Oznámenie 12154 - WYP

Obsah

12154 - WYP
Vestník č. 69/2020 - 27.03.2020

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Komárno
IČO: 00306525
Nám. gen. Klapku 1 , 94501 Komárno
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Andrea Kabátová
Telefón: +421 352851223
Fax: +421 35357702703
Email: andrea.kabatova@komarno.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.komarno.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/4284
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.ezakazky.sk/komarno/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=94184130&
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Bývanie a občianska vybavenosť
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Kompostáreň Komárno
Referenčné číslo: 2992/OŽpVO/2020
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je výstavba Kompostárne Komárno. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v SP - Opis predmetu zákazky - Technická správa - príloha SP.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 000 918,73 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45200000-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Miesto stavby: Obec: Komárno
Parcelné číslo pozemkov reg.C: 10756/1, 10719, 11785, 10720/187, 10720/194, 11786/1, 11786/2
zapísané na LV č.: 6434
Okres: Komárno, Samosprávny kraj: Nitriansky
II.2.4) Opis obstarávania
Navrhované situovanie kompostárne sa nachádza mimo zastavaného územia mesta, v jeho severozápadnej časti,
v lokalite umiestnenej severne od cesty II/573 smer Komárno - Hadovce -Kolárovo. V súčasnosti sa pozemok
využíva na poľnohospodársku činnosť. Zo zamerania je viditeľná hranica obrábanej časti. Pri situovaní kompostárne
boli v plnej miere rešpektované ochranné pásma vzdušného VN vedenia, železničnej trate, Regulačnej stanice plynu
a VTL prípojky DN 100 PN 4 MPa.

Stavba bude napojená na verejný rozvod vody a kanalizácie navrhovanými prípojkami. Z existujúcej Trafostanice (
parc. č. 10720/194, 10720/178) bude privedená zemným káblom NN elektrická prípojka .
Vstup do areálu bude po prístupovej komunikácii (PK), kategórie 4/30, dĺžky 500 m,. ktorá je situovaná na
pozemkoch, ktoré sú v zmysle LV vedené 22 - Pozemok, na ktorom je postavená inžinierska stavba - cestná, miestna a účelová komunikácia, lesná cesta, poľná cesta, chodník, nekryté parkovisko a ich súčasti.

Areál kompostárne bude mať pôdorys nepravidelného obdĺžnika s rozmermi jednotlivých strán 87,40 x 14,96 x
157,30 x100,30 x 170,50 x 24,70 m. Areál bude oplotený so vstupnou bránou šírky 5,50 m pre motorové vozidlá
a bránkou š. 1 m pre peších. K areálu je z navrhnutej PK riešený nový vjazd.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 000 918,73 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Identifikácia projektu: OPKZP-PO1-SC111-2019-56
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude spolufinancovaný z fondov EÚ - NFP310010AGF4

Zameranie: Zhodnocovanie biologicky rozložiteľných komunálnych odpadov
Kód výzvy: OPKZP-PO1-SC111-2019-56
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 a ich preukázanie podľa § 32 ods. 2 a 3 zákona č. 343/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) formou predloženia dokladov, alebo formou zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasledujúcich zákona, predložením čestného vyhlásenia alebo formou jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona.

Uchádzač , ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, nemusí preukazovať splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e).Hodnotenie splnenia podmienok účasti uchádzačov podľa § 32 zákona bude nasledovné: Ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, predkladá predmetné doklady v needitovateľnej forme vo formáte pdf podpísané elektronicky inštitúciou, ktorá potvrdenie vydala, alebo podpísané príslušnou inštitúciou v listinnej podobe, elektronicky overenou uchádzačom.

Ak uchádzač predkladá JED, predkladá tento doklad v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Uvedené sa netýka dokladov preukazujúcich oprávnenie na podnikanie a výpisov z registra trestov (verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní postupuje podľa § 32 ods. 3 zákona).Podľa § 114 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov je možné predbežne nahradiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienky účasti podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona: uchádzač preukáže predložením týchto dokladov a dokumentov (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov a dokumentov):Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti prehľadom o dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti predložením čestného vyhlásenia podpísaného osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo prevádzkovania činnosti.

Uchádzač predloží zároveň z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát za posledné 3 hospodárske roky, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov za požadované roky. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj informáciu uchádzača o tom, že dokument bol zverejnený v RÚZ, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR(http://www.registeruz.sk).V prípade nemožnosti predloženia uvedených dokladov s ohľadom na mieste pravidlá platiace v krajine sídla uchádzača, môže splnenie tejto podmienky uchádzač preukázaťiným dostatočne jednoznačným spôsobom (napr. Audítorská správa).

Prepočet inej meny na EUR vykoná uchádzač výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia tohto verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania Úradu pre verejné obstarávanie.Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní, resp. čestným vyhlásením o splnení predmetnej podmienky účasti.Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.Podľa § 114 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov je možné predbežne nahradiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že spolu za posledné 3 hospodárske roky dosiahol obrat vo výške 1.000.000,- € bez DPH.

Požiadavka na výšku obratu vo výške 1.000.000.- € v zmysle § 38 ods. 6 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác zmluvne uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení podľa obchodných podmienok, ak odberateľom :

1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39.Podľa § 114 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov je možné predbežne nahradiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.Ak uchádzač má potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác v mene inej ako EUR, súčasťou potvrdenia musí byť aj prepočet inej meny na EUR. Prepočet inej meny na EUR vykoná uchádzač výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia tejto výzvy vo Vestníku verejného obstarávania ÚVO.Pod obdobným charakterom a rozsahom stavebných prác sa myslia stavebné práce charakteru národnej kultúrnej pamiatky.

2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi a odbornej kvalifikácii osôb určených na plneniezmluvy.

3. Podľa § 34 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 35 zákona opisom technického vybavenia a opatrení použitýchuchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie manažérstva kvality a bezpečnosti pri práci. Dokladom je certifikátsystému manažérstva kvality podľa ISO 9001:2015 a OH SAS 18001:2005 v predmete zákazky, ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou. Ak záujemca objektívne nemal
možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality a bezpečnosti pri práci (napr. nezávislý audit 2. stranou podľa normy ISO 19001:2011).

4. Podľa § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 zákona uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy. Dokladom je certifikát environmentálneho manažérstva podľa ISO 14001:2015 v predmete zákazky. Ak záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené záujemcom, ktorými preukáže,že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva (napr. nezávislý audit 2. stranou podľa normy ISO 19001)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Uchádzač musí požadovaným zoznamom zmluvne uskutočnených stavebných prác a kvalifikovanými referenciami preukázať, že vo vyššie uvedenom období realizoval:- stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru a zložitosti ako predmet zákazky v súhrnnej min. hodnote 1.000.000.- EUR bez DPH alebo ekvivalent v inej mene. Zoznam musí obsahovať aj Informáciu o tom, či je uvedená zákazka realizovaná pre verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, alebo pre súkromný sektor, aby verejný obstarávateľ vedel dohľadať referencie v Evidencii referencií,vedenej Úradom pre verejné obstarávanie.V prípade, ak zákazka bola realizovaná pre súkromný sektor, prílohou zoznamu musí byť potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác. V zozname musí byť uvedená kontaktná osoba odberateľa pre overenie poskytnutej informácie o realizácii zákazky.Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje:-identifikácia dodávateľa,-identifikácia odberateľa s kontaktnými údajmi poverenej osoby odberateľa,-názov predmetu zmluvy,-stručný opis plnenia, z ktorého musí byť zrejmý predmet plnenia rovnaký alebo podobný ako predmet zákazky,-cena predmetu zmluvy v EUR bez DPH (resp. podiel na plnení),-lehota dodania (mesiac, rok).

K bodu 2.: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi a odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy budú uvedené v zozname týchto osôb, v ktorom verejný obstarávateľ požaduje uviesť nasledovné údaje:- meno, priezvisko, pracovné zaradenie , najvyššie dosiahnuté vzdelanie, odbornú prax v požadovanej odbornej spôsobilosti v trvaní min. 5 rokov. Verejný obstarávateľ požaduje v zozname uviesť a preukázať odbornú spôsobilosť min. 1 osoby v pozícii stavbyvedúci s odborným zameraným na pozemné stavby. Zoznam musí byť doložený osvedčeniami odbornej spôsobilosti (osvedčenie stavbyvedúci vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov).
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Ďalšie podmienky vykonania zákazky sú uvedené v návrhu ZoD, ktorá je súčasťou súťažných podkladov
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie ohľadne elektronickej aukcie sú uvedené v SP.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 27.04.2020 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 20
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 27.04.2020 11:00
Miesto: Elektronický portál www.ezakazky.sk
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je neverejné - vzhľadom na použitie elektronickej aukce.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s uskutočnenými stavebnými prácami kedykoľvek, počas celej doby platnosti projektu a to oprávnenými osobami.

Súťažné podklady sú dostupné na profile obstarávateľa na stránke https://www.uvo.gov.sk/profily.

Predmetné verejné obstarávanie bude realizované ako podlimitná zákazka na stavebné práce.Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.

Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk.

https://www.ezakazky.sk/komarno/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=26729706&

Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia od okamihu registrácie v príslušnej zákazke.Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:

a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu https://www.ezakazky.sk/komarno/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=26729706&

b) klikne na názov zákazky,
c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,
d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom
d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu);
d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke

https://www.ezakazky.sk/komarno/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=26729706&.

Vyššie uvedený postup povinnej registrácie na portáli ezakazky platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa na stránke UVO alebo iným spôsobom.Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku vo výške 30.000.- €.

Podrobnosti o jej zložení budú uvedené v súťažných podkladoch.Predmetné verejné obstarávanie nie je žiadne z uvedených možností (zelené, inovácia, sociálne aspekty)
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
26.03.2020

Redakčné opravy

12380 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 71/2020
V oznámení 12154-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Komárno, Nám. gen. Klapku 1, 945 01 Komárno zverejnenom vo VVO č. 069/2020 zo dňa 27.03.2020 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Miesto: bod 2. - posledná veta Namiesto: Pod obdobným charakterom a rozsahom stavebných prác sa myslia stavebné práce charakteru národnej kultúrnej pamiatky. Má byť: Pod obdobným charakterom a rozsahom stavebných prác sa myslia stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru.
15610 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 87/2020
V oznámení 12154-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Komárno, Nám. gen. Klapku 1, 945 01 Komárno zverejnenom vo VVO č. 069/2020 zo dňa 27.03.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 27.04.2020 09:00 Má byť: 11.05.2020 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 27.04.2020 11:00 Má byť: 11.05.2020 11:00
18842 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 98/2020
V oznámení 12154-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Komárno, Nám. gen. Klapku 1, 945 01 Komárno zverejnenom vo VVO č. 069/2020 zo dňa 27.03.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 27.04.2020 09:00 Má byť: 22.05.2020 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 27.04.2020 11:00 Má byť: 22.05.2020 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité