Oznámenie 10811 - WYT

Obsah

10811 - WYT
Vestník č. 51/2020 - 03.03.2020

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Hlohovec
IČO: 00312509
M. R. Štefánika 1, 92001 Hlohovec
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martina Miklovičová
Telefón: +421 333813384
Email: martina.miklovicova@hlohovec.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4729
Hlavná adresa(URL): http://www.hlohovec.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/425400
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/425400
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Modernizácia učební v ZŠ s MŠ Koperníkova v Hlohovci
Referenčné číslo: 5754/2020/1062/MIK
II.1.2) Hlavný kód CPV
39162200-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka a montáž tovaru Modernizácia učební v ZŠ s MŠ Koperníkova v Hlohovci časť IKT vybavenie, časť Nábytok a časť Pomôcky vrátane konečného umiestnenia a zaškolenia.Predmet zákazky sa realizuje v rámcischváleného projektu s názvom Modernizácia učební biológie, chémie a IKT v ZŠ, Koperníkova, Hlohovec, kód projektu v ITMS2014+: 302021J957, Zmluva o NFP č. Zmluva č. IROP-Z-302021J957-222-13.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
118 365,26 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
IKT vybavenie
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30213000-5
30213100-6
30214000-2
30231300-0
30237460-1
30237410-6
30213300-8
30232100-5
48000000-8
38652120-7
30232100-5
32340000-8
32342100-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola s materskou školou, Koperníkova 24, 920 01 Hlohovec
II.2.4) Opis obstarávania
Presná špecifikácia požadovaného tovaru v rámci časti IKT (výpočtová technika) je súčasťou neoceneného rozpočtu
pre časť IKT, ktorý tvorí prílohu Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
33 985,24 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: kód projektu v ITMS2014+: 302021J957
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky sa realizuje v rámci schváleného projektu s názvom Modernizácia učební biológie, chémie a IKT v ZŠ, Koperníkova, Hlohovec, kód projektu v ITMS2014+: 302021J957, Zmluva o NFP č. Zmluva č. IROP-Z-302021J957-222-13.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Nábytok
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39160000-1
39121100-7
39112000-0
39180000-7
39134000-0
39122000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola s materskou školou, Koperníkova 24, 920 01 Hlohovec
II.2.4) Opis obstarávania
Presná špecifikácia požadovaného tovaru v rámci časti nábytok je súčasťou neoceneného rozpočtu
pre časť nábytok, ktorý tvorí prílohu Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
28 267,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: kód projektu v ITMS2014+: 302021J957
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky sa realizuje v rámci schváleného projektu s názvom Modernizácia učební biológie, chémie a IKT v ZŠ, Koperníkova, Hlohovec, kód projektu v ITMS2014+: 302021J957, Zmluva o NFP č. Zmluva č. IROP-Z-302021J957-222-13.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Pomôcky
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39162200-7
39162000-5
39162110-9
38510000-3
42671100-1
38437000-7
42520000-7
38432000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola s materskou školou, Koperníkova 24, 920 01 Hlohovec
II.2.4) Opis obstarávania
Presná špecifikácia požadovaného tovaru v rámci časti pomôcky je súčasťou neoceneného rozpočtu
pre časť pomôcky, ktorý tvorí prílohu Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
56 113,02 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: kód projektu v ITMS2014+: 302021J957
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky sa realizuje v rámci schváleného projektu s názvom Modernizácia učební biológie, chémie a IKT v ZŠ, Koperníkova, Hlohovec, kód projektu v ITMS2014+: 302021J957, Zmluva o NFP č. Zmluva č. IROP-Z-302021J957-222-13.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Osobné postavenie podľa § 112 ods. 4 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
1. je oprávnený dodávať tovar - uchádzač preukazuje splnenie podmienok dokladom o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky
(V zmysle zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním
informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), od 1.
septembra 2018, ak je uchádzačom hospodársky subjekt - právnická osoba alebo fyzická osoba so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike, nie je povinný predkladať výpis z obchodného registra; výpis zo živnostenského registra, resp. iný doklad o oprávnení dodávať tovar ak je zapísaný v Registri právnických osôb.)
2. nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzač preukazuje splnenie podmienok čestným vyhlásením Hospodársky subjekt (uchádzač) zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len Úrad") vydal výpis zo zoznamu hospodárskych subjektov vo forme elektronického odpisu, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
V takomto prípade, za účelom preukázania osobného postavenia podľa § 112 ods 4 písm. a) ZVO, poskytne verejnému obstarávateľovi informáciu o tom, že mu Úrad vydal Výpis zo zoznamu hospodárskych subjektov/podnikateľov s uvedením registračného čísla, dátumu vyhotovenia a platnosti Výpisu.
V zmysle § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie
splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európsky dokumentom (ďalej iba "JED") podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením.
Ďalšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: podľa § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ požaduje zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od
vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak
odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V zozname dodávok tovaru ( pre každú ČASŤ samostatne) za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania uchádzač predloží referencie na dodávky tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovej hodnote minimálne:
pre časť IKT vybavenie 20.000,00 € bez DPH
pre časť Nábytok 20.000,00 € bez DPH
pre časť Pomôcky 50.000,00 € bez DPH

V prípade, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom
obstarávaní, uchádzač k zoznamu dodávok tovaru priloží dôkaz o plnení, potvrdený odberateľom; ak takéto potvrdenie
uchádzač nemá k dispozícii, priloží vyhlásenie uchádzača o dodaní tovaru, s doplneným dokladom, preukazujúcim jeho dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého bol tovar dodaný.

Ďalšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú podrobne definované v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.03.2020 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.07.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.03.2020 12:30
Miesto: Mestský úrad Hlohovec, M. R. Štefánika č.1, 920 01 Hlohovec, v zasadacej miestnosti MsÚ.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý predložil
ponuku v lehote na predkladanie ponúk, resp. poverený zástupca uchádzača. Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku.
2) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o
verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania EVO.
3) Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému EVO https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/425400 . Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny.
4) Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému.
5) V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladoch alebo inej
sprievodnej dokumentácii alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo
záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom systému EVO. Verejný obstarávateľ
bezodkladne oznámi vysvetlenie všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na
predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EVO.
6) Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie, podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a
komunikácie so záujemcami a uchádzačmi sú uvedené v súťažných podkladoch.
7) Vyhodnotenie ponúk sa uskutoční postupom podľa § 112 ods. 6 ZVO. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a
vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
8) Obsah ponuky (náležitosti, ktoré má ponuka obsahovať) sú uvedené v časti A1 bod 17 súťažných podkladov.
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zameraná na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
02.03.2020

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité