II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Osobné počítače a notebooky.
Referenčné číslo: k CRD - 2429/19/2020
II.1.2)
Hlavný kód CPV
30200000-1
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom tejto nadlimitnej zákazky na dodanie tovaru je/bola kúpa a dodanie 165 kusov nových, osobných počítačov typu All-in-One, a taktiež kúpa a dodanie 165 kusov nových notebookov podľa požadovanej technickej a funkčnej špecifikácie. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí/tvorilo oddiel IV. s názvom Opis predmetu zákazky príslušných súťažných podkladov. Zákazka bola rozdelená na dve (2) samostatné časti.
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
II.1.7)
Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
270 110,00
EUR
bez DPH
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
Osobné počítače.
Časť č.: 1
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
30213000-5
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Námestie Alexandra Dubčeka 1
812 80 Bratislava
Slovenská republika
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom prvej časti zákazky je/bola kúpa a dodanie 165 kusov nových, osobných počítačov typu All-in-One spĺňajúcich požadovanú technickú, funkčnú, výkonnostnú a inú špecifikáciu vrátane dopravných a servisných nákladov. Podrobné vymedzenie prvej časti zákazky tvorilo oddiel IV. s názvom Opis predmetu zákazky príslušných súťažných podkladov.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ vysvetľuje a zdôrazňuje, že prvá časť zákazky bola predmetom samostatného vyhodnotenia (t. j.
posúdenie a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti; vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek verejného
obstarávateľa na predmet zákazky; vyhodnotenie ponúk z hľadiska posúdenia zloženia zábezpeky; úvodné, úplné
vyhodnotenie ponúk podľa kritérií za účelom stanovenia úvodného, relatívneho poradia uchádzačov; zostavenie poradia ponúk /uchádzačov/ automatizovaným vyhodnotením elektronickou aukciou na najnižšiu cenu) a predmetom
uzatvorenia samostatnej Kúpnej zmluvy na základe výsledkov elektronickej aukcie uskutočnenej prostredníctvom IS
EVO.
Plánovaným výsledkom zadávania prvej (1.) časti zákazky bola samostatná kúpna zmluva s jednorazovým, odplatným plnením uzatvorená s jediným úspešným uchádzačom po skončení elektronickej aukcie, ktorú uskutočnil verejný obstarávateľ prostredníctvom IS EVO aukčné kritérium: Najnižšia celková cena v Eur s DPH za predmet prvej časti zákazky.
Časť: 2
II.2.1)
Názov
Notebooky.
Časť č.: 2
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
30213100-6
30237200-1
30233100-2
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Námestie Alexandra Dubčeka 1
812 80 Bratislava
Slovenská republika
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom druhej časti zákazky je/bola kúpa a dodanie 165 kusov nových notebookov spĺňajúcich verejný obstarávateľom požadovanú technickú, funkčnú, výkonnostnú a inú špecifikáciu vrátane dopravných a servisných nákladov. Nevyhnutnou súčasťou dodania každého jedného notebooku je taška a externá DVD+-RW mechanika. Podrobné vymedzenie druhej časti zákazky tvorilo oddiel IV. s názvom Opis predmetu zákazky príslušných súťažných podkladov.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ vysvetľuje a zdôrazňuje, že druhá časť zákazky bola predmetom samostatného vyhodnotenia (t. j.
posúdenie a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti; vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek verejného
obstarávateľa na predmet zákazky; vyhodnotenie ponúk z hľadiska posúdenia zloženia zábezpeky; úvodné, úplné
vyhodnotenie ponúk podľa kritérií za účelom stanovenia úvodného, relatívneho poradia uchádzačov; zostavenie poradia ponúk /uchádzačov/ automatizovaným vyhodnotením elektronickou aukciou na najnižšiu cenu) a predmetom
uzatvorenia samostatnej Kúpnej zmluvy na základe výsledkov elektronickej aukcie uskutočnenej prostredníctvom IS
EVO.
Plánovaným výsledkom zadávania druhej (2.) časti zákazky bola samostatná kúpna zmluva s jednorazovým, odplatným
plnením uzatvorená s jediným úspešným uchádzačom po skončení elektronickej aukcie, ktorú uskutočnil verejný obstarávateľ prostredníctvom IS EVO aukčné kritérium: Najnižšia celková cena v Eur s DPH za predmet druhej časti
zákazky.