Oznámenie 1099 - WYS

Obsah

1099 - WYS
Vestník č. 7/2020 - 13.01.2020

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Natália Fabiánová
Telefón: +421 552341583
Email: natalia.fabianova@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1036
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1138
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1138
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Služby podpory systému pre podporu vedeckého výskumu KTIVI
Referenčné číslo: REK000101/2020-UVO
II.1.2) Hlavný kód CPV
72000000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Ide o konzultačné služby pre podporu vedeckého výskumu poskytnuté v súvislosti so zavedením vedeckých projektov do systémov Systém pre podporu vedeckého výskumu Dynamická vedecko-výskumná platforma (ďalej len Dynax), Systém pre podporu vedeckého výskumu (ďalej aj SPVV) a Systém pre zabezpečenie podpory manažmentu a ochrany
duševného vlastníctva (ďalej aj IPR), ktoré boli verejnému obstarávateľovi dodané na základe Zmluvy o dielo č. 742/2015 zo dňa 31.08.2015 ako Komplexná technická, informačná a výskumná infraštruktúra (ďalej aj KTIVI).
Charakteristika týchto systémov je uvedená v Prílohe A, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.
Konzultačné služby na podporu vedeckého výskumu môžu zahŕňať nasledovné činnosti:
- konzultačné služby, konfiguračné služby a služby podpory pri zavádzaní vedeckých projektov do systémov Dynax a
SPVV,
- konzultačné služby, konfiguračné služby a služby podpory pri zavádzaní postupov a procesov v rámci IPR.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
209 400,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
79411000-8
73210000-7
72260000-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2, 041 80 Košice Centrum informačných a komunikačných
technológií
II.2.4) Opis obstarávania
Konzultačné služby realizované nasledujúcimi kľúčovými expertmi:
1. Business analytik
2. Architekt softvérových riešení pre oblasť content managementu
3. Architekt softvérových riešení pre oblasť správy systémových zdrojov
4. Špecialista na systémovú podporu
5. Softvérový špecialista pre oblasť BPM, ECM
6. Špecialista podpory ECM a BPM
V celkovom rozsahu: 1 750 človekohodín.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
209 400,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie týchto podmienok účasti uchádzač musí preukázať dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.

2. V prípade, že je uchádzač zapísaný do Zoznamu hospodárskych subjektov na Úrade pre verejné obstarávanie v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní, môže týmto zápisom preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia. V takom prípade uchádzač nepredkladá žiaden dokument na preukázanie splnenia stanovených podmienok účasti.

3. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti môže uchádzač v súlade s § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED) podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením.

4. Ak uchádzač využije na preukázanie splnenia podmienok účasti JED, na preukázanie splnenia podmienok účasti bude postačovať, ak uchádzač vo formulári JED v časti IV. GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI vyplní oddiel alfa bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely v časti IV. JED.

5. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie informácií o JEDe pre verejné obstarávanie sa nachádza na: http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-605.html

6. Ak uchádzač nevyužije na predbežné preukázanie splnenia podmienok účasti JED alebo čestné vyhlásenie v zmysle § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, v takom prípade v rámci svojej ponuky predkladá naskenované originály alebo úradne overené kópie dokladov na preukázanie splnenia podmienok účasti vo formáte .pdf alebo v pôvodnej elektronickej podobe, ktoré musia byť vložené do ponuky.

7. V čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania verejný obstarávateľ má oprávnenie získavať doklady s použitím údajov z informačných systémov verejnej správy iba podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní (výpis z registra trestov). Ostatné doklady podľa § 32 ods. 2 uchádzač predkladá ako originály alebo úradne overené kópie týchto dokladov.

8. V prípade, že uchádzačom je skupina dodávateľov, uchádzač predloží požadované doklady alebo vyplní a predloží JED alebo predloží čestné vyhlásenie s požadovanými informáciami za každého člena skupiny dodávateľov osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

9. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.

10. Verejný obstarávateľ v súlade s § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie týchto podmienok účasti uchádzač musí preukázať údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.

2. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača preukázať údaje o odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za poskytnutie služby predložením dokumentov, ktorými uchádzač preukáže, že má k dispozícii osoby, ktoré spĺňajú minimálnu požadovanú úroveň štandardov pre jednotlivých požadovaných kľúčových expertov:

2.1. zoznam osôb, ktoré sa budú podieľať na poskytovaní služieb,

2.2. profesijné životopisy podpísané dotknutými osobami a/alebo iné ekvivalentné dokumenty a doklady, ktoré sa týkajú jednotlivých osôb uvedených v zozname a budú sa podieľať na poskytovaní služieb,

2.3. príslušné platné certifikáty a/alebo iné platné ekvivalentné doklady preukazujúce dosiahnutú certifikáciu podľa minimálnej požadovanej úrovne štandardov u osôb, ktoré sa budú podieľať na poskytovaní služieb.

3. Vzhľadom k obmedzeniu počtu znakov tejto výzvy údaje, z ktorých bude zrejmé, že uchádzačom určení špecialisti spĺňajú podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti, sú bližšie špecifikované v súťažných podkladoch.

4. Verejným obstarávateľom požadovanú úroveň s minimálnymi požiadavkami na osoby určené na plnenie zmluvy a ich odbornú prax a odbornú kvalifikáciu môže uchádzač splniť aj kumulatívne.

5. Verejný obstarávateľ uzná aj iné doklady, ktorými sa preukazuje technická alebo odborná spôsobilosť osôb, ktoré sa budú podieľať na poskytovaní služieb.

6. V prípade, že uchádzačom je skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne.

7. Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. Uchádzač môže v súlade s § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. V takom prípade musí uchádzač preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač:

7.1. písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu,

7.2. dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní preukazujúcimi splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia (§ 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní) osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti a nemú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie poskytovať služby podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú budú kapacity uchádzačovi poskytnuté.

8. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač v súlade s § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED) podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením.

9. Ak uchádzač využije na preukázanie splnenia podmienok účasti JED, na preukázanie splnenia podmienok účasti bude postačovať, ak uchádzač vo formulári JED v časti IV. GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI vyplní oddiel alfa bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely v časti IV. JED.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a) Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii špecialistov, ktorí budú zodpovedať za plnenie zmluvy a garantujú technickú a odbornú spôsobilosť tým, že spĺňajú požiadavky na odbornú prax a odbornú kvalifikáciu.

b) Zoznam požadovaných kľúčových expertov:
b.1) Kľúčový expert č. 1: Business analytik (minimálne jeden expert)
b.2) Kľúčový expert č. 2: Architekt softvérových riešení pre oblasť content managementu (minimálne jeden expert)
b.3) Kľúčový expert č. 3: Architekt softvérových riešení pre oblasť správy systémových zdrojov (minimálne jeden expert)
b.4) Kľúčový expert č. 4: Špecialista na systémovú podporu (minimálne jeden expert)
b.5) Kľúčový expert č. 5: Softvérový špecialista pre oblasť BPM, ECM (minimálne jeden expert)
b.6) Kľúčový expert č. 6: Špecialista podpory ECM a BPM (minimálne jeden expert)

c) Vzhľadom k obmedzeniu počtu znakov tejto výzvy, podrobné vymedzenie minimálnej požadovanej úrovne štandardov podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti, ktoré musia uchádzačom určení špecialisti splniť, sú bližšie špecifikované v súťažných podkladoch.

d) Ak uchádzač nevyužije na predbežné preukázanie splnenia podmienok účasti JED alebo čestné vyhlásenie v zmysle § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, v takom prípade v rámci svojej ponuky predkladá naskenované originály alebo úradne overené kópie dokladov na preukázanie splnenia podmienok účasti vo formáte .pdf alebo v pôvodnej elektronickej podobe, ktoré musia byť vložené do ponuky.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 27.01.2020 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.07.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 27.01.2020 10:00
Miesto: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2, 041 80 Košice - Rektorát, videokonferenčná miestnosť (malá zasadačka) na II. poschodí.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač(fyzická osoba) alebo štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu (právnická osoba) sa preukáže preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať, poverený zástupca uchádzača aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje prostredníctvom elektronických prostriedkov podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní a v súlade so súťažnými podkladmi.

2. Zadávanie zákazky sa realizuje prostredníctvom Systému Elektronické obstarávanie / Systém EO, ktorý je súčasťou Elektronického kontraktačného systému (ďalej len EKS) a je vytvorený, prevádzkovaný a dostupný na webovom sídle: https://eo.eks.sk/

3. Verejný obstarávateľ uvádza, že v dokumente Všeobecné podmienky elektronického obstarávania, ktorý je zverejnený na EKS, sú upravené v rozsahu zákona základné podmienky používania elektronickej podpory procesov vo verejnom obstarávaní najmä z hľadiska bezpečnosti, ochrany osobných údajov a iných údajov, ako aj podrobnosti vo vzťahu ku komunikácii, doručovaniu, identifikácii a autentifikácii. Priamy odkaz: https://ppvo.eks.sk/SpravaVPPPVO/VPPPVO/AktualneUcinne/10

4. Informácie a dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, ktoré je verejný obstarávateľ povinný zverejniť v profile, budú odo dňa zverejnenia tejto výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku bezodplatne, neobmedzene, úplne a priamo prístupné na: https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1138.

5. Priamy odkaz na túto internetovú adresu je tiež zverejnený v Profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie v príslušnej zákazke https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1036

6. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ tieto dokumenty záujemcom nezasiela v listinnej ani v elektronickej (emailovej) podobe.

7. Dorozumievanie a komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami / uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní v rozsahu stanovenom v súťažných podkladoch elektronickou formou prostredníctvom EO EKS, a to v slovenskom, prípadne českom jazyku.

8. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi najneskôr tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk zverejnením na Elektronickej tabuli v rámci EKS predmetnej zákazky za predpokladu, že žiadosť o vysvetlenie bude doručená elektronickou funkcionalitou EKS dostatočne vopred. Z tohto dôvodu verejný obstarávateľ odporúča záujemcom / uchádzačom priebežne sledovať Elektronickú tabuľu tejto zákazky.

9. Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie rámcovej dohody s jedným uchádzačom na obdobie 48 mesiacov alebo do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa rámcovej dohody, pričom táto rámcová dohoda zanikne z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá.

10. V prípade rovnakých návrhov na plnenie predmetného kritéria, t.j. rovnakej celkovej ceny (za celý predpokladaný rozsah človekohodín) viacerých uchádzačov rozhoduje o poradí ponúk výška jednotkovej ceny s DPH za prácu kľúčového experta č. 4 (EUR / človekohodina).

12. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.

13. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, nie je obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
10.01.2020

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité