Oznámenie 13427 - VBT

Obsah

13427 - VBT
Vestník č. 79/2020 - 14.04.2020

OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Rokovacie konanie bez zverejnenia
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzitná nemocnica Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31813861
Pažítková 4, 82101 Bratislava - mestská časť Ružinov
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ján Mlynarčík
Telefón: +421 248234088
Email: jan.mlynarcik@unb.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/profily/8698
Hlavná adresa(URL): http://www.unb.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Monitory vitálnych funkcií vyššej triedy (Pacientské monitory)
Referenčné číslo: R1-9/096-6/2020
II.1.2) Hlavný kód CPV
33195000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Monitory vitálnych funkcií vyššej triedy (Pacientské monitory) s určením pre tzv. "červené nemocnice"..
Monitory musia zabezpečiť minimálne monitorovanie SpO2, EKG, NiBP, TT a IBP ...)
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
355 600,00 EUR bez DPH
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33195100-4
51410000-9
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Zdravotnícke zariadenia verejného obstarávateľa na adrese: Nemocnica akad. L. Dérera, Limbová 5, 83305 Bratislava -
Kramáre a Nemocnica Ružinov.
II.2.4) Opis obstarávania:
50 ks pacientských monitorov, vrátane 3 ks centrálnej monitorovacej jednotky
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.9) Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Názov: Objednávka
V.2) ZADANIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
03.04.2020
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
MEPIS HEALTHCARE, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36605751
1. mája 220/19 , 05801 Poprad
Kód NUTS: SK041
Slovensko
Email: kurnava@mepis.sk
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodná predpokladaná celková hodnota zákazky/časti: 466 400,00 EUR bez DPH
355 600,00 EUR bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Ide o navýšenie počtu zdravotníckych prístrojov nevyhnutných pre potreby monitorovanie pacientov v etape krízovej
situácie a na zabezpečenie ochrany zdravia obyvateľov Slovenskej republiky v súvislosti s koronavírusom (COVID-19) z dôvodu mimoriadnej udalosti a časovej tiesne, za účelom prípravy a realizácie tvorby pohotovostných zásob, prioritne sa týkajúcich zdravotníckych pomôcok, určených na zabezpečenie riešenia následkov pandémie spôsobenej šíriacim sa koronavírusom.
Predmetné verejné obstarávanie nie je:
a) zelené verejné obstarávanie,
b) obstarávanie inovácie,
c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMAVANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Podľa § 163 a nasledujúci zákona o verejnom obstarávaní.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
06.04.2020
PRÍLOHA D1 - VŠEOBECNÉ OBSTARÁVANIE
1. Odôvodnenie výberu rokovacieho konania bez predchádzajúceho uverejnenia výzvy na súťaž v súlade s článkom 32 smernice 2014/24/EÚ
Nákup tovarov alebo služieb za mimoriadne výhodných podmienok
3. Vysvetlenie
3. Vysvetlenie Vysvetlite jasne a úplne, prečo je zadanie zákazky bez predbežného uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie v súlade so zákonom, a uveďte príslušné fakty, a ak je to vhodné, závery právnych predpisov v súlade so smernicou: Ide o navýšenie počtu zdravotníckych prístrojov nevyhnutných pre potreby monitorovanie pacientov v etape krízovej
situácie a na zabezpečenie ochrany zdravia obyvateľov Slovenskej republiky v súvislosti s koronavírusom (COVID-19) z dôvodu mimoriadnej udalosti a časovej tiesne, za účelom prípravy a realizácie tvorby pohotovostných zásob, prioritne sa týkajúcich zdravotníckych pomôcok, určených na zabezpečenie riešenia následkov pandémie spôsobenej šíriacim sa koronavírusom.
Skladové zásoby sú vypredané a dodávka novým monitorov je závislá od kapacít výrobcu. Pri akútnej potrebe
zabezpečiť vyšší počet monitorov pre vytvorenie lôžok určených pre pacientov infikovaných koronavírusom, ktorých
priebeh choroby vyžaduje hospitalizáciu, je vybratý dodávateľ, ktorý pri okamžitom zadaní objednávky zložil u výrobcu
zálohu, aby takto garantoval dodávku pacientských monitorov vyššej triedy, zodpovedajúcich požadovanej špecifikácii a
množstve, v lehote dodávky najneskoršie v mesiaci apríl 2020.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité