Oznámenie 9554 - WYP

Obsah

9554 - WYP
Vestník č. 37/2020 - 12.02.2020

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Nitra
IČO: 00308307
Štefánikova trieda 60, 95006 Nitra
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Miroslav Ondrejička
Telefón: +421 376502272
Email: ondrejicka@msunitra.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.josephine.proebiz.com
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.josephine.probiz.som
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Regenerácia vnútrobloku Mikovíniho ulica, Nitra
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom verejného obstarávania je realizácia diela podľa realizačnej projektovej dokumentácie.
Účelom stavebného objektu krajinno-architektonických uprav je návrh vhodnej vegetácie pre vybrane územie, uplatnenie ekologických princípov tvorby, ochrany a údržby zelene čim zvýšime environmentálne aspekty sídla a zlepšime manažment zrážkových pomerov v území.

Účelom návrhu je tak regenerácia vnútrobloku ako po environmentálnej stránke, tak i zo spoločenského aspektu, kedy vytvorením nových prvkov vegetácie a prvkov drobnej architektúry podporíme v riešenom území bližšie prepojenie obyvateľov s prírodným prostredím, vytvoria sa nove podnety a nove aktivity v území, podporí sa rozšírenie biodiverzity na riešenej ploche a zlepšia sa podmienky pre existujúce dreviny.

Zeleň je navrhnutá tak, aby plnila svoju funkciu ( mikroklimatickú, izolačnú a estetickú ) pre čo najdlhšie obdobie.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
43 176,49 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Predmetné územie sa nachádza na Mikovíniho ulici sídliska Klokočina v Nitre, v katastrálnom území Nitra,
na parcelách č. 7566/1 a 7565.
II.2.4) Opis obstarávania
Riešené územie je prevažne v miernom svahu. Orientácia zvažujúceho sa svahu je
voči svetovým stranám severo-východná, pričom je však územie väčšinu dňa osvetlené.
Z juho-východnej strany, nad svahom, sú 8 a 12-poschodové bytové domy. Bezprostredne pod bytovými
domami sú predzáhradky s individuálnou výsadbou stromov i krov, ktorú realizovalo ako mesto, tak i samotný
obyvatelia. Na týchto pozemkoch sa roztrúsene nachádzajú aj prvky drobnej architektúry či herné plochy, ako
napríklad pieskoviská, preliezky, prehupovačka či asfaltové, basketbalové ihrisko.

Riešené územie je ohraničené z juhu Hviezdoslavovou triedou, zo severu Bazovského ulicou a zo severovýchodu
Mikovíniho ulicou. Z juho-východnej strany, teda z hornej časti svahu, pod bytovými domami, je riešená
časť ohraničená peším, asfaltovým chodníkom. Zo strany od Hviezdoslavovej triedy je hornou hranicou riešeného
územia kruhový, zhromažďovací priestor, ktorý sa lokálne využíva k usporiadavaniu kultúrno-spoločenských akcií,
ako napríklad Klokočinského jarmoku.

Celková plocha riešeného územia 13 885 m
Navrhované listnaté stromy, vysokokmene 22 ks
Navrhované záhony trvaliek a travín 275 m
Lúka L1 968,5 m
Lúka L2 968,9 m
Lúka pre motýle a opeľovače 350 m
Pôvodný porast ponechaný v zmenenom režime kosenia 1 486 m
Okrasná zmes do suchých podmienok 560 m
Výmera ponechávanej, pôvodnej, spontánnej vegetácie 8 161 m
Odporúčané vybavenie - krajinno-architektonické:
Drevené koly k novo vysadeným stromom, hr.6 cm, d=3 m, ( 3 ks na strom ), 22 nových drevín,
1 oprava k pôvodnej drevine...............................................................................................................69 ks
Drevené polkoly, hr. 6 cm, d=3 m ( 1 ks ku troj-kolom )...................................................................23 ks
Pôdny kondicionér pre rastliny ( 1,5 kg/strom, 100 g/m záhonov )...............................................60, 5 kg
Jutovinový pás, š=15 cm, d=25 m, ( 40 cm na strom ).........................................................................1 ks
Úväz, popruh čierny, 35mm / 50 bm ( cca 3 x 125 cm na strom ).......................................................2 ks
Ochrana bázy kmeňa proti poškodeniu celoplastové pletivo v=1000 mm / 50 bm ( cca 70 cm dĺžky
a 50 cm výšky na kmeň ), 22 nových drevín, 12 pôvodných .........................................................1 ks
Mulčovanie drevín kôrou, bal. 70 l.....................................................................................................22 ks
Mulčovanie drveným kamenivom, fr. 4/8 na hr. cca 30 mm...........................................................8,25 m
Ectomykorhíza pre ostávajúce dreviny v území aplikovaná bioturbáciou ( 2,5 kg/drevinu )............30 kg
Výživa pre ostávajúce dreviny v území aplikované bioturbáciou ( 2,5 kg/drevinu ).........................30 kg
Protikoreňový vodiaci panel 0,9 x 0,75 cm...........150 ks
Oddeľovacie lišty z recyklovateľného plastu 1000 x 80 x 50 mm...................................................172 m
Piesok kopaný,žltý, fr. 0-4..................................................................................................................16 kg
agátové koly priemeru 20 cm..........6 ks
závesné siete hammocky..................3 ks
informačná tabuľa............3 ks
drevené, agátové sedacie prvky...........3 ks
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
43 176,49 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 5
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: NFP302040R991
II.2.14) Doplňujúce informácie
Úspešný uchádzač sa zaväzuje, že strpí výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s plnením zákazky kedykoľvek
počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným riadiacim orgánom a verejným obstarávateľom a oprávneným osobám poskytne všetku potrebnú súčinnosť.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO) spôsobom uvedeným v ZVO (napr. predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 ZVO alebo zápisom v registri hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO alebo zápisom v obdobnom registri iného členského štátu). V prípade predloženia ponuky skupinou dodávateľov sa použije § 37 ZVO primerane.

V prípade, ak uchádzač so sídlom v SR preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 ZVO, nie je povinný predkladať vybrané doklady podľa odseku 2, pretože verejný obstarávateľ by mal byť oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (portál oversi.gov.sk).
Avšak, verejný obstarávateľ nemá v okamihu vyhlásenia zákazky technicky zabezpečený prístup do príslušného informačných systémov verejnej správy (a to z dôvodov nespôsobených verejným obstarávateľom). Verejný obstarávateľ nemá žiaden vplyv na to, kedy, aké a v akom rozsahu sú mu sprístupnené dáta z príslušných registrov. Preto verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom, aby na preukazovanie splnenia osobného postavenia využili iné spôsoby, a to najmä zápis do zoznamu hospodárskych subjektov alebo predloženie príslušných dokladov podľa § 32 ods. 2 ZVO.

V zmysle Metodického usmernenia ÚVO č.7-2019 zo dňa 22.05.2019 verejný obstarávateľ uvádza, že z informačných systémov verejnej správy nie je oprávnený vyžiadať si výpis z registra trestov, a teda jeho predloženie sa požaduje od uchádzača zaslať elektronicky prostredníctvom systému JOSEPHINE.

Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. V prípade použitia jednotného európskeho dokumentu na preukázanie splnenia podmienok účasti bude súčasťou jeho ponuky vyplnený jednotný európsky dokument, z ktorého musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom ku dňu lehoty na predkladanie ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia a podmienky účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele IV. časti jednotného európskeho dokumentu. Ak uchádzač použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: A) Uchádzač preukáže svoju technickú a odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO podľa nižšie uvedených požiadaviek zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom

1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,

2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,

B)Uchádzač preukáže svoju technickú a odbornú spôsobilosť aj podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy:

B1) aspoň 1 osoby stavbyvedúceho s kvalifikáciou v odbore inžinierske stavby, resp. dopravné stavby, s minimálne 1-ročnou aktívnou odbornou praxou v oblasti riadenia stavieb v pozícii stavbyvedúceho v zmysle požadovaného dokladu o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho. Za stavbyvedúceho sa považuje osoba disponujúca platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autor. architektoch a autor. stavebných inžinieroch v platnom znení, alebo obdobným osvedčením vydaným príslušnými orgánmi jednotlivých štátov pre činnosť stavbyvedúceho s odborným zameraním na inžinierske stavby, resp. dopravné stavby.

B2) osôb, ktoré sú nevyhnutné pre zabezpečenie vedenia a realizácie stavebných prác s dostatočnými skúsenosťami z vedenia a realizácie stavebných prác rovnakých, alebo približujúcich sa svojou povahou zadávanej zákazke.

Uchádzač preukáže požiadavky technickej a odbornej spôsobilosti v súlade s § 34 ods. 1 písm. b) a písm. g) ZVO.

Ustanovenie § 34 ods. 3 a § 37 ods. 3 ZVO sa použijú primerane.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: A) Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO:

Za práce rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, sa považujú referenčné uskutočnené stavebné práce, ktoré majú charakter krajinno-architektonických úprav v minimálnom súhrnnom rozsahu 40 000 € bez DPH.

Pre podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO:

B1) Uchádzač preukáže odbornú kvalifikáciu a odbornú prax aspoň jedného stavbyvedúceho, ako osoby zodpovednej a určenej na plnenie predmetu zákazky predložením nasledujúcich dokladov a dokumentov:

1) doklady o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho na výkon činnosti stavbyvedúceho, t.j. osvedčenie alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky oprávňujúcej ho na výkon predmetnej činnosti s odborným zameraním na inžinierske stavby, resp. dopravné stavby (z dokladu musí byť zrejmé zameranie na inžinierske stavby resp. dopravné stavby)

2) životopis stavbyvedúceho preukazujúci minimálne 1-ročnú aktívnu odbornú prax v oblasti riadenia stavieb v pozícii stavbyvedúceho a minimálne 5 preukázateľných praktických skúseností v oblasti riadenia stavieb majúcich charakter inžinierskych stavieb resp. dopravných stavieb a zmluvný vzťah k uchádzačovi.

B2) Uchádzač preukáže odbornú kvalifikáciu alebo prax osôb nevyhnutných pre zabezpečenie vedenia a realizácie stavebných prác predložením nasledujúcich dokladov alebo dokumentov:

1) životopisy osôb preukazujúce požadovanú 1-ročnú odbornú prax alebo výučné listy v odbore zhodnom alebo približujúcim sa svojou povahou zadávanej zákazke

Uchádzač je povinný preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa stavbyvedúceho osobou odlišnou od osôb, ktorými bude preukazovať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osôb, ktoré sú nevyhnutné pre zabezpečenie vedenia a realizácie stavebných prác
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.03.2020 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 12.03.2021
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.03.2020 10:00
Miesto: Mestský úrad Nitra, Štefánikova trieda 60, Nitra
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač, ktorý predložil v lehote na predkladanie ponúk svoju
ponuku. Každá fyzická osoba sa preukáže identifikačným dokladom. V prípade, že sa na otváranie ponúk dostaví iná
osoba ako štatutárny zástupca oprávnený konať za uchádzača, táto osoba je povinná predložiť okrem identifikačného
dokladu aj písomné splnomocnenie od osoby oprávnenej konať za uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena vrátane DPH za predmet zákazky ocenený podľa
realizačnej projektovej dokumentácie a Zmluvy o dielo. Celková cena za predmet zákazky musí byť uvedená v eurách s DPH a zaokrúhlená najviac na 2 desatinné miesta.
2. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED), je ho povinný vyplniť v súlade so ZVO. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj generálne čestné vyhlásenie.
3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE (ďalej ako SJ). Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v SJ považuje okamih jej odoslania v SJ, a to v súlade s funkcionalitou systému.
4. Ponuka bude vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do príslušnej zákazky
procesovanej v SJ umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/.
Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné vykonať týmito spôsobmi:
a.) v SJ registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným
osobnostným kódom (eID),
b.) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu
užívateľa po registrácii a prihlásení do SJ.
c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj
splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou.
d) prostredníctvom autorizačného kódu, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe. Lehota na zaslanie autentifikačného kódu v listovej podobe sú min. 4 pracovné dni.
Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do SJ v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky.
5. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v SJ umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím sa umožní neobmedzený a priamy prístup k
podkladom.
6. Obhliadka miesta realizácie prác je odporúčaná. Verejný obstarávateľ uviedol pravidlá realizácie obhliadky v
súťažných podkladoch.
7. Verejný obstarávateľ za poskytnutie riadnej súčinnosti na uzavretie zmluvy podľa § 114 ods. 7 a § 56 ZVO považuje súčinnosť podrobne opísanú v bode 27. príslušných súťažných podkladov, pričom lehota na poskytnutie súčinnosti bude 10 pracovných dní.
8. Uchádzač berie na vedomie a rešpektuje, že zákazka financovaná z fondov EÚ bude predmetom administratívnej
finančnej kontroly procesu verejného obstarávania zo strany príslušného RO a/alebo SO pod RO. Schválenie postupu verejného obstarávania príslušným kontrolným orgánom je zároveň podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s vykonaním diela kedykoľvek počas platnosti a
účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej objednávateľom ako
prijímateľom nenávratného finančného príspevku.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
11.02.2020

Profil Obstarávateľa


Dôležité