Oznámenie 11449 - WYS

Obsah

11449 - WYS
Vestník č. 60/2020 - 16.03.2020

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Žilina
IČO: 00321796
Námestie obetí komunizmu 1, 01131 Žilina
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Roman Osika
Telefón: +421 917990120
Fax: +421 417632151
Email: roman.osika@zilina.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.ezakazky.sk/zilina/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=40771902&
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.ezakazky.sk/zilina/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=40771902&
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Dokument starostlivosti o dreviny pre územie Mesta Žilina
II.1.2) Hlavný kód CPV
79131000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmet zákazky je vypracovanie materiálu : Dokument starostlivosti o dreviny pre územie Mesta Žilina.

Vypracovanie Dokumentu starostlivosti o dreviny ( ďalej aj ako DSoD) zmapovanie a analýza všetkých drevín v Meste Žilina a prímestských častiach na pozemkoch vo vlastníctve mesta a jeho správe. V súlade so zákonom 543/2002 Z. z. O ochrane prírody a krajiny v znení neskorších predpisov a vyhláškou MŽP SR 24/2003 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon 543/2002 Z.z. o Ochrane prírody a krajiny obsahujúcim:
Zameranie vegetačných prvkov - solitérnych stromov a krov, skupín stromov a krov a zapojených porastov v 5.triede geodetickej presnosti, aktualizácia pasportu zelene zameraná na zapracovanie plošných priemetov skupín krov, optimalizácia atribútovej štruktúry pasportu, dodanie infračervenej leteckej snímky CIR ortofotomapa, aktuálnosť nie staršia ako z r 2018, presnosť zobrazenia na úrovni terénu rmseXY<2 pixel, pokryvnosť na celé územie. Určenie a identifikácia stromov vyžadujúcich okamžitý zásah, pre všetky riešené lokality súbor panoramatických 360 stupňových snímkov minimálne rozlíšenie snímku 10MPX, súradnice v metadátach /geotagovaný JPG/ ...atď.
Viac : Súťažné podklady
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
153 333,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90711300-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Žilina
II.2.4) Opis obstarávania
Vypracovanie Dokumentu starostlivosti o dreviny ( ďalej aj ako DSoD) zmapovanie a analýza všetkých drevín v Meste Žilina a prímestských častiach na pozemkoch vo vlastníctve mesta a jeho správe. V súlade so zákonom 543/2002 Z. z. O ochrane prírody a krajiny v znení neskorších predpisov a vyhláškou MŽP SR 24/2003 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon 543/2002 Z.z. o Ochrane prírody a krajiny obsahujúcim:
Zameranie vegetačných prvkov - solitérnych stromov a krov, skupín stromov a krov a zapojených porastov v 5.triede geodetickej presnosti, aktualizácia pasportu zelene zameraná na zapracovanie plošných priemetov skupín krov, optimalizácia atribútovej štruktúry pasportu, dodanie infračervenej leteckej snímky CIR ortofotomapa, aktuálnosť nie staršia ako z r 2018, presnosť zobrazenia na úrovni terénu rmseXY<2 pixel, pokryvnosť na celé územie. Určenie a identifikácia stromov vyžadujúcich okamžitý zásah, pre všetky riešené lokality súbor panoramatických 360 stupňových snímkov minimálne rozlíšenie snímku 10MPX, súradnice v metadátach /geotagovaný JPG/.
Dôkladná analýza súčasného stavu a výskytu všetkých drevín na riešenom území, zhodnotenie druhového zloženia, zdravotného stavu, zhodnotenie ich ekologického, krajinotvorného, estetického, hygienického, kultúrno-historického významu.
Návrh rámcových opatrení týkajúcich sa starostlivosti o dreviny, odporúčané pestovateľské zásahy na všetkých hodnotených drevinách.
Návrh a odporučenie vhodného rastlinného materiálu druhového zloženia pre náhradné výsadby, nové výsadby zhodnotenie a výber miesta v lokalite pre nové výsadby.
Zhodnotenie statických pomerov a druhového zloženia stromov situovaných v blízkosti frekventovaných lokalít, vyhradených zariadení /detské ihriská, miesta zhromažďovania, zastávky hromadnej dopravy, prístupové komunikácie k MŠ, ZŠ, komunikácie a pod./ a návrh opatrení a zásahov za účelom zvýšenia bezpečnosti
Výpočet ekologických benefitov jednotlivých drevín, vzhľadom na druh, vek, zdravotný, celkový stav - prepočty a údaje pre každú meranú drevinu za kalendárny 1 rok zachytávanie škodlivých látok z ovzdušia, spotreba CO2, zachytávanie dažďovej vody,
Grafická časť a technická správa dodaná v tlačenej forme, nosiči dát /USB/, zhotoviteľ je povinný vykonať zameranie GPS súradníc drevín v meste Žilina a objednávateľovi odovzdať zameranie v digitálnej forme ako samostatnú mapovú vrstvu pre inštaláciu do existujúceho QGISu vo formáte *SHP, *MDB. v súradnicovom systéme S-JTSK a inštaláciu do webovej aplikácie DSoD dostupná z webu bez nutnosti inštalácie, alebo sťahovania, optimalizácia pre všetky rozlíšenia obrazovky aj mobilné zariadenia, export mapových vrstiev do formátu .xls, filtrácia v mape podľa jednotlivých atribútov, možnosť editácie pre vybraných užívateľov, zobrazenie panoramatických snímkov v prostredí webovej mapovej aplikácie, licencia na neobmedzený počet užívateľov počas tvorby dokumentu a na dobu záruky diela.
Dokument bude spracovaný v troch etapách:
-I. etapa dodanie webovej aplikácie určenej na kontrolu priebehu prác, prezentáciu výsledkov, dodržiavanie časového harmonogramu do 1 mesiaca od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
-II. etapa - zameranie polôh všetkých solitérnych stromov a krov, skupín stromov a krov, aktualizácia pasportu zelene zameraná na zapracovanie plošných priemetov skupín krov, optimalizácia atribútovej štruktúry pasportu, dodanie infračervenej leteckej snímky, určenie a identifikácia stromov vyžadujúcich okamžitý zásah. Pre všetky riešené lokality súbor panoramatických 360 st. snímkov - do 6 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
-III. etapa - do 18 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy - pre všetky hodnotené dreviny - dôkladná analýza súčasného stavu a výskytu, zhodnotenie druhového zloženia, zdravotného stavu, zhodnotenie ich ekologického, krajinotvorného, estetického, hygienického, kultúrno-historického významu....Viac : Súťažné podklady.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
153 333,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 18
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Splnenie podmienok účasti možno preukázať Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO (ďalej ako JED), pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi uchádzač podľa § 55 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.

2. Uchádzač môže podľa § 114 ZVO predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti aj čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Vzor čestného vyhlásenia tvorí prílohu č. A.2 týchto súťažných podkladov. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi uchádzač podľa § 55 ods.1 ZVO.

3. Tejto súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení § 32 ods. 1 ZVO.

4. Spôsob preukázania splnenia podmienok podľa § 32 ods. 1 ZVO:
4.1 Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia svojím zápisom v zozname hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len ZHS) v súlade s § 152 ZVO.
4.2 Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v ZHS podľa § 152 ZVO preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi v súlade s § 32 ods. 2 ZVO.

5. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 4.2 vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

6. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.

7. Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu, a teda uchádzač (ak nie je zapísaný v ZHS alebo ak doklady dočasne nenahrádza predložením JED alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ZVO) predloží za účelom preukázania splnenia podmienok účasti osobného postavenia verejnému obstarávateľovi v ponuke všetky doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO.

8. Podrobnosti k podmienkam účasti osobného postavenia a ich preukazovanie sú uvedené v § 32 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: § 34 ods. 1 písm. a) ZVO

1. Splnenie podmienok týkajúcich sa účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti možno preukázať Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá obstarávateľovi uchádzač podľa § 55 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Verejný obstarávateľ obmedzuje v súvislosti Jednotným európskym dokumentom informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti. Uchádzač môže podľa § 114 ZVO predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti aj čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi uchádzač podľa § 55 ods.1 ZVO.

2. Tejto súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nižšie stanovené požiadavky pre preukázania svojej technickej alebo odbornej spôsobilosti. Pre preukázanie splnenia uvedených podmienok predloží uchádzač v ponuke nasledovné doklady:
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1 V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálne dve referencie, ktorých predmetom bolo zameranie a inventarizácia minimálne 5 000 ks drevín (stromy a kry) za každú inventarizáciu samostatne a minimálne 1 referenciu, ktorej predmetom bol výpočet ekologických benefitov drevín za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania.

2. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s ustanovením § 34 ods. 3 ZVO.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 08.04.2020 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 08.04.2020 11:00
Miesto: Mestský úrad Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku na jednotlivé časti v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač(fyzická osoba) alebo štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu (právnická osoba) sa preukáže preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať, poverený zástupca uchádzača aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk,
b) klikne na názov zákazky,
c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,
d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom, ak má záujem o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti.
V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch.
Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ
Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Výzvy uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky bližšie uvedené v súťažných podkladov a iné dokumenty vyžadované v súťažných podkladoch.
Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
13.03.2020

Redakčné opravy

12833 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 75/2020
V oznámení 11449-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina zverejnenom vo VVO č. 060/2020 zo dňa 16.03.2020 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 08.04.2020 10:00 Má byť: 16.04.2020 10:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 08.04.2020 11:00 Má byť: 16.04.2020 11:00 OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: Miesto: Mestský úrad Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina. Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku na jednotlivé časti v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač(fyzická osoba) alebo štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu (právnická osoba) sa preukáže preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať, poverený zástupca uchádzača aj splnomocnením na zastupovanie. Má byť: Otváranie ponúk sa uskutoční prostredníctvom elektronického nástroja www.ezakazky.sk. Otváranie ponúk bude uskutočnené podľa § 52 ods. 1 a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s právnym poriadkom platným v Slovenskej republike. Otváranie ponúk je verejné. Otváranie ponúk sa vykoná automaticky vo vyššie uvedenom čase. Vyhodnotenie ponúk sa vykoná v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ nepoužije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk verejné, údaje z otvárania ponúk komisia zverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa posiela. Pojem verejné otváranie ponúk znamená, že verejný obstarávateľ zverejní všetkým uchádzačom návrhy na plnenie kritérií, obchodné mena alebo názvy, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytov všetkých uchádzačov prostredníctvom portálu www.ezakazky.sk
13236 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 78/2020
V oznámení 11449-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina zverejnenom vo VVO č. 060/2020 zo dňa 16.03.2020 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 16.04.2020 10:00 Má byť: 22.04.2020 10:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 16.04.2020 11:00 Má byť: 22.04.2020 11:00 OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálne dve referencie, ktorých predmetom bolo zameranie a inventarizácia minimálne 5 000 ks drevín (stromy a kry) za každú inventarizáciu samostatne a minimálne 1 referenciu, ktorej predmetom bol výpočet ekologických benefitov drevín za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Má byť: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Referencie, ktorých predmetom bolo zameranie a inventarizácia (popis dreviny, definovanie druhu, zdravotný stav) minimálne 10 000 ks drevín (stromy a kry) kumulatívne (spolu) a minimálne 1 referenciu, ktorej predmetom bol výpočet ekologických benefitov (vzhľadom na druh, vek, zdravotný, celkový stav - prepočty a údaje pre každú meranú drevinu za obdobie, zachytávanie škodlivých látok z ovzdušia, spotreba CO2, zachytávanie dažďovej vody) drevín za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité