Oznámenie 9220 - IPT

Obsah

9220 - IPT
Vestník č. 35/2020 - 10.02.2020

INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Piešťany
IČO: 00612031
Námestie SNP 3, 92145 Piešťany
Slovensko
Kontaktná osoba: Ingrid Ličková
Telefón: +421 337765356
Fax: +421 33838776544
Email: ingrid.lickova@piestany.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.piestany.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Dodávka a montáž parkovacích automatov v meste Piešťany
Referenčné číslo: 5333/2019/ITaMS/8097/2020
II.1.2) Hlavný kód CPV
38730000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je:
- dodávka, montáž/osadenie 23 kusov parkovacích automatov v zmysle špecifikácie predmetu zákazky
- stavebné práce súvisiace s realizáciou podložia/základov potrebných na osadenie 23 kusov parkovacích automatov
- súvisiace služby nevyhnutné na riadnu funkčnosť a prevádzku systému 23 kusov parkovacích automatov uvedené v
špecifikácie predmetu zákazky
- integrácia systému (vecne a funkčne súvisiaci s predmetom tejto zákazky) so systémom používaným Mestskou políciou
mesta Piešťany (MP manager)
- inštalácia a uvedenie do prevádzky 23 kusov parkovacích automatov navzájom prepojených systémom do centrálnej
databázy
- zaškolenie obsluhy minimálne 2 zamestnancov prevádzkovateľa k výkonu bežnej údržby parkovacích automatov a na
činnosť s parkovacími automatmi
- záručný servis poskytovaný v rámci záručnej doby.
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
219 880,00 EUR bez DPH
II.2) OPIS
II.2.1) Názov
Dodávka a montáž parkovacích automatov v meste Piešťany
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30144200-2
45000000-7
51214000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: územie mesta Piešťany
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je:
- dodávka, montáž/osadenie 23 kusov parkovacích automatov v zmysle špecifikácie predmetu zákazky
- stavebné práce súvisiace s realizáciou podložia/základov potrebných na osadenie 23 kusov parkovacích automatov
- súvisiace služby nevyhnutné na riadnu funkčnosť a prevádzku systému 23 kusov parkovacích automatov uvedené v
špecifikácie predmetu zákazky
- integrácia systému (vecne a funkčne súvisiaci s predmetom tejto zákazky) so systémom používaným Mestskou políciou
mesta Piešťany (MP manager)
- inštalácia a uvedenie do prevádzky 23 kusov parkovacích automatov navzájom prepojených systémom do centrálnej
databázy
- zaškolenie obsluhy minimálne 2 zamestnancov prevádzkovateľa k výkonu bežnej údržby parkovacích automatov a na
činnosť s parkovacími automatmi
- záručný servis poskytovaný v rámci záručnej doby.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch a v zmluve o vykonaní diela a o poskytnutí súvisiacich služieb č. 0022007 zo dňa 03.02.2020.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
V.2) PRIDELENIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
03.02.2020
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
ClickPark s.r.o.
IČO: 28968506
Malešická 2679/49, Žižkov , 13000 Praha 3
Česká republika
Email: info@clickpark.cz
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 220 225,00 EUR bez DPH
Celková hodnota zákazky/časti 219 880,00 EUR bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1./ Termín ukončenia dodávky a montáže parkovacích automatov (PA):
do 70 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy
Termín ukončenia plnenia predmetu zmluvy - záručný servis poskytovaný v rámci záručnej doby: 2 roky odo dňa
prevzatia PA
Termín začatia plnenia predmetu zmluvy - súvisiace služby nevyhnutné na riadnu funkčnosť a prevádzku systému PA:
určený vecne príslušným Všeobecným nariadením mesta Piešťany
Termín ukončenia plnenia predmetu zmluvy - súvisiacich služieb nevyhnutných na riadnu funkčnosť a prevádzku
systému PA: 10 rokov odo dňa začatia plnenia
2./ Verejný obstarávateľ vo Výzve na predkladanie ponúk zverejnenej vo Vestníku verejného obstarávania č. 191/2019 dňa 23.09.2019 pod číslom 24612-WYT a v súťažných podkladoch uviedol, že na vyhodnotenie ponúk použije elektronickú aukciu. Vzhľadom na to, že ponuku predložil jeden uchádzač, verejný obstarávateľ aplikoval ustanovenie zákona o verejnom obstarávaní podľa § 54 ods. 15 (v súlade s bodom A.3.4.8.6 súťažných podkladov) - verejný obstarávateľ nie je povinný použiť elektronickú aukciu, ak by sa aukcie zúčastnil len jeden uchádzač.
3./ Predmetné verejné obstarávanie možno považovať za zelené verejné obstarávanie, nakoľko verejný obstarávateľ
požaduje napájanie parkovacích automatov solárnym modulom.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
07.02.2020

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité