Oznámenie 9545 - MSS

Obsah

9545 - MSS
Vestník č. 37/2020 - 12.02.2020

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Hlohovec
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312509
M. R. Štefánika 1, 92001 Hlohovec
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martina Miklovičová
Telefón: +421 333813384
Email: martina.miklovicova@hlohovec.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4729
Hlavná adresa(URL): http://www.hlohovec.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/424679
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/424679
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Čistenie miestnych komunikácií, chodníkov, spevnených plôch verejných priestranstiev a ich zimná údržba na území mesta Hlohovec
Referenčné číslo: 1270/2020/232/MIK
II.1.2) Hlavný kód CPV
90610000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je čistenie miestnych komunikácií, chodníkov, spevnených plôch verejných priestranstiev a ich zimná údržba na území mesta Hlohovec, na obdobie od 1. 4. 2020 do 31.03.2023 v nasledovnom rozsahu:
-bežné čistenie
-čistenie silne znečistených úsekov
-polievanie, kropenie komunikácií
-ručné čistenie spevnených rigolov a odtokového potrubia
-čistenie autobusových zastávok
-čistenie chodníkov, miestnych komunikácií, verejného priestranstva a priľahlej zelene po jarmokoch a predajných akciách
-úložné odpadov z čistenia
-posyp inertným, chemickým alebo zmiešaným materiálom
-pluhovanie a odhŕňanie snehu z miestnych komunikácií, chodníkov a spevnených plôch verejného priestranstva
-odvoz snehu z miestnych komunikácií, chodníkov a spevnených plôch verejného priestranstva
-technológia zabezpečenia zjazdnosti miestnych komunikácií, chodníkov a spevnených plôch verejného priestranstva.
Pod zimnou údržbou sa rozumie zabezpečenie zjazdnosti a schodnosti miestnych komunikácií, priľahlých chodníkov a spevnených plôch verejných priestranstiev (verejné parkoviská a obratiská, zariadenia na zabezpečenie a zaistenie priechodov pre chodcov, podchody a priechodové lávky) v meste Hlohovec vrátane m. č. Šulekovo a zabezpečovanie odstraňovania závad v ich zjazdnosti a schodnosti, v súlade s platnými právnymi predpismi, Operačným plánom zimnej údržby mesta Hlohovec a podmienkami dojednanými v zmluve.
Pre účel tejto zákazky zimná údržba zahŕňa najmä nasledovné činnosti:
Pluhovanie, odhŕňanie, odstraňovanie a odvoz snehu, odstraňovanie poľadovice, ľadu a námrazy, posyp inertným, chemickým alebo zmiešaným materiálom, uvoľňovanie kanalizačných vpustí pre zabezpečenie odtoku vody z topiaceho sa snehu a ľadu pri odmäku.
Základným dokumentom pre poskytovanie služby je Operačný plán zimnej údržby v textovej a grafickej podobe, ktorý je súčasťou súťažných podkladov. Aktualizovaný Operačný plán zimnej údržby v textovej a grafickej podobe, poskytne verejný obstarávateľ uchádzačovi najneskôr 14 dní pred začatím termínu zimnej údržby. Do ceny jednotlivých služieb je nutné zahrnúť zimnú pohotovosť.
Podrobný popis predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 015 521,71 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90620000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
katastrálne územie Hlohovec katastrálne územie Šulekovo
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je čistenie miestnych komunikácií, chodníkov, spevnených plôch verejných priestranstiev a ich zimná údržba na území mesta Hlohovec, na obdobie od 1. 4. 2020 do 31.03.2023 v nasledovnom rozsahu:
-bežné čistenie
-čistenie silne znečistených úsekov
-polievanie, kropenie komunikácií
-ručné čistenie spevnených rigolov a odtokového potrubia
-čistenie autobusových zastávok
-čistenie chodníkov, miestnych komunikácií, verejného priestranstva a priľahlej zelene po jarmokoch a predajných akciách
-úložné odpadov z čistenia
-posyp inertným, chemickým alebo zmiešaným materiálom
-pluhovanie a odhŕňanie snehu z miestnych komunikácií, chodníkov a spevnených plôch verejného priestranstva
-odvoz snehu z miestnych komunikácií, chodníkov a spevnených plôch verejného priestranstva
-technológia zabezpečenia zjazdnosti miestnych komunikácií, chodníkov a spevnených plôch verejného priestranstva.
Pod zimnou údržbou sa rozumie zabezpečenie zjazdnosti a schodnosti miestnych komunikácií, priľahlých chodníkov a spevnených plôch verejných priestranstiev (verejné parkoviská a obratiská, zariadenia na zabezpečenie a zaistenie priechodov pre chodcov, podchody a priechodové lávky) v meste Hlohovec vrátane m. č. Šulekovo a zabezpečovanie odstraňovania závad v ich zjazdnosti a schodnosti, v súlade s platnými právnymi predpismi, Operačným plánom zimnej údržby mesta Hlohovec a podmienkami dojednanými v zmluve.
Pre účel tejto zákazky zimná údržba zahŕňa najmä nasledovné činnosti:
Pluhovanie, odhŕňanie, odstraňovanie a odvoz snehu, odstraňovanie poľadovice, ľadu a námrazy, posyp inertným, chemickým alebo zmiešaným materiálom, uvoľňovanie kanalizačných vpustí pre zabezpečenie odtoku vody z topiaceho sa snehu a ľadu pri odmäku.
Základným dokumentom pre poskytovanie služby je Operačný plán zimnej údržby v textovej a grafickej podobe, ktorý je súčasťou súťažných podkladov. Aktualizovaný Operačný plán zimnej údržby v textovej a grafickej podobe, poskytne verejný obstarávateľ uchádzačovi najneskôr 14 dní pred začatím termínu zimnej údržby. Do ceny jednotlivých služieb je nutné zahrnúť zimnú pohotovosť.
Podrobný popis predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch. Presné vymedzenie povahy a množstva prác sa nachádza v neocenených rozpočtoch, ktoré sú prílohou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 015 521,71 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.04.2020
Dátum ukončenia: 31.03.2023
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Dátum začatia realizácie zákazky uvedený v časti II.2.7) je zadaný informatívne, nakoľko začiatok realizácie zákazky je
závislý od ukončenia verejného obstarávania.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
1. (§ 32 ods. 1 písm. a) ZVO) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
2. (§ 32 ods. 1 písm. b) ZVO) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
3. (§ 32 ods. 1 písm. c) ZVO) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
4. (§ 32 ods. 1 písm. d) ZVO) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
5. (§ 32 ods. 1 písm. e) ZVO) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
6. (§ 32 ods. 1 písm. f) ZVO) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
7. (§ 32 ods. 1 písm. g) ZVO) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
8. (§ 32 ods. 1 písm. h) ZVO) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
1.2 Ak v § 32 ods. 3 ZVO nie je ustanovené inak, uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa:
1. a) § 32 ods. 1 písm. a) ZVO doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
2. b) § 32 ods. 1 písm. b) ZVO doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
3. c) § 32 ods. 1 písm. c) ZVO doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace,
4. d) § 32 ods. 1 písm. d) ZVO doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
5. e) § 32 ods. 1 písm. e) ZVO doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
6. f) § 32 ods. 1 písm. f) ZVO doloženým čestným vyhlásením.

1.3 Podmienky účasti podľa § 32 ods.1 písm. g) ZVO a § 32 ods. 1 písm. h) ZVO uchádzač alebo záujemca nepreukazuje, preukazuje ich verejný obstarávateľ.

Verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch, ktoré z uvedených dokladov uchádzač nemusí predkladať.

Týmto nie je dotknutá možnosť uchádzača preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov alebo prostredníctvom JED formulára.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1.podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.

2. podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícií na poskytnutie služby.

Podrobný popis požadovanej úrovne štandardov sa nachádza v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
K bodu 1.: § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia VO rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, uchádzač predloží referencie v celkovej hodnote minimálne 400 000 EUR vrátane DPH. V prípade, ak v rámci zákazky boli poskytované aj služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet tejto zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota poskytovaných služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. V prípade dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v inej mene ako EUR (€), sa použije kurz danej meny, ktorý je zverejnený Európskou centrálnou bankou v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na predmetnú verejnú súťaž na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ.

K bodu 2.: § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požaduje:
Zoznam a popis strojového a technického vybavenia, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služieb. Zoznam musí byť podpísaný štatutárom alebo osobou oprávnenou konať v jeho mene.

Požadovaná špecifikácia:
- názov stroja alebo mechanizmu,
- typové označenie stroja, resp. mechanizmu a rok jeho výroby,
- počet kusov
Na uskutočňovanie prác je potrebné disponovať predmetnou technikou alebo ekvivalentnou technikou:
Pre čistenie komunikácií:
1 ks - veľké zametacie vozidlo určené na prevádzku po komunikáciách, vybavené GPS monitorovaním, s on-line výstupom u objednávateľa,
1 ks - malé zametacie vozidlo určené na prevádzku po chodníkoch, vybavené GPS monitorovaním, s on-line výstupom u objednávateľa,
1 ks - veľké polievacie vozidlom s cisternou o min. objeme 7m3 určené na premávku po komunikáciách, vybaveným GPS monitorovaním, s on-line výstupom u objednávateľa,
1 ks - polievacie vozidlo s možnosťou použitia hadice alebo vysokotlakovým vodným čističom,
1 ks - malý nakladač,
Pre zimnú údržbu:
1 ks - nákladné vozidlo do 12 t s nadstavbou sypača vhodné na premávku po miestnych komunikáciách, vybavené GPS monitorovaním s on-line výstupom u verejného obstarávateľa.
1 ks - vozidlo s nadstavbou sypača vhodné na premávku po chodníkoch a strmých miestnych komunikáciách, vybavené GPS monitorovaním s on-line výstupom u verejného obstarávateľa.
1 ks - nákladné vozidlo do 12 t s nadstavbou sypača a radlicou na odhŕňanie snehu vhodné na premávku po miestnych komunikáciách (odhŕňanie snehu zároveň s realizáciou posypu s posypovým materiálom), vybavené GPS monitorovaním s on-line výstupom u verejného obstarávateľa.
1 ks - nákladné vozidlo s nadstavbou sypača a radlicou na odhŕňanie snehu vhodné na premávku po úzkych miestnych komunikáciách a na premávku po chodníkoch (odhŕňanie snehu zároveň s realizáciou posypu s posypovým materiálom), vybavené GPS monitorovaním s on-line výstupom u verejného obstarávateľa.
1 ks nákladné vozidlo vybavené radlicou na pluhovanie vhodné na premávku po miestnych komunikáciách, vybavené GPS monitorovaním s on-line výstupom u verejného obstarávateľa.
1 ks nákladné vozidlo vybavené radlicou na pluhovanie vhodné na premávku po chodníkoch, vybavené GPS monitorovaním s on-line výstupom u verejného obstarávateľa.
1 ks nákladné vozidlo na nakladanie snehu s nakladacou lyžicou s objemom nad 1m3 vhodné na premávku po miestnych komunikáciách,
1 ks nákladné vozidlo na nakladanie snehu s nakladacou lyžicou s objemom do 0,075 m3 vhodné na premávku po chodníkoch a miestnych komunikáciách,
1 ks nákladné vozidlo na odvoz snehu s ložnou plochou min. 5 m3, vybavené GPS monitorovaním s on-line výstupom u verejného obstarávateľa.
Údaje je nutné preukázať kópiou technického osvedčenia od vozidla, fotodokumentáciou alebo iným osvedčením od zariadenia alebo zmluvou o prenájme/výpožičke zariadení, zmluvou o budúcej zmluve o prenájme/výpožičke strojového a technického vybavenia alebo kúpnou zmluvou prípadne prehľadom odpisového majetku alebo inventárnymi kartami majetku.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Podmienky vykonania zákazky sú podrobne definované v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 10.03.2020 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 01.05.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.03.2020 12:30
Miesto: Mestský úrad v Hlohovci, M. R. Štefánika č.1, 920 01 Hlohovec, II. poschodie, malá zasadacia miestnosť MsÚ.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehota na predkladanie ponúk. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a úradne osvedčeným splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku.
2. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje.
3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o
verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO.
4. Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému EVO
https://www.uvo.gov.sk/private/organization/4729/order/424680. Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do
privátnej zóny.
5. Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému.
6. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej
sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo
záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom systému EVO. Verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EVO.
7. Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie, podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi sú uvedené v súťažných podkladoch.

8. Obsah ponuky uchádzača je podrobne uvedený v dobe 17 súťažných podkladov:
Ponuka predložená uchádzačom sa predkladá tak, že bude obsahovať:
8.1 Krycí list ponuky,
8.2 Formulár plnenie kritéria na hodnotenie ponúk,
8.3 Vyhlásenie uchádzača podľa súťažných podkladov,
8.4 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky podľa bodu B.3.1 časti B.3 Obchodné podmienky dodania
predmetu zákazky súťažných podkladov - návrh zmluvy,
8.5 Kalkulácia ponúknutej ceny (ocenený položkový rozpočet) v zmysle predmetu zákazky spracovaná v súlade s bodom B.2.2. časti B.2 SPÔSOB URČENIA CENY súťažných podkladov,
8.6 V prípade skupiny dodávateľov čestné vyhlásenie skupiny dodávateľov, podpísané oprávnenými osobami všetkých členov skupiny, v ktorom vyhlásia, že v prípade prijatia ich ponuky verejným obstarávateľom vytvoria všetci členovia skupiny dodávateľov požadovanú právnu formu súťažných podkladov.
8.7 V prípade skupiny dodávateľov vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny,
8.8 Všetky doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa časti A.2 Podmienky účasti súťažných podkladov,
8.9 V prípade, ak uchádzač nevypracoval ponuku sám, uvedie v ponuke osobu, ktorej služby alebo podklady pri jej vypracovaní využil.
8.10 Súbor s kópiou kompletnej ponuky s neprekrytými údajmi, podpismi a pečiatkami a súbor s kópiou kompletnej ponuky s prekrytými osobnými údajmi fyzických osôb. Uchádzač je povinný prekryť tie časti dokumentov, v ktorých sa nachádzajú osobné údaje nad tento rozsah: meno a priezvisko, emailová adresa a telefónne číslo. Uvedené je nevyhnutné pre dodržanie ochrany spracovávaných osobných údajov,
Verejný obstarávateľ odporúča, aby doklady a dokumenty v ponuke uchádzač zoradil v poradí podľa Krycieho listu
ponuky a aby jednotlivé súbory a dokumenty boli vzostupne očíslované.
Ostatné informácie k zákazke sú uvedené v súťažných podkladoch.

Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
06.02.2020

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité