Oznámenie 12489 - WYS

Obsah

12489 - WYS
Vestník č. 72/2020 - 01.04.2020

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Topoľčany
IČO: 00311162
Nám. M.R. Štefánika 1, 95501 Topoľčany
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Mária Beňová
Telefón: +421 385340232
Fax: +421 385324090
Email: maria.benova@topolcany.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4623
Hlavná adresa(URL): http://www.topolcany.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.ezakazky.sk
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Komunál - Servis, s.r.o.,
IČO: 51115026
Hlavná 3 , 08001 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Terézia Nagyová
Telefón: +421 915789980
Email: terezia.nagyova@komunalservissk.sk
Adresa (URL): https://www.ezakazky.sk/komunalservis/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=33036013&
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zabezpečenie poistných služieb pre Mesto Topoľčany
Referenčné číslo: 05/PRO/2020
II.1.2) Hlavný kód CPV
66510000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je poistenie majetku a poistenie zodpovednosti za škodu, poistenie motorových vozidiel, ktorých vlastníkom, držiteľom alebo správcom je verejný obstarávateľ, a to: havarijné poistenie motorových vozidiel, poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla a poistenie osôb prepravovaných v motorových vozidlách v dojednanom rozsahu.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
161 583,40 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Poistenie majetku a poistenie zodpovednosti za škodu.
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
66515200-5
66516400-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Miestom poskytnutia predmetu zákazky je sídlo verejného obstarávateľa.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je poistenie majetku a poistenie zodpovednosti za škodu, v dojednanom rozsahu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
149 447,36 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
Poistenie motorových vozidiel.
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
66514110-0
66512000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Miestom poskytnutia predmetu zákazky je sídlo verejného obstarávateľa.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je poistenie motorových vozidiel, ktorých vlastníkom, držiteľom alebo správcom je verejný obstarávateľ, a to: havarijné poistenie motorových vozidiel, poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou
motorového vozidla a poistenie osôb prepravovaných v motorových vozidlách v dojednanom rozsahu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
12 136,04 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 112 ods. 4 písm. a) v spojení s 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO:
e.je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f.nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v
štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti dokladmi:
a) k písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
b) k písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
V súvislosti s využívaním údajov z informačných systémov verejnej správy podľa § 112 ods. 5 v spojení s § 32 ods. 3
ZVO, uchádzač nie je povinný predkladať doklad podľa bodu e), ktorým je výpis z Obchodného registra Slovenskej
republiky alebo výpis zo Živnostenského registra Slovenskej republiky a pod.
Hospodársky subjekt, ktorý o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadal, môže preukázať splnenie
podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO.
Splnenie podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia uchádzača, môže hospodársky subjekt predbežne nahradiť podľa § 114 ods. 1 v spojení s § 39 ZVO Jednotným európskym dokumentom https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-605.html alebo podľa § 114 ods. 1 ZVO čestným vyhláseným, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Bližšie podmienky osobného postavenia sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. a): zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Splnenie podmienky účasti, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzača, môže hospodársky subjekt predbežne nahradiť podľa § 114 ods. 1 v spojení s § 39 ZVO Jednotným európskym dokumentom https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-605.html alebo podľa § 114 ods. 1 ZVO čestným vyhláseným, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky
od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Uvedený zoznam musí obsahovať
min. jednu zákazku na poskytnutie služieb rovnakého alebo podobného charakteru v minimálnom finančnom objeme:
Pre časť I. 50 000,00 EUR,
Pre časť II. 5 000,00 EUR.
Za rozhodné obdobie sa považujú posledné 3 priebežné roky, ktoré sa rátajú spätne odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania. Za služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky budú akceptované poisťovacie služby
Pre časť I. Poistenie majetku a poistenie zodpovednosti za škodu a
Pre časť II. Poistenie motorových vozidiel.
V prípade ak uchádzač predkladá v zozname poskytnutých služieb také, ktorých poskytnutie časovo presahuje
posudzované obdobie, uchádzač v zozname vyčísli zvlášť iba hodnotu tej časti služby, ktorá bola zrealizovaná v
posudzovanom období. V prípade, ak služby poskytoval službu uchádzač ako člen skupiny dodávateľov, vyčísli a uvedie iba finančný objem poskytovaný ním samotným. V prípade, ak obsahuje zoznam o poskytnutí služby aj služby také, ktoré sú iné ako služby rovnakého alebo podobného charakteru pre príslušnú časť zákazky, vyčísli a uvedie iba finančný objem za služby rovnakého alebo podobného charakteru príslušnej časti predmetu zákazky. V prípade, že finančný objem poskytnutých služieb je v inej mene ako EUR, údaje je potrebné prepočítať podľa kurzového lístka Európskej centrálnej banky platného v deň predkladania ponuky, pričom v ponuke je potrebné uviesť, ktorým mena bola
prepočítaná na EUR.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Uchádzač predloží:
- povolenie Národnej banky Slovenska na vykonávanie poisťovacej činnosti alebo iný dokument preukazujúci oprávnenie vykonávať poisťovaciu činnosť na území Slovenskej republiky poisťovni z iného členského štátu na základe práva slobodného poskytovania služieb alebo prostredníctvom svojej pobočky v súlade so zákonom č. 39/2015 Z. z. o
poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.04.2020 13:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2020
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.04.2020 13:15
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční sprístupnením ponúk v elektronickom nástroji eZakazky a na mieste:Komunál - Servis, s.r.o., Hlavná 3, 080 01 Prešov.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné a vykoná sa automaticky sprístupnením ponúk elektronickým nástrojom eZakazky, vo vyššie uvedenom čase. Možnosť účasti na otváraní ponúk uchádzačmi je zabezpečená sprístupnením ponúk elektronickým nástrojom eZakazky v mieste sídla uchádzača, po prihlásení sa.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
K preukázaniu splnenie podmienok účasti využitím predloženia Jednotného európského dokumentu uchádzač môže
využiť https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-605.html. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 ZVO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli https://www.ezakazky.sk/komunalservis/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=33036013&.
Registrácia a prihlasovanie: - ak ešte záujemca nemá zriadené konto v elektronickom nástroji, klikne na tlačítko
Registrovať nového dodávateľa, vyplní údaje a postupuje podľa pokynov uvedených pri registrácii v elektronickom
nástroji. Po registrácii mu bude na ním uvedenú e-mailovú adresu doručené prístupové údaje, ktorými sa prihlási do
elektronického nástroja. Ak už záujemca má v elektronickom nástroji zriadené konto, prihlási sa svojim prihlasovacím menom a heslom; v prípade, ak ho zabudol, klikne na tlačítko Zabudli ste heslo?. Po kliknutí na tlačítko sa zobrazí jednoduchý formulár, kde je potrebné zadať prihlasovací e-mail a po kliknutí na tlačidlo Odoslať elektronický nástroj vygeneruje nové heslo a odošle ho na zadaný e-mail, ktorým sa záujemca prihlási do elektronického nástroja alebo prihlási sa prostredníctvom eID. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov: záujemca klikne na Žiadosť o účasť a prihlási sa do elektronického nástroja. Elektronický nástroj automaticky vygeneruje Žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa záujemcovi automaticky zobrazí v záložke Dokumenty v časti Odoslané dokumenty. Týmto úkonom sú záujemcovi sprístupnené všetky dokumenty k zákazke v elektronickom nástroji. Po prihlásení sa do elektronického nástroja vyššie uvedeným spôsobom a po kliknutí na Žiadosť o účasť bude mať záujemca taktiež prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii nepretržite v elektronickej podobe k dispozícii. Verejný obstarávateľ umožňuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii na profile
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4623; ktorý ho presmeruje na úložisko dokumentov na portáli elektronického nástroja pre účely tohto zadávania zákazky. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti sa bude uskutočňovať výlučne elektronicky a verejný
obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na
predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred v elektronickom nástroji
www.ezakazky.sk. Predkladanie ponuky sa bude uskutočňovať výlučne elektronicky prostredníctvom vyššie uvedeného elektronického nástroja tak, že uchádzač vkladá svoju elektronickú ponuku do elektronického nástroja v komunikačných formátoch a spôsobom určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch. Momentom doručenia pre účely elektronickej komunikácie sa rozumie moment odoslania informácií alebo dokumentov jednej strany komunikácie, nakoľko tieto sa nachádzajú okamžite v dispozičnej sfére druhej strany komunikácie.Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch, vzhľadom obmedzenému počtu znakov v tejto o výzve.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je zamerané na sociálne aspekty a nie je obstarávaním inovácií.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
31.03.2020

Redakčné opravy

12954 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 76/2020
V oznámení 12489-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Topoľčany, Nám. M.R. Štefánika 1, 955 01 Topoľčany zverejnenom vo VVO č. 072/2020 zo dňa 01.04.2020 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 161 583.40 EUR Má byť: 195 000.00 EUR OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: Časť č.: 1 II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 149447.36 EUR Má byť: 180000.00 EUR OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: Časť: 2 II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 12 136.04 EUR Má byť: 15 000.00 EUR

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité