Oznámenie 10902 - WYP

Obsah

10902 - WYP
Vestník č. 52/2020 - 04.03.2020

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Banská Bystrica
IČO: 00313271
Československej armády 26, 97401 Banská Bystrica
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Dušan Tury
Telefón: +421 484330340
Email: webmaster@misbb.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4778
Hlavná adresa(URL): http://banskabystrica.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.ezakazky.sk/banskabystrica/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=32687210&
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.ezakazky.sk/banskabystrica/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=32687210&
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Modernizácia a prestavba tréningového centra MMŠ Radvaň, Banská Bystrica
Referenčné číslo: 11092/2020
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212200-8
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník
IA13-5 - Rekonštrukcia
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Jedná sa o je stavebné práce na stavbe MMŠ Radvaň, ktoré zahŕňajú prestavbu hlavného futbalového ihriska na štadión I. kategórie, výstavbu objektu zázemia a šatní, výstavbu dvoch objektov s pokladňami, bufetmi a WC pre divákov, prestavbu jestvujúcej betónovej tribúny, výstavbu novej tribúny, realizáciu nových inžinierskych sietí a výstavbu spevnených plôch vrátane parkovísk. Podrobný opis prác je uvedený v Projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré je prílohou súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
2 558 804,83 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45236110-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Športový areál MMŠ Radvaň v Banskej Bystrici.
II.2.4) Opis obstarávania
Jedná sa o je stavebné práce na stavbe MMŠ Radvaň, ktoré zahŕňajú prestavbu hlavného futbalového ihriska na štadión I. kategórie, výstavbu objektu zázemia a šatní, výstavbu dvoch objektov s pokladňami, bufetmi a WC pre divákov, prestavbu jestvujúcej betónovej tribúny, výstavbu novej tribúny, realizáciu nových inžinierskych sietí a výstavbu spevnených plôch vrátane parkovísk. Podrobný opis prác je uvedený v Projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré je prílohou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
2 558 804,83 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: v zmysle §57 ZVO
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia - §32 ZVO:
1.1§ 32 ods. 1 písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky
1.2§ 32 ods. 1 písm. f), že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - doloženým čestným vyhlásením (príloha č.8 Súťažných podkladov).

Uchádzač, ktorý má platný zápis v Zozname hospodárskych subjektov nie je povinný predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia.

Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.

Pre splnenie podmienky účasti podľa §32 ods.1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní je postačujúce ak uvedie uchádzač v ponuke, ktorým dokladom naplní predmetné splnenie podmienky účasti vo verejnom obstarávaní (napr. Zápis v ORSR, ŽR SR, resp. iné oprávnenie podnikania týkajúce sa predmetu zákazky) verejný obstarávateľ si doklad preverí.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečovať.

Ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov (§152, predkladá predmetné doklady v needitovateľnej forme vo formáte pdf podpísané elektronicky inštitúciou, ktorá potvrdenie vydala. Ak uchádzač predkladá JED resp. čestné vyhlásenie, predkladá tento doklad v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Dokumenty uvedie v Krycom liste ponuky.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 3.Podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti - § 34 ZVO:

Požadovanú technickú spôsobilosť uchádzač preukáže:

§ 34 ods. 1 písm. b) zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:

1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač alebo záujemca využiť technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zmluvy. V takom prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písmeno a) až h) a ods. 7, oprávnenie uskutočňovať stavebné práce vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú kapacity poskytuje.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečovať.

Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED.

Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti aj čestným vyhlásením v zmysle § 114 ods. 1 ZVO príloha č. 7 Súťažných podkladov
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; Za rozhodné obdobie, t.j. predchádzajúce 3 roky sa považuje posledných 3 priebežných rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania.
Uchádzač predloží k zoznamu potvrdenia (referenčné listy) na zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v súhrnom objeme minimálne 5 000 000,- € bez DPH, z toho minimálne jedna zákazka v objeme minimálne 1 500 000,- € bez DPH.
V prípade, ak uchádzač predkladá/uvádza zmluvu, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, t. j. realizácia danej stavby (zmluvy) začala pred piatimi rokmi, alebo nebola skončená do vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj ako rozhodné obdobie), uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť stavebných prác, ktorá bola realizovaná v požadovanom/rozhodnom období. V prípade, ak stavebné práce realizoval záujemca ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2019 kurzom ECB ku dňu vyhlásenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 24.03.2020 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.03.2020 11:00
Miesto: Mestský úrad Banská Bystrica, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica, zasadačka II. poschodie.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Účasť na otváraní ponúk t.j. sprístupnení elektronických ponúk vsystéme ezakazky je umožnená všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné VO sa netýka zeleného VO, obstarávania inovácií, nie je zamerané na sociálne aspekty.

Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických
prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja
eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk,
b) klikne na názov zákazky,
c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,
d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu;
d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk .
Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk . V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk .
Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk .
Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného
obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. Vyššie uvedený postup povinnej registrácie na portáli ezakazky platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa na stránke UVO alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári Výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie.
Zábezpeka sa nevyžaduje
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
03.03.2020

Redakčné opravy

10937 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 53/2020
V oznámení 10902-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Banská Bystrica, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 052/2020 zo dňa 04.03.2020 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Požadovanú technickú spôsobilosť uchádzač preukáže: 2/4 § 34 ods. 1 písm. b) zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: Má byť: Požadovanú technickú spôsobilosť uchádzač preukáže: 2/4 § 34 ods. 1 písm. b) zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 (päť) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
11726 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 63/2020
V oznámení 10902-WYP verejného obstarávatela/obstarávatela Mesto Banská Bystrica, Ceskoslovenskej armády 26, 974 01 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO c. 052/2020 zo dna 04.03.2020 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byt text upravený: V.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: Dátum a cas: 24.03.2020 10:00 Má byt: Dátum a cas: 08.04.2020 10:00 OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byt text upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: Dátum a cas: 24.03.2020 11:00 Má byt: Dátum a cas: 08.04.2020 11:00 ĎALŠIE DODATOČNÉ INFORMÁCIE Zmena termínov predkladania a otvárania ponúk vyplynula z viacerých žiadostí o vysvetlenie a doplnenie súťažných podkladov a z ich vyplývajúcich vysvetlení a doplnení súťažných podkladov, ako aj z dôvodu konkrétnych žiadostí o posunutie týchto termínov z dôvodu vzniku mimoriadnej siutácie spôsobenej šírením koronavírusu COVID-19.
12620 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 74/2020
V oznámení 10902-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Banská Bystrica, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 052/2020 zo dňa 04.03.2020 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: Dátum a čas: 08.04.2020 10:00 Má byť: Dátum a čas: 16.04.2020 10:00 OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: Dátum a čas: 08.04.2020 11:00 Má byť: Dátum a čas: 16.04.2020 11:00 OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Miesto: Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Namiesto: Účasť na otváraní ponúk t.j. sprístupnení elektronických ponúk v systéme ezakazky je umožnená všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Má byť: Otváranie ponúk sa uskutoční dňa 16.04.2020 o 11:00 hod. sprístupnením predložených dokladov verejnému obstarávateľovi prostredníctvom elektronického nástroja ewww.eZakazky. Otváranie ponúk bude uskutočnené podľa § 52 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s právnym poriadkom platným v Slovenskej republike. Otváranie ponúk vykoná komisia, ktorá je zároveň komisiou k vyhodnoteniu. Otváranie ponúk je verejné. Vzhľadom na to, že Otváranie verejný obstarávateľ nepoužije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk verejné, údaje z otvárania ponúk komisia zverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa posiela. Pojem verejné otváranie ponúk znamená, že verejný obstarávateľ zverejní všetkým uchádzačom návrhy na plnenie kritérií, obchodné mena alebo názvy, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytov všetkých uchádzačov prostredníctvom portálu www.ezakazky.sk Otváranie ponúk sa vykoná automaticky vo vyššie uvedenom čase
13577 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 80/2020
V oznámení 10902-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Banská Bystrica, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 052/2020 zo dňa 04.03.2020 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: Dátum a čas: 16.04.2020 10:00 Má byť: Dátum a čas: 22.04.2020 11:00 OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 16.04.2020 11:00 Má byť: 22.04.2020 13:00
14532 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 84/2020
V oznámení 10902-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Banská Bystrica, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 052/2020 zo dňa 04.03.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: Dátum a čas: 22.04.2020 11:00 Má byť: Dátum a čas: 29.04.2020 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: Dátum a čas: 22.04.2020 13:00 Má byť: Dátum a čas: 29.04.2020 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité