Oznámenie 3602 - WYP

Obsah

3602 - WYP
Vestník č. 16/2020 - 24.01.2020

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Tornaľa
IČO: 00319091
Mieru 14, 98201 Tornaľa
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Anna Szögedi, primátorka mesta
Telefón: +421 475511101 / 475511102
Email: msutornala@stonline.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5250
Hlavná adresa(URL): http://www.mestotornala.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5250
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/6229/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
verejný obstarávateľ podľa § 7 ods.1 písm. b)
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Miestna samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia domu smútku v Tornali
Referenčné číslo: Pdl/2020/TOR/1
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia objektu Dom smútku v meste Tornaľa v zmysle projektovej dokumentácie rozdelená na dve etapy.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
244 092,82 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45210000-2
45300000-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK0
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
kat. ú. Tornaľa, na pozemkoch parc.č. KN-C 2062/1, 2062/2 a stavba s.č. 774 na pozemku parc.č. 2062/2
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je rekonštrukcia objektu Dom smútku v meste Tornaľa v zmysle projektovej dokumentácie rozdelená na dve etapy.

1. Etapa: Odstránenie statických porúch v rozsahu podľa položkovitého rozpočtu
2. Etapa: Rekonštrukcia stavebných prvkov objektu v rozsahu podľa položkovitého rozpočtu.

Stavebno-technické riešenie
Podkladom pre spracovanie rekonštrukcie daného objektu boli prieskumné sondy v nosných konštrukciách, zameranie jestvujúceho stavu , pôvodná projektová dokumentácia, obhliadka jestvujúcej stavby a zámer investora o využívaní stavby na účely na ktoré slúžila doteraz. Existujúca stavba vykazuje viacerých statické poruchy:
Trhliny v základových pásoch početné trhliny na všetkých zvislých nosných konštrukciách.
Pokles a odklonenie nosnej steny.
Navlhnutie, degradácia a oddelenie prevažnej časti vonkajšej omietky
Navlhnutie soklovej časti základových konštrukcií
Trhliny a praskliny v priečkach
Zatekanie plochej strechy
Nefunkčný odkvapový systém
Navrhnutá je výmena elektrických rozvodov a vody a kanalizácie
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
244 092,82 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Dátum začatia: 01.04.2020
Dátum ukončenia: 31.12.2021
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zákazka bude financovaná z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zadržať čiastku 10% z ceny diela s DPH zádržné, ktoré bude uhradené po odstránení všetkých vád, nedorobkov a škôd spôsobených zhotoviteľom, zistených na kolaudačnom konaní.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 pís. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní"). Ich splnenie môže uchádzač preukázať jedným z nasledovných spôsobov:
1.predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní
1.1 Verejný obstarávateľ v súlade s § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní v nadväznosti na § 113 ods.2 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní uvádza, že z dôvodu oprávnenia použitia údajov z informačných systémov verejné správy uchádzači v ponuke nepredkladajú doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
1.2 Podľa § 32 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.3 Podľa § 32 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
alebo
2.podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov
2.1Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov vedený Úradom pre verejné obstarávanie.
2.2 Podľa § 152 ods. 3 verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní.
alebo
3.podľa § 114 ods. 1 vo väzbe na § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED)
3.1 Podľa § 39 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní JED obsahuje aktualizované vyhlásenie hospodárskeho subjektu, že neexistuje dôvod na jeho vylúčenie a poskytne verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré nahradil JED-om.
3.2Podľa § 39 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní ak sú požadované doklady pre verejného obstarávateľa priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, hospodársky subjekt v JED uvedie aj informácie potrebné na prístup do týchto elektronických databáz najmä internetovú adresu elektronickej databázy, akékoľvek identifikačné údaje a súhlasy potrebné na prístup do tejto databázy.
alebo
4.podľa § 114 ods. 1 môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením
- v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju tech. alebo odbornú spôsobilosť vo VO:
1.§ 34 ods. 1 písm. b) - Zoznamom stavebných prác
uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len rozhodné obdobie) s uvedením: cien, miest a lehôt uskutočnenia staveb. prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní staveb. prác a zhodnotení uskutočnených staveb. prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
a)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
1.1Referencia/dôkaz o plnení bude obsahovať náležitosti podľa § 12 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2V prípade, že uchádzač má zverejnené referencie na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, uvedie ich len v zozname svojich referencií s poznámkou UVO.

2.§ 34 ods.1 písm g) údajmi o vzdelaní alebo odbornej praxi alebo odb. kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov
2.1Uchádzač preukáže, že disponuje minimálne jednou sobou riadiacim pracovníkom (stavbyvedúci) zodpovedným za riadne zhotovenie predmetu zákazky pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží nasledovné doklady:
2.1.1Doklad o odb. spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúci, t. j. osvedčenie alebo ekviv. doklad o vykonaní odbornej skúšky oprávňujúcej ho na výkon predmetnej činnosti s odborným zameraním na pozemné stavby (z dokladu musí byť zrejmé zameranie pozemné stavby)
2.1.2Profesijný životopis obsahujúci minimálne tieto údaje: priebeh zamestnaní , súhrnné praktické skúsenosti v pozícii stavbyvedúci, predložením zoznamu s uvedením názvu stavby, názov a sídlo odberateľa, - lehoty plnenia (od do mesiac/e a rok/y, hodnota stavebných prác bez DPH)
3.Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takom prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h); Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
4.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
5.Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo podľa § 114 ods. 1 môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti Čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
1.3 Minimálna požadovaná úroveň štandardov k bodu 1:
1.3.1 Uchádzač musí preukázať, že v období piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (v závislosti od vzniku spoločnosti ) zrealizoval minimálne jednu zákazku, ktorej predmetom boli stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru (pozemné stavby podľa § zákona č.50/1976 Zb.) ako je predmet zákazky, v rovnakom alebo podobnom rozsahu a technickej zložitosti ako je predmet zákazky, pričom táto zákazka musí byť v minimálnej hodnote predpokladanej hodnoty zákazky alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
1.3.2 Prepočet cudzej meny na Euro: uchádzač v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na Euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.
1.3.3 Ak obdobie realizácie prekračuje uvedené roky, je potrebné v zozname stavebných prác uviesť adekvátny finančný objem za obdobie predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, nakoľko verejný obstarávateľ bude hodnotiť iba finančný objem prác realizovaných v uvedenom období.
1.3.4 V prípade, ak zákazka, ktorou uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti, bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladov zrejmé, v akom finančnom objeme v období predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania realizoval zákazku stavebných prác uchádzač.
1.3.5 V prípade nesplnenia vyššie uvedených podmienok minimálnej úrovne, bude toto považované za nesplnenie podmienok účasti

2.2 Minimálna požadovaná úroveň na kvalifikáciu a prax riadiaceho pracovníka ( k bodu 2.) :
2.2.1 riadenie stavieb, ktorých minimálna kumulatívna hodnota stavebných prác bez DPH je minimálne vo výške ako je predpokladaná hodnota obstarávanej zákazky. Pod stavebnými prácami sa rozumejú stavebné práce na pozemných stavbách. V prípade, ak budú doklady podľa tohto bodu predložené v inej mene, musia byť prepočítané kurzom inej meny k EUR, ktorý bol zverejnený ECB v deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Lehoty dodania:
1. etapa : Odstránanie statických porúch v rozsahu podľa položkovitého rozpočtu - do 30.09.2020
2.etapa : Rekonštrukcia stavebných prvkov objektu - na základe finančných možností verejného obstarávateľa najneskôr do 31.12.2021

Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby rozhodujúcu časť plnenia predmetu zákazky uskutočnil sám uchádzač, alebo člen skupiny dodávateľov a to z dôvodu zodpovednosti za koordináciu technologických postupov pri realizácii diela, čo v konečnom dôsledku má významný vplyv na konečnú kvalitu realizovaných stavebných prác. Verejný obstarávateľ pre účely tohto verejného obstarávania považuje za rozhodujúcu časť plnenia predmetu zákazky 1. etapu - odstránenie statických porúch v rozsahu obsiahnuté v neocenenom výkaze výmer pre 1.etapu.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.02.2020 08:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.02.2020 10:00
Miesto: Mestský úrad Tornaľa, Mierová 14, 982 01 Tornaľa, zasadačka .
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní osobnú účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch časť V. ods. 24. Otváranie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. V zmysle § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk.

2. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE; Podrobnejšie informácie ohľadom komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

3. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému.

4.Ponuku je potrebné v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predložiť elektronicky a to vložením do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/.

5.Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikácia je možná týmito spôsobmi:
a) v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod.
b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod.
c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj
splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod.
d) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú minimálne 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky.

6. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v profile verejného obstarávateľa na webovej adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5250 a v predmetnej zákazke https://josephine.proebiz.com/sk/tender/6229/summary čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom.

7. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie viazanosti ponuky zloženie zábezpeky a to vo výške 3 000,00 Eur. Podrobný spôsob zloženia zábezpeky je uvedený v súťažných podkladoch.

8. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
22.01.2020

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité