Oznámenie 3414 - WYP

Obsah

3414 - WYP
Vestník č. 15/2020 - 23.01.2020

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Prievidza
IČO: 00318442
Nám. Slobody 14, 97101 Prievidza
Slovensko
Kontaktná osoba: Iveta Krajčíková
Telefón: +421 465179601
Email: iveta.krajcikova@prievidza.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://prievidza.eranet.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://prievidza.eranet.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia MŠ na Ul. M. Mišíka - výmena vnútorných a vonkajších rozvodov
Referenčné číslo: 417/2020
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214100-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia materskej školy (SO 01 Pavilón 1, SO 02 Pavilón 2, SO 03 Hospodársky pavilón), a to výmena rozvodov zdravotechniky, vykurovania, elektroinštalácie, vzduchotechniky, stavebné úpravy vyvolané výmenou týchto rozvodov, výmena nášľapných vrstiev podláh, nové omietky, výmena krytov vykurovacích telies, výmena oceľových zárubní, výmena obkladu, nová kanalizačná prípojka, nová vodovodná prípojka a rekonštrukcia oplotenia. Presný rozsah prác je špecifikovaný v projektovej dokumentácii stavby vrátane výkazu výmer stavby Rekonštrukcia MŠ na Ulici M. Mišíka výmena vnútorných a vonkajších rozvodov, ktorú vypracovala spoločnosť IPP Partner s.r.o., Prievidza (november 2019). Navrhnuté úpravy a rekonštrukcia dopĺňajú práce diela Rekonštrukcia MŠ na Ulici M. Mišíka, Prievidza (zákazka č. 08-2015, dátum spracovania: august 2015 a 02-03/2017).
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti "B.1 Opis predmetu zákazky".
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
465 538,32 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45310000-3
45330000-9
45331000-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Materská škola Ul. M. Mišíka 398/15, 971 01 Prievidza
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je rekonštrukcia materskej školy (SO 01 Pavilón 1, SO 02 Pavilón 2, SO 03 Hospodársky pavilón), a to výmena rozvodov zdravotechniky, vykurovania, elektroinštalácie, vzduchotechniky, stavebné úpravy vyvolané výmenou týchto rozvodov, výmena nášľapných vrstiev podláh, nové omietky, výmena krytov vykurovacích telies, výmena oceľových zárubní, výmena obkladu, nová kanalizačná prípojka, nová vodovodná prípojka a rekonštrukcia oplotenia. Presný rozsah prác je špecifikovaný v projektovej dokumentácii stavby vrátane výkazu výmer stavby Rekonštrukcia MŠ na Ulici M. Mišíka výmena vnútorných a vonkajších rozvodov, ktorú vypracovala spoločnosť IPP Partner s.r.o., Prievidza (november 2019). Navrhnuté úpravy a rekonštrukcia dopĺňajú práce diela Rekonštrukcia MŠ na Ulici M. Mišíka, Prievidza (zákazka č. 08-2015, dátum spracovania: august 2015 a 02-03/2017).
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti "B.1 Opis predmetu zákazky" v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer.
Celkovú cenu za dielo uhradí objednávateľ na základe dvoch (2) faktúr vystavených po protokolárnom odovzdaní a prevzatí diela.
Lehota splatnosti prvej faktúry je do 30 dní odo dňa doručenia do podateľne objednávateľovi.
Lehota splatnosti druhej faktúry je k 31. 01. 2021.
V prípade, že verejný obstarávateľ použil v rámci opisu predmetu zákazky (v súťažných podkladoch, v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer) konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v súlade s §42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní oceniť ekvivalent.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
465 538,32 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 5
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 33.1 Uchádzač musí spĺňať nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v §32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní:
A) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e), že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 32 ods. 2 pís. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
B) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f), že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 32 ods. 2 písm. f) doloženým čestným vyhlásením.

33.2 Splnenie podmienok účasti uvedených v bode 33.1 uchádzač preukazuje podľa §32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
33.3 Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) platným zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov vedeným Úradom pre verejné obstarávanie v zmysle § 152 zákona o verejnom obstarávaní.
33.4 Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 33.1 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 35.1 Uchádzač musí spĺňať nasledovné podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti:
A) Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b). Uvedenú podmienku účasti preukazuje uchádzač/záujemca predložením zoznamu stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

B) Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g). Ak ide o stavebné práce alebo služby, uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa bodu A) Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) bod 1. resp. 2. zákona o verejnom obstarávaní, ktorým preukáže uskutočnenie minimálne jednej zákazky rovnakého alebo typovo podobného uskutočnenia stavebnej práce a to v minimálnom objeme 460 000,00 € bez DPH/zákazka. Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zohľadní u uchádzača referencie uchádzača uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie existujú.
Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúseností uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Účelom požiadavky na predloženie zoznamu uskutočnených stavebných prác v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý realizovať predmet zákazky.
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa bodu B) Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za uskutočnenie prác. Verejný obstarávateľ požaduje, aby riadiaci pracovníci, ktorí sa budú osobne podieľať na riadení stavebných prác spĺňali nižšie uvedené minimálne odborného požiadavky. Splnenie požiadaviek preukáže uchádzač predložením požadovaných dokumentov . Uchádzač preukáže odbornú kvalifikáciu u nasledovných pozícií: Odborný garant - stavbyvedúci s odborným zameraním pre požadovaný predmet zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje splnenie požadovaných predpokladov, ktoré uchádzač preukáže predložením dokladu o odbornej spôsobilosti (potvrdenie o rozsahu odbornej spôsobilosti) stavbyvedúceho na vybrané časti podľa zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentným dokladom preukazujúcim predmetné skutočnosti, vydávaný v inom štáte.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.02.2020 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.04.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.02.2020 13:00
Miesto: Mestský úrad, Námestie slobody č.12, Prievidza - zasadačka prednostu 2. poschodie.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom systému ERANET dostupného na https://prievidza.eranet.sk
2. . Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní pre zabezpečenie viazanosti ponuky zábezpeku vo výške 13 500,00 €.Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
3. Splnenie podmienok účasti možno preukázať Jednotným Európskym dokumentom (JED-om), pričom v zmysle § 55 zákona o verejnom obstarávaní predkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti verejnému obstarávateľovi uchádzač, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, a to v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti.
4. Uchádzač predkladá jednotný európsky dokument osobitne za nasledovné subjekty:
- seba (uchádzača)
- každého člena skupiny dodávateľov (osobitne);
- inú osobu, ktorej finančné zdroje alebo technické a odborné kapacity využíva na preukázanie splnenia podmienok účasti;
5. Ak sa zúčastňuje/ú na postupe verejného obstarávania skupina/y hospodárskych subjektov skupina/y dodávateľov spoločne, musí sa predložiť samostatný JED pre obstarávanie s informáciami požadovanými (v Častiach II. až IV.) pre každý zúčastnený hospodársky subjekt.
6. Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED uviesť tzv. globálny údaj pre všetky podmienky účasti, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Postačuje, keď hospodársky subjekt uvedie nasledovné: - "Spĺňa požadované podmienky účasti Áno".
7. Po predložení JED môže verejný obstarávateľ kedykoľvek v priebehu postupu verejného obstarávania požiadať uchádzača o predloženie všetkých alebo niektorých podporných dokumentov preukazujúcich skutočnosti uvedené v JED nevyhnutných na zabezpečenie riadneho vykonania postupu verejného obstarávania. Podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní je uchádzač povinný doručiť príslušné doklady verejnému obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. Podľa ustanovenia § 39 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní je verejný obstarávateľ povinný získať požadované informácie na základe prístupu do elektronickej databázy, ak má k dokladom prístup podľa § 39 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní napr. zoznam hospodárskych subjektov (predošlý zoznam podnikateľov) podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní vedený Úradom pre verejné obstarávanie.
8. Ak uchádzač využíva aj kapacity iných osôb na splnenie podmienok účasti, podľa § 39 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, predkladá samostatný JED pre každú inú osobu (riadne vyplnený a podpísaný).
9.Vyhodnocovanie ponúk vykoná komisia podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky v súlade s §112 ods. 6 a §55 ods. 1, t.j. vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční až po vyhodnotení ponúk podľa §53 u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste.
10. Vzhľadom na podmienky účasti,technické špecifikácie,kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy nie je predmetné VO zelené, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty.
11. Zákazka nie je rozdelená na časti. Uchádzač musí predložiť ponuku na celý predmet zákazky.Za účelom dosiahnutia najlepších cien za celý predmet zákazky a vzhľadom na komplexnosť zákazky, verejný obstarávateľ nerozdeľuje predmet zákazky na časti.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
22.01.2020

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité