Oznámenie 9835 - WYP

Obsah

9835 - WYP
Vestník č. 40/2020 - 17.02.2020

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Plešivec
IČO: 00328642
Čsl. armády 1, 04911 Plešivec
Slovensko
Kontaktná osoba: Ivveta Šušánová
Telefón: +421 587921135
Email: starostka.plesivec@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6052
Hlavná adresa(URL): http://www.obecplesivec.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6052
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.obstaravanie.eranet.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zberný dvor - Plešivec
Referenčné číslo: S2020/76
II.1.2) Hlavný kód CPV
45222110-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce Zberného dvora v Plešivci.
Stavba pozostáva zo stavebných objektov : SO 01, SO 02, SO 03, SO 04, SO 05, SO 06, SO 07, SO 08, SO 09, SO 11, SO 12, SO 13, SO 14, SO 16 a SO 17 podľa vypracovaného projektu stavby.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
505 433,65 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Stavebné objekty
SO 01 , SO 02 , SO 04 ,SO 05 ,SO 06 , SO 07 ,SO 08 ,SO 09 ,SO 11 ,SO 12 ,SO 13 ,SO 14 SO 16 SO 17
1. ČASŤ 1
2. ČASŤ 2
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45222110-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
k.ú.Plešivec, Miesto stavby je dané projektom stavby
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom 1. časti zákazky sú stavebné práce Zberného dvora v Plešivci.
Stavba pozostáva zo stavebných objektov : SO 01, SO 02, SO 04, SO 05, SO 06, SO 07, SO 08, SO 09, SO
11, SO 12, SO 13, SO 14, SO 16 a SO 17.
Predmetom realizácie zákazky je:
1.vybudovanie dvoch stojísk na umiestnenie zberných nádob na zmesový komunálny odpad.
2.vybudovanie zberného dvora na umiestnenie zberných nádob, za účelom zvýšenia kapacity triedeného zberu komunálnych odpadov vznikajúcich na území obce.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
450 335,10 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Identifikácia projektu: Zmluva o poskytnutí NFP: číslo zmluvy ZM_SEP-IMRK2-2018-001798
II.2.14) Doplňujúce informácie
Operačný program: Ľudské zdroje;
Prioritná os 6:Technická vybavenosť v obciach s prítomnosťou marginalizovaných rómskych komunít
Časť: 2
II.2.1) Názov
Stavebný objekt : SO 03
Časť č.: 2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
k.ú.Plešivec, Miesto stavby je dané projektom stavby
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom 2. časti zákazky sú stavebné práce stavebného objektu SO 03 prístrešok pre dočasné uloženie biologicky rozložiteľného odpadu stavby Zberného dvora v Plešivci.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
55 098,55 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Verejný obstarávateľ je uchádzačom o poskytnutie nenávratného finančného príspevku na realizáciu 2. časti tejto zákazky.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ požaduje , aby uchádzač splnil podmienku podľa :
1 ) podľa § 32 ods. 1, písm.) e . Je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Skutočnosť si overuje verejný obstarávateľ prostredníctvom informačného systému verejnej správy
2) podľa § 32 ods. 1, písm.) f. Nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Tento doklad predkladá uchádzač ako čestné prehlásenie s vlastnoručným podpisom osoby oprávnenej podpisovať ponuku.

2.Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 je možné nahradiť podľa § 152 ZVO potvrdením o zapísaní do ZHS. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným JED podľa § 39 ods.1 ZVO, resp. čestným prehlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO.

3.. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety,"§114 ods. 1 ZVO "

5. Verejný obstarávateľ obec, ako orgán verejnej moci pri svojej úradnej činnosti je povinná a oprávnená získavať a používať údaje evidované v informačných systémoch verejnej správy.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukazuje splnenie podmienky v zmysle § 33 ods. 1 písm. a) ZVO vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, Uvedená podmienka je v súlade s § 38 ods. 5, a priamo súvisí s predmetom zákazky.

Splnenie tejto podmienky účasti sú povinní preukázať uchádzači, ktorí majú záujem o celú zákazku, aj tí, ktorí majú záujem len o jej 1. časť, príp. len o jej 2. časť.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predložené vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky, alebo zahraničnej banky (banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie a ktoré/ý nesmie byť staršie/ý ako tri mesiace ku dňu predkladania ponuky.
K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a, resp. ekvivalentný/é doklad/y.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukazuje splnenie podľa § 34 ods1, písm. b - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
V prípade, ak sa referenčný list nenachádza v evidencii referencií (podľa vzoru stanoveného ÚVO), uchádzač je povinný referenčný list predložiť v ponuke ako scen osvedčených kópií orginálov.

Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača predmetu zákazky bude z uchádzačov, ktorí sú schopní uskutočniť predmet zákazky s rovnakými alebo porovnateľnými parametrami, t.j. majú praktické skúsenosti s realizáciou takýchto stavieb na požadovanej kvalitatívnej úrovni.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Všetci uchádzači sú povinní predložiť referenčné listy, alebo doklady podľa 2 vyššie, preukazujúce zrealizovanie minimálne troch rovnakých alebo zákaziek porovnateľných s touto zákazkou , a to v priebehu piatich rokov, bezprostredne predchádzajúcich dňu vyhlásenia tohto verejného obstarávania, pričom:
1.ak uchádzač predloží ponuku na ČASŤ 1 aj ČASŤ 2 predmetu zákazky , musí preukázať, že hodnota jednej zo zrealizovaných zákaziek je najmenej 400 000 EUR bez DPH.
2.ak uchádzač predloží ponuku len na 2. časť zákazky, musí preukázať, že hodnota jednej zo zrealizovaných zákaziek je najmenej 32 000 EUR bez DPH.
Za rovnaké alebo porovnateľné zákazky sa budú považovať pozemné stavby, a to: výstavby alebo rekonštrukcie pozemných stavieb.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
1.) Verejný obstarávateľ uplatňuje pre 1. ČASŤ zákazky podmienku sociálneho aspektu vo verejnom obstarávaní aplikácia ustanovenia § 42 ods. 12 zákona o verejnom obstarávaní, na základe ktorého bude úspešný uchádzač povinný na celú dobu realizácie stavebných prác zamestnať podľa zákona č. 311/2001 Z.z. (Zákonník práce) minimálne štyri osoby spĺňajúce kumulatívne nasledovné predpoklady:
a)patria ku marginalizovanej rómskej komunite, a zároveň
b)sú nezamestnané, pričom uprednostnené budú dlhodobo nezamestnané osoby. Uvedená podmienka vykonania zákazky bude obsahom Zmluvy o dielo, ktorú verejný obstarávateľ uzavrie s úspešným uchádzačom.
2.) Úspešný uchádzač bude v zmysle zmluvných podmienok, v deň nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo, povinný, v prospech objednávateľa, podľa Prílohy súťažných podkladov Zmluvy o dielo, zložiť výkonovú zábezpeku vo výške 5 % z celkovej ceny diela vrátane DPH. Táto zmluvná podmienka sa vzťahuje na realizáciu 1. časti zákazky aj 2. časti zákazky.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.03.2020 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 26.02.2021
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.03.2020 14:00
Miesto: Zasadačka Obecného úradu, Obec Plešivec, Čsl. armády 1, 049 01 Plešivec
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť štatutárni zástupcovia uchádzačov, príp. poverené osoby, ktoré budú na účasť na otváraní ponúk štatutárnymi zástupcami uchádzačov poverené.Poverené osoby sa verejnému obstarávateľovi preukážu poverením s úradne osvedčeným podpisom štatutárneho zástupcu uchádzača a dokladom, na základe ktorého preukážu svoju identitu.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Verejný obstarávateľ v súlade so zákonom o VO zverejňuje súťažné podklady a doplňujúce dokumenty vo svojom profile a na stránke portál www.eranet.sk.
2.Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať kliknutím na odkaz tejto zákazky po registrácii sa na portáli www.eranet.sk / https://obstaravanie.eranet.sk. / Na tomto portáli budú zverejnené všetky informácie a vysvetlenia.
3.Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní a s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
4.V prípade predkladania ponuky skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov a predložené v ponuke ako oskenovaná kópia.
5.Pre potreby komunikácie bude využívaný jedine priestor portálu www.eranet.sk. Iná forma komunikácie by bola v rozpore s §20 ZVO. Systém je dostupný pre všetkých záujemcov/uchádzačov bez obmedzenia na webovom sídle www.eranet.sk kde sa nachádzajú všetky technické požiadavky na prevádzku systému.
6.Požaduje sa zábezpeka vo výške 11 000,00 EUR.Zloženie zábezpeky sa požaduje iba pre 1 ČASŤ. Ďalšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch. Zábezpeka pre 2 ČASŤ sa nepožaduje.
7.Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania av súťažných podkladoch, sa riadia príslušnými ustanovenia ZVO.
8.Verejný obstarávateľ (objednávateľ) neposkytne na plnenie diela zálohu.
9.Prijímateľ sa zaväzuje zabezpečiť v rámci záväzkového vzťahu s každým Dodávateľom projektu povinnosť Dodávateľa projektu strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho so stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP ), a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
10.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať v zmysle § 20 výhradne cez: https://obstaravanie.eranet.sk.
11.Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohla byť uzavretá do 10 pracovných dní odo dňa uplynutia lehôt podľa §56 odsekov 2 až 7 zákona, ak boli na ich uzavretie písomne vyzvaní.
12.Uchádzač môže predložiť ponuku na obidve časti , resp. iba jednu časť .
13.Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.
14.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie , obstarávanie inovácii a je obstarávanie, je však zamerané na sociálne aspekty.
15. VO pri zadávaní tejto zákazky požaduje dodržiavať Etický kódex záujemcu/uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorý je zverejnení na http://www.uvo.gov.sk/eticky-kodex-zaujemcu-uchadzaca-54b.html.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
14.02.2020

Redakčné opravy

10257 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 45/2020
V oznámení 09835-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Plešivec, Čsl. armády 1, 049 11 Plešivec zverejnenom vo VVO č. 040/2020 zo dňa 17.02.2020 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Namiesto: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Všetci uchádzači sú povinní predložiť referenčné listy, alebo doklady podľa 2 vyššie, preukazujúce zrealizovanie minimálne troch rovnakých alebo zákaziek porovnateľných s touto zákazkou , a to v priebehu piatich rokov, bezprostredne predchádzajúcich dňu vyhlásenia tohto verejného obstarávania, pričom: 1.ak uchádzač predloží ponuku na ČASŤ 1 aj ČASŤ 2 predmetu zákazky , musí preukázať, že hodnota jednej zo zrealizovaných zákaziek je najmenej 400 000 EUR bez DPH. 2.ak uchádzač predloží ponuku len na 2. časť zákazky, musí preukázať, že hodnota jednej zo zrealizovaných zákaziek je najmenej 32 000 EUR bez DPH. Za rovnaké alebo porovnateľné zákazky sa budú považovať pozemné stavby, a to: výstavby alebo rekonštrukcie pozemných stavieb. Má byť: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Všetci uchádzači sú povinní predložiť referenčné listy, alebo doklady podľa bodu 2 vyššie, preukazujúce zrealizovanie minimálne troch rovnakých alebo zákaziek porovnateľných s touto zákazkou , a to v priebehu piatich rokov, bezprostredne predchádzajúcich dňu vyhlásenia tohto verejného obstarávania, pričom: 1. ak uchádzač predloží ponuku na realizáciu prvej a druhej časti predmetu zákazky alebo len na realizáciu jej 1. časti, musí preukázať, že hodnota jednej zo zrealizovaných zákaziek je najmenej 400 000 EUR bez DPH. 2. ak uchádzač predloží ponuku len na 2. časť zákazky, musí preukázať, že hodnota jednej zo zrealizovaných zákaziek je najmenej 32 000 EUR bez DPH. Za rovnaké alebo porovnateľné zákazky sa budú považovať pozemné stavby, a to: výstavby alebo rekonštrukcie pozemných stavieb.
11482 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 60/2020
V oznámení 09835-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Plešivec, Čsl. armády 1, 049 11 Plešivec zverejnenom vo VVO č. 040/2020 zo dňa 17.02.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 16.03.2020 14:00 Má byť: 30.03.2020 10:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Zmena lehoty je uskutočnená v súlade s vydaným mimoriadnym opatrením a otváraním ponúk

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité