Oznámenie 10145 - VST

Obsah

10145 - VST
Vestník č. 43/2020 - 20.02.2020

OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151491
Námestie Alexandra Dubčeka 1, 81280 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Martin Ďurech
Telefón: +421 259722368
Email: martin.durech@nrsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/423896
Hlavná adresa(URL): http://www.nrsr.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Osobné počítače a notebooky.
Referenčné číslo: k CRD - 2429/19/2020
II.1.2) Hlavný kód CPV
30200000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom tejto nadlimitnej zákazky na dodanie tovaru je/bola kúpa a dodanie 165 kusov nových, osobných počítačov typu All-in-One, a taktiež kúpa a dodanie 165 kusov nových notebookov podľa požadovanej technickej a funkčnej špecifikácie. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí/tvorilo oddiel IV. s názvom Opis predmetu zákazky príslušných súťažných podkladov. Zákazka bola rozdelená na dve (2) samostatné časti.
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
270 110,00 EUR bez DPH
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Osobné počítače.
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30213000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:

Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Námestie Alexandra Dubčeka 1
812 80 Bratislava
Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom prvej časti zákazky je/bola kúpa a dodanie 165 kusov nových, osobných počítačov typu All-in-One spĺňajúcich požadovanú technickú, funkčnú, výkonnostnú a inú špecifikáciu vrátane dopravných a servisných nákladov. Podrobné vymedzenie prvej časti zákazky tvorilo oddiel IV. s názvom Opis predmetu zákazky príslušných súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ vysvetľuje a zdôrazňuje, že prvá časť zákazky bola predmetom samostatného vyhodnotenia (t. j.
posúdenie a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti; vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek verejného
obstarávateľa na predmet zákazky; vyhodnotenie ponúk z hľadiska posúdenia zloženia zábezpeky; úvodné, úplné
vyhodnotenie ponúk podľa kritérií za účelom stanovenia úvodného, relatívneho poradia uchádzačov; zostavenie poradia ponúk /uchádzačov/ automatizovaným vyhodnotením elektronickou aukciou na najnižšiu cenu) a predmetom
uzatvorenia samostatnej Kúpnej zmluvy na základe výsledkov elektronickej aukcie uskutočnenej prostredníctvom IS
EVO.

Plánovaným výsledkom zadávania prvej (1.) časti zákazky bola samostatná kúpna zmluva s jednorazovým, odplatným plnením uzatvorená s jediným úspešným uchádzačom po skončení elektronickej aukcie, ktorú uskutočnil verejný obstarávateľ prostredníctvom IS EVO aukčné kritérium: Najnižšia celková cena v Eur s DPH za predmet prvej časti zákazky.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Notebooky.
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30213100-6
30237200-1
30233100-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:

Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Námestie Alexandra Dubčeka 1
812 80 Bratislava
Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom druhej časti zákazky je/bola kúpa a dodanie 165 kusov nových notebookov spĺňajúcich verejný obstarávateľom požadovanú technickú, funkčnú, výkonnostnú a inú špecifikáciu vrátane dopravných a servisných nákladov. Nevyhnutnou súčasťou dodania každého jedného notebooku je taška a externá DVD+-RW mechanika. Podrobné vymedzenie druhej časti zákazky tvorilo oddiel IV. s názvom Opis predmetu zákazky príslušných súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ vysvetľuje a zdôrazňuje, že druhá časť zákazky bola predmetom samostatného vyhodnotenia (t. j.
posúdenie a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti; vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek verejného
obstarávateľa na predmet zákazky; vyhodnotenie ponúk z hľadiska posúdenia zloženia zábezpeky; úvodné, úplné
vyhodnotenie ponúk podľa kritérií za účelom stanovenia úvodného, relatívneho poradia uchádzačov; zostavenie poradia ponúk /uchádzačov/ automatizovaným vyhodnotením elektronickou aukciou na najnižšiu cenu) a predmetom
uzatvorenia samostatnej Kúpnej zmluvy na základe výsledkov elektronickej aukcie uskutočnenej prostredníctvom IS
EVO.

Plánovaným výsledkom zadávania druhej (2.) časti zákazky bola samostatná kúpna zmluva s jednorazovým, odplatným
plnením uzatvorená s jediným úspešným uchádzačom po skončení elektronickej aukcie, ktorú uskutočnil verejný obstarávateľ prostredníctvom IS EVO aukčné kritérium: Najnižšia celková cena v Eur s DPH za predmet druhej časti
zákazky.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2019/S 225-551180
IV.2.9) Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Časť: 1
Zákazka č.: 1
Názov: Osobné počítače.
V.1) INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)
Pôvodné oznámenie odoslané cez: TED eSender
Prihlasovacie meno pre eSender: TED98
Referenčné číslo oznámenia: 2019-551180
Dátum odoslania pôvodného oznámenia: 18.11.2019
Časť: 2
Zákazka č.: 2
Názov: Notebooky.
V.2) ZADANIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
12.02.2020
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 5
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 5
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
MICROCOMP - Computersystém s r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31410952
Kupecká 9 , 94901 Nitra
Kód NUTS: SK0
Slovensko
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodná predpokladaná celková hodnota zákazky/časti: 158 110,00 EUR bez DPH
136 187,70 EUR bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Doplňujúce informácie o zrušení prvej časti zákazky:
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky ako verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zrušila v súlade s § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní prvú časť zákazky s názvom Osobné počítače v rámci verejného obstarávania nadlimitnej zákazky na dodanie tovaru postupom verejnej súťaže na predmet: Osobné počítače a notebooky, ktoré bolo realizované v súlade s § 66 zákona o verejnom obstarávaní, nakoľko sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo predmetné verejné obstarávanie - prvá časť zákazky a súčasne sa v priebehu postupu predmetného verejného obstarávania - prvá časť zákazky vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby v predmetnom verejnom obstarávaní - prvá časť zákazky pokračoval.

Menovaná komisia verejného obstarávateľa preukázateľne identifikovala toho času nepriaznivú okolnosť na relevantnom trhu informačno-komunikačných technológií, ktorá bezprostredne súvisí s požadovanou lehotou dodania osobných počítačov, ktorú uviedol verejný obstarávateľ v návrhu kúpnej zmluvy pre prvú časť zákazky.

Menovaná komisia verejného obstarávateľa preukázateľne konštatovala neúspešnosť elektronickej aukcie v rámci prvej časti zákazky, ktorá sa uskutočnila dňa 27.01.2020 od 09:00:00 hod. (začiatok elektronickej aukcie) do 09:30:00 hod. (ukončenie elektronickej aukcie) a to z dôvodu zhody dvoch kvalifikovaných uchádzačov na prvom mieste v konečnom poradí, čo bránilo verejnému obstarávateľovi uzavrieť zmluvu s jediným úspešným uchádzačom na základe výsledku tejto aplikovanej elektronickej aukcie.

Menovaná komisia verejného obstarávateľa preukázateľne konštatovala neúspešnosť druhej v poradí elektronickej aukcie v rámci prvej časti zákazky, ktorá sa uskutočnila dňa 30.01.2020 od 09:00:00 hod. (začiatok elektronickej aukcie) do 09:30:00 hod. (ukončenie elektronickej aukcie) a to z dôvodu opäť zhody dvoch kvalifikovaných uchádzačov na prvom mieste v konečnom poradí, čo bránilo verejnému obstarávateľovi uzavrieť zmluvu s jediným úspešným uchádzačom na základe výsledku aplikovanej elektronickej aukcie.

Verejný obstarávateľ dôsledne zvažoval aj ďalší, možný návrh riešenia spočívajúci v zopakovaní elektronickej aukcie v rámci prvej časti zákazky (pomyselná tretia v poradí aukcia), avšak tento návrh bol vyhodnotený ako vopred neúspešný so zreteľom na vyššie uvedené a so zreteľom na evidentný, neštandardný prístup minimálne dvoch kvalifikovaných uchádzačov nepredkladať nové návrhy na plnenie aukčného kritéria upravené smerom nadol.

Po dôslednom zvážení vyššie uvedených, relevantných právnych skutočností (zmena okolností a dôvody hodné osobitného zreteľa) nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby v predmetnom verejnom obstarávaní - prvá časť zákazky pokračoval a aby bol schopný dôsledne vytvárať a zabezpečovať podmienky zdravej, žiadúcej a konkurenčnej hospodárskej súťaže.

Verejný obstarávateľ odôvodnil vyššie uvedené rozhodnutie zrušiť prvú časť zákazky aj uplatňovaním základných princípov a zásad, ktoré musia byť pri zadávaní akýchkoľvek zákaziek jednoznačne a v plnom rozsahu rešpektované a dodržiavané.

Verejný obstarávateľ zároveň uvádza v súlade s § 57 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní, že pri zadávaní prvej časti zákazky na pôvodný predmet tejto zákazky použije postup verejnej súťaže ako aplikovaný postup v rámci verejného obstarávania nadlimitnej zákazky na dodanie tovaru. Zákazka bude predmetom opätovného uverejnenia.

Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, t. j. žiadne z uvedených.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMAVANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
17.02.2020

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité