Oznámenie 12819 - WYP

Obsah

12819 - WYP
Vestník č. 75/2020 - 06.04.2020

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Malacky
IČO: 00304913
Bernolákova 5188/1A, 90101 Malacky
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Eva Sokolová
Telefón: +421 347966157
Email: eva.sokolova@malacky.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://malacky.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://josephine.proebiz.com/sk/tender/6506/summary
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/6506/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
„Zariadenie starostlivosti pre deti do 3 rokov, rekonštrukcia a dostavba objektu“
Referenčné číslo: 2/2020
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia a dostavba pôvodného objektu materskej škôlky. Objekt je momentálne využívaný na prevádzku kuchyne a práčovne pre materské škôlky v areáli. Cieľom rekonštrukcie a dostavby je postaviť zariadenie starostlivosti o deti do veku troch rokov. V novom objekte bude umiestnená aj nová kuchyňa a práčovňa slúžiaca objektu a materským škôlkam v areáli.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
408 529,88 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45212500-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Malacky, register parciel C, p. č. 4457/9, 4457/1 k. ú. Malacky
NUTS SK-01 Bratislavský kraj
II.2.4) Opis obstarávania
Stavba sa nenachádza v ochrannom pásme alebo chránenom území a ani sa nenachádza v pamiatkovej zóne.
Navrhovaná rekonštrukcia pôvodného objektu s dostavbou:
Objekt bude prízemný, jednopodlažný s plochou strechou bez suterénu.
Zastavaná plocha spolu 520,63 m
pôvodný objekt 322,71 m
dostavba 197,92 m
Úžitková plocha 446,06 m
Pôvodný objekt je jednopodlažný s plochou strechou. Bude rozšírený dostavbou o cca 5m na juhovýchodnej strane a o 4m na severovýchodnej strane. Finálny tvar zrekonštruovaného objektu s dostavbou bude obdĺžnikový, hmotovo podobný pôvodnému. Objekt zotrvá jednopodlažný s plochou strechou bez suterénu. Výška objektu bude ponechaná pôvodná.
Objekt bude rozdelený na dve prevádzkové časti:
Časť 1 - zariadenia starostlivosti o deti do troch rokov. Zariadenie je dimenzované pre 20 detí, ktoré budú rozdelené do dvoch skupín - denných častí. K tejto časti bude pridružená aj administratívna časť a práčovňa, slúžiaca objektu
a ostatným materským škôlkam v areáli.
Časť 2 kuchyňa so zázemím, slúžiaca objektu a materským škôlkam v areáli.
Obe časti budú navzájom prepojené cez výdaj jedál. Hlavné vstupy do oboch častí budú na juhovýchodnej fasáde. Vstup do Časti 1 je riešený so závetrím a prístreškom. Vstup do Časti 2 má navrhnutú markízu. Objekt bude mať popri juhozápadnej a severozápadnej strane terasy s prestrešením, slúžiacim na tienenie interiérových priestorov pred letným slnečným žiarením. Terasy budú taktiež plniť funkciu exteriérového priestoru pre deti v prípade premenlivého počasia. Prestrešenie terás naviaže na pôvodné prestrešenie chodníkov, prepájajúce objekt so susednými škôlkami. Okolie objektu tvoria zatrávnené plochy, ktoré sú dnes využívané ako ihriská pre deti MŠ v areáli.
Pôvodný objekt je postavený z prefabrikovaného železobetónového systému, zloženého so stĺpov (pravdepodobne s pätkovým založením), s prievlakov a stropných panelov. Obvodové steny sú vytvorené zo zavesených prefabrikovaných fasádnych panelov a z priebežných okenných a dverných výplní. Interiérové priečky sú murované. Podlahová skladba je neznáma, pravdepodobne betónová doska s izoláciou a poterom. ŽB skelet objektu bol podľa informácií stavebníka prehodnotený ako dobrý. Obvodový plášť, priečky a podlahy sú nevyhovujúce, s viditeľnými známkami sadania, s veľkými trhlinami. Rekonštrukcia ráta s odstránením celého vnútorného zariadenia objektu,
s vybúraním priečok, s demontážou obvodového plášťu, s odstránením strešnej krytiny, s odstránením podlahovej skladby. Odstránené budú aj časti prestrešení napojených priamo na objekt. ŽB skelet bude ponechaný. Stavebník plánuje zachovať aj pôvodný kolektor s teplovodom a s prestrešením. Dostavba bude konštruovaná s nových ŽB pásových základov, murovaného obvodového plášťa, oceľových stĺpov a prievlakov, z rebrového betónového stropu.
Obvodové steny okolo ŽB skeletu pôvodného objektu budú založené nových ŽB pásových základoch a vymurované. Fasádu celého objektu bude tvoriť kontaktný zatepľovací systém. Strecha bude plochá so spádovou tepelnou izoláciou a PVC krytinou. Na streche bude nainštalované vzduchotechnické zariadenie, vizuálne prekryté nízkou stenou. Okná a dvere budú plastové s izolačným trojsklom. Na streche sú plánované nové svetlíky pre presvetlenie detskej šatne a sociálneho zariadenia ako vnútorných priestorov dispozície.

Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
408 529,88 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 5
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: V prípade zrušenia procesu verejného obstarávania.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP-PO2-SC211-2018-34
II.2.14) Doplňujúce informácie
Integrovaný regionálny operačný program
Prioritná os: 2. Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám
Európsky fond regionálneho rozvoja
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia § 32 ods. 1 zákona:
Uchádzač preukazuje podmienky účasti uvedené v predchádzajúcich bodoch a týkajúcich sa osobného postavenia spôsobom v súlade s § 32 ods. 2, 4, 5 zákona, alebo spôsobom v súlade s § 152 ods. 1 zákona.

Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.

Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely zákona sa rozumie
a) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo iný právoplatný rozsudok súdu.

Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa tohto bodu za každého člena skupiny osobitne.

Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov predloží v ponuke doklady podľa § 32 ods. 2, alebo ods. 4, ods. 5 zákona.

Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia finančného, ekonomického postavenia a odbornej a technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 zákona predbežne nahradené jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED) , dokument na stiahnutie:
http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky- dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html,
alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.

Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 odseku 2 ZVO, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu.

Ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa § 32 odseku 2 písm. a) ZVO, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 odseku 1 písm. a) ZVO poskytnúť verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov, z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 zákona.

Predkladané doklady preukazujúce osobné postavenie podľa § 32 ods. 2 ZVO nesmia byť staršie ako tri mesiace k lehote na predkladanie ponúk, okrem § 32 ods. 2 písm. e) ZVO a predkladajú sa nascenované originály alebo overené kópie.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: § 33 ods. 1 písm. d) prehľad o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky alebo koncesie týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Požiadavka predloženia prehľadu o dosiahnutom celkovom obrate vyplýva zo spôsobu realizácie predmetu zákazky, kedy uchádzač musí mať počas celej doby realizácie predmetu zákazky potrebný objem finančných zdrojov. Verejný obstarávateľ potrebuje preveriť stav ekonomickej situácie uchádzača a jeho finančnú stabilitu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za požadované roky, v ktorých označí celkový obrat . Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/) .
Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byť min. 800 000,00 Eur.


Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e)ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) ZVO.

Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia spoločne.

Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak uchádzač použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety tohto odseku.

Doklady v ponuke sa predkladajú ako nascenované originály,alebo overené kópie, ak nie je uvedené inak .
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
1. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona
- zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené;

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ považuje za nevyhnutné, aby uchádzač preukázal dostatočné skúsenosti s realizáciou stavebných prác na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky, predovšetkým z hľadiska rozsahu a náročnosti predmetu zákazky, tak aby sa v absolútnej miere eliminoval akýkoľvek nežiaduci účinok, ktorý by mohol mať negatívny vplyv na riadne plnenie predmetu zákazky. Uchádzač musí zároveň na základe predchádzajúcich skúseností preukázať, že je technicky spôsobilý zabezpečiť dostatočné kapacity na zrealizovanie dôkladnej rekonštrukcie na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky, čím sa vytvorí predpoklad plnenia predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a objeme kvalitne a v primeranej lehote. Podmienka účasti je z hľadiska rozsahu, požiadaviek na predmet zákazky ako aj náročnosti stanovená primerane, súvisí s predmetom zákazky a je v súlade s ustanovením v § 34 zákona ods. 1 písm. b) zákona.

2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona - ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Prostredníctvom predmetnej podmienky účasti verejný obstarávateľ požaduje preukázať, že uchádzač disponuje zodpovednou osobou - stavbyvedúcim, ktorá bude poverená riadením stavebných prác na objektoch rovnakých alebo obdobných ako je predmet zákazky a táto osoba má zodpovedajúcu odbornú kvalifikáciu a odbornú prax pri riadení stavebných prác v oblasti rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Vyžadovaním súhrnného obdobia praxe verejný obstarávateľ sleduje získanie zodpovednej osoby so zodpovedajúcou dĺžkou praxe, čo dáva predpoklad pre riadne plnenie diela. Predmetná podmienka je pre kvalitné a uspokojivé plnenie predmetu zákazky nevyhnutná, je primeraná, súvisí s predmetom zákazky a je v súlade s ustanovením v § 34 zákona ods. 1 písm. g) zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Bod 1.
Uchádzač predloží Zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej v tomto bode aj ,,rozhodné obdobie), ktorým preukáže, že uskutočnil stavebné práce na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky, pričom zároveň preukáže, že minimálne jedna takto definovaná stavba bola v hodnote rovnakej, alebo vyššej ako 250 000,00 EUR bez DPH. Zoznam musí byť doplnený potvrdením/potvrdeniami odberateľa/ov, za každú realizovanú zákazku definovanú v predchádzajúcej vete, a ktorá je obsiahnutá v predloženom Zozname v zmysle ZVO..

Bod 2.
Uchádzač preukáže min. 1 osobu zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky - stavbyvedúceho, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady:

1. Doklad zodpovednej osoby - stavbyvedúceho: Osvedčenie s odborným zameraním stavbyvedúci pre pozemné stavby v zmysle Zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad.
2. Profesijný životopis zodpovednej osoby - stavbyvedúceho, ktorý musí obsahovať min. tieto údaje:
-identifikačné údaje zodpovednej osoby (meno a priezvisko zodpovednej osoby);
-kontaktné údaje zodpovednej osoby (tel. č., mailová adresa);
-súčasného zamestnávateľa (názov, sídlo);
-súhrnné praktické skúsenosti v pozícii stavbyvedúci v celkovom súhrnnom rozsahu min. 3 rokov, s riadením realizovaných stavieb, na ktorých pôsobil v pozícii stavbyvedúceho, ktorých predmetom boli stavebné práce na pozemných stavbách alebo rekonštrukciách stavieb podľa Vyhlášky č. 323/2010 Z. z., ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb alebo ekvivalentného predpisu, z čoho preukáže, že minimálne jedna takto definovaná stavba, bola v hodnote rovnakej alebo vyššej ako 250 000,00 EUR bez DPH.
Mena pre cenu plnenia: EUR. Cenu plnenia v inej mene ako v mene EUR je potrebné prepočítať kurzom stanoveným ECB ku dňu odoslania výzvy na predkladanie ponúk do Vestníka, ktorým bola vyhlásené toto verejné obstarávanie. Nadobudnuté súhrnné praktické skúsenosti za obdobie min. 3 rokov zodpovedná osoba Stavbyvedúci preukazuje v predloženom profesijnom životopise prostredníctvom lehoty plnenia (od-do; mesiac/e aj rok/y).

Verejný obstarávateľ a obstarávateľ sú pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona povinní zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona, ak takéto referencie existujú.

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia, oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.

Doklady v ponuke sa predkladajú ako originály,alebo overené kópie, ak nie je uvedené inak .
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 30.04.2020 08:30
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 5
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 30.04.2020 10:00
Miesto: Mesto Malacky, Bernolákova 5188/1A , 901 01 Malacky na 3. poschodí č. dverí 304
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky.
On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO. Všetky prístupy do tohto on-line prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zábezpeka ponúk sa vyžaduje a je stanovená vo výške 12 000,00 eur, podrobné informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch. Okrem predloženia scanu záručnej listiny/dokladu o poistení záruky v ponuke prostredníctvom systému JOSEPHINE uchádzač zároveň doručí osobne alebo poštovou zásielkou originál záručnej listiny/dokladu o poistení záruky, a to v lehote na predkladanie ponúk do podateľne verejného obstarávateľa na adrese - Mesto Malacky, Bernolákova 5188/1A, 901 01 Malacky na prízemí budovy. Ak bude uchádzač vyžadovať vrátenie originálu záručnej listiny banky/ dokladu o poistení záruky v obálke predloží originál záručnej listiny banky/dokladu o poistení záruky a jej overenú kópiu. Bankovú záruku/doklad o poistení záruky v listinnej forme doručí v zalepenej obálke označenej heslom súťaže "Zariadenie starostlivosti pre deti do 3 rokov, rekonštrukcia a dostavba objektu- neotvárať !" s uvedením adresáta i odosieľateľa.

2.Ponuky sa predkladajú elektronicky prostredníctvom systému JOSEPHINE (webová adresa systému je
https://josephine.proebiz.com/sk/tender/6506/summary, kde autentifikovaný uchádzač vkladá ponuku k danej zákazke.
Všetky informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, vložených do elektronického systému JOSEPHINE .

3.Proces verejného obstarávania je v podmienkach Slovenskej republiky regulovaný zákonom č. 343/2015 Z. z. o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý je verejne dostupný na internetovej stránke
Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy. Tu sa záujemca a uchádzač dozvie o všetkých možnostiach ako je možné preukázať splnenie podmienok účasti. Tento právny predpis takisto upravuje procesný postup verejného obstarávateľa vo verejnom obstarávaní. V prípade otázok na výklad právneho predpisu je možné obrátiť sa na Úrad pre verejné obstarávanie so žiadosťou o metodické usmernenie. Verejný obstarávateľ postupuje vo verejnom obstarávaní podľa postupov, ktoré vyplývajú zo znenia zákona a snaží sa zohľadňovať metodické pokyny Úradu pre verejné obstarávanie, ktoré sú mu známe v čase realizácie postupu verejného obstarávania.

4. Obhliadka - záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta realizácie stavebných prác, aby si sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu ponuky. Obhliadka bude organizovaná individuálne, na základe žiadosti záujemcu, adresovanej kontaktnej osobe prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Napriek tomu obhliadka nie je povinná. V prípade, že sa záujemca rozhodne nezúčastniť obhliadky, nebude to mať za následok vylúčenie jeho ponuky z podlimitnej zákazky.

5. Lehota viazanosti ponúk 31.10.2020 do 08.30 hod..

6. Predmetné verejné obstarávanie nie je a) zelené verejné obstarávanie, b) obstarávanie inovácií, c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.

7.Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky.
1. Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
2. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO. Všetky prístupy do tohto on-line prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom obstarávaní.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
03.04.2020

Redakčné opravy

14524 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 84/2020
V oznámení 12819-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Malacky, Bernolákova 5188/1A, 901 01 Malacky zverejnenom vo VVO č. 075/2020 zo dňa 06.04.2020 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: 1.2 Má byť: 1.2 Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi predložiť elektronickú verziu bankovej záruky/ poistenie záruky podpísanú kvalifikovaným elektronickým podpisom banky/ poisťovne v súlade s nariadením eIDAS. V takomto prípade musí byť súčasťou elektronickej verzie ponuky a nie je potrebné fyzicky doručovať doklad do sídla verejného obstarávateľa.
14784 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 85/2020
V oznámení 12819-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Malacky, Bernolákova 5188/1A, 901 01 Malacky zverejnenom vo VVO č. 075/2020 zo dňa 06.04.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 30.04.2020 08:30 Má byť: 11.05.2020 08:30 IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 5 Má byť: 31.10.2020 - 08.30 hod. IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 30.04.2020 10:00 Má byť: 11.05.2020 10:00
19387 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 100/2020
V oznámení 12819-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Malacky, Bernolákova 5188/1A, 901 01 Malacky zverejnenom vo VVO č. 075/2020 zo dňa 06.04.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 11.05.2020 08:30 Má byť: 14.05.2020 08:30 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 11.05.2020 10:00 Má byť: 14.05.2020 10:00
20058 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 102/2020
V oznámení 12819-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Malacky, Bernolákova 5188/1A, 901 01 Malacky zverejnenom vo VVO č. 075/2020 zo dňa 06.04.2020 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 14.05.2020 08:30 Má byť: 20.05.2020 08:30 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 14.05.2020 10:00 Má byť: 20.05.2020 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité