Oznámenie 10517 - WYP

Obsah

10517 - WYP
Vestník č. 47/2020 - 26.02.2020

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Lučenec
IČO: 00316181
Novohradská 1, 98401 Lučenec
Slovensko
Kontaktná osoba: Lukáš Klibáni
Telefón: +421 904746992
Email: lukas@sqm.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.lucenec.sk
Hlavná adresa(URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5032
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://evoportal.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://evo.bit.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia Ul. Sládkoviča a štvrte MRŠ - vnútroblokovej cesty, parkovísk a chodníka - v meste Lučenec
II.1.2) Hlavný kód CPV
45233120-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom je realizácia stavebných prác s názvom:
Rekonštrukcia Ul. Sládkoviča a štvrte MRŠ - vnútroblokovej cesty, parkovísk a chodníka - v meste Lučenec"
pozostávajúca z častí:
a) Rekonštrukcia vnútroblokovej cesty, parkovísk, chodníka, štvrť MRŠ, pozdĺž BD č.16-21 v meste Lučenec,
b) Rekonštrukcia Ul. Sládkoviča v meste
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
652 909,86 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Lučenec, štvrť MRŠ, pozdĺž BD č.16-21 a ulica Sládkovičova
II.2.4) Opis obstarávania
Časť "Rekonštrukcia vnútroblokovej cesty, parkovísk, chodníka, štvrť MRŠ, pozdĺž BD č.16-21 v meste Lučenec".
Riešené územie pozostáva z miestnej komunikácie, priľahlého chodníka s prístupovými chodníkmi k jednotlivým blokom BD a odstavných spevnených plôch. Pôvodná konštrukcia telesa komunikácie s krytom z asfalového betónu je nesúvislá, nedostatočne vyspádovaná a technicky v nevyhovujúcom stave. Nevyhnutná je jej oprava zfrézovaním pôvodného krytu a nanesením novej krycej vrstvy z asfaltového betónu. Odstavné státia sú počtom nepostačujúce, čo si vyžiada ich dobudovanie v celkovom počte 65 ks, pozdĺž pravostranného okraja komunikácie a spolu s rekonštruovaným ľavostranným chodníkom sa na ne zrealizuje kryt z betónovej zámkovej dlažby. Rekonštruovaná časť komunikácie Štvrť MRŠ v meste Lučenec je obojsmerná, priemernej šírky 6,0m s obojstranným spádom, s krytom z asfaltobetónu, o celkovej riešenej dĺžke po svojej osi 231,30 m.
Pracovne a tiež z hľadiska postupnosti vo výstavbe je delená na tri vetvy.
Vetva A I. etapa: km 0,000 00-0,068 00 (križovatka, komunikácia, odstavné parkovacie plochy a chodníky)
Vetva B II. etapa: km 0,068 00-0,135 50 (komunikácia, odstavné parkovacie plochy a chodníky)
Vetva C III. etapa: km0,135 50-0,231 30 (komunikácia, odstavné parkovacie plochy a chodníky)

Časť "Rekonštrukcia Ul. Sládkoviča v meste".
Riešené územie pozostáva z miestnej komunikácie ul. Sládkovičova, priľahlých chodníkov a odstavných spevnených plôch. Pôvodná konštrukcia telesa komunikácie s krytom z asfalového betónu je nesúvislá, nedostatočne vyspádovaná a technicky v nevyhovujúcom stave. Nevyhnutná je jej oprava zfrézovaním pôvodného krytu a nanesením novej krycej vrstvy z asfaltového betónu. Chodníky sú šírkou nepostačujúce, čo si vyžiada ich rozšírenie a zrealizuje na ne nový kryt. Pracovne a tiež z hľadiska postupnosti vo výstavbe bude delená na dve vetvy .
Vetva A I. etapa: km 0,000 00-0,123 90 (komunikácia, odstavné parkovacie plochy a chodníky)
Vetva B II. etapa: km 0,132 08-0,286 63 (komunikácia, odstavné parkovacie plochy a chodníky)
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
652 909,86 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Dátum začatia: 01.04.2020
Dátum ukončenia: 31.12.2022
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Termín realizácie predmetu je rozdelení do niekoľkých etáp. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a
Zmluve o dielo.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií u ktorých sa to vyžaduje, prípadne dokladmi podľa § 32 ods. 4 alebo 5 zákona o verejnom obstarávaní za podmienok ktoré sú v týchto odsekoch uvedené, resp. podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní:
- § 32 ods. 1 písm. a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
- § 32 ods. 1 písm. b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
- § 32 ods. 1 písm. c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
- § 32 ods. 1 písm. d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku
- § 32 ods. 1 písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu
- § 32 ods. 1 písm. f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu
- § 32 ods. 1 písm. g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov,47) za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať
- § 32 ods. 1 písm. h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať
- Uchádzač osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní preukáže podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nasledovne:
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením
Odôvodnenie primeranosti a potreby:
Stanovené podmienky účasti vyplývajú priamo zo zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa jeho finančného a ekonomického postavenia predložením nasledovných dokladov:
2.1 Podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní - prehľadom o celkovom obrate za posledné tri
hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač
preukazuje splnenie uvedenej podmienky účasti predložením čestného vyhlásenia podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
2.2 Podľa § 33 ods. 2 uchádzač na preukázanie ekonomického a finančného postavenia môže využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zmluvy. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač môže na
preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné a ekonomické postavenie inej osoby bez ohľadu na ich právnu formu. Túto skutočnosť preukáže záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou,obsahujúcou záväzok osoby, ktorej finančné a ekonomické postavenie mieni preukázať, že táto osoba poskytne svoje zdroje počas celého trvania zmluvného vzťahu.
2.3 Ak do súťaže predloží ponuku skupina dodávateľov podľa § 37 zákona o verejnom obstarávaní, podmienky
finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní preukazuje skupina spoločne.
2.4 Splnenie podmienok účasti podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač preukázať vyplneným
jednotným európskym dokumentom (JED - vzor vo formáte MS WORD je samostatnou prílohou týchto súťažných
podkladov) podľa § 39 ods. 1 zákona alebo čestným vyhlásením.
Ostatné podmienky a odôvodnenie primeranosti podmienok ekonomického a finančného postavenia podľa § 33 zákona sú uvedené v Súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 2.1: Uchádzač musí preukázať celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti súhrnne za určené obdobie vo výške minimálne 1 600 000 EUR alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Uchádzač preukazuje splnenie uvedenej podmienky účasti predložením kópie výkazov ziskov a strát, alebo predložením kópie výkazu o príjmoch a výdavkoch, alebo prehlásením o tom, že v registri účtovných závierok (http://www.registeruz.sk) je možné dohľadať tento údaj, resp. iným ekvivalentným dokladom.
K bodu 2.2 - Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá nový subdodávateľ musí spĺňať podmienky účasti podľa § 41 odseku 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
K bodu 2.3 - Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Predmetné
podmienky účasti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
K bodu 2.4 - Splnenie podmienok účasti podľa § 33 môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym
dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona alebo čestným vyhlásením, pričom z predloženého predmetného
dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom uchádzač alebo záujemca spĺňa
podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode 25.9 Súťažných podkladov, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Predmetné podmienky účasti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 39 ods. 1 a § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Ostatné podmienky a odôvodnenie primeranosti podmienok ekonomického a finančného postavenia podľa § 33 zákona sú uvedené v Súťažných podkladoch.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 3.1 Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
3.2 Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy,
3.3 Podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona v nadväznosti na § 36 zákona: uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác v nadväznosti na § 36 zákona,
3.4 Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
3.5 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti:
K bodu 3.1 Verejný obstarávateľ vyžaduje predmetné doklady na preukázanie skúseností s realizáciou obdobných zákaziek a tým k zabezpečeniu predpokladu stabilného a bezproblémového plnenia predmetu zákazky.
K bodu 3.2 Verejný obstarávateľ vyžaduje predmetné doklady na overenie riadiacej a odbornej schopnosti uchádzača, potrebnej na kvalitné a plynulé plnenie zákazky.
K bodu 3.3 Verejný obstarávateľ vyžaduje predmetné doklady na preukázanie schopnosti záujemcu poskytnúť stavebné práce v súlade s environmentálnym riadením stavebných prác.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 3.1 Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky (dopravné stavby) v minimálnej výške 450 000 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
K bodu 3.2 Uchádzač musí preukázať, že bude mať k dispozícií pracovníkov navrhovaných pre účely plnenia predmetu zákazky v nasledovnom rozsahu:
- stavbyvedúci (odborne spôsobilá osoba stavbyvedúci pre inžinierske stavby kategória: inžinierske stavby, podkategória: dopravné stavby)
Požiadavky na odbornú spôsobilosť, za pracovníkov uchádzač preukáže predložením Osvedčenia s požadovaným odborným zameraním alebo ekvivalentného dokladu
K bodu 3.3 Certifikát EMAS, resp. registrácia v schéme EMAS, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz.
Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto Obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO odkazuje. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným Obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným Obstarávateľom, dôkazné bremeno je na uchádzačovi.
Upozornenie: Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.03.2020 13:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 23.03.2020 10:00
Miesto: Miesto: SQM, s.r.o., Ladislava Hudeca 7, 974 01 Banská Bystrica
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia
uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
2. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať
objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme www.evoportal.sk považuje okamih jej odoslania v systéme www.evoportal.sk a to v súlade s funkcionalitou systému
3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny bez DPH v predložených ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky.
4. V prípade, že zákazky záujemcu boli realizované v inej mene ako euro, prepočet tejto meny je potrebné prepočítať na euro v kurze vyhlásenom ECB ( Európska centrálna banka ) 28 dní predo dňom určeným na predkladanie ponúk
5. Predmetné obstarávanie nepatrí medzi zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
6. Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti uskutoční po vyhodnotení ponúk u
uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
7. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného
postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazujú vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť.
8. Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom systému pre VO www.evoportal.sk Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému www.evoportal.sk. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude obstarávateľ uverejňovať v systéme www.evoportal.sk. Obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému www.evoportal.sk.
9. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme www.evoportal.sk považuje okamih jej odoslania v systéme www.evoportal.sk a to v súlade s funkcionalitou systému.
10. Verejný obstarávateľ požaduje v predmetnom verejnom obstarávaní zloženie zábezpeky vo výške 19 000,00 EUR.
11. Vzhľadom na charakter, komplexnosť a neoddeliteľnosť predmetu zákazky nie je možné predmet zákazky rozdeliť na časti.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
25.02.2020

Redakčné opravy

11605 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 61/2020
V oznámení 10517-WYP verejného obstarávatela/obstarávatela Mesto Lucenec, Novohradská 1, 984 01 Lucenec zverejnenom vo VVO c. 047/2020 zo dna 26.02.2020 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byt dátum upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 20.03.2020 13:00 Má byt: 02.04.2020 13:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byt dátum upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 23.03.2020 10:00 Má byt: 03.04.2020 09:00
12128 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 69/2020
V oznámení 10517-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Lučenec, Novohradská 1, 984 01 Lučenec zverejnenom vo VVO č. 047/2020 zo dňa 26.02.2020 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 02.04.2020 13:00 Má byť: 16.04.2020 13:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 03.04.2020 09:00 Má byť: 17.04.2020 09:00
13255 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 78/2020
V oznámení 10517-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Lučenec, Novohradská 1, 984 01 Lučenec zverejnenom vo VVO č. 047/2020 zo dňa 26.02.2020 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 16.04.2020 13:00 Má byť: 13.05.2020 13:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 17.04.2020 09:00 Má byť: 14.05.2020 09:00
19898 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 102/2020
V oznámení 10517-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Lučenec, Novohradská 1, 984 01 Lučenec zverejnenom vo VVO č. 047/2020 zo dňa 26.02.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 13.05.2020 13:00 Má byť: 03.06.2020 13:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 14.05.2020 09:00 Má byť: 04.06.2020 09:00
20988 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 114/2020
V oznámení 10517-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Lučenec, Novohradská 1, 984 01 Lučenec zverejnenom vo VVO č. 047/2020 zo dňa 26.02.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 03.06.2020 13:00 Má byť: 17.06.2020 13:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 04.06.2020 09:00 Má byť: 18.06.2020 09:00

Profil Obstarávateľa


Dôležité