na dĺžku trvania zmluvy celkom 24 ČD
Časť 8.
Školenia/metodické dni
8.1.Odborné školenie modulov aplikačného softvéru.
8.2.Účasť na odborných metodických dňoch.
Rozsah na dĺžku trvania zmluvy celkom 30 osôb/školenie
Časť 9.
Bezpečnostná politika
Aktualizácia dokumentu: Plán zálohy a obnovy produktov
Rozsah na dĺžku trvania zmluvy celkom 3 x celok
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
V.2) PRIDELENIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
20.12.2019
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
CORA GEO, s. r. o.
IČO: 31612989
A.Kmeťa 5397/23 , 03601 Martin
Slovensko
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 183 000,00 EUR bez DPH
Celková hodnota zákazky/časti 181 353,00 EUR bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
23.12.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité