Oznámenie 12054 - WYP

Obsah

12054 - WYP
Vestník č. 68/2020 - 26.03.2020

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Piešťany
IČO: 00612031
Námestie SNP 3, 92145 Piešťany
Slovensko
Kontaktná osoba: Ingrid Ličková
Telefón: +421 337765356
Fax: +421 33838776544
Email: ingrid.lickova@piestany.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.piestany.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/425649
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/425649
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia stravovacej prevádzky ZŠ F.E.Scherera v Piešťanoch – stavebné práce
Referenčné číslo: 2125/2020/KVM/14650
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214210-5
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník
IA13-5 - Rekonštrukcia
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce na rekonštrukcii stravovacej prevádzky, jestvujúcej kuchyne pri školskej jedálni Základnej školy F.E.Scherera v Piešťanoch v súlade s projektovou dokumentáciou vypracovanou spoločnosťou Creatiff s.r.o., Ružová 1039/8, 921 01 Piešťany s dátumom spracovania 05/2019 zodpovedný projektant Ing. arch. Zuzana Tyrolová, autorizovaný architekt, evidenčné číslo oprávnenia 1625 AA.
Cieľom rekonštrukcie je zvýšenie kvality ako aj kapacity pripravovaných jedál na 700 jedál.
Definovanie prác je zahrnuté do jednotlivých položiek v neocenenom výkaze výmer, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
262 212,80 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45111300-1
44221000-5
45421100-5
44162300-6
45410000-4
45262520-2
45443000-4
45442100-8
45431000-7
45332400-7
45330000-9
45300000-0
45310000-3
45311000-0
45331200-8
44622000-6
45262660-5
45400000-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola F.E.Scherera, ul. E. F. Scherera 40, Piešťany, p. č. 10078/3 v k. ú. Piešťany
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce na rekonštrukcii stravovacej prevádzky, jestvujúcej kuchyne pri školskej jedálni
Základnej školy F.E.Scherera v Piešťanoch v súlade s projektovou dokumentáciou vypracovanou spoločnosťou Creatiff
s.r.o., Ružová 1039/8, 921 01 Piešťany s dátumom spracovania 05/2019 zodpovedný projektant Ing. arch. Zuzana
Tyrolová, autorizovaný architekt, evidenčné číslo oprávnenia 1625 AA, ktorá obsahuje:
- Stavebnú časť vypracovanú Ing. arch. Zuzanou Tyrolovou;
- Statické posúdenie vypracované Ing. Mariánom Hermanom;
- Zdravotechniku vypracovanú Adamom Petlákom, zodpovedný projektant Ing. Ľuboš Mitošinka;
- Elektroinštaláciu vypracovanú Ing. Filipom Wyrwom, zodpovedný projektant Ing. Slavomír Vislocký;
- Vykurovanie vypracované Ing. Katarínou Macekovou, zodpovedný projektant Ing. Kornel Janček;
-Plynové odberné zariadenie vypracované Ing. Katarínou Macekovou, zodpovedný projektant Kornel Janček;
- Vzduchotechnika vypracovaná Ing. Milošom Balážikom, zodpovedný projektant Ing. Miroslav Minárik;
- Požiarna ochrana stavieb vypracovaná Petrom Bokorom.
Cieľom rekonštrukcie je zvýšenie kvality ako aj kapacity pripravovaných jedál na 700 jedál.
Projektová dokumentácia je súčasťou súťažných podkladov a poskytuje sa v elektronickej forme. Definovanie prác je
zahrnuté do jednotlivých položiek v neocenenom výkaze výmer, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
262 212,80 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 90
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Termín začatia realizácie: dňom odovzdania staveniska na základe výzvy objednávateľa/verejného obstarávateľa
Termín ukončenia realizácie: do 90 kalendárnych dní odo dňa prevzatia staveniska
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: - podľa § 112 ods. 4 písm. a) a podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015
Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"), predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f), resp. ods. 4, 5 zákona o verejnom
obstarávaní.
- podľa § 112 ods. 4 písm. b) a podľa § 32 ods. 1 písm. a) až d) zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov
podľa § 32 ods. 2 písm. a) až d), resp. ods. 4, 5 zákona o verejnom obstarávaní.

V zmysle zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon proti byrokracii) ak je uchádzačom hospodársky subjekt - právnická osoba alebo fyzická osoba so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike:
1./ nie je povinná predkladať doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce podľa § 112 ods. 4 písm. a) a podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, ak je zapísaný v Registri právnických osôb
2./ nie je povinná predkladať výpis z registra trestov fyzickej osoby podľa § 112 ods. 4 písm. b) a podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ak poskytne verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov fyzickej osoby (podľa vzoru súhlasu, ktorý je súčasťou týchto súťažných podkladov).
3./ nie je povinná predkladať výpis z registra trestov právnickej osoby § 112 ods. 4 písm. b) a podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ak poskytne verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov právnickej osoby (podľa vzoru súhlasu, ktorý je súčasťou týchto súťažných podkladov).
Bezúhonnosť právnickej osoby verejný obstarávateľ posúdi v zmysle § 10 a § 10a zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov - za výpis z registra trestov právnickej osoby sa považuje aj zoznam právoplatne odsúdených právnických osôb, ktorý je zverejnený na webovom sídle Generálnej prokuratúry SR a verejný obstarávateľ si overí bezúhonnosť právnickej osoby aj týmto spôsobom.
4./ nie je povinná predkladať potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne podľa § 112 ods. 4 písm. b) a podľa § 32 ods. 2 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní
5./ nie je povinná predkladať potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa § 112 ods. 4 písm. b) a podľa § 32 ods. 2 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní
6./ Podľa § 1 ods. 7 zákona proti byrokracii, ak z technických dôvodov nie je možné získať údaje alebo výpisy z informačných systémov podľa § 1 odsekov 3 a 4 zákona proti byrokracii v rozsahu zdrojových registrov bezodkladne, orgány verejnej moci a právnické osoby podľa odseku 5 zákona proti byrokracii ( t. z. verejný obstarávateľ) sú oprávnené požiadať osoby podľa § 1 odseku 2 zákona proti byrokracii o predloženie výpisov z príslušných zdrojových registrov v listinnej podobe. Listinná podoba výpisov podľa predchádzajúcej vety nesmie byť staršia ako 30 dní, to neplatí, ak ide o hlásenie pobytu podľa osobitného predpisu.
Hospodársky subjekt (uchádzač) zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní- poskytne verejnému obstarávateľovi informáciu s uvedením registračného čísla, dátumu vyhotovenia a platnosti Výpisu.
V zmysle § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie
splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (ďalej iba "JED")
podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením.
Podrobné podmienky účasti sú uvedené v súťažných podkladoch - časť A.2.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: - podľa § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

- podľa § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.

V zmysle § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie
splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (ďalej iba "JED")
podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - k § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní:
V zozname stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, uchádzač uvedie zákazky v celkovej hodnote minimálne 250.000,00 EUR bez DPH. V prípade, ak v rámci realizácie zákazky boli realizované aj iné stavebné práce ako stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky.

- k § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní:
Odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho, uchádzač preukáže:
- osvedčením o odbornej spôsobilosti osoby určenej na plnenie zmluvy podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch s odborným zameraním vyžadovaným pre predmet zákazky alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť, a to predložením kópie osvedčenia s pečiatkou a podpisom stavbyvedúceho;
- vyhlásením odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky;
- profesijným životopisom stavbyvedúceho, ktorého súčasťou bude zoznam stavebných prác, na ktorých pôsobil v pozícii stavbyvedúci s minimálnou odbornou praxou 3 roky
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú definované v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.3. KRITÉRIÁ NA HODNOTENIE PONÚK A PRAVIDLÁ ICH UPLATNENIA.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.04.2020 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.10.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.04.2020 13:00
Miesto: Mestský úrad Piešťany, Námestie SNP č. 3, 921 45 Piešťany, v zasadacej miestnosti MsÚ
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku.
2./ Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 3.000,00 EUR (slovom: Tritisíc EUR). Spôsob a podmienky zloženia
zábezpeky sú stanovené podľa zákona o verejnom obstarávaní a podrobne rozpísané v súťažných podkladoch. Zloženie zábezpeky preukážu uchádzači v ponukách.
3./ Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o
verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO.
4./ Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému EVO (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/
detail/dokumenty/425649) . Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny.
5./ Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade
s funkcionalitou systému.
6./ V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej
sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo
záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom systému EVO. Vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EVO.
7./ Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie, podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a
komunikácie so záujemcami a uchádzačmi sú uvedené v súťažných podkladoch.
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
24.03.2020

Redakčné opravy

13501 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 79/2020
V oznámení 12054-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Piešťany, Námestie SNP 3, 921 45 Piešťany zverejnenom vo VVO č. 068/2020 zo dňa 26.03.2020 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 15.04.2020 12:00 Má byť: 21.04.2020 12:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 15.04.2020 13:00 Má byť: 21.04.2020 13:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité