Oznámenie 11584 - MSS

Obsah

11584 - MSS
Vestník č. 61/2020 - 17.03.2020

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Hlohovec
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312509
M. R. Štefánika 1, 92001 Hlohovec
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martina Miklovičová
Telefón: +421 333813384
Email: martina.miklovicova@hlohovec.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4729
Hlavná adresa(URL): http://www.hlohovec.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/425427
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/425427
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zber zmesového komunálneho odpadu od bytových domov na sídliskách prostredníctvom polopodzemných kontajnerov v meste Hlohovec
Referenčné číslo: 5779/2020/1163/MIK
II.1.2) Hlavný kód CPV
90500000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Pod zberom zmesového komunálneho odpadu (ďalej len ZKO) od bytových domov na sídliskách prostredníctvom polopodzemných kontajnerov (ďalej PPK) v meste Hlohovec (ďalej len mesto) sa rozumie poskytnutie služby:
Celoročný zber ZKO prostredníctvom PPK o objeme 5.000 l: t. j. zber, manipulácia s kontajnermi, ich výsyp, naloženie ZKO do zberového vozidla vybaveného GPS systémom a odvoz ZKO do zneškodňovacieho zariadenia, v intervaloch podľa hlásenia senzorov snímajúcich naplnenosť PPK, vrátane nákladov na správu senzorov a všetkých súvisiacich nákladov.
Katalógové číslo*:20 03 01
Názov odpadu: zmesový komunálny odpad
Kategória odpadu: O

*podľa vyhlášky MŽP SR č.365/2015 Z. z. ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov v znení neskorších predpisov

Bližší popis predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
47 947,20 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90510000-5
90511100-3
90512000-9
90513200-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie mesta Hlohovec.
II.2.4) Opis obstarávania:
Celoročný zber ZKO prostredníctvom PPK o objeme 5.000 l: t. j. zber, manipulácia s kontajnermi, ich výsyp, naloženie ZKO do zberového vozidla vybaveného GPS systémom a odvoz ZKO do zneškodňovacieho zariadenia, v intervaloch podľa hlásenia senzorov snímajúcich naplnenosť PPK, vrátane nákladov na správu senzorov a všetkých súvisiacich nákladov.
Katalógové číslo*:20 03 01
Názov odpadu: zmesový komunálny odpad
Kategória odpadu: O

*podľa vyhlášky MŽP SR č.365/2015 Z. z. ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov v znení neskorších predpisov

V meste Hlohovec je zavedený miestny systém triedeného zberu pre 6 zložiek komunálnych odpadov, zmesový komunálny odpad je odpad po vytriedení týchto 6 zložiek: 20 01 01 papier a lepenka, 20 01 02 sklo, 20 01 03 viacvrstvové kombinované materiály na báze lepenky (ďalej len VKM), 20 01 39 plasty, 20 01 40 kovy, 20 02 01 biologicky rozložiteľný odpad.

Ku dňu súťaže je počet PPK na ZKO v meste 6 ks na 6 stojiskách na sídlisku Sihoť. PPK sú vybavené ultrazvukovými senzormi na monitorovanie ich naplnenosti. Predpokladaný počet stojísk do konca účinnosti zmluvy je 12 ks.

Podrobný opis predmetu obstarania sa nachádza v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1. Verejný obstarávateľ nepožaduje zábezpeku.
2. Lehota na poskytnutie služby je 12 mesiacov od účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania ceny služby stanovenej na základe ponuky úspešného uchádzača.
3. Verejný obstarávateľ v zmysle § 66 ods. 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých predpisov (ďalej len ZVO) rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Vzhľadom na použitie ustanovení týkajúcich sa reverznej verejnej súťaže podľa § 55 ods. 1) druhá veta zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ vyhodnocuje ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na hodnotenie ponúk. Verejný obstarávateľ vyhodnotí u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
1.1 (§ 32 ods. 1 písm. a) ZVO),
1.2 (§ 32 ods. 1 písm. b) ZVO),
1.3 (§ 32 ods. 1 písm. c) ZVO),
1.4 (§ 32 ods. 1 písm. d) ZVO),
1.5 (§ 32 ods. 1 písm. e) ZVO),
1.6 (§ 32 ods. 1 písm. f) ZVO),
1.7 (§ 32 ods. 1 písm. g) ZVO),
1.8 (§ 32 ods. 1 písm. h)ZVO) .

2. Ak v § 32 ods. 3 ZVO nie je ustanovené inak, uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa
§ 32 ods. 1 písm. a) ZVO doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
§ 32 ods. 1 písm. b) ZVO doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
§ 32 ods. 1 písm. c) ZVO doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace,
§ 32 ods. 1 písm. d) ZVO doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
§ 32 ods. 1 písm. e) ZVO doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
§ 32 ods. 1 písm. f) ZVO doloženým čestným vyhlásením.

Podmienky účasti podľa § 32 ods.1 písm. g) ZVO a § 32 ods. 1 písm. h) ZVO uchádzač alebo záujemca nepreukazuje, preukazuje ich verejný obstarávateľ.

3. V súlade s § 32 ods. 3 ZVO ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) (výpis z registra trestov), je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov.

4.Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 odseku 2 ZVO, ak verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu.(osobitný predpis - § 1 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii)).

5. Verejný obstarávateľ uvádza, že záujemca alebo uchádzač nemusí predkladať doklad podľa § 32 ods. 2:
písm. a) - (v tomto prípade je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi poskytnúť údaje v rozsahu - § 10 ods. 4 písm. a) zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení)
písm. b)
písm. c)
písm.e)
písm. f)

6. Týmto nie je dotknutá možnosť uchádzača preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov (§ 152 a nasl. ZVO) alebo zápisom do iného obdobného zoznamu iného čl. štátu EÚ v rozsahu podľa ZVO (ak právo členského štátu zaviedlo takýto register v zmysle smernice Európskeho parlamentu a Rady 2014/24/EÚ z 26. februára 2014 o verejnom obstarávaní a o zrušení smernice 2004/18/ES v platnom znení).
V takomto prípade poskytne verejnému obstarávateľovi informáciu o tom, že mu Úrad vydal Výpis zo zoznamu hospodárskych subjektov/podnikateľov s uvedením registračného čísla, dátumu vyhotovenia a platnosti Výpisu.

7. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov potrebných na preukázanie splnenia podmienok § 32 ods. 2 písm. a) až f) ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

8. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.

Kompletné informácie týkajúce sa podmienok účasti sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
- podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
- podľa § 34 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní. Vzhľadom k tomu, že ide o zložité služby, uchádzač preukáže technickú spôsobilosť predložením kópie platného súhlasu na prevádzkovanie zariadenia na zneškodňovanie zmesového komunálneho odpadu podľa § 97 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
- podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícií na poskytnutie služby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO:
Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, uchádzač predloží referencie v celkovej hodnote minimálne
60 000 EUR vrátane DPH. V prípade, ak v rámci zákazky boli poskytované aj služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet tejto zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota poskytovaných služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. V prípade dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR (€), sa pri prepočítanej meny ako EURO použije kurz danej meny, ktorý je zverejnený Európskou centrálnou bankou v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na predmetnú verejnú súťaž na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ.

podľa § 34 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť kópiu platného súhlasu na prevádzkovanie zariadenia na zneškodňovanie zmesového komunálneho odpadu podľa § 97 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ požaduje aby uchádzač, ktorý bude poskytovať služby preukázal:
Zoznam a popis strojového a technického vybavenia, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služieb. Zoznam musí byť podpísaný štatutárom alebo osobou oprávnenou konať v jeho mene.
Požadovaná špecifikácia bude obsahovať:
- názov stroja alebo mechanizmu,
- typové označenie stroja, resp. mechanizmu a rok jeho výroby,
- počet kusov

Na uskutočňovanie prác je potrebné disponovať predmetnou technikou alebo ekvivalentnou technikou:
Nákladné vozidlá špeciálne, s hydraulickou rukou, na výsyp ZKO z polopodzemných kontajnerov:
a.použiteľné na výsyp PPK o objeme 5 m3 vrátane,
b.s hydraulickou rukou umiestnenou za kabínou odporúčame jej diaľkové ovládanie, zdvihový moment min. 10,90 tm, otočový systém s rozsahom min. 410°, trojnásobný hydraulický výsuv s dosahom min. 9,80 m, hák s nosnosťou min. 4,4 t,
c.hydraulické podpery s hydraulickým výsuvom aj do boku,
d.so zberovou nadstavbou o efektívnom objeme zberovej nádrže min. 19 m3, na zber ZKO,
e.s rotačným alebo lineárnym lisovacím mechanizmom,
f.utesnené, aby neznečisťovalo komunikáciu svojím obsahom,
g.s kompaktnou kabínou pre obsluhu vozidla,
h.emisná norma EURO 6,
i.povinná výbava vozidla v zmysle platnej legislatívy,
j.vybavené GPS systémom.

Strojové a technické vybavenie musí byť vhodné na zabezpečenie vývozu vzhľadom na umiestnenie nádob pod úrovňou povrchu a mimo cesty s obmedzeným prístupom.

Údaje o strojovom a technickom vybavení v ponuke uchádzača je nutné preukázať kópiou technického osvedčenia od vozidla, fotodokumentáciou alebo iným osvedčením od zariadenia alebo zmluvou o prenájme/výpožičke zariadení, zmluvou o budúcej zmluve o prenájme/výpožičke strojového a technického vybavenia alebo kúpnou zmluvou prípadne prehľadom odpisového majetku alebo inventárnymi kartami majetku, ktoré obsahujú verejným obstarávateľom požadované údaje strojového a technického vybavenia.

Hospodársky subjekt/uchádzač môže v zmysle § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED).
JED obsahuje aktualizované vyhlásenie hospodárskeho subjektu/uchádzača, že
- neexistuje dôvod na jeho vylúčenie,
- poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré nahradil JED-om.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov je podrobne rozpísaná v súťažných podkladoch.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Podmienky vykonania zákazky sú špecifikované v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 14.04.2020 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 01.06.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.04.2020 12:30
Miesto: Mestský úrad Hlohovec, M. R. Štefánika č.1, 920 01 Hlohovec, v zasadacej miestnosti MsÚ.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk, resp. poverený zástupca uchádzača. Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku.
2) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o
verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania EVO.
3) Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému EVO https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/425427 . Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny.
4) Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému.
5) V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladoch alebo inej
sprievodnej dokumentácii alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo
záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom systému EVO. Verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi vysvetlenie všetkým záujemcom, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EVO.
6) Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie, podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a
komunikácie so záujemcami a uchádzačmi sú uvedené v súťažných podkladoch.
7) Vyhodnotenie ponúk sa uskutoční postupom podľa § 112 ods. 6 ZVO. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a
vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
8) Obsah ponuky (náležitosti, ktoré má ponuka obsahovať) sú uvedené v časti A1 bod 17 súťažných podkladov.

Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zameraná na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
11.03.2020

Redakčné opravy

12711 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 74/2020
V oznámení 11584-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Hlohovec, M. R. Štefánika 1, 920 01 Hlohovec zverejnenom vo VVO č. 061/2020 zo dňa 17.03.2020 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: III.1.3) Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Namiesto: podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, uchádzač predloží referencie v celkovej hodnote minimálne 60 000 EUR vrátane DPH. V prípade, ak v rámci zákazky boli poskytované aj služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet tejto zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota poskytovaných služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. V prípade dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR (€), sa pri prepočítanej meny ako EURO použije kurz danej meny, ktorý je zverejnený Európskou centrálnou bankou v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na predmetnú verejnú súťaž na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ. podľa § 34 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť kópiu platného súhlasu na prevádzkovanie zariadenia na zneškodňovanie zmesového komunálneho odpadu podľa § 97 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje aby uchádzač, ktorý bude poskytovať služby preukázal: Zoznam a popis strojového a technického vybavenia, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služieb. Zoznam musí byť podpísaný štatutárom alebo osobou oprávnenou konať v jeho mene. Požadovaná špecifikácia bude obsahovať: - názov stroja alebo mechanizmu, - typové označenie stroja, resp. mechanizmu a rok jeho výroby, - počet kusov. Na uskutočňovanie prác je potrebné disponovať predmetnou technikou alebo ekvivalentnou technikou: Nákladné vozidlá špeciálne, s hydraulickou rukou, na výsyp ZKO z polopodzemných kontajnerov: a. použiteľné na výsyp PPK o objeme 5 m3 vrátane, b. s hydraulickou rukou umiestnenou za kabínou odporúčame jej diaľkové ovládanie, zdvihový moment min. 10,90 tm, otočový systém s rozsahom min. 410°, trojnásobný hydraulický výsuv s dosahom min. 9,80 m, hák s nosnosťou min. 4,4 t, c. hydraulické podpery s hydraulickým výsuvom aj do boku, d. so zberovou nadstavbou o efektívnom objeme zberovej nádrže min. 19 m3, na zber ZKO, e. s rotačným alebo lineárnym lisovacím mechanizmom, f. utesnené, aby neznečisťovalo komunikáciu svojím obsahom, g. s kompaktnou kabínou pre obsluhu vozidla, h. emisná norma EURO 6, i. povinná výbava vozidla v zmysle platnej legislatívy, j. vybavené GPS systémom. Strojové a technické vybavenie musí byť vhodné na zabezpečenie vývozu vzhľadom na umiestnenie nádob pod úrovňou povrchu a mimo cesty s obmedzeným prístupom. Údaje o strojovom a technickom vybavení v ponuke uchádzača je nutné preukázať kópiou technického osvedčenia od vozidla, fotodokumentáciou alebo iným osvedčením od zariadenia alebo zmluvou o prenájme/výpožičke zariadení, zmluvou o budúcej zmluve o prenájme/výpožičke strojového a technického vybavenia alebo kúpnou zmluvou prípadne prehľadom odpisového majetku alebo inventárnymi kartami majetku, ktoré obsahujú verejným obstarávateľom požadované údaje strojového a technického vybavenia. Hospodársky subjekt/uchádzač môže v zmysle § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED). JED obsahuje aktualizované vyhlásenie hospodárskeho subjektu/uchádzača, že - neexistuje dôvod na jeho vylúčenie, - poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré nahradil JED-om. Minimálna požadovaná úroveň štandardov je podrobne rozpísaná v súťažných podkladoch. Má byť: podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, uchádzač predloží referencie v celkovej hodnote minimálne 60 000 EUR vrátane DPH. V prípade, ak v rámci zákazky boli poskytované aj služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet tejto zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota poskytovaných služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. V prípade dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR (€), sa pri prepočítanej meny ako EURO použije kurz danej meny, ktorý je zverejnený Európskou centrálnou bankou v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na predmetnú verejnú súťaž na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ. podľa § 34 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť kópiu platného súhlasu na prevádzkovanie zariadenia na zneškodňovanie zmesového komunálneho odpadu podľa § 97 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje aby uchádzač, ktorý bude poskytovať služby preukázal: Zoznam a popis strojového a technického vybavenia, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služieb. Zoznam musí byť podpísaný štatutárom alebo osobou oprávnenou konať v jeho mene. Požadovaná špecifikácia bude obsahovať: - názov stroja alebo mechanizmu, - typové označenie stroja, resp. mechanizmu a rok jeho výroby, - počet kusov. Na uskutočňovanie prác je potrebné disponovať predmetnou technikou alebo ekvivalentnou technikou: -nákladné vozidlo konštrukčne a technicky spôsobilé vykonať vývoz PPK typu MOLOK s objemom 5m3 vrátane, s prihliadnutím na umiestnenie nádob pod úrovňou povrchu, mimo cesty a vzhľadom na celkovú prístupnosť k PPK. Základnými požiadavkami na vozidlo sú: vybavenie hydraulickou rukou, s uzatvoreným priestorom pre ZKO, dostatočným utesnením priestoru pre ZKO, aby neznečisťovalo komunikáciu svojím obsahom, vybavenie GPS systémom. Údaje o strojovom a technickom vybavení v ponuke uchádzača je nutné preukázať kópiou technického osvedčenia od vozidla, fotodokumentáciou alebo iným osvedčením od zariadenia alebo zmluvou o prenájme/výpožičke zariadení, zmluvou o budúcej zmluve o prenájme/výpožičke strojového a technického vybavenia alebo kúpnou zmluvou prípadne prehľadom odpisového majetku alebo inventárnymi kartami majetku, ktoré obsahujú verejným obstarávateľom požadované údaje strojového a technického vybavenia. Hospodársky subjekt/uchádzač môže v zmysle § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED). JED obsahuje aktualizované vyhlásenie hospodárskeho subjektu/uchádzača, že - neexistuje dôvod na jeho vylúčenie, - poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré nahradil JED-om. Minimálna požadovaná úroveň štandardov je podrobne rozpísaná v súťažných podkladoch. OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 14.04.2020 12:00 Má byť: 06.05.2020 12:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 14.04.2020 12:30 Má byť: 06.05.2020 12:30 ĎALŠIE DODATOČNÉ INFORMÁCIE Potreba korigenda k predmetnému verejnému obstaraniu vznikla na základe žiadosti o nápravu, predloženú záujemcom. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že na základe žiadosti o nápravu boli upravené súťažné podklady vrátane prílohy č. 4 - Návrh zmluvy. Kompletné súťažné podklady sú zverejnené na www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/425427

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité